8 Март, 2018 10:54 42 504 73

Противоречивата нова българска кола Sin S1

  • sin-
  • s1-
  • росен даскалов-
  • женева 2018
Противоречивата нова българска кола Sin S1 - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Компанията на Росен Даскалов Sin Cars беше представена на най-значимото автомобилно изложение в Европа с една нова разработка, която меко казано изглежда доста противоречива. Става дума за модулен спорткар, като идеята е всеки от бъдещите собственици да може да конфигурира колата според желанията си.

Тя може да бъде направена така, че да се използва по "цивилната" пътна мрежа, но може и да се изработи със строги спецификации и да е предназначена само за писта. Дизайнът на каросерията също може да е различен. В основата на Sin S1 лежи тръбна рама, върху която се монтират избраните каросерийни панели.

Противоречивата нова българска кола Sin S1

Последните са карбонови и се изработват във фабриката на Даскалов в Русе. Силовите трактове също са няколко, като всеки може да избере най-подходящия за него. Те са бензинов двигател, хибриден тракт и изцяло електрическа версия. Стандартните бензинови двигатели са с обем 2.0 и 3.5 литра и разполагат с мощност 255 и 365 к.с., съответно.

С тях спорткарът Sin S1 може да ускорява до 100 км/ч за 2.8 и 2.5 секунди. Хибридният силов тракт се състои от двулитров бензинов турбодвигател с вътрешно горене и от електромотор с мощност 120 конски сили. Акумулаторният блок за него е с капацитет 64 киловат часа.

Системната мощност на хибрида е 450 коня. Началото на производство на Sin S1 е насрочено за 2019 година, а базовата цена ще стартира от $50 000. Ето и видео на автомобила, което заснехме в Женева на щанда на Sin Cars.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 WTF

    92 14 Отговор
    Евала, успех.
  • 2 Hmm

    63 87 Отговор
    Много грозна и отблъскваща кола, отврат.

    Коментиран от #31, #38

  • 3 Xxx

    49 73 Отговор
    Каква евала освен да се излагаме друго неможем

    Коментиран от #32

  • 4 Госта

    22 16 Отговор
    Батмобил
  • 5 карчи

    73 13 Отговор
    Идеята за модулна кола е интересна и се надявам поне откъм двигателни и ходови качества да е изпипана, защото външния дизайн и изпълнение са ужасни! Не искам да бъда негативен, но изпълнението е като на студентски проект. Би трябвало да си наеме добър дизайнер, а сегашния ако има такъв да го прати да работи при Липу! Детайлите не са изработени и паснати добре, а дори от камерата се виждат грозни заварки.
    Не ми се искаше да"хейтя", но има още доста да се поработи преди да се изплющиш на такова изложение. Иначе, човека явно е трудолюбив и упорит, но да обурне внимание и на опаковката, тази не струва !
  • 6 Димитър

    42 22 Отговор
    Българският автомобилен Франкенщайн
  • 7 Айде де

    17 10 Отговор
    Грозна,но с 255к.с. минимум
  • 8 хайл

    45 24 Отговор
    Това все едно е правено в гаража пред блока с PVC и пистолет за горещ въздух

    Коментиран от #39

  • 9 Dido

    60 21 Отговор
    Като видиш харватска фирма каква хипер кола представи в Женев - то не е дизайн, то не са показатели - красота и стил!После видиш българска фирма каква изродщина представя - и се чудиш какво всъщност става?!?! В днешно време при този достъп до технологии да правиш нещо което е по грозно от количка от лего сглобена от 4 годишно дете ...потресаващо ...

    Коментиран от #10, #16

  • 10 карчи

    37 4 Отговор

    До коментар #9 от "Dido":

    Прав си, а доколкото ми е известно хърватите дори ползват българска фирма за интериора !

    Коментиран от #12

  • 11 2018 г сме

    42 17 Отговор
    Кви тръбни рами,кви ламарини бе хора - 2018г сме. Табло от Ситроен берлинго с огромен китайски таблет в центъра. Само защото българи стоят зад този резил трябва да му се радвам ли! Абе Даскалов, това не е търлата в Русе да показваш циргажийски изпълнения между сергиите и кебабчииниците!Това е едно от най-важните авто събития в световен мащаб!Или отиваш с нещо стойностно или не отиваш!!

