Израел регистрира 4-месечен пик на положителни проби, както и непрекъснато нарастване на броя на новозаразените с коронавирус и пациенти в тежко състояние, докато вирулентният "Делта" вариант на коронавируса се разпространява, информира "Аарец".
Израелското министерство на здравеопазването регистрира в неделя 1 398 новозаразени с COVID-19 със 108 души в тежко състояние, 20 от които са на командно дишане, а 25 са в критично състояние. Освен това в израелските болници има 199 пациенти с коронавирус.
Според данните на Министерството на здравеопазването от 108 пациенти, които страдат от тежки симптоми, 75 са били ваксинирани с една или две дози.
След като в неделя повече хора бяха диагностицирани с COVID-19 - 1 398 в сравнение с 969 в събота - 2,08 процента от направените тестове са били положителни, постепенно покачване от 1,79 вчера и най-високия процент от 17 март.
Израел също така регистрира 20-дневен пик в броя на нововаксинираните хора, повечето от които са получили втората си доза. Данните идват, след като израелският премиер Нафтали Бенет разкритикува неваксинираните хора, които са избрали да не се имунизират, по време на телевизионно обръщение.
Вчера правителството на Израел одобри електронен мониторинг на хората, влизащи в страната, които са задължени да останат под карантина.
Въпреки че кабинетът одобри използването на "електронни мерки", правителството не планира да използва гривни за проследяване, а по-скоро да насърчи използването на приложение за смартфон.
Миналата седмица правителството възстанови ваксинните паспорти за събития с над 100 души в затворени помещения. На въпрос дали тези нови изисквания биха били достатъчни, Нахман Аш, който е ръководител на националния оперативен щаб на Израел за борба с COVID-19, заяви, че се надява това да намали нивото на заразяване, но че ситуацията ще трябва да се наблюдава, за да се види дали трябва да се предприемат допълнителни стъпки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #44, #121
15:01 26.07.2021
2 сила
Коментиран от #19, #98
15:02 26.07.2021
3 Историк
15:02 26.07.2021
4 Гошо
15:03 26.07.2021
5 въпросче
15:03 26.07.2021
6 др Гей Билтс
15:03 26.07.2021
7 Мангъров
Коментиран от #70, #103
15:03 26.07.2021
8 хаха
15:04 26.07.2021
9 Хитър Петър
Коментиран от #31, #89, #99
15:04 26.07.2021
10 Преминаващ
15:04 26.07.2021
11 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #36
15:05 26.07.2021
12 Черния
15:05 26.07.2021
13 До преди
Коментиран от #30
15:05 26.07.2021
14 Майна
15:05 26.07.2021
15 Историк
Коментиран от #26
15:05 26.07.2021
16 Б.Х
Коментиран от #35
15:05 26.07.2021
17 Доволен от вота
15:06 26.07.2021
18 3.14К
15:06 26.07.2021
19 Тра-ла-ла
До коментар #2 от "сила":
Е да, а ма смятай, ако не бяха ,,ваксинирани"! 😂😂😂15:06 26.07.2021
20 Майна
15:06 26.07.2021
21 Рошко
15:06 26.07.2021
22 Азазел
Сега нова ваксина, за всяка разновидност, докато свърши гръцката азбука.
После директо да ги означават с египетски йероглифи, че скоро някакви се изхвърлиха, че прилепите можели да разпространят 3000 различни коронавируса. Не могат да им насмогнат.
15:07 26.07.2021
23 Хаха
Коментиран от #41, #49
15:08 26.07.2021
24 Псевдоним
Най-безопасни са преболедувалите хора - масовката, а фашистките мерки и рестрикции се стоварват именно върху тях!
15:09 26.07.2021
25 ВикиЛексъсОсло
Коментиран от #43, #101
15:10 26.07.2021
26 гадно
До коментар #15 от "Историк":
Амин.15:10 26.07.2021
27 Plamen
15:10 26.07.2021
28 Пипи Чорапчето
И какво сега ... тезата, че "ваксинираните рядко стигат до болница или ако се заразят, го карат леко" май е на път да сгъне...
