8 142 са новите случаи на коронавирус у нас през последното денонощие при направени малко над 37 хиляди теста, показват актуализираните данни на Единния информационен портал към полунощ. Процентът на положителните проби пада от 26 на 22 на сто.
Расте обаче броят на пациентите с Covid-19 в болница - те вече са 6 124, с 200 повече в сравнение с предходното денонощие, 568 са в интензивни отделения.
Отчетени са и нови 96 смътни случая, свързани с вируса. 88, 5% от тях не са били ваксинирани. Като излекувани са посочени 5 980 души.
Броят на хората със завършен ваксинационен цикъл достигна близо 2 милиона и 7 хиляди. През последното денонощие са поставени малко над 10 хиляди дози ваксина, отново повечето от тях бустерни. Броят на хората с такава доза е над 625 хиляди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Бачо
Коментиран от #12, #55
05:23 04.02.2022
3 Задължителни имунизации и реимунизации
До коментар #1 от "Джок Съдбата":
Съгласно актуалния Имунизационен календар на Република България се провеждат задължителни профилактични имунизации и реимунизации на определена навършена възраст:Имунизации
всички новородени се имунизират с ваксина срещу хепатит Б през първите 24 часа от раждането и с ваксина срещу туберкулоза /БЦЖ/ от 48-мия час след раждането до изписването им от родилния дом
от втори, трети и четвърти месец децата се ваксинират срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б инфекции и пневмококови инфекции, както и срещу хепатит Б, ако ваксината срещу хепатит Б е в състава на многокомпонентна ваксина
ако хепатит Б ваксината не е в състава на многокомпонентна ваксина, втора доза се прилага от първия месец и трета доза от шестия месец
ваксината срещу пневмококови инфекции на третия месец не се прилага при децата, родени след 31.12.2019 г.
между 7 и 10 месечна възраст на децата без белег от БЦЖ имунизацията в родилния дом се поставя БЦЖ ваксина след отрицателна туберкулинова проба
от тринадесетия месец децата се имунизират с комбинирана ваксина срещу морбили, рубеола и паротит
Коментиран от #4, #9
05:24 04.02.2022
4 Реимунизации
До коментар #3 от "Задължителни имунизации и реимунизации":
от дванадесетия месец - реимунизация срещу пневмококови инфекции, но не по-рано от 6 месеца след: прилагане на третия прием при децата, родени преди 01.01.2020 г. и втория прием при децата, родени след 31.12.2019 г.от шестнадесетия месец - реимунизация срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит и хемофилус инфлуенце тип Б инфекции, но не по-рано от 12 месеца след прилагане на третия прием
на 6 г. възраст - реимунизация срещу дифтерия, тетанус, коклюш и полиомиелит
на 7 г. възраст - реимунизация срещу туберкулоза на лицата с отрицателна туберкулинова проба
на 12 г. възраст - реимунизация срещу морбили, рубеола и паротит и и срещу дифтерия, тетанус, коклюш
на 17 г. възраст – реимунизация срещу тетанус и дифтерия
при навършване на 25 години, както и на всеки 10 години след това - реимунизация срещу тетанус и дифтерия
05:24 04.02.2022
5 Орис
До коментар #1 от "Джок Съдбата":
Ех, Съдба, Съдба........ !!!05:25 04.02.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Питам
До коментар #1 от "Джок Съдбата":
Съдбата ваксана ли е, бустерирана ли е ?05:27 04.02.2022
8 Ваксиниран3002
До коментар #1 от "Джок Съдбата":
Добре, че такива като теб няма да имат деца.Коментиран от #24
05:27 04.02.2022
9 Ваксиниран3002
До коментар #3 от "Задължителни имунизации и реимунизации":
Правилно, но става въпрос за ваксини, а тези препарати не са ваксини.Коментиран от #10, #13
05:29 04.02.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 ⚜️Просветен⚜️
До коментар #2 от "Бачо":
