Новият RS6 ще дебютира на автомобилното изложение във Франкфурт през 2019-а и ще бъде произвеждан успоредно с технически свързания RS7 в завода на Audi в Некарзулм, Германия. Подобно на Porsche Panamera Turbo и Lamborghini Urus, RS6 ще бъде оборудван с 4.0-литров V8 с два турбокомпресора, за да достави около 605 к.с. Освен това новият двигател ще добави допълнителни 50 Нм, достигайки общо 800 Нм мощност. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
За сравнение, М5 предлага 600 к.с. и максимален въртящ момент от 750 Нм, а Е63S разполага с 604 к.с. и 627 Нм.
Новият RS6 също така ще бъде с почти 80 кг по-лек благодарение на новата MLB структура от второ поколение. В резултат на това автомобилът ще развива скорост от 0 до 100 км/ч за 3,6 сек. - с 0,1 сек. по-бързо от актуалния RS6 Plus. Усъвършенстваната аеродинамика на автомобила ще позволят и повишаване на максималната скорост до 311 км/ч.
RS6 ще пристигне след 5-тото поколение S6, което също се очаква през 2019-та. Новият S6 ще замени 4.0-литровия V8 двигател на предшественика си с 2,9-литров битурбо V6, който е значително по-лек. Очаква се той да развива мощност от 450 к.с. и максимален въртящ момент от 550 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
09:12 29.07.2018
2 хяй
Коментиран от #6, #11
09:46 29.07.2018
3 ABT маняче
10:26 29.07.2018
4 Шампиона
Коментиран от #7, #14, #23
12:49 29.07.2018
5 CL500
Последният Мерцедес AMG 63 S, има далеч по-добри характеристики от написаните тук. Мощността му е 612 коня, въртящият момент е 850 н.м. (при 2500 до 4500 оборота), двигателят е 4.0 литров, би-турбо, ускорение до 100 км/час е за 3.4 сек (4-матик+ и спийдшифт 9-степенна кутия). Цената е около 240 хил. лева, малко по-скъпа е от РС6 и М5 Компетишън.
Коментиран от #10
12:50 29.07.2018
6 Кожо
До коментар #2 от "хяй":
Ще изглеждат така, както една 20-годишна мацка-трепач след 50 години: сбръчкана, без зъби, с два инфаркта, ишиас и гъбички под ноктите13:06 29.07.2018
7 Дискретен герой
До коментар #4 от "Шампиона":
Е63s ниту RS6 ще препарира, а за М5 дума да не става, от 10 показатели припада в 7...Коментиран от #9
13:26 29.07.2018
8 Японски въпрос
10г няма стигаме вече!
13:41 29.07.2018
9 CL500
До коментар #7 от "Дискретен герой":
Има не един и два клипа в нета, как E63S бие последното M5. А освен, че е по-бърз Мерца е и по-луксозен, по-добър и за ежедневна кола, както и с по-добър звук. Затова е и по-скъп от М5, както и по-добре държи цена.13:44 29.07.2018
10 Антон
До коментар #5 от "CL500":
За 240 хил.можеш да вземеш добре оборудвана нова ес класа дизел.Мерца за който горовиш започва от 320 хил. в магазина. Такива коли се купуват от магазин , а не тестови, дено коли и подобия, които са разгембени от каране ужким на 2-3 хил.км ама им минали 100-200 човека да го разцепят кога колата трябва най-много да се пази. Ама е хубаво пишман гъзарите да си го слагат сами, иначе няма да са пишман.
Коментиран от #16
15:00 29.07.2018
11 Иван
До коментар #2 от "хяй":
Всички тези които си изброил и след 15 години изглеждат и привлекателно, че и съвсем не демоде, и си струват парите които даваш отгоре над модела конфекция, но ти откъде да знаеш...Коментиран от #12
15:27 29.07.2018
12 хяй
До коментар #11 от "Иван":
Ок пожелавам ти да притежаваш такава и да споделиш през сълзи опита си ;) Аз ще ти подавам салфетките и ще те утешавам.16:17 29.07.2018
13 асддса
Коментиран от #15
16:55 29.07.2018
14 Някой друг път
До коментар #4 от "Шампиона":
Е класата винаги е яла бой от М5,винаги.Така че не чаквай нещо различно и тоя път.17:49 29.07.2018
15 Японеца
До коментар #13 от "асддса":
На картинка в панелката ли имаш RS?Хора със скъпи коли, не драскат тук!
Коментиран от #20
19:17 29.07.2018
16 CL500
До коментар #10 от "Антон":
Дай линк за подобна цена на E63 AMG S ! Аз намирам цени в САЩ към 106 хил. долара, в Англия към 90 хил. паунда и т.н. Дори да има още някакви допълнителни оскъпявания, то такава цена от 320 хил. лева няма за тая Е-класа, че дори казваш от там да започва цената...Коментиран от #22
19:25 29.07.2018
17 MDivision
Това е един професионално направен тест с много данни и сравнения между големите играчи в момента. М5 като цяло е с по-добро управление, спирачки, ускорение, комфорт от Е63S. Отстъпва в саунда, но е лесно поправимо с Akrapovic например. Имах трудна задача да избирам между двете наскоро за daily driver, цените в България нови са сходни, по над 300 хил. лв. добре оборудвани. Избрах М5 и не съжалявам въпреки, че Е63S е брутална машина.