15:10 26.07.2021
29 дааа
15:11 26.07.2021
30 Хаха
До коментар #13 от "До преди":
Сега Зелените сертификати ще ги ползват за ускорено избиране на място в гробищните паркове:-)15:11 26.07.2021
31 Ковидарите
До коментар #9 от "Хитър Петър":
Не търсете смисъл във "ваксината", такъв бяма, търсете смисъл в останалото т.е. контрол и подчинение! Ясно е че "ваксината" не върши работа, Израел поне си го признаеат с половин уста за разлика от останалите слуги на Ковидарите, като Франция, Италия, Германия, Гърция... Всички се оказаха безсилни пред биооръжието на Ковидарите и едни "ваксинират" с гонейки Цел, други от безсилие, трети по заповед и т.н. !15:12 26.07.2021
32 Ники
15:12 26.07.2021
33 Obshtinar
15:12 26.07.2021
34 Лъжец !
Коментиран от #37, #42, #59
15:15 26.07.2021
35 Значи това са от първите ваксинирани
До коментар #16 от "Б.Х":
т.е отдавна а тия които досега са се въздържали и не са боледували излиза че не могат да се заразят при условие че заразяването става не само през устата и носа а и през ОЧИТЕ? Тия дни даже и да се ваксинираш ти си доказал че 1.5 години не може да се заразиш!!15:17 26.07.2021
36 ВикиЛексъсОсло
До коментар #11 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Ваксинираните заразени са се ваксинирали още с първите ваксини януари. Отдавна беше ясно че най-силно действие имат първите 180 дни! След 6-тия почва силно да спада защитата и на около 12 месец вече липсва напълно защитата и трябва трета доза! Не нанапразно още юни пускаха само ваксинарини до 180 дни максимум преди влизане в някои държави!Коментиран от #46
15:17 26.07.2021
37 😷😷😷
До коментар #34 от "Лъжец !":
„Синдрома на сварената жаба“Един експеримент правен преди години днес може да бъде използван като много точна метафора, демонстрираща привикването към нездравословна среда.
В този експеримент е използвана жаба, която бива поставена в съд с вода. В единия случай поставят жаба в съд с гореща вода и тя незабавно изскача, но в другия жаба е поставена в хладка вода и бавно започват да увеличават температурата. Тогава жабата остава в съда и постепенно се адаптира към по-високите градуси, докато в един момент буквално започва да се сварява без да има възможност да излезе.
15:20 26.07.2021
38 мислещ
15:23 26.07.2021
39 доц Кунчо
15:23 26.07.2021
40 Абе...
Коментиран от #88
15:24 26.07.2021
41 Аватар
До коментар #23 от "Хаха":
Забързаха ги да се ваксинират с рестрикции.Ще се окажат прави учените,като Долорес Кейхил,на които цензурата не даде трибуна за дебат.15:27 26.07.2021
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Гост
До коментар #25 от "ВикиЛексъсОсло":
Още в началото бе казано , че тая гад издържа на 60 градуса. За това дезинфектантите които ползваме трябваше да са 70 градуса минимум. Олашещо е , че вируса пробива ваксината . С тая сила на разпространение скоро ще разберем и тук кой крив кой прав . Дали реално ние като ниско имунизирана нация ще се разминем или обратното ще стане ужас.15:29 26.07.2021
44 Ваксиниран1403
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":
А при нас без делта вълната да се надигнала още хубаво имаме 77 тежко болни. Изриел имат по над 1000 нови случая на ден и имат само 108 тежко болни. Максималната средната дневна смъртност при алфа вълната в Изриел беше 60 човека, а сега след ваксинацията и при делта вълната са на 2 средно човека на ден. Въпроса е нашата средно дневна смъртност каква ще бъде след месещ и половина когато ще гоним пет цифрени числа за новите дневни случаиКоментиран от #48, #65, #66, #93
15:29 26.07.2021
45 др Менгеле
15:30 26.07.2021
46 Флора
До коментар #36 от "ВикиЛексъсОсло":
То като цяло вечен имунитет към рнк вирус няма…. 6 месеца макс. Дано скоро се адаптира по-добре и да го караме по-леко масово. Така трябва да стане горе долу 3 години след избухването ако е чудо на прородата! Ако обаче е пипано от хора и изпуснато макар и неволно то тогава не знам….Коментиран от #55