Ми те 12 процента са ваксинираните брат! Всичко друго е купен сертификат! Няколко големи фирми знам и всички са с 90 процента купени , някои даже директно от работодател! Хората трябва да бачкат! Всеки е приел , че 200-300 лв ги дава като все едно си плаща лиценз или такса спокойствие и си бачкат! Става дума за фирми с по над 100-200 човека! Сам си представи как е в цяла България! Тука брат всичко от срещата с полицая до прегледа на колата се минава така ! Това е България!!!05:39 04.02.2022
13 Препарат
До коментар #9 от "Ваксиниран3002":
е общ научен и приложен термин, използван в химията, фармацията, медицината.Всички лекарства и ваксини са препарати. Preparatus
Коментиран от #14
05:51 04.02.2022
14 Ваксиниран3002
До коментар #13 от "Препарат":
Да, но онова са доказани ваксини(препарати), тези са експериментални и както се вижда нищо не вършат, а статистика за вредата им удобно не се води.Коментиран от #18, #23
05:59 04.02.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Води се статистика
До коментар #14 от "Ваксиниран3002":
за вредата и от ковида и от ваксините. Именно тя е основа за решенията в цял свят.Коментиран от #20
06:17 04.02.2022
19 Христо
06:22 04.02.2022
20 Ваксиниран3002
До коментар #18 от "Води се статистика":
Води се стъкмистика, както и за заразените и починалите ОТ хобит.06:26 04.02.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Човек от щаба
Коментиран от #27
06:27 04.02.2022
23 mi6osp
До коментар #14 от "Ваксиниран3002":
Можеш ли да дадеш пример за истинска доказана ваксина, която предпазва от заразяване , от боледуване, че и прави хората безсмъртни?Заразяването представлява проникване в човешкото тяло на вируси,бактерии и други патогени , които се съдържат в околната среда. Може да бъде предотвратено само с пълна изолация от средата.
Щом човек се зарази, започва да боледува. Имунната система на индивида и лекарства, ако има такива, ликвидират болестта, Ако не успеят, болният умира.
Ваксините подготвят и усилват имунната система да се бори по успешно с определен причинител на болестта. Усилването е индивидуално за всеки човек. Когато имунната система е много слаба, никакви ваксини не могат да я усилят.
Коментиран от #26, #32, #33, #42
06:35 04.02.2022
24 Човек от щаба
До коментар #8 от "Ваксиниран3002":
Да, предполагам, че Джоко Простич сам съжалява, че не е абортиран. Кара труден живот. Обича да е псуван, което е лош симптом. А е и ваксиниран....06:35 04.02.2022
25 Човек от щаба
06:36 04.02.2022
26 Ваксиниран3002
До коментар #23 от "mi6osp":
Да, много, срещу тиф, едра шарка, тетанус, туберкулоза и др. Всички са задължителни, освен може би за едра шарка, защото тази болест, заради ваксината се смята за изчезнала през 80-те на миналия век. Като се изказваш така "грамотно", мога ли да позная възрастта ти? Вероятно тъкмо си прескочил пубера.06:38 04.02.2022
27 За 3.2.2022
До коментар #22 от "Човек от щаба":
Израел - ваксинирани 66%, заразени 58677, починали 86 - 682:1Бълария - ваксинирани 29%, заразени 8142, починали 96 - 85:1
Коментиран от #28, #44
06:39 04.02.2022
28 Ваксиниран3002
До коментар #27 от "За 3.2.2022":
Израел, качествена медицина и модерни лечебни заведения. България, неквалифицирам медицински персонал, коптори вместо болници. Като добавиш и удобната стъкмистика, заради скъпата пътечка, ще ти стане ясно, защо има много починали тук.Коментиран от #51
06:42 04.02.2022
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Дилд
06:42 04.02.2022
31 Копипасте
06:43 04.02.2022
32 Такива като Ваксинирания 30..,
До коментар #23 от "mi6osp":
които пишат за "истински ваксини" са на мнение, че БЦЖ-то действа безотказно. Не са се интересували, че, въпреки че има доста висок процент на защита, то той всъщност е около 80%, на някои места го дават дори и около 60%. От такава гледна точка БЦЖ също е "препарат", а не "ваксина". Въпреки че в България БЦЖ е задължителна, има случаи на туберкулоза. Просто ги държат изкъсо и не позволяват да се стигне до епидемия, защото само тогава би могло да се види, доколко е сигурна защитата, предлагана от БЦЖ.Коментиран от #35, #40