20:41 29.07.2018
18 Бай Оня
Обявени 605 коня ще са реални 650-660 и така Мерседес пак ще го духа.-или те инжинерите от Ауди са малоумни хахаха. Да не забравяме, че RS 6 има версия Performance!!!! Вие сте ЕЛЕМЕНТАРНИ!!!!!!
21:14 29.07.2018
19 Не ли дизел не ми го фалете
21:54 29.07.2018
20 Антон
До коментар #15 от "Японеца":
Що да не пишат? Да не сме с нещо по-различно от другите, или мислиш че тези със скъпите коли нямат достъп до нет, не четат новини, нямат мнение. В чужди форуми собственици на ферари, ламбо и подобни коли пишат и изказват мнението си. И недей да казваш че си измислят, защото дискутират срокове за производство, кой какви екстри си е поръчал и т.н. Ето аз примерно като съм споделял тук какви са ми колите и бивам оплют - викат ми жалкар, мишкар и т.н. Освен да им пожелая здраве и успех друго не мога22:13 29.07.2018
21 Гост
Драг може да бъде и по-бърз, но на мен лично драга не ми е интересен както и на много други хора.
За по-долния спор M5 или E63 AMG, моето мнение е М5, защо?
По-добра визия, по-добро управление, по-ниска маса, по-ниска цена. За звука не мога да се съглася че единия е по-добър от другия, просто и двете марки си имат запазена марка и следват линията която са избрали, това че в БМВ го няма това бръмчене на АМГ не означава че чистия рафиниран звук е по-лош.
Това е моето мнение сигурно на някои няма да им хареса но това е живота :)
22:16 29.07.2018
22 Антон
До коментар #16 от "CL500":
Получило се е недоразумение. Коментирал съм твоя пост номер 5, където съм полислил че говориш за ес класата съответното цената която съм писал от 320 хил.лв. е за ес 63 амг. А всъщност ти си имал предвид е класата.....здраве да е .22:19 29.07.2018
23 Mitq
До коментар #4 от "Шампиона":
Рс6 ще ги плющи и двете а за рс+да не говорим та нещата отиват към ГТР22:48 29.07.2018
24 Mitq
22:49 29.07.2018
25 Зелено
Коментиран от #27
23:45 29.07.2018
26 Mitko
23:51 29.07.2018
27 CL500
До коментар #25 от "Зелено":
Това не е голяма база за сравнение с мощността, защото не е само Ауди да показва още по-голяма мощност на диното от официално обявената. В нета има различни клипове не само на тая Е-класа, на М5 мисля също има. И другите го правят това!А иначе коя от трите е по-добра? Казвал съм го неведнъж... Тук няма и 1% хора, които могат да изстискат възможностите на тези автомобили, да не говорим, че и няма къде освен на писта. А колко писти има? Иначе къде на магистралата - там не е толкова интересно, газ на правата, скоростта не се усеща толкова направо (особено в Мерцедеса), няма я тръпката от завоите. А такива има само на 2-посочен обикновен път, но там рано или късно, ако караш така ще причиниш дори и смърт (не дай Боже!). Така че какво излиза при избора... И трите коли ще дърпат от място еднакво (разликите за минимални, само 1-2 десети, които не можеш да усетиш като различие). Остава ти да избираш по визия, по звук, по цена, по запазване на цената във времето, по търсене на вторичния пазар, по комфорт, по материали и лукс. Така че, изборът се свежда строго индивидуално. Съветът ми към всички е да спрат да си мислят за колите кой за 'лудите' М-ки на пистите, кой за Ф1 с Мерцедесите и мантрата Мерц и всички останали, кой за бруталното ускорение на РС и т.н. Ама преди 3 години имаше едно М3, дето как биеше всички, значи всяко М - М3,М5,М7 са ненадминати и завинаги, ама същото и за РС6, ама и имаше и едни Мерцедеси и т.н.. Ами НЕ! Всичко се свежда до определен мод
Коментиран от #29
09:09 30.07.2018
28 Японеца
09:41 30.07.2018
29 Зелено
До коментар #27 от "CL500":
И това го има. Големия въпрос е до къде ще стигнат с това съревнование в конете. След 10-15 години или след още няколко поколения на моделите конете може и да минат 1000. И като цяло не знам къде е смисъла от това в цивилни коли за предвижване по дори и хубавите западни пътища.Коментиран от #31
10:28 30.07.2018
30 vasik atanasova
САМО АУДИ
16:04 30.07.2018
31 CL500
До коментар #29 от "Зелено":
Така си е, всичко се е превърнало с мерене на п..ки и то вече се е стигнало до такива стойности, които дори и състезател не може да използва в цивилната мрежа. Да, хубаво е да го има якото усещане, как дърпа колата и как изпреварваш, ама надали човек ще намери особена разлика, ако сравнява АМГ, М или РС. Производителите го правят да се демонстрират и да 'излъжат' клиента да избере тяхното. Ама хорицата гледат това, а не примерно коя кола е най-надеждна и безпроблемна, коя ти предлага и комфорт, коя няма да се притесняваш да дадеш на жена си да я кара и т.н. Не казвам, че е лошо, но тук нямаме така да кажем състезателна култура. На запад има доста писти, хората с пари си купуват нещо супер бързо, отиват уикенда и карат на писта за кеф, прибират се, а в понеделника отиват на работа с ежедневната кола. Тук цари балканската култура и показността :-)16:21 30.07.2018