15:33 26.07.2021
47 Asd
Коментиран от #64, #124
15:33 26.07.2021
48 Гост
До коментар #44 от "Ваксиниран1403":
Така е ! Вярно , че делта мутацията сваля защитата от заразяване до 38% по последни данни но все още предпазва 86 от смърт. Ако някой си мисли , че нас ще ни подмине то жестоко се лъже въпроса е как ще се развият нещата.15:35 26.07.2021
49 не се
До коментар #23 от "Хаха":
смей на чуждото нещастие, защото има карма. Ваксиниран не ваксиниран, не се смей.15:37 26.07.2021
50 БоцКо
15:40 26.07.2021
51 бобчо
15:40 26.07.2021
52 2121
15:41 26.07.2021
53 Хаха
15:42 26.07.2021
54 mi6osp
15:42 26.07.2021
55 Ваксиниран1403
До коментар #46 от "Флора":
Ако някои очаква доживотен имунитет срещу респираторен вирус без значение дали естествен или изкуствен е просто наивен. Ако имаше такава нещо от грип всеки щеше да боледува само веднъж в живота си или щеше да се ваксинира еднократно. Аз съм се ваксинирал срещу корона вирус и ще се ваксинирам на веки 6 месеца без грам съмнение или колебание. Въпроса е в това повече хора да разберат, че в това няма абсолютно нищо страшно и да не са наивници които да се подават на безумни теории и спекулации. Инак веки е свободен да предпочита да боледува всяка година по веднъж от корона вирус, защото не се страхувал нито от него нито от смъртта, но едва ли това е доброто решение за разумните хора при положение че съществува алтернатива и тя е ваксинация.Коментиран от #62, #63
15:46 26.07.2021
56 Тошко
Коментиран от #95
15:46 26.07.2021
57 СлаФчо Космонавта
15:51 26.07.2021
58 гагаг
15:52 26.07.2021
59 Наркос
До коментар #34 от "Лъжец !":
Официалната статистика публикувана от министерството на здравеопазването в Израел звучи доста реалистично. 35-40% успеваемост на тестови ваксини срещу мутиращ белодробен рнк вирус си е голям успех. До 2-3 години ще има усъвършенствани к19 ваксини , което спрямо досегашните времеви рамки за изработване на предишни ваксини е световен рекорд.15:52 26.07.2021
60 Костова
15:53 26.07.2021
61 хахахаха
15:57 26.07.2021
62 Костова
До коментар #55 от "Ваксиниран1403":
Страшно в самият процес на ваксиниране няма, съгласна съм, боцкат те с една игла и готово. Някои хора, които умеят да мислят се питат защо ли да си вкарват в организма вредна химия и метали, след като ваксините не ги защитават дори и на 50 процента. Ваксинираш се, след няколко седмици излиза, че новата мутация няма пречки срещу твоята ваксина.Обзема те паника, отново се ваксинираш и така до безкрай.Коментиран от #74
16:00 26.07.2021
63 Ок,Ок
До коментар #55 от "Ваксиниран1403":
Айде сега да ми обясниш за попълването на ваксионната декларация и за насилственото ограничение ,което за в момента се оказа модна тенденция в някои страни.Всичко това не ти ли мирише на световен контрол над човечеството?Сляп си.Жалко.Ако всички са като теб с промити мозъци не виждат на къде отиват нещата.Коментиран от #67, #81
16:00 26.07.2021
64 Ваксиниран1403
До коментар #47 от "Asd":
Най добрата манипулация се постига, като се дава частична информация поднесена по целенасочен начин.В израелските медии се разяснява какво точно стои зад тези цифри, а тук при нас целенасочено се търси само спекулацията и сензацията. Да 38% е средната ефективност на ваксините по отношение на предпазване от заразяване обявена от израелците.Има обаче една премълчана подробност сред хората ваксинирани преди края на януари ефективността е само18%, докато при тези ваксинирани преди края на март ефективността е 75%. Сред тежко болните които са под 60 ваксинираните са единични случаи, а тези които не са ваксинирани са в пъти повече. Повечето ваксинирани тежко болни са много възрасни над 80 и с много и тежки заболявания. Именно това е причината изриел вече да поставя трета доза на тези хора на шестия месец след втората и усилено да се дискутира и трета доза за всички.