06:44 04.02.2022
33 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #23 от "mi6osp":
РНК -препаратите не са ваксини.Всички ваксини срещу шарка,особенно Рубеола трябва да се слагат.Трябва да стане задължителна ваксината срещу папилома вирус и да се поставя за момчета също,а не само препоръчителна за момиченца.изненадан съм,че се правят на загрижени...сербезови,а такива очевадни неща полезни за Популацията не се правят.Срещу заушка също за момчета.На Ваксина срещу ""НЕЩОТО"" качено на Корона вирус,само страхът ви от отвъдното може да измисли.......тоя ваксиниран 1403 дълго време дудне,че не може да има ваксина срещу Вирус но се дупнал 4пъти...щото 3 му се видяли малко и вчера ми се закани ,че и 5игла щял да си боцне.........РНК-могат да са полезни за Раково болни или хора със силна алергия,но не и по предназначение ""НЕщото"06:46 04.02.2022
34 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
До коментар #6 от "АУУУУУ":
WWW ::::: Бил Гeйтc, чeтвъpтият нaй-бoгaт чoвeĸ в cвeтa, извecтeн c yмeниятa cи зa пpoгpaмиpaнe oт paннa възpacт, a нe c любoвтa cи ĸъм пpиpoдaтa, тиxoмълĸoм cтaнa coбcтвeниĸ нa 242 xил. aĸpa зeмeдeлcĸa зeмя в CAЩ. Toвa e нaпълнo дocтaтъчнo, зa дa гo нaпpaви нaй-гoлeмия coбcтвeниĸ нa зeмeвлaдeлeц в Aмepиĸa‼️‼️‼️‼️‼️‼️Коментиран от #37
06:47 04.02.2022
35 Ваксиниран3002
До коментар #32 от "Такива като Ваксинирания 30..,":
Аз не познавам човек, боледувал или заразен с туберкулоза, а за едрата шарка, само съм чел и съм гледал по филмите. БЦЖ е ваксина, защото няма заразени с болестите, срещу които е, няма разболели се и починали. Друг е въпросът, къде е произведена и колко е качествена.Коментиран от #43
06:50 04.02.2022
36 Човек от щаба
06:53 04.02.2022
37 Интересно
До коментар #34 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
А знаеш ли чий е:- най-големия земевладелец в Русия, Китай, Индия?
- най-големия кораб?
- най-големия замък?
- най-големия нефтен залеж?
- най-големия завистливец?
- най-големия конспиратор?
Коментиран от #41, #45, #84
06:53 04.02.2022
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Елефтери
До коментар #1 от "Джок Съдбата":
Особено съм доволен, че в тия сайтове не ровят децата ми и няма как да прочетат коментари като тоя06:55 04.02.2022
40 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #32 от "Такива като Ваксинирания 30..,":
зависи кой е произвел БЦЖ-ваксина.ПРОИЗВЕДЕНА В НАродна Република България БЦЖ ваксина действа на 99,99% и Туберкулозата бе изкоренена.Както изкорениха Неграмотноста!06:55 04.02.2022
41 Ваксиниран3002
До коментар #37 от "Интересно":
Ти не говори за конспирации, че това за което ни оплювахте преди година и нещо, че било конспирации, се случи. При това доста открито и без никакви заобикалки. Та какво ще кажеш за конспирациите?Коментиран от #50
06:56 04.02.2022
42 МмАаНн
До коментар #23 от "mi6osp":
Ти колко хора познаваш, разболели се от заушки, морбили, рубеола, детски паралич? Всички са ваксинирани срещу тези болести още като бебета. Та работят ли някои ваксини? И кои "ваксини" не работят?Коментиран от #64
06:57 04.02.2022
43 Познавах един такъв,
До коментар #35 от "Ваксиниран3002":
преди около 16-17 години беше случаят. Копи-пействам ти част от стара статия. Обърни внимание, какво пише в последния абзац. "За десета поредна година се постига трайна тенденция за намаляване на заболеваемостта от туберкулоза - от 38,5 на 100 000 население през 2008 г. до 18,3 на 100 000 души през 2018 г. по предварителни данни.През 2018 г. общият брой на болните с туберкулоза е 1 358 души по предварителни данни, спрямо 1 463 пациенти за 2017 г. (през 2008 г. техният брой беше 3150).
