27 Юни, 2024 10:36 7 448 8

VW изтегля повече от 270 000 автомобила заради дефектна електрическа инсталация

  • volkswagen-
  • сервизна акция-
  • дефект

Акцията не засяга модели, продаващи се у нас

VW изтегля повече от 270 000 автомобила заради дефектна електрическа инсталация - 1

Volkswagen изтегля повече от 271 000 автомобила в Съединените щати поради дефектно окабеляване, което може да повлияе на работата на въздушната възглавница.

Това съобщи Ройтерс, позовавайки се на изявление на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA).

Отбелязва се, че e открита повреда в окабеляването, която може да доведе до изключване на въздушната възглавница на предния пътник, когато седалката е заета.

Изземването ще засегне конкретни превозни средства от модела Atlas от моделни години 2021-2024, в които системата за откриване на пътници (PODS) може да дефектира.

Дилърите на Volkswagen ще сменят безплатно PODS сензорната подложка и кабелния сноп за засегнатите клиенти, казват от NHTSA.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Все по зле са-германски!

    13 13 Отговор
    Имах нов Тигуан, продадох го и съм много доволен, вече не ходя в сервизи!!!

    Коментиран от #2, #3, #6, #8

  • 2 За пореден

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Все по зле са-германски!":

    път си измисляш!!! Какви проблеми си имал и какво не е било покрито от гаранцията…???
  • 3 ивелин

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "Все по зле са-германски!":

    Имах Немски автомобили за времето бяха на 4-5 години въобще не скучаех вечно в сервизите - губене на време , пари и нерви когато ги продадох сякаш се родих . Вече много години нито съм купил нито съм мислил отновo да купя. (това е лично мое мнение всеки сам да решава ). Ако някой иска да знае какво им се повреждаше само няколко примера ; Проблемна електроника , вечно светещи лампички - диоди. Change engine беше дежурната лампичка само за повредената stop машинка за времето съм дал около 1.350 лв. Сменят в сервиза някаква част изтриват грешката и ми казват готово след ден два пак в сервиза . Да не говорим как вакумният маркуч за турбина ta с диаметър някъде 5-6 мм но при диагностичният тест не показва ,че турбина тa не може да достигне повече най много достигаше 2.300 повече не - цели две години не можаха да открият колко пари изхарчих отделен въпрос тъй като software няма intelligent scan и грешката в кой модул е не може да се открие. (VW както и останалите Немски фирми нямат собствено OS програмно обеспечение повечето програми са от Китай, Индия малко част и от Холандия и Америка ) -- Защото минаваше в авариен режим най много на 3 та скорост нагоре на равен път рядко понякога 4 -та .

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Анонимен

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "ивелин":

    Една стоп машинка е 50 лв, твоята златна ли е била? Смехории... да беше споменал, че на кофти майстори си попаднал
  • 5 Като

    5 0 Отговор
    Нищо чудно нали е Фв
  • 6 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Все по зле са-германски!":

    по добре е било да си купиш Туарег 3.0 дизел , сто пъти е по здрав от тигуана !!!.
  • 7 Никси

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "ивелин":

    синът ми имаше проблем на неговия мерцедес 211 с Ес Бц модул на спирачната система и то два пъти го прави този номер , и един път с избирача на скоростите , както казваш влиза в авариен режим и свети на таблото на километража една огромна лампа червена ,повече от 100 км/ч не може да вдигне и до трета скорост влючва предавките , нагоре не и стиска спирачните дискове и апарати , взехме един репатрак и закархме го в Дупница при един много известен майстор който само прави мерцедеси , що му прави този Асенчо , да чукнем на дърво вече 4-та година няма проблеми , само вика наблюдавайте нивото на спирачната течност в казанчето да не намалее , но до сега не е имало проблеми да ни създава и децата си се возат нон стоп !!!.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.