16:02 26.07.2021
65 неваксиниран
До коментар #44 от "Ваксиниран1403":
Май след ваксинацията си получил някакви увреждания, ако имаш предвид еврейската държава Израел, защото ИзраИл, изписано два пъти по този начин е непозната за мен държава. А и Израел бяха на първо място по процент на ваксинирани на глава от населението, но какво от това?Коментиран от #71
16:06 26.07.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Ваксиниран1403
До коментар #63 от "Ок,Ок":
За абсолютно всяка не задължителна ваксинация се разписваш. За каквото е подписа и при ваксинация срещу грип според вас? Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинирал без ти да си искал това, но не освобождава никои от никаква отговорност. Само ако ваксината стане задължителна може да отпадне. За ваксините по желание винаги се подписваш, че си съгласен. Така е било и преди така е и сега така ще бъде и в бъдеще. Въпроса е принципен и няма нищо общо с конкретна ваксина.Коментиран от #72, #133
16:12 26.07.2021
68 що така
16:14 26.07.2021
69 Трябва да се
Коментиран от #85
16:17 26.07.2021
70 Некой
До коментар #7 от "Мангъров":
Ваксинираните са най-уязвими, защото се мислят за безсмъртни и не се пазят! Два пъти съм преболедувал болестта (първия - през януари 2020, а втория - през юли, с. г., поне за толкова знам ), не съм се ваксинирал и не мисля да го направя, ако не ме за дължат. На всички бих дал съвет - спазвайте дистанция, стремете се да не си пипате лицето и очите с мръсни ръце и си мийте редовно ръцете със сапун. Дезинфекцирам се само когато влизам в магазините. Ако спазвате това много рядко някой би изкарал болестта тежко. Но всяко правило си има изключения...16:18 26.07.2021
71 Ваксиниран1403
До коментар #65 от "неваксиниран":
Ами има много от това. Когато още не бяха ваксинирани много при тях алфа вълната доведе до максимум от 10 хиляди нови случаи на ден и максимум от 100 починали за ден. Сега при делта вълната след како имат 58% ваксинирани ново заразените за ден не са преминали 1.5 хиляди, починалите за ден са максимум трима. Това е ефекта от ваксинацията. Във всички страни по света с висока степен на ваксинация смъртността е повече от 10 пъти по-ниска от тази от предходните им вълни, а в страните с ниска степен на ваксинация е съизмерима или по голяма с тази от предишните им вълни.Модела е устойчив данните от всички страни потвърждават това. Няма нито една страна в целия свят която да нарушава тази зависимост стига да не използва китайските ваксини.16:20 26.07.2021
72 Сам го каза
До коментар #67 от "Ваксиниран1403":
Ваксина по ЖЕЛАНИЕ.Айде сега ми обясни как така тази ваксина,която е по ЖЕЛАНИЕ.Изведнъж стана ваксина по насилствено ЗАДЪЛЖАВАНЕ.Сам си противоречиш.Всичко е черно на бяло.Ще се усетиш,но ще бъде късно.Ваксината е създадена приятелю с друга цел,а не да те предпази от КовидКоментиран от #86
16:24 26.07.2021
73 мдааа
16:24 26.07.2021
74 Ваксиниран1403
До коментар #62 от "Костова":
А какво лошо има в това да се ваксинираш на всеки 6 месеца, както много хората в развитите страни се ваксинират в начало на всяка есен срещу грип?16:25 26.07.2021
75 Антиваксърите да не се радват, ще плачат
Коментиран от #83
16:27 26.07.2021
76 ттт
16:27 26.07.2021
77 🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛
До коментар #66 от "бамбам":
😚😚гръм гръм😚😚😚🔫🔫🔫16:27 26.07.2021
78 Провинция
16:27 26.07.2021
79 Посетител
16:28 26.07.2021
80 Дениза
16:28 26.07.2021
81 Много поздрави
До коментар #63 от "Ок,Ок":
Човека си е Асоциален и без това, в главата му е страх и ксенофобия от хора и спасителна химия, тежка форма...16:29 26.07.2021
82 Емил Станоев
Всичко това мирише на Измама в големи размери . Ваксинираш се и хоп 2 метра надолу. или хоп пак се заразяваш . Изобщо подчиняването на простото население върви с пълна сила .