Над 78% от регистрираните пациенти са с туберкулоза на белия дроб. Над 59% от пациентите с белодробна туберкулоза отделят туберкулозни бацили и крият риск за околните контактни лица. През годините се запазва тенденция броят на мъжете да е над два пъти по-голям от броя на жените.
И през 2018 г. преобладават новооткрити случаи с туберкулоза - 85 % от всички регистрирани, а останалите 15% да са лица, които в миналото са боледували от туберкулоза (рецидиви, пациенти на повторно лечение, които са прекъсвали лечението).". ТОВА, че са възможни дори и рецидиви, и аз не го знаех. А иначе, допреди няколко години имахме по-висок процент случаи на туберкулоза, дори и от държави, в които не се използва БЦЖ (Германия например). Има стари статии по този въпрос в нета.
Коментиран от #48, #57, #60
06:59 04.02.2022
44 Човек от щаба
До коментар #27 от "За 3.2.2022":
Страх ме е да си представя реакцията на Кунчев, Витанов, Гломб, Ива Петрова, (да не пропускам някоя ТВ звезда, ма май само тия останаха) при 70 000 на ден. Ще повтарят ли повтарят, че причината е ниската ваксинация. А то тези цифри се правели с висока ваксинация. Ама нашите си пеят ли пеят едно и също. Много от опорките им вече отпаднаха, поради фактите. Остана само едната смъртност, но и там скоро ще останат без аргументи.07:01 04.02.2022
45 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
До коментар #37 от "Интересно":
Чий ? и Кой? са различни въпроси за грамотния и едно и също за НЕграмотния ‼️ Явно трябва и допълнително разяснение , че не става дума за разширение(увеличение) на бизнеса, а за коренно нова дейност ‼️Коментиран от #46
07:02 04.02.2022
46 Toвa e нaпълнo дocтaтъчнo
До коментар #45 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":
за coбcтвeниĸ нa зeмeвлaдeлeц в Aмepиĸa‼️‼️‼️‼️‼️‼️07:03 04.02.2022
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Ваксиниран3002
До коментар #43 от "Познавах един такъв,":
Така ли, значи познавал си един такъв преди 20 години, а аз познавам вече 30 с 2 игли и бустер, болни със симптоми, някои от тях на домашно лечение, някои в болница. Та какво ще кажеш за процента?Коментиран от #61, #62, #63
07:06 04.02.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Кон спирация
До коментар #41 от "Ваксиниран3002":
Няма нужда от коментарКоментиран от #52
07:09 04.02.2022
51 А защо мислиш, че там ковид пътеката
До коментар #28 от "Ваксиниран3002":
не е също скъпа. Нямам идея как са организирани нещата в Израел, но лечението на ковид навсякъде е много скъпо.Коментиран от #53
07:10 04.02.2022
52 Ваксиниран3002
До коментар #50 от "Кон спирация":
Ти сериозно ли??? Смяташ, че думата "конспирация" се пише по друг начин? Я ни ограмоти, че май не сме учили, където си учил ти.Коментиран от #54
07:12 04.02.2022
53 Ваксиниран3002
До коментар #51 от "А защо мислиш, че там ковид пътеката":
Разликата е ,че там има лечение, тук влизаш и шанса да излезеш е 10%. Казаха го, само един на 10 от интубираните оцеляват. Не лежи на тая кълка, бройките са силно завишени, има и доста разкрити примери за починали от катастрофи, пожари и други, написани от хобит.07:15 04.02.2022
54 Правилното е
До коментар #52 от "Ваксиниран3002":
Тпрууу!07:17 04.02.2022
55 СМЪРТНОСТТА от ковид под 50г. е НИСКА
До коментар #2 от "Бачо":
Смъртността при ДЕЦАТА и МЛАДИТЕ клони към 0.ОФИЦИАЛНА СТАТИСТИКА:
За България статистиката за СМЪРТНОСТ от КОВИД по възрастови групи е:
Възрастова група ◼ Починали ◼ Оздравели
0 - 19 год. ◼ 0.03 % ◼ 99.97 %
20 - 29 год. ◼ 0.09 % ◼ 99.91 %
30 - 39 год. ◼ 0.23 % ◼ 99.77 %
40 - 49 год. ◼ 0.65 % ◼ 99.35 %
50 - 59 год. ◼ 1.77 % ◼ 98.23 %
60 - 69 год. ◼ 5.26 % ◼ 94.74 %
70 - 79 год. ◼ 11.74 % ◼ 88.26 %
80 - 89 год. ◼ 20.03 % ◼ 79.97 %
Над 90 год. ◼ 25.06 % ◼ 74.94 %
Както се вижда, за хора до 49 години смъртността от корончо в България е ПОД 1.00%. Същевременно инжекциите НЕ спират заразяването и разпространението на вируса. Тогава каква е ползата от тях при МЛАДИТЕ и ДЕЦАТА? И за кого?
