Всесезонните гуми и по-конкретно технологиите в тях се развиват с всяка изминала година и са значително по бюджетен и функционален вариант за шофьорите по нашите географски ширини. Но когато използва всесезонни гуми, шофьорът е изправен пред няколко недостатъка.
Като използвате всесезонни гуми през цялата година, спестявате от втори комплект гуми и монтаж на гуми, но трябва да знаете, че цената на такива гуми обикновено е по-скъпа от сезонните гуми. В допълнение, всесезонните гуми имат по-високо износване, защото се използват целогодишно.
Освен това такива гуми могат да бъдат шумни. Според много експерти всесезонните гуми са универсални, но трябва да платите за това, като въпреки това те се държат по-зле както при високи температури, така и при студ.
Шофьорите, които не сменят гумите на колите си с настъпването на студеното време, а карат с всесезонни се излагат на редица други рискове. Всесезонните гуми са направени от каучукова смес, която при големи студове се втвърдява.
Това означава, че автомобил с такива гуми ще загуби управляемост при температури при под минус 15 градуса по Целзий. През лятото всесезонните гуми също не предлагат оптимално сцепление с пътя, ката, че колкото и да са универсални - си имат недостатъци.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тореро
10:31 21.11.2024
2 Жигит
10:32 21.11.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Глупости
10:35 21.11.2024
5 АБВ
Коментиран от #51
10:37 21.11.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 пълни глупости
10:40 21.11.2024
9 Джуган
10:48 21.11.2024
10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
А да , тогава имаше сняг, ама имаше кой да го почиства от пътищата. А о на всеки 500 метра имаше камари с пясък , ако закъсаш да хвърлиш малко на леда и да продължиш❕
А сега с две смени годишно , за три години с един комплект гуми НАЗАД ❗
Коментиран от #16, #21, #30
10:49 21.11.2024
11 Хасковски каунь
Пък вие си слушайте папагалите и купувайте, купувайте
Коментиран от #13, #40
10:50 21.11.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 ядко
До коментар #11 от "Хасковски каунь":
Лексус карам с Bridgestone всесезонни - никакъв проблем !11:11 21.11.2024
14 асфад
Коментиран от #17
11:16 21.11.2024
15 Николай Стоименов
11:16 21.11.2024
16 Преди 89
До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
нямаше всесезонни гуми,а универсални/за нищо не ставаха/!Затова всеки,който пътуваше през зимата си имаше вериги! А и сега на всеки проход има табела"задължително с вериги",което е правилно!Коментиран от #27, #37
11:38 21.11.2024
17 Леля Гошо
До коментар #14 от "асфад":
Много важен и точен коментар, през зимния сезон пътищата много често не са заснежени, а мокри. Всесезонната е много много по добра от зимната на мокър асфалт.11:44 21.11.2024
18 Край
11:57 21.11.2024
19 Ауто Билд
11:59 21.11.2024
20 Посетител
12:27 21.11.2024
21 Посетител
До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Поне до 2000-та , 2005-та нямаше изисквания за летни/зимни гуми, гледаше се дълбочината на грайфера... После измислиха тая дивотия.Коментиран от #35, #53
12:31 21.11.2024
22 гост
Моят въпрос е колко дни в годината е -15 и пътищата са покрити със сняг
12:35 21.11.2024
23 Педро инспектор
12:45 21.11.2024
24 Артиста
13:17 21.11.2024
25 защото така
13:18 21.11.2024
26 Слави Радославов
13:22 21.11.2024
27 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #16 от "Преди 89":
😀😀😀Схвана ли ква глупост написА❓
Преди 89-та с вериги - щото гумите не ставали ,
а сега пак с вериги - щото положението явно е СЪЩОТО‼️
Байдъуей-чо, каралите коли преди 89-та знаят , ЧЕ ИМАШЕ ЗИМНИ ГУМИ‼️
Справка Вида-зима ! Даже Жигулките вървяха в снега с тях ❗
13:22 21.11.2024
28 Драган
16:22 21.11.2024
29 За града
Коментиран от #32
17:06 21.11.2024
30 Ясно да
До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Верно имаше пясък и сол,но най важното всички автомобили на 99% бяха жигулита и мускали дето са под 1 тон и танцуваха върху снегаКоментиран от #38
17:45 21.11.2024
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 хихи
До коментар #29 от "За града":
Основно гумаджиите захлебват. Обикновено са с начално и исновно образования и са големи специалисти по Гуми всякакви видове...19:42 21.11.2024
33 Рали България
19:57 21.11.2024
34 джо знаещият
20:45 21.11.2024
35 веско.
До коментар #21 от "Посетител":
Нали чакалите от Брюксел ще получават милиони (те са най корумпираната където длъжностите се купуват Европейският Парламент ) от производителите на гуми -- това са милиарди огромен пазар мисля в Европа има около общо 60 милиона леки автомобили ? Корумпираната кривокрака лицемерна предателка усойница получи от Пфайзер милиони, така ,че те мислят само за себе си как да напълнят джобовете си.20:55 21.11.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Чичо
До коментар #16 от "Преди 89":
Абе ти влезни в 20 - 25 см пък ще видим а за качеството на гумите , не се изказвай неподготвен само ще те светна че бяха каучукови за разлика от днешните балатуми21:15 21.11.2024
38 Нашенец
До коментар #30 от "Ясно да":
А спрете се разбирачи,танцувала е баба ви а сега не танцуват така ли21:19 21.11.2024
39 Ламбо
До коментар #36 от "Нашенец":
Голяма простотия .21:21 21.11.2024
40 от колко години
До коментар #11 от "Хасковски каунь":
карате този автомобил?21:46 21.11.2024
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 говори си
22:20 21.11.2024
43 хихи
които са ги създали и тествали?
08:48 22.11.2024
44 Морски
10:10 22.11.2024
45 Вижте сега
17:41 22.11.2024
46 Иван
2. Не се износват повече от сезонните
3. Не са по-шумни от зимните гуми
Въпрос: Шестокласник ли е писал статията??!
Коментиран от #47
19:39 22.11.2024
47 Мдаа
До коментар #46 от "Иван":
Точно това щях да напиша, ще добавя само, че всесезонните на топ марките превъзхождат бюджетните и средните летни/зимни гуми. За коли 4х4 пък са отлични.07:46 23.11.2024
48 661
14:38 23.11.2024
49 7777
22:29 23.11.2024
50 без майтап
23:04 24.11.2024
51 Едно време
До коментар #5 от "АБВ":
нямаше такива гуми,дечко!19:50 12.12.2024
52 БАРС
13:21 15.12.2024
53 Анонимен
До коментар #21 от "Посетител":
И сега няма. Трябва грайфера им да е над 4 ММ.19:21 22.12.2024
54 Гума не сменям
20:03 22.12.2024