16:29 26.07.2021
83 Уж така
До коментар #75 от "Антиваксърите да не се радват, ще плачат":
Е, да де ама тогава кажи какъв е смисълът от ваксините? Излиза, че е безпредметно да си слагаме нещо, което не пази. Тогава?Коментиран от #94
16:29 26.07.2021
84 Емил Станоев
Коментиран от #106
16:30 26.07.2021
85 Гост
До коментар #69 от "Трябва да се":
Руската с ефективност над 2 години? Четеш ли там какво става? Черен рекорд след рекорд…Кога ще скъсате синджира с тая Русия?? Тя не е оная от предииии години и не и пука за вас!! Както не им пука на американци германци …16:31 26.07.2021
86 Ваксиниран1403
До коментар #72 от "Сам го каза":
Аз съм се усетел много отдавна още миналата година, а вие и наивниците като вас не могат и не искат да се усетят.Мои коментар от есента на миналата година:
Ваксините ще решат проблема, но докато стане това загубите в човешки животи и съсипани икономики ще нарастват още много. Ваксината ще е безопасна и ефективна, но действието и ще е кратко и от тук нататък тя ще бъде периодична всяка година или няколко пъти в годината. Няма да се ваксинират всички и вируса ще продължи да циркулира сред хората. Това е целта на кампаниите срещу “вредните” ваксини. Просто се прилага доброто старо разделяй и владей. Така ще е защото фармацевтичните компании, тяхното политическо лоби и собствениците им не биха изпуснали тази златна възможност всички правителства да се абонират за техните продукти завинаги и да получават сигурна и гарантирана печалба за години напред. Ако ваксините не са ефективни или имат странични ефекти тази цел няма да се постигне. Ще се продадат еднократно и край, а те не преследват еднократна продажба. Също така ако се ваксинират всички и вируса изчезне отново няма как да се печели дългосрочно.
Коментиран от #96
16:36 26.07.2021
87 Еййййй...
16:37 26.07.2021
88 Посетител
До коментар #40 от "Абе...":
По-добре повярвай!16:37 26.07.2021
89 4573
До коментар #9 от "Хитър Петър":
ПАРИЧЕН! СМИСЪЛЪТ Е ПРЕДИМНО ПАРИЧЕН! ДРУГИЯТ СМИСЪЛ Е ДЕПОПУЛАЦИЯТА!16:37 26.07.2021
90 Е как така
16:38 26.07.2021
91 Англия
16:39 26.07.2021
92 Съдията Дред
16:39 26.07.2021
93 Едно умно изказване
До коментар #44 от "Ваксиниран1403":
да прочета тук. Много рядко се случва. Повечето дежурни драскачи са шампиони по плюене, а не по разсъждаване. Напълно споделям разсъжденията ти. Не ги мисля евреите. Те ще се оправят някак си. Смъртността им е много ниска при доста заразени дневно. Явно или ваксините все пак предпават от много тежко протичане на заразата или медицинското обслужване там е много по-добро от това в България. А може би и двете.Коментиран от #107
16:39 26.07.2021
94 Ваксиниран1403
До коментар #83 от "Уж така":
Максимална средна дневна смъртност за интервал от 7 дни при различните вълни по страни:Изриел преди ваксинацията 60 след ваксинацията 2 ваксинирани 58.6%
Великобритания преди ваксинацията 1244 след ваксинацията 64 ваксинирани 55.3%.