    Коментиран от #25

  • 12 Dido

    21 3 Отговор

    До коментар #10 от "карчи":

    Да, интериора на новия модел на Rimac е разработен съвместно с българското дизайнерско студио Vilner - адмирации за което и поздрави за резултата!!!!
  • 13 Dido

    19 6 Отговор
    всъщност да - до автора - Г-н Славчев, защо не вземете да направите едно интервю с хората от Вилнер, поне да се покаже нещо стойностно с българско участие от Женева, а не тази карикатура. Така или иначе за работата им с Rimac не се знае много, само който ги следва в инстаграм подразбира нещо от постовете им ....
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 автоманиак

    26 5 Отговор
    Колкото и да е грозно характеристики като 2.8(2.5) - 100км/ч и цена от само 50 000$ са похвални!
  • 16 Jack Bauer

    47 11 Отговор

    До коментар #9 от "Dido":

    Я малко по-полека! Хърватския супер кар е около 2 млн.$ а българската е 50 000$. Правиш ли разлика?! Освен това пистовата версия на SIN има доста участия в GT4 сериите. И преди да плюете се замислете вие какво сте постигнали.

    Коментиран от #21

  • 17 ПЕЕВ

    36 16 Отговор
    СТИГА СТЕ ПЛЮЛИ-А ПОДКРЕПЕТЕ БЪЛГАРСКОТО.ТОВ САМО В БЪЛГАРИЯ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ.

    Коментиран от #20, #22

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Random

    17 14 Отговор
    Значи, ще ме извинявате, ама тове бие и мйлтиплата по грозотия.
    Каквито ще да са й характеристиките, колкото и да е евтина, щом не мяза на нищо никой няма да си я купи.

    Просто ще ги е срам да ги виждат вътре.

    Коментиран от #67

  • 20 Random

    9 9 Отговор

    До коментар #17 от "ПЕЕВ":

    То Детройт затова замина, щото американците си подкрепяха родното...
  • 21 Dido

    20 10 Отговор

    До коментар #16 от "Jack Bauer":

    A ти приавиш ли разлика между Женвския автосалон и селски мегдан?! Колата е откровенно грозна и недодялана,с конструкция от средата на 20 век и мястото и не е там!Харватската е 2 мил. и защото е ексклузивна - само 150бр ще бъдат продадени. Само заради това, че е български проект не значи, че трябва да ми харесва и нямам право да изкажа съвсем заслужени критики!Ако гърци или румънци покажат подобно недуразомение в Женева ще ги скъсате от подигравки!Така,че - по полека с незаслужената подкрепа!!!
  • 22 УТЪУ

    12 9 Отговор

    До коментар #17 от "ПЕЕВ":

    Винаги съм подкрепял българското, АМА туй ЛЕГОподобно недоразумение... ме кара да се срамувам от него!
  • 23 onq s konq

    6 14 Отговор
    На тоя трошляк и волана му е счупен
  • 24 супер ама грозно

    9 3 Отговор
    Наистина е ужасно грозна, като изключим външния вид, параметрите са много добри.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Plameni

    17 5 Отговор
    Става дума за спортна кола ,която всеки бъдещ собственик ще може да конфигурира и избира дизайнът .УНИКАТ.
  • 27 Патриот

    23 2 Отговор
    Абе не е от най-красивите автомобили, но вса пек е български.
    Да му пожелаем успех!!!

    Коментиран от #72

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Гост

    6 1 Отговор
    Модуларността има различни аспекти. Един от тях е взаимозаменямост на части с други модели на марката. Друг е модуларност във визуалния тунинг - различни панели променящи облика на колата. Трета е функционална модуларност - пакетиране на различни модули по силовите трактове, които да обслужват различни функционалност(двигател, окачване, скоростна кутия и т.н.). Модуларността е сложен процес свързан с компромиси, но направен умно може да разкрие голям потенциал в колата.
  • 31 Vinutu.ruse.bg.

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Hmm":

    Не разбираш нищо от дизаин и т.н.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Расулюлах

    2 13 Отговор
    Всичко де е българско по далеч от него
  • 34 Георги

    3 1 Отговор
    Първата беше доста добра като дизайн но тази... изглежда ужасно! Променящ се дизайн това е интересно но дано другите и варианти са по добри!!
  • 35 Бат Мишо

    5 4 Отговор
    нещо няя кажа щото съм толям родолюбец
    само си представям туй със сглобяемите и нареждаеми панели
    по наще пътища как дига 200 и кусур
    вероятно трябва някое аверче с бус да кара озаде и да събира кото са расфърчи
    И кът стигнете от Сф във Варна да я сглобявате от рама
    нагоре
    вероятно ще се продава с чувал резернви болтове
  • 36 Гого

    4 2 Отговор
    Българска ама се произвежда в Англия по скоро е Made in UK!
  • 37 Японеца

    8 4 Отговор
    Противоречива е за автора, защото типично по български само критикува.
    Поне едно БРАВО да бяхте написали за труда.

