През изминалата 2017 година Volkswagen постигна нов производствен рекорд - над шест милиона произведени автомобила. Към днешна дата германския концерн разполага с над 50 завода по цял свят, които са разположени в 14 страни.
Фирмата произвежда над 60 модела VW-та, най-популярните от които са Golf, Jetta, Passat, Polo и правещият се в Китай - Santana. От марката отбелязват и повишен интерес към най-новите модели на марката - фастбекът Arteon и компактният кросоувър T-Roc.
През изминалата 2017-а, в рамките на стратегическия план за развитие Transform 2025+, VW представи десет нови модела. В течение на следващите няколко години марката е с намерение да разшири моделната си гама при кросоувърите и при електромобилите.
Според плановете се предвижда към 2020-а Volkswagen да пусне 19 всъдехода. След 2020-а марката ще се сдобие и с цяло ново семейство от електромобили, построени на нова платформа. Първите модели от електрическата серия ще са I.D., I.D. Crozz и I.D. Buzz.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вижся
11:09 03.01.2018
2 Eee
11:15 03.01.2018
3 Японеца
Почвам да се чудя аз ли съм тъп като пукел или тия могат наистина да правят добри коли ... Ма нищо - ще почакам още една година и то ще си покаже ако не фалират и догодина ! Чакане и хейт му е майката ...
Коментиран от #5, #9, #10, #11
11:23 03.01.2018
4 Хорацио
11:44 03.01.2018
5 Йото
До коментар #3 от "Японеца":
Евала, готин коментар.Това нещо наречено VAG е толкова богато и толкова добре структурирано, че може да си позволи да купи още няколко автомобилни марки за разнообразие. Леко е наивно някой да си мисли, че има шанс такава структура да фалира. Годишните им отчети по всяка вероятност са потресаващи, имайки предвид, че само VW произвеждат над 60 модела..
Всичките 12 авто марки които притежават произвеждат +10000000 бройки на година!!!
Като се сметне и това над 3000000 бройки от марките Порше, Ламбо, Бенрли и Ауди струват над 50000 евро бройката цифрите стават неописуеми!?
Производители като Тойота също произвеждат доста бройки, но разликата е там, че като средна стойност на произведена единица кола са сигурно двойно по-евтини..
Коментиран от #6
12:47 03.01.2018
6 Нокиа
До коментар #5 от "Йото":
Те и за Нокиа така разправяха!Нокиа обаче избраха грешна технология и парите, производствените мощности, разработените пазари и името на марката не можаха да и помогнат да оцелее повече от две-три години.
Клиентите не могат да се возят на "ще ще ще" и ако не направят остър завой към Новите технологии, ги очакват нови рекорди с отрицателен знак.
14:08 03.01.2018
7 123
Дреме им, правят си колите, които само заблуден и не качвал се във тях човек може да плюе, и им дреме на потника. И те така!
14:38 03.01.2018
8 Цар Навуходоносор
Коментиран от #13
15:05 03.01.2018
9 Ото
До коментар #3 от "Японеца":
За хейта и така на татък няма какво да се коментира. Той ни е закодиран. Ти имаш ли приятели с различна от твоята кола? Имаш ли въобще приятели? А кола? Хейта до какво ще те доведе? Аз имам доста приятели с всякъкви коли - немски, японски, френски, италиански. Като има парти всички се събираме. Може ли да повярваш? Никой не пропускаме да поканим, въпреки различната марка и националност на колата му. Нищо. След време може и ти така да започнеш да живееш. Сега за фалита. Всичко това, което се случи дори и на хлапетата е ясно, че беше доста добре планирано. Тъпите хАмериканци губят все повече и повече от пазара си. Това Буик, това разни Шевролети, това която и американска кола да се сетиш с малки изключения всяка година произвежда по-малко. От там тръгна цялата патардия. Имали железни закони. Как тогава допуснаха да се продават в това състояние колите на ВФ, след като проверяват всичко много добре, преди да бъде допуснато от пазара? Всичко е по план. Ето ви един скандал, дайте едни 14 000 000 долара и леко се успокойте с превземането на пазара ни. От Европа много кратко след това - хоп Ейпъл правели данъчни измами - дайте 14 000 000 и сметката бързо се изравни. Всичко остана в по-бавния темп на настъпване на ВФ на американския пазар. Който макар и бавен, тази година май беше с 20% ръст. Ако не беше скандала, може ли да предположи някой какъв ръст щяха да имат? Както и да е. Американското автомобилостроене е леко пред застой. Иначе ти си хейти колкото си искашКоментиран от #14
16:20 03.01.2018
10 Ото
До коментар #3 от "Японеца":
За хейта и така на татък няма какво да се коментира. Той ни е закодиран. Ти имаш ли приятели с различна от твоята кола? Имаш ли въобще приятели? А кола? Хейта до какво ще те доведе? Аз имам доста приятели с всякъкви коли - немски, японски, френски, италиански. Като има парти всички се събираме. Може ли да повярваш? Никой не пропускаме да поканим, въпреки различната марка и националност на колата му. Нищо. След време може и ти така да започнеш да живееш. Сега за фалита. Всичко това, което се случи дори и на хлапетата е ясно, че беше доста добре планирано. Тъпите хАмериканци губят все повече и повече от пазара си. Това Буик, това разни Шевролети, това която и американска кола да се сетиш с малки изключения всяка година произвежда по-малко. От там тръгна цялата патардия. Имали железни закони. Как тогава допуснаха да се продават в това състояние колите на ВФ, след като проверяват всичко много добре, преди да бъде допуснато от пазара? Всичко е по план. Ето ви един скандал, дайте едни 14 000 000 долара и леко се успокойте с превземането на пазара ни. От Европа много кратко след това - хоп Ейпъл правели данъчни измами - дайте 14 000 000 и сметката бързо се изравни. Всичко остана в по-бавния темп на настъпване на ВФ на американския пазар. Който макар и бавен, тази година май беше с 20% ръст. Ако не беше скандала, може ли да предположи някой какъв ръст щяха да имат? Както и да е. Американското автомобилостроене е леко пред застой. Иначе ти си хейти колкото си искаш16:21 03.01.2018
11 Ото
До коментар #3 от "Японеца":
Иначе ти си хейти колкото си искаш, но поне си смени ника. Японците са доста добронамерени хора и т. нар. хейт, сигурно е нещо нереално за съзнанието им. Кръсти се Сивик, или Корола, или там друго нещо. Може и Сони.Коментиран от #12
16:22 03.01.2018
12 Ирония
До коментар #11 от "Ото":
ХаХа ОТО ти си бавноразвиващ се не прочете ли какво ти е написал човека и интелигентната му ирония???16:32 03.01.2018
13 гост
До коментар #8 от "Цар Навуходоносор":
Точно ! Много удобно се премълчава , че 50% или 3 милиона от това "рекордно" производство се дължи на Китай !!! Където Фолксваген е само 50% собственик на производството ! А това значи , че 2019 година пак там трябва да продаде МИНИМУМ 360 000 електромобила !!!! Което е абсурд и тези електромобили ще бъдат купени от други производители , като собственото производство се намали с толкова , за да се изпълни квотата ! И така поне до 2022-2023 когато "ще, ще, ще" има собствени , ама евентуално !16:40 03.01.2018
14 До Ото
До коментар #9 от "Ото":
Братле не се коси - поста ми е ирония :) Иначе си велком он да парти - наздраве :)17:41 03.01.2018
15 ВАГ
18:16 03.01.2018
16 japbest
21:09 03.01.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хейт
20:42 06.01.2018