Испания преди ваксинацията 480 след ваксинацията 15 ваксинирани 54.1%
Гърция преди ваксинацията 82 след ваксинацията 8 ваксинирани 45.5%
Русия предишна вълна 567 сегашна вълна 779 ваксинирани 15.8%.
Индия при вълната от миналата есен 1171 при вълната от тази полет 4660
ваксинирани към полета 1-2%.
Индонезия предишна вълна 307 сегашна вълна 1361 ваксинирани 6.6%.
Още примери необходими ли са?
Във всички страни по света с висока степен на ваксинация смъртността е повече от 10 пъти по-ниска от тази от предходните им вълни, а в страните с ниска степен на ваксинация е съизмерима или по голяма с тази от предишните им вълни.Модела е устойчив данните от всички страни потвърждават това. Няма нито една страна в целия свят която да нарушава тази зависимост стига да не използва китайските ваксини.
Коментиран от #105, #114
16:43 26.07.2021
95 3333
До коментар #56 от "Тошко":
ПФАЙЗЕР16:43 26.07.2021
96 Ок ок
До коментар #86 от "Ваксиниран1403":
Обаче ти пак като магаре на неорана нива се заинати.Ваксините не действат бе човек.Разбирам те на къде биеш, но е факт.Не действат! Значи си съгласен на всеки 6 месеца да те бодът с нещо,което не действа?Какъв е смисълът?Да ти отровят организма ?16:44 26.07.2021
97 ежко
16:45 26.07.2021
98 Фермер
До коментар #2 от "сила":
Това не са ваксини!16:48 26.07.2021
99 333
До коментар #9 от "Хитър Петър":
Ваксината не е 100% ефективна, и никой не е казвал, че е 100% ефективна. Смисълът е, че ако не бяха ваксинирани, щяха да са не 108 а 1008. У нас, където в момента е спокойно имаме 3 смъртни случая на милион, там, където е много страшно има 1. Миналата седмица или преди 10 дни бяха 6, а там бяха под 1. В Русия са 37.Коментиран от #102, #108
16:54 26.07.2021
100 MmAaHh
16:54 26.07.2021
101 444
До коментар #25 от "ВикиЛексъсОсло":
Никакви случаи не растат. Просто плашат не вакснатите за да се боцнат. В тая жега вирус няма16:54 26.07.2021
102 465т
До коментар #99 от "333":
Оправдания за слабоумни ваксъри.16:56 26.07.2021
103 Ха ха
До коментар #7 от "Мангъров":
Защо предложи за министър на здравеопазването супер ваксърката, която е на 31 г, работила в една от фондацията за ваксинация на Бил и Мелинда Гейтс? Защо? Не го слушай какво говори, а гледай какво прави. Херо Мустафа е недоволна, че не се ваксинираме и затова ни набутаха ваксърка. Ще видим тя или друг ваксър ще е министър.16:58 26.07.2021
104 Нямам Срам
17:00 26.07.2021
105 555ъ
До коментар #94 от "Ваксиниран1403":
Данните ти са нагласен по поръчка на сзо. Не важат. Освен това при нас не съвпадат с твойте опорки, ние дори нямаме делта вълнаКоментиран от #109
17:00 26.07.2021
106 Ваксиниран1403
До коментар #84 от "Емил Станоев":
Той се появи в индия когато там ваксинирани нямаше.Мутации има защото има разпространение на вируса. Мутацията е случайно явление което се случва веднъж на определен брои копирания на вируса. Тоест колкото повече заразени хора толкова повече мутации. Колкото по-малко разпространение на вируса толкова по-малко мутации. Не случайно мутациите възникваха в страни не ограничаващи разпространението на вируса, а не в страни с масова и високо скоростна ваксинация
Нови вълни ще има навсякъде въпроса е какви ще са и колко тежки последици ще има след тях. В Индия при възникването на тяхната вълна нямаше 5% процента ваксинирани, а знаем какво се случи там. Когато Започна Вълната в Русия ваксинираните при тях бяха под 10%. В Япония ваксинираните са само 15%, а вълна започва нали?