07:23 04.02.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #43 от "Познавах един такъв,":
Не знаеш ли?Туберкулозата е болест на -Капитализма!При бай Тошо,практически бе унищожена.Маските ,които задължиха нас да носим на публични места са развъдник и на туберкулозния Бацил.Явно си незапознат с Живота!Чети Смирненски.имаш гугъл!Едно време го учехме...07:26 04.02.2022
58 Интензивното
Коментиран от #59
07:28 04.02.2022
59 Вчера
До коментар #58 от "Интензивното":
има 96 починали от ковид и още 300 починали по други причини.07:39 04.02.2022
60 Чеп
До коментар #43 от "Познавах един такъв,":
Как ще сравняваш смъртността от туберколоза със смъртността от Ков???Смъртността от С19 е нищожна а разболееш ли се от Туберколоза си 99% пътник.Познавам стотици преболедували от "страшния" ков и ни един от туберколоза.Коментиран от #65
07:45 04.02.2022
61 Не ги мешай двете
До коментар #48 от "Ваксиниран3002":
За Covid-ваксините нищо не коментирам. Ако въобще е възможно да се направи устойчива ваксина срещу РНК-вирус, е много възможно някой ден сегашните да бъдат подобрени. Говоря ти за вече "утвърдени" и използвани с години ваксини, като БЦЖ. Ти казваш - " БЦЖ е ваксина, защото няма заразени с болестите, срещу които е, няма разболели се и починали". От това, което ти копи-пейстнах, става ясно, че дори и БЦЖ не е безотказна. Не зная, дали в днешно време има смъртни случаи от туберкулоза у нас (все пак явно има и лекарства, но явно има заразени и разболели се. А това е напълно достатъчно, за да постави под въпрос довода ти.07:48 04.02.2022
62 Замислял ли си се,
До коментар #48 от "Ваксиниран3002":
какво е Манту и защо се прави. Някой е постнал в коментари 3 и 4 задължителния имунизационен календар за деца. Прави ли ти впечатление следното: "на 7 г. възраст - реимунизация срещу туберкулоза на лицата с отрицателна туберкулинова проба", т.е., ако първата имунизация с БЦЖ е била недостатъчна, се реимунизира. Това не е ли също един вид "бустерна доза"?07:54 04.02.2022
63 Въобще, обърни внимание
До коментар #48 от "Ваксиниран3002":
на коментар 4 - става въпрос за РЕимунизации, т.е. за втора, че при някои дори и трета, доза.Коментиран от #66
07:57 04.02.2022
64 mi6osp
До коментар #42 от "МмАаНн":
За всичките тези болести ваксинациято е 100процента. Китай показа, че при високи нива на ваксиниране и епидемията от ковид на практика е прекратена. А в България доказваме, чеез ваксиниране губим 15000 човека годишно.Коментиран от #73, #78
08:09 04.02.2022
65 Не сравнявам смъртността
До коментар #60 от "Чеп":
от двете. Грешно си разбрал. Смъртността от туберкулоза е била 99% преди 100 години, може би. В днешно време е лечима. Давам примера с БЦЖ и туберкулозата по друг повод - а именно твърдението, че БЦЖ е "ваксина" в истинския смисъл на думата, защото нямало болни от туберкулоза. Ами има. Малко са, но това е достатъчно, за да бъде опроверган доводът, че БЦЖ е безотказна, или че туберкулозата е изкоренена.Коментиран от #70, #76
