Електрическата кола Lotus Emeya е обявена за най-бързо зареждащия се електромобил, способен да зареди батерията си от 102 kWh от 10 до 80 процента само за 14 минути. Свързан към 400 kW DC зарядно устройство, седанът с четири врати регистрира пикова скорост на зареждане от 402 kW и средна скорост на зареждане от 331 kW.
В допълнение към Lotus, тестовете на P3 включват XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Обхват и BYD Atto 3.
Графиката на P3 показва, че електромобилите на BYD са най-далече от рекордьора и не успяват да се доближат до пиковата скорост на зареждане на Emeya. Единственото електромобилът XPeng G9 се доближава с пикова мощност от 320 kW.
Съдейки по графиката, различните автомобили имат много различни криви на зареждане, които зависят от ефективността на охладителната система и повишаването на температурата на батерията.
Да, бързо стартиращият XPeng изостава от всички с изключение на бавния BYD Atto 3 до половината, превръщайки пиковата си скорост от 320 kW на средна от 233 kW, въпреки че скоростта се възстановява, когато батерията наближи 80 процента заряд.
Lotus Emeya, в допълнение към рекордната скорост на зареждане, предлага и иновативен дизайн и усъвършенствана технология, което го прави привлекателен избор за днешните потребители.
Впечатляващата производителност и ефективността на зареждане поставят Emeya на върха на пазара на електрически автомобили, що се отнася до скорост на зареждане на бърза зарядна станция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора
09:54 12.06.2024
2 МерчФЕН
10:23 12.06.2024
3 Име
10:46 12.06.2024
4 Гост
Коментиран от #5
12:09 12.06.2024
5 Така е
До коментар #4 от "Гост":
Скоро четох за един на който батерията вече му заминава, само след 2000 цикъла зареждане. За 8 години горкия е навъртял само 700 хиляди километра на бързи зарядни станции и вече има 25% деградация на батерията и изминава с цели 100 км по-малко отколкото като нова. Тези бангии 1 милион км не могат да изминат като всеки нормален автомобил с ДВГ. Има още доста хляб да ядат докато заменят двигателя с вътрешно горене и да могат да изкарват по пет-шест милиона без никакви ремонти. Поне още пет-шест години няма да го постигнат и ще трябва да сменяш батерия на всеки милион километра.Коментиран от #6
13:23 12.06.2024
6 Анонимен
До коментар #5 от "Така е":
Това в Ютуб ли го гледа или е от рекламна брошура за електромобили?Коментиран от #7
14:06 12.06.2024
7 Какво значение има
До коментар #6 от "Анонимен":
Важното е че е факт от реалността. А фактите стават все повече с времето, защото все повече собственици успяват да навъртят рекордни километри без смяна на батерията.Коментиран от #9
14:11 12.06.2024
8 гост
15:23 12.06.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.