Ангела Меркел заяви, че подкрепя спирането от движение на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. „В момента не мога да кажа точна година, но смятам мярката за правилна“, сподели Бундесканцлерът в интервю пред вестник „СУПЕРилу“, отказвайки да уточни кога трябва да влезе в сила забраната.
Лидерът на Християндемократическия съюз повиши напрежението върху автомобилния бранш с намерението си да свика следващата среща за Дизелгейт през есента. „Ще присъствам със сигурност на следващия дизелов форум, в случай, че спечеля изборите“, заяви Ангела Меркел. Според нея доверието в автоконцерните е абсолютно изгубено и е нужно те да бъдат контролирани.
Германският министър на транспорта Александър Добринт също отказа да даде точна дата за забраната на двигателите с вътрешно горене. При подготовката на срещата за дизеловия скандал той каза, че не е работа на политиците да определят технологиите на бъдещето.
Въпреки това, за да може Германия да изпълни климатичните си цели, транспортният сектор не трябва да произвежда почти никакви CO2-емисии до 2050 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 то е ясно
А най добре да препрочетем отново Томас Малтус.
Коментиран от #3, #4
18:24 15.08.2017
2 бай Иван
Не стига че напълни ЕС с рязани, а сега и ДВГ ще забранява.
Дано не я изберат пак.
Коментиран от #5
18:28 15.08.2017
3 Random
До коментар #1 от "то е ясно":
Споко, има заместител на бензина.Просто няма да го покажат докато не свърши нефта че някои големи икономики може да пострадат.
18:30 15.08.2017
4 Гост
До коментар #1 от "то е ясно":
Това кой ти го каза, звездите ли? Нито петрола ще свърши до 2050 година, нито електричките са панацея!Коментиран от #10
18:31 15.08.2017
5 гост
До коментар #2 от "бай Иван":
Ти май не си наясно , че конкуренцията и за изборите е два пъти повече ЗА забраната , така че се моли да я изберат , че иначе може още от 2030 г да ги забранят ! И изобщо това е неизбежно само още се пазарят за годината , но при всички случаи няма да е по-късно от 2040 гКоментиран от #6, #21
18:38 15.08.2017
6 бай Иван
До коментар #5 от "гост":
Алтернатива за германия и те ли?Малко са фашисти, ама е по-добре от толерасти.
18:39 15.08.2017
7 Lexus
19:39 15.08.2017
8 Марио
19:43 15.08.2017
9 Гошо
19:53 15.08.2017
10 гост
До коментар #4 от "Гост":
Именно , идеята е повечето петрол да си остане в земята , а за "електричките" явно тези от които зависи не са на твоето мнениеКоментиран от #11
22:08 15.08.2017
11 Гост
До коментар #10 от "гост":
Дали не са на моето мнение? Като гледам май Тръмп е точно на моето мнение, а Меркел е несравнимо по-незначителна като световно влияние от това на САЩ! Точно те ги закопаха с Дизелгейт и сега се чудят накъде да хванат.Така, че споко - нито ще спрат добива на нефт, нито твоята Тесла ще пребъде.
Коментиран от #12, #14
22:22 15.08.2017
12 The Boss
До коментар #11 от "Гост":
КОЙ кой, САЩ ли били фактор за петрола? хахахахахаhttp://www.glas.bg/780649/oficialno-predi-minuti-rusiya-i-kitaj-zakriha-sash-shokirash
Колко си неподготвен за час!
Първо единствената звезда е Слънцето и второ добивът на нефт ще осигури асфалта и пластмасата, а ти ако не щеш да караш ел. кола си свободен да избереш кракомобил, кон, тротинетка или велосипед!
Ааа и градски транспорт. Останалото ще е забранено и преследвано от закона. Кат не ти оттърва - кеф ти Конго, Уганда, Камбоджа - еехеееей!
Коментиран от #18
00:23 16.08.2017
13 lol
00:26 16.08.2017
14 Elon Musk
До коментар #11 от "Гост":
Моята "TSLA" ЩЕ пребъде, по съвършено простата причина, че имам договори с Пентагона (посредством компанията ми Space-X) за извеждане на военни спътници, освен че с програмата ми за пилотиран полет до Марс съм години преди НАСА. Говорим за толкова пари, колкото нули нямаш не можеш да преброиш. Е затва милата ми дъщерна Telsa Motors Inc. ще пребъде и след 3-тото пришествие.А ти не се изказвай за неща, които не разбираш.