    А на вкус и на цвет, товарищи нет!
  • 38 миседниш накура

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Hmm":

    ти пък щото си много хубав
  • 39 миседниш накура

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "хайл":

    ти и толкова не можеш да направиш-вместо да пишеш глупости,направи по-хубава ама не можеш
  • 40 ЕдинОтКаращите

    5 2 Отговор
    Брутална "гАзария" за брутални "гАзари"!
    Защо в Женева?
    По време на изложението там има наплив на много "гАзари"!
    Все ще "клъвне" някой!
  • 41 ГОСТ

    6 1 Отговор
    браво за старанието, ама наистина е грозна, идеята за модулна кола е супер, но да поработят над изпълнението, дори и да нарастне цената, то така или иначе, 50к са си 50к, по- скъпа идва от Камаро и Мустанг, по които Хамериканците са луди, доста по- скъпа от масовите "японки" по които също луднаха... ако се цели в спортния сегмент, откъм дизайн куца доста проектът... за тези, които я сравняват с хърватския хиперкар... няма база за сравнение, все едно да сравнявате Ликан с Тойота Селика... иначе успех на компанията, не е малко и това, което е постигнал дотук!
  • 42 Миро

    11 9 Отговор
    С 255 к.с. трудно от 0-100 за 2,5 с.к.!! тряба да тежи под 300 кг!!! А като искам кола за удоволствие за 50 000 USD с 260к.с. - Алфа Ромео 4С - красива, стилна и изработена от карбон! Не от винкел и закърпено с електрожен от бай Гошо заварчика!

    Коментиран от #44, #54

  • 43 Бай Колю

    6 2 Отговор
    Момчета,ако бяхте по-прилежни информационно,щяхте да знаете че на модела Sin R1 на Росен Даскалов,дизайнера е студио Vilner!

    Коментиран от #45

  • 44 Иван

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "Миро":

    Определено тези данни няма как да са верни за ускорението имам предвид. Чии двигатели ползват би било поне интересно да напишат, но съдейки по мощността и обема няма да са от близките две години назад разработки. А за хибрида още повече се съмнявам дали въобще да не би да става дума за наличност за след няколко години...
  • 45 Dido

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Бай Колю":

    Ако беше малко по информиран щеше да знаеш, че Vilner са направили интериор само не ЕДИН брой Sin!!! Всички останали са с интериор от час по трудово! До скоро живях на 100м от къщата на Даскалов в Русе и постоянно виждах различните бройки които докарваше!!!!
  • 46 гост

    2 0 Отговор
    Малко е спорно това ускорение, понеже по-мощните версии на син 1 с 550кс не правят такива цифри.
    Ако действително започва от 50х.долара, то това е изгодно в класа на дребните серийни спортни коли. Тук колата е с липсващи части, та една готова кола се надявам да изглежда по-добре и завършено, на сайта им я дават и с таван, а отворите са с цел аеродинамика, но признават, че прилича на грозно пате.
  • 47 Крис Бътчър

    2 1 Отговор
    Аз мисля, че нарочно е направена така, за да потвърждава концепцията, че всеки нов клиент може да я наглася според желанията си. Всъщност това е едно провокативно начало от страна на производителя към публиката, за привличане на внимание и интерес, един вид маркетингов трик. Мисля че има логика.
  • 48 Тъй Тъй

    1 2 Отговор
    Някои световноизвестни класици в изкуството не са били разбирани от съвременниците си. Колата има страхотен потенциал и й трябва съвсем малко, за да стане ток. Всички линии в нея са хармонично преплитащи се и определено имат специална връзка с аеродинамиката. Предполагам, че не са използвали аеродинамичен тунел, а по-скоро компютърна симулация за определяне на обтекаемостта и натиска върху каросерията при висока скорост. Единственото, което не ми стана ясно, е каква е степента й на защита при удар отпред и отстрани. Защото това също е важно, особено за автомобил с подобни спортни характеристики.
  • 49 Иван

    3 0 Отговор
    Браво,макар и да имам забележки по дизайна,знайте че се гордея с вас. Само напред и нагоре.Не обръщайте внимание на завистливи и прости хора,тях ги има навсякъде.Успех!
  • 50 Варна

    4 2 Отговор
    Смешна
  • 51 а бе бива

    1 2 Отговор
    всъщност колата хем ми харесва, хем не :) тръбите изглеждат не много дебели, но все пак не носят железа, а пластмаса, но дали ще издържат на усукване и тежест на двигателя... бих дал до 8 бона за такава кола и то да е нова, но този ако си мисли, че това е някаква super car и може да я пробутва за страшно много пари, то много се лъже и ще фалира... такава кола не струва много, за да се направи и ако човека не е алчен и я продава евтино, то ще успее, но той си мисли, че е създал невероятен спортен скъп автомобил и това ще го провали...
  • 52 Прекрасна СИН1