17:03 26.07.2021
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 7332
До коментар #99 от "333":
Вчера на световна онлайн пресконференция много учени уточниха, че маймуните които са боцкали с ваксините са умрели всичките . Задайте си въпроса за Израел по друг начин. А и те -богатите евреи също като при Х-тл-р. са готови собствения си народ да из-трещ-ят.!17:07 26.07.2021
109 Ваксиниран1403
До коментар #105 от "555ъ":
Разбира се когато някой излага мнение подкрепено с данни, което не ви харесва и противоречи на необоснованите ви теории, то непременно статистиката е грешна. На това му се казва невъзможност да си защитите тезите в които вярвате. Цифрите говорят достатъчно всеки, който иска да погледне нещата обективно може да го направи и да си направи сам изводите, а не да вярва на простотите тиражирани масово.Делта вълната започва да се надига при нас и до месец и половина направо ще ни помете като цунами. Да видим какво ще говорите тогава отново
Коментиран от #111, #122
17:09 26.07.2021
110 Все пак
Коментиран от #119
17:16 26.07.2021
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 miro
17:26 26.07.2021
113 Фактът
Коментиран от #120
17:30 26.07.2021
114 Hoho Boho
До коментар #94 от "Ваксиниран1403":
Смътността се определя спрямо заразните, нали?Внушаваш, че смъртността е намаляла благодарение на ваксинираните.
От това следва, че ваксинираните са се изпоразболяли поголовно, но понеже умират по-малко, то и смъртността е паднала.
Ще ти дам един противоположен пример:
Ако ваксините защитаваха на 100%, то нямаше да има нито един ваксиниран, който да е заразен.
Тогава само неваксинирани щяха да се заразяват и смъртността нямаше да намалее.
Ама дано си прав!
ВАКСИНИРАЙТЕ СЕ и СИ БОЛЕДУВАЙТЕ СЪС ЗДРАВЕ!
Коментиран от #116
17:32 26.07.2021
115 Морето
17:40 26.07.2021
116 Ваксиниран1403
До коментар #114 от "Hoho Boho":
Смъртността я разглеждам като абсолютни числа при последните две вълни в съответните страни. Ваксина която защитава на 100% никога е нямало и никога няма да има. Колкото до това колко се разболяват повече в страните с много ваксинирани. Ами данните от Индия и Индонезия говорят за това че при делта вълната при тях новите дневни случаи са около 4 пъти повече от колкото при алфа вълната им. При страните с висока степен на ваксинация съотношението не е толкова голямо в повечето такива страни делта вълната е с височината на алфа вълната им. Да не говорим че в някои страни делта вълната е много по-малка от алфа вълната им. В Изриел при алфата имаха 10 хиляди на ден, а сега не са достигнали и 1500.Коментиран от #118
17:45 26.07.2021
117 Кил Гейтц
17:51 26.07.2021
118 Hoho Boho
До коментар #116 от "Ваксиниран1403":
Използваш фалшиви данни за аргументите си. По скоро са неаргументирани внушения.В Индия ваксинираните са 6%
И след 08.05.2021 има значителен спад на новите случай - от 403 405 на 35 342 /сега/
Смъртните случай също са намалели над 10 пъти..
/А казваш за Индия - "...при тях новите дневни случаи са около 4 пъти повече от колкото при алфа вълната им."/
Сигурно и за Индонезия си си измислил данните, не съм проверявал...
