На автосалона в София на щанда на Land Rover ще дебютира и версия на Range Rover с хибридно задвижване. Системата, чиято маса е по-малко от 120 кг, съчетава 3.0-литров V-образен шестцилиндров дизелов двигател, 35-киловатов електромотор и 8-степенна автоматична трансмисия от ZF.
Общата мощност е 340 конски сили, а максималният въртящ момент е 700Nm при среден разход от 6.4 литра на 100 км. Ускорението от 0 до 100 е прилично и при този всъдеход отнема 6.4 секунди. За сравнение при версията SDV8 ускорението от 0 до 100 отнема една десета повече. Разходът и вредните емисии в сравнение с нормалния 3.0 TDV6 нямат чувствителна разлика, но все пак става дума за SUV с тегло от над два тона.
Хибридното задвижване се предлага само при най-високото и луксозно ниво на оборудване - Autobiography. Тук едно от големите предимства е въздушното окачване, което създава неповторим комфорт, но леко спортното каране не е една от силните му страни. Пресеченият терен е мястото, където Range Rover се чувства вкъщи. Конкуренцията на този модел идва от страната на BMW X5 hybrid, Porsche Cayenne S E-Hybrid и Volvo XC90 T8 Twin Engine.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
700 Nm е красота и съвършенство! Но може и повече. А бе, дизелът си е дизел.
08:56 27.09.2015
2 опсмопсус
А петрола е евтин?
Коментиран от #3
12:36 27.09.2015
3 Кобрата
До коментар #2 от "опсмопсус":
Никакво електричество, само Lada на керосин и това е20:30 27.09.2015