    2 4 Отговор
    Различното ви плаши, нали?
  • 53 БОБИ КОЧА

    2 2 Отговор
    Потресен съм, просто нямам думи!
  • 54 автоманиак

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Миро":

    Ето данните от сайта sincars.co/uk
    3.5l-365hp@5000rpm
    MaxTorgue: 570Nm@2500rpm
    0-100:2.5s

    Безпорно това са официални реални времена, колата е адски лека и това й е целта, тръбна конструкция с карбонови панели. Ariel Atom 3.5R тежи 550kg ,Caterham Seven - 544kg.
  • 55 ГОШО

    3 0 Отговор
    Кое си е грозно,си е грозно....Много са ми смешни такива смешници които казват,че видиш ли щом било българско трябва да се подкрепя.Щом български футболист играе в някой чужд отбор,трябва да подкрепяме отбора... идиоти!Ми то по тази логика бразилците трябва да подкрепят почти всеки отбор в света?!?!?
  • 56 roadhelp.bg

    1 1 Отговор
    Странна кола.......

    Коментиран от #57

  • 57 фак..ти

    0 3 Отговор

    До коментар #56 от "roadhelp.bg":

    боже боже вземи си греховете!
  • 58 Тиражията

    0 2 Отговор
    В русия подобно нещо нямаше да се случи.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Браво...

    4 2 Отговор
    ..на г-н Даскалов за старанието. Добре се е получила колата. От коментарите тук разбрах колко много автодизайнери имаме:)) Успех и напред г-н Даскалов
  • 61 Кума Лиса

    0 2 Отговор
    Извинете,
    Това пернишкият форум ли е?

    Коментиран от #64

  • 62 Lachinaga

    2 3 Отговор
    Супер не професионално направена, като гаражни хоби!
  • 63 Гост

    4 3 Отговор
    Автомобилът определено има идентичност! Единствено откритите връзки по елементите не ми допадат, сигурен съм, че това може да корегира, но с радост бих се прежалил да подкарам тази фурия, още повече виждайки слисаните мутри на "естет-философите".
    Успех Даскалов!
  • 64 Кума Лиса

    0 3 Отговор

    До коментар #61 от "Кума Лиса":

    Ура!
    Един от Перник ми удари, минус!
    Значи съм уцелил.

    Коментиран от #65

  • 65 Ценител

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Кума Лиса":

    Моделът на г-н Даскалов е в съвсем друга категория/концепция и не бива да се сравнява с Rimac. Има клиенти, които искат да имат единствено/уникално возило за $50,000 и това се постига със SIN S1. Това е сегмент в пазара, който е интересен и има бъдеще. За дизайна - началото е дадено и в бъдеще вярвам да ни представят по-добри концепции. Успех!!!!
  • 66 Иванов

    3 1 Отговор
    Не може току що излюпена компания, световно непозната да тръгва с продукт за 50 хил. евро. Просто никой няма да купи подобна кола. Ако тази фирма бе тръгнала от нула, щяха да започнат с евтин електро базов модел, да наберат популярност с качество- цена и да вдигат лукса и цената леко полеко, като подържат и евтиния модел. Офффф!
  • 67 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    И с Трабанта беше така едно време...
    Срам да влезеш, срам да излезеш, а като си вътре - кеф !
    А този кар - ако го смъкне на 99 коня, 100 км за 9 сек.,
    и цена 15-18000 лв. махам дизела и се мятам на него !
    ... нали бил български ...
  • 68 Охо бохо

    3 2 Отговор
    SIN на испански е без ... тоест липсва нещо ... Без мозък или липса на мозък иска тая кола да я вземеш ... или създадеш
  • 69 Hater

    2 2 Отговор
    Волана е от точилка на баба му а боята мацана с баданарка фарове липсват
  • 70 кольо

    1 0 Отговор
    тоя здокато е ял еклери ли се е вдъхновил....
  • 71 Коко

    2 1 Отговор
    Абе всички дето плюете хората дето се мъчат да направят нещо що вие не се пробвате а тогава се кефете на краварските боклуци и европейските таратайки поддържам мнението на руснаците че сме продажно племе че и зависливи БОТЕВ И ЛЕВСКИ СИГУРНО вече хиляда пъти са се преобърнали в гроба първо от националните предатели политици и партии и след това от хората
  • 72 Тоби

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Патриот":

    Някой май е решил , че е много умен и с малко усилия ще прибере много пари ! Това " НЕЩО" излага най вече България ! Всичко е за бързи пари !!!
  • 73 Bmw

    1 0 Отговор
    Конете са малко за такава кола и вътре хич не е хубава. Не може да се конкурира със нито една др марка от този клас коли!!!