Коментиран от #125
18:00 26.07.2021
119 mi6osp
До коментар #110 от "Все пак":
" Няма по-добър начин да преболедуваш и така сам да се ваксинираш". В грешка си. Дори само факта, че след преболедуване констатират необратимо намаляване на коефициента на интелигентност с до една трета, показва,че придобития по този начин имунитет има висока цена. При ваксинирането такъв ефект не се наблюдава18:08 26.07.2021
120 Ваксиниран1403
До коментар #113 от "Фактът":
Докладвани потенциално свързани с ваксинацията 19 хиляди смъртни случая. Докладвани случаи и доказана връзка са две много различни неща. Това, че някой които е ваксиниран и умира не значи, че умира от ваксината непременно. За 95% от всички докладвани случаи се доказва, че нямат никаква връзка с ваксинацията освен времевото съвпадение. Дори и да прием, че всички 19 хиляди човека са починали заради ваксините при 50% ваксинирана част на населението тава е цена която е много по-малка отколкото повечето от половин милион починали от корона вирус в ЕС.Коментиран от #123
18:16 26.07.2021
121 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":
69,44%...Това не е ваксина!Опитвайте се да се изказвате точно.Целта на боцкането е по възможнот да не сте преносители на НЕЩОТО.Вероятно ваксината ще ви навреди- в някаква степен--Говоря за всички,които не могат да боледуват тежко от Нещото!Когато преболедувате,освенимун до живот не можете да бъдете и преносител.Ще видите,че процента няма да се измени,докато с много тестове ще качват Брой вирусоносители и те ще са чужденци...сега...Какво ги чака англичаните...до края на годината...Ако знаете и ден няма да стоитие там!18:16 26.07.2021
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #120 от "Ваксиниран1403":
Дайте докладваните случаи за да извадим процента -Тези,които могат да вадят процент.вие доказахте,че не владеете това!Как са англичаните....Мрат ли???Коментиран от #126, #128
18:23 26.07.2021
124 МмАаНн
До коментар #47 от "Asd":
До Asd: Ми то и без ваксинация 91 % от вирусоносителите не влизат в болница. Ама ти се набоцкай за всеки случай :-)18:28 26.07.2021
125 Ваксиниран1403
До коментар #118 от "Hoho Boho":
В момента индийската делта вълна затихва. Максимума им беше на 06.05.2021и беше 414 433 случая дневно. При предходната им вълна минаха 93 280 случая тоест отношението между двете им вълни е 4.4 в полза на делта вълната. При англичаните алфа вълната имаше максимум 67 803 случая, а делта вълната достигна 54 205 случая на ден. Тоест съотношението на двете вълни е 1.18 в полза на алфа вълната.
18:32 26.07.2021
126 Ваксиниран1403
До коментар #123 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да, но много по-малко от руснаците. Аз говорих за вида на епидемичните вилни в двете страни, но нямаше кой да чуе. Вълната при англичаните е като къс спринт, а тази при руснаците е като дълъг маратон.18:45 26.07.2021
127 К19 инфо
19:38 26.07.2021
128 Ваксиниран1403
До коментар #123 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
При началото на делта вълна във Великобритания ковид смъртните случаи бяха 127 583 днес са 129158. Тоест 1575 човека са починали от ковид по време на делта вълната във Великобритания. При началото на делта вълна в Русия ковид смъртните случаи бяха 113 976 днес са 154 601. Тоест 40625 човека са починали от ковид по време на делта вълната във Русия. Е при кои точно делта вълната е по-смъртоносна?Коментиран от #129
19:54 26.07.2021
129 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #128 от "Ваксиниран1403":
от 3дена Англосаксонците не дават данни към СЗО.......Защо ли!Много лъжете с Данни за Русия ,Защо така дупчения 1403?Коментиран от #130
20:43 26.07.2021
130 Ваксиниран1403
До коментар #129 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Нищо не лъжа това са числата. Знам, че не ти харесват, защото противоречат на твоята теория, но вината не моя. Защо не дават данни към СЗО не знам месната им статистика си публикува данните. Смъртността при англичаните към вчера за 14 дни беше 759. Тяхната вълна вече затихва стръмно както и стръмно се издигаше. Смъртността се движи със закъснение така, че около седмица две още ще нараства и после ще спадне и тя.21:19 26.07.2021
131 мангъров
22:03 26.07.2021
132 Фазера
22:24 26.07.2021
133 някой
До коментар #67 от "Ваксиниран1403":
Колкото и добре да им обясняваш , няма никакъв смисъл . Понеже има нещо доста мръсничко покрай цялата пандемия , хората отказват да участват , за съжаление ще им се наложи по един или друг начин .23:59 26.07.2021