Коментиран от #16, #19
00:29 16.08.2017
15 123
Коментиран от #17
00:30 16.08.2017
16 хаха
До коментар #14 от "Elon Musk":
И да, американците са плътно зад тесла, защото наляха добра цифра в Тесла(те ги спасиха донякъде от фалита) и продължават да наливат. Та Тръмповци и пионки не пеят много в хора. Тесла са тенденцията в момента и харесва ли ви и не няма значение. Важно е, че са пионери и то доста сполучливи. Та двг-то е пътник. Дори да не са електричките, ще се намери друга алтернатива - независимо дали ви харесва или не.00:34 16.08.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Random
До коментар #12 от "The Boss":
Ако стане така ставам камикадзе.01:10 16.08.2017
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 незнайко
08:12 16.08.2017
21 333
До коментар #5 от "гост":
Те хубаво ще спрат, ама концерните като спрат кранчето и изритат няколко милиона на улицата, тогава друго ще запеят.Коментиран от #22
08:46 16.08.2017
22 гост
До коментар #21 от "333":
"Концерните" ако толкова им е акъла , други само това чакат за да ги заместят завинаги и то толкова бързо , че свят ще им се завие . И изобщо правителството точно това прави , опитва се да "събуди" оядените чиновници в полудържавните немски компании , че света няма да ги чака и ще последват съдбата на другите "европейци" станали китайци (последен пример ФИАТ )Коментиран от #23
09:20 16.08.2017
23 333
До коментар #22 от "гост":
Те пък нали китайците купуват ФИАТ да правят екологични коли. Трябва им ноу хау и пазар, особено американския. И освен Тесла коя друга марка прави хибрид без ДВГ като основен агрегат?Коментиран от #24
09:30 16.08.2017
24 гост
До коментар #23 от "333":
Явно си назад с информацията , от догодина всички китайски производители ще правят минимум 8% електромобили , а до 2020 минимум 20% . До 2030 в Китай ще се правят САМО електромобили ! А за "хибрид без ДВГ" направо ме разсмя , ще пробвам да ти изброя само по-големите : Рено , Нисан , Митсубиши , Шевролет , Опел , Хюндай , БМВ , Киа , Ситроен , Форд , ФВ , Пежо , Смарт , а за китайските няма да ми стигне и още един коментарКоментиран от #25, #26
09:58 16.08.2017
25 133
До коментар #24 от "гост":
Брат, ти виждал ли си китайски електромобил?А рикша на ток? Те ако са толкова готини що не пробият в Европа и Америка? Не вярвам едно мито да ги спъва.
Коментиран от #27
10:08 16.08.2017
26 133
До коментар #24 от "гост":
Все още това са бутикови коли! Колко от тези изброените са на пътя? Колко километра е автономията им? Колко са зарядните станция? Колко е цената на домашната станция с кабелите? Ти ако имаш 40 битки кво ще си купиш? Не сме дорасли глобално за теза цикалки.10:14 16.08.2017
27 гост
До коментар #25 от "133":
Проблема е "брат" , че не насмогват още за вътрешния си пазар , който в момента е три пъти по-голям от европейския и продължава да расте , а от догодина ще продават и на "европейците" в него , щото те елмобили нямат , а според закона ако не предложат 8% от цялата бройка не могат да продават , капиш ?Коментиран от #28
10:21 16.08.2017
28 133
До коментар #27 от "гост":
Ами чакаме, да дойдат тогава рикшите на ток и да джиткаме до морето за без пари. Чудно на какви пари ще си продават щайгите?Щото и тези от Литекс бяха готини, ама за H6 си искаха 50 бинки, па ти върви им обяснявай, че толкова струват другите марки със 100 годишна история....
11:13 16.08.2017
29 гост
Канцлерът Ангела Меркел, която се кандидатира за четвърти мандат в изборите на 24 септември, заяви за пръв път тази седмица, че Германия в крайна сметка ще трябва да забрани новите дизелови автомобили, следвайки лидерските действия на други европейски държави. Те ти булка Спасовден
21:27 16.08.2017
30 АСЛДАОЛ
23:01 24.08.2017