08:09 04.02.2022
66 Ваксиниран3002
До коментар #63 от "Въобще, обърни внимание":
Не всеки месец и не за всяка ваксинаКоментиран от #68
08:19 04.02.2022
67 Един оптимист
08:25 04.02.2022
68 Както казах,
До коментар #66 от "Ваксиниран3002":
ако е възможно въобще да се направи устойчива ваксина срещу РНК-вирус, можем да се надяваме, че след време и Covid-ваксините няма да изискват многократно поставяне. Но виж какво става с други ваксини - против тетанус се поставя на всеки 10 години, а не е от новите ваксини. Освен това Тетанус (а и Туберкулозата) се предизвиква от бактерии. Бактериите по начало са по-малко устойчиви, отколкото вирусите. От колко години вече има ваксини срещу грип (предизвикван от вирус), но все още не могат да ги подобрят дотолкова, че една ваксинация да защитава за цял живот.08:26 04.02.2022
69 Цялата
08:31 04.02.2022
70 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #65 от "Не сравнявам смъртността":
Смъртноста от Туберкулоза в днешно време е ,около 50%.......това е страшно заболяване,като рак!когато се говори за реваксина следете и периода време.Когато един период от време е над 5години се смята до живот!Това трябва да го знаете.В момента не мога да кажа ,че........ни е излекуван макар да ....виждам това,защото се чака 5 г Период време.Това е валидно и за Рак и всяко друго.Коментиран от #72, #77, #86, #87
08:44 04.02.2022
71 Да те питам следното
09:04 04.02.2022
72 Това за Тетанус важи ли?
До коментар #70 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Защото срещу Тетанус се реимунизира на 10 години.Коментиран от #88
09:05 04.02.2022
73 провинциалист
До коментар #64 от "mi6osp":
Ако е така, Китай е доказал, че китайските ваксини работят. Припомням, че в ЕС те не са разрешени.09:06 04.02.2022
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 ммм дааааа
снощи по ТВ казаха за 87!!!
понаквате се вече с тия числа
Коментиран от #83
09:11 04.02.2022
76 Чеп
До коментар #65 от "Не сравнявам смъртността":
Ама те може да искат да поставят и ваксини срещу гъ30бол ама мен това какво ме интересува???Важно е от какво се предпазваш, в случая едното е смъртоносна болест а ков19 е настинка.Коментиран от #79
09:13 04.02.2022
77 Какво ще кажеш
До коментар #70 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
за т.нар. "кърлежов енцефалит" (там, където е дъщеря ти, го наричат FSME): причинител е вирус, смъртността е изключително висока. Реимунизация.на всеки 5 години.09:18 04.02.2022
78 Математик
До коментар #64 от "mi6osp":
Все пак какво става с експоненциалното нарастване, "колега"? А с Е на хикста степен?!Коментиран от #82
09:20 04.02.2022
79 Ами тогава
До коментар #76 от "Чеп":
да не ваксинират и срещу Коклюш?! И то е само кашлица, отпадналост и висока температура.09:21 04.02.2022
80 В "БЕЛИТЕ СТРАНИ"...
Съобразявайки се с решението на съда правителството на Чехия премахва напълно от 9 февруари зеления сертификат."
