11 Септември, 2015 01:00 5 235 6

Новото подразделение на Citroen - DS идва в страната

  • ds 5-
  • sofia motor show
За пръв път у нас подразделението на Citroen - DS ще бъде представено със самостоятелен щанд и като отделна марка. Българските посетители ще видят обновения DS5, на който първата версия излезе през 2011 година. С тази по-ексклузивна марка те се прицелили в конкуренти, като Audi, BMW и Mercedes с техните A5 Sportback, 3-series GT и C-class. С подобна цел мерника им трябва да бъде много точен.
 
Това, което го отличава, е свободния и уникален дизайн и отвън и отвътре. Нивото на оборудване в интериора е много високо и в комбинация с качествени материали създава много добро впечатление. Единственото, от което страдат тези автомобили е недостатъчно прякото управление и леко шумните двигатели. Отличителният белег на компанията - Hydractive окачването за съжаление не присъства в DS 5, но новият модел е снабден с нови амортисьори, които да компенсират тази липса.
Като пръв агрегат, с който ще се появи модела е предвиден 2.0 литров турбодизел със 178 конски сили и 400Nm прикрепен към нова шестстепенна автоматична EAT6 скоростна кутия. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 9.2 секунди, което е поносимо на фона на ниския разход от 4.4  литра. Но ако иска наистина да отнеме клиенти на топ марките трябва да се предлага и нещо по-спортно и динамично. Шасито на автомобила е  същото, което се използва и при C4 и Peugeot 308.
 
Въпреки своите недостатъци уникалната визия на DS5 го прави леко пристрастяващ за тези, които искат да бъдат различни. Средносрочните  планове на новосъздадената компания са да разшири гамата от модели до 6 - DS3, DS4, DS5, два DS кросоувъра и DS9 седан.

Подробна информация за всички модели на Ситроен , вижте ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ани

    1 0 Отговор
    Аз карам една такава и е от 2012 това което пише тук,че излиза 2013 е грешно. Моита е 200 коня дизел и ток (хибрид) и просто колата е страхотна. Аз карам само по 10 000 - 11 000 на година и без маитап пълня резервоара до горе точно 5 пъти на година.

    Коментиран от #2

  • 2 NOV

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ани":

    И колко парички ти се върза колата през 2012г.?

    Коментиран от #3

  • 3 Ani

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "NOV":

    Ами значи купих я от Ситроен в Италия на 4 300 км кола за тест драив е била за 26 000 евро. Цената като нова беше 43 000 ерво, но моята е възможно най-скъпия вариант има и доста по-евтини.
  • 4 Drug

    0 0 Отговор
    e znachi s edin rezervoar minavash 2000 km. !!!!!!! ???

    Коментиран от #6

  • 5 Цецо

    1 0 Отговор
    Ами французите с това са известни - с изтънченост, със стил, с усет за хубавото. Имам предвид, че самата кола е много добре направена до самият детайл. Единственото което не ми харесва е че е много скъпа и багажника е твърде малък. Тази кола е създадена за позиране, а не за спортно каране.
  • 6 Ани

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Drug":

    Ами не знам точно с моито каране което е много бавно и спокойно и 90 процента е от нас до работата имам 2 сфетофара само ми харчи 3.6 до 3.8 на 100 резервоара е към 70 литра някъде значи 2000 няма как ама около 1750-1800. Но имам един познат който има същата и му харчи 6, така че кои както я кара :)