Коментиран от #81
09:25 04.02.2022
81 Най-накрая,
До коментар #80 от "В "БЕЛИТЕ СТРАНИ"...":
в коментар 80 някой най-накрая "уцели с чука главата на пирона" - не самите ваксини/препарати са болната тема, а това, че зеленият сертификат е обвързан с тяхното поставяне. Ако го нямаше този мало умен сертификат, ваксините нямаше да са тема за дебат - всеки щеше да решава сам за себе си, дали да им се довери или не.09:34 04.02.2022
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 чичо
До коментар #75 от "ммм дааааа":
Снощи,или си недогледал,неразбрал,или си бил на пет ракии.ЗА 03,02,СА 87,А ЗА 04.02. 96.09:57 04.02.2022
84 Гост
До коментар #37 от "Интересно":
Значи Гейтс притежава около 730 000 дек. и то в държава с територия 9 000 000 кв. км., а само в малка България, с територия 111 000 кв.км. има няколко зърно пройзводители, завладели по- 1 000 000, 1 500 000 дек. Ако Гейтс е 4- ят по- бугатство човек в светъ, то наще хубавци- бивши кумунета на кое място са ?!10:26 04.02.2022
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Помисли и над следното:
До коментар #70 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Имунизациите срещу Тетанус и бяс. По колко дози се поставят, на колко време се реимунизира. Възможно ли е въобще изграждането на доживотна резистентност срещу тях, особено срещу бяса? Ако беше помислил няколко хода напред, какво имам предвид с коментарите си, вместо да реагираш пър восигнално, можехме да си спестим време от ненужни коментари и разяснения. "Много хора дойдоха да гледат, но само малцина ВИДЯХА." Ти от кои си?Коментиран от #89
11:09 04.02.2022
88 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #72 от "Това за Тетанус важи ли?":
за тетанус дават да се подновяват!Според мен не е необходимо.Профилактично понякога слагат ако те ухапе,по дълбоко,я куче,я дооктор.10г си еедин Живот!Това е голям период от време.При положение,че може да се умре от сепсис за 24ч и по бързо.....Може на 10г или когато се сетите.То е много ,много рядко заболяване ,но е възможно.По тази логика ,като се роди детето да му махнете апандисита....Може да получи перитонит...От спукан апендикс...Според мен това е Прекалена профилактика.Не знам всеки сам решава!Същото е и за боц!За това,което съм убеден ,че е нужно написах.най вече папилома вирус!!!Прави много видове рак!!!Коментиран от #92
12:58 04.02.2022
89 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #87 от "Помисли и над следното:":
Ваксина за бяс е опасна за хората.Тя се слага след ухапване от съмнително животно.Пишеш пълни глупости!Котаракът ни го ваксинирах първите 4г и,като се зачетох .... му спрях всякакви ваксини и се чуства прекрасно!Единственно му давам за обезпаразитяване,което също е канцерогенно!давам му го не през 3-4 месеца ,а на 7-8 месеца!какви кърлежи те ядат.Вероятноста,ако те ухапе кърлеж да се разболееш от опасна зараза е под 15%.Ако спиш във висока трева може да те ухапе ,но горкото животинче сигурно ще го отровиш с кръвта си!добре ,че не си губя време на компа по цял ден,като теб!какво друго ти каза гугъл???Коментиран от #90, #91
13:07 04.02.2022
90 Гугъл ми рече
До коментар #89 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
че лудо-младо звучи добре, но лудо-старо - не.13:22 04.02.2022
91 Я да видим,
До коментар #89 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
ако се порежеш на метал, дали няма да ти бият ваксина срещу Тетанус. Пълни глупости, а? Старче, осъзнай се малко бе. Кърлежите - да, вероятността може и да не е голяма да те ухапе такъв кърлеж. Обаче, ако изтеглиш късата клечка, кофти. Затова всяка година ти дават и районите, в които има увеличен риск от такива кърлежи. И не ми дръж сметка за компа, щото те гледам, че всекидневно пишеш по много коментари под сутрешната статия за Ковид. Аз пиша по-малко коментари в рамките на месец, отколкото ти за 2 дни. Тази сметка я дръж на внучките си. Те са във възраст, в която имат нужда от насоки от по-възрастен човек.Коментиран от #93
13:31 04.02.2022
92 Да ти имам и логиката
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Виж срещу какво имунизират задължително децата. По твоята логика, дай да не слагаме и БЦЖ, щото уж туберкулозата била изкоренена. Нямам нищо против. И, да, срещу бяс ти слагат, ако те ухапе животно. Ако след години бъдеш ухапан пак, пак ще ти сложат. Бясът е сред тези болести, които имат 100% сигурен летален изход. Гледаш, гледаш, ама по-далеч от носа си не виждаш. Язък ти за дълбокомисления ник.13:37 04.02.2022
93 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #91 от "Я да видим,":
Ставаш смешен и стар е баща ти!Вземи се ограмоти малко тогава спори с мен.Неграмотник!Коментиран от #94
13:47 04.02.2022
94 Намерил кой да го каже.
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ограмоти се ти, че от толкова цъкане на компютъра, даже не умееш и да пишеш на родния си език. Внучките ти не ти ли се смеят? Хайде, занимавай се с твоите неща и не ми давай съвети. P.S. Баща ми е на твоята възраст. За разлика от теб обаче, той е мъдър. А не като теб - на гъл и само надеян. Дано схванеш, къде е разликата.14:03 04.02.2022
95 Никой
15:03 04.02.2022