Новите Audi-та ще бъдат по-луксозни, но и по-скъпи

15 Февруари, 2025 10:30 3 918 21

  • audi-
  • премиум-
  • a4-
  • a8-
  • a6-
  • q2

Компанията планира да се изкачи нагоре в сегмента

Новите Audi-та ще бъдат по-луксозни, но и по-скъпи - 1

Audi поема курс към по-високи цели, стремейки се да издигне марката си в по-престижно ниво. Немският автомобилен производител дава приоритет на престижа, желанието и рентабилността пред чистото число на продажбите, стремейки се да се разграничи още повече от марката Volkswagen, без да стъпва на нивото на Porsche. Хосе Мигел Апарисио, ръководител на Audi във Великобритания, формулира тази стратегия пред Auto Express, заявявайки: „Правим стъпка нагоре по отношение на премиум сегмента, увеличаваме престижа, желателността и възприемането на марката и се интересуваме повече от качеството на бизнеса, отколкото от количеството.“

Това ще се изрази и в „значително повишаване на цените“ в цялата гама на Audi, което отразява повишеното позициониране на марката в сложната йерархия на VW Group. Audi признава, че по-високите цени сами по себе си няма да създадат премиум имидж; те трябва да култивират истинска привлекателност на марката.

Новите Audi-та ще бъдат по-луксозни, но и по-скъпи

Тази стратегическа промяна вече се отразява на моделната гама на Audi. Моделите A1 Sportback и Q2 няма да получат следващо поколение, което на практика превръща A3 в новия модел от начално ниво. В горната част на сегмента, стремежът към повишаване на пазарните нива може да се прояви в по-луксозен наследник на A8, може би предрешен от поразителната концепция Grandsphere. Концепцията Urbansphere също загатна за SUV от висок клас, позициониран над Q7 и Q8.

Докато конкурентът на Audi - Jaguar - предприема радикална, изцяло електрическа трансформация в стремежа си към лукс, ход, който се оказа противоречив, Audi възприема по-премерен подход. Автомобилният производител преразгледа първоначалния си план за преминаване към изцяло електрическо задвижване до 2033 г., като сега набляга на по-„гъвкава“ стратегия за електрификация. Това предполага, че Audi вярва, че комбинацията от двигатели с вътрешно горене и електрически задвижвания, съчетана с фокус върху повишения лукс, ще бъде ключът към бъдещия успех.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    55 4 Отговор
    Тр щото досега бяха евтини 🤔

    Коментиран от #3

  • 2 ЗАЩО НЕ СА ЕЛЕКТРИЧКИ?

    24 9 Отговор
    СМЕШНИ СТАВАТ! ЖАЛКИ ПОНИЧКИ С МНОООГО ГОООЛЕМИ ЦИЛИНДРИ!!!

    Коментиран от #5

  • 3 Досега си позволявах

    21 8 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    да ги сменям на 6 месеца. Те за толко се издухват!

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Важно е да участваш. Петото кръгче

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Досега си позволявах":

    е твоето.
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    15 3 Отговор

    До коментар #2 от "ЗАЩО НЕ СА ЕЛЕКТРИЧКИ?":

    Тесльо, защото хората НЕ ИСКАТ ИлИктрички ❗
    Прочете ли статията❓ Ще залагат на хибридни технологии и на ЕА с генератор ДВГ❗
    СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ на ТОКомобила не е близко❗
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "Досега си позволявах":

    В смисъл купуваш ги 10 годишни на 500 000км🤔
  • 7 Гуньо Простиа

    13 5 Отговор
    И никой няма да ги купи
  • 8 МЕЧТАТЕЛ!

    19 3 Отговор
    А кога ли ще прочета :
    ,,Новите Audi-та ще бъдат по-луксозни, но и по-ефтини"

    Коментиран от #11, #12, #13, #15

  • 9 Аааая, ама как така бе

    6 2 Отговор
    Вярно ли бе галине ?
    Аз пък допреди минута бях убеден,че бъдат по-евтини.
    Тц-тц-тц....ей значи.
    Добре ,че си ти да пишеш такива статии ,че бях тръгнал към audi вече за два-три автомобила ама нещо по така 😜
  • 10 Новите ВАГ колички

    25 2 Отговор
    ще бъдат по-луксозни, по-скъпи но о по-чупливи.
  • 11 Ще има и още

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "МЕЧТАТЕЛ!":

    Никога ! Просто правописа на думата е различен. От там започни.....
  • 12 ще си останеш

    5 14 Отговор

    До коментар #8 от "МЕЧТАТЕЛ!":

    мечтател. Евтиния и качество не вървят ръка за ръка! Невъзможно е с материали боклуци и изработка претупана да правиш върхово качество.
    Правилно са се ориентирали да запазят името Ауди с престиж и лукс и да не се бъркат в евриниите с китайците и разни Опели и Рена...

    Коментиран от #14

  • 13 Оня а форда

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "МЕЧТАТЕЛ!":

    Това можеш да прочетеш занятия китайска марка автомобили !
  • 14 Оня а форда

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "ще си останеш":

    Колега , има едно видео в тубата където един млад руснак разкоства Порше Кайен с голи ръце - нещо което неможеш да направиш с Дачия например изгледай го !
    Та думата ми е , че високата цена не винаги означава и високо качество

    Коментиран от #18

  • 15 Порно

    12 0 Отговор

    До коментар #8 от "МЕЧТАТЕЛ!":

    Истината е , че лева сега, както и евро, долар и други, е с два пъти по ниска покупателна способност отколкото само преди 4 години.
  • 16 Съдията Дред

    14 0 Отговор
    То и Пежо заяви преди десет години, че ще се позиционира в по луксозен сегмент.Смях в залата. В момента средната класа обеднява, прогнозите са това да се задълбочи. Иначе казано, много от потенциалните клиенти на Ауди могат да си позволят Шкода.
  • 17 директора

    8 2 Отговор
    Audi не е премиум марка, и те както Мазда се насочват към производство на премиум коли, Мазда вече продава премиум коли, да видим Ауди какво ще направи.

    Коментиран от #20

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Ай пропуснах

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "директора":

    Кой модел на Мазда е в премиум сегмента? Те много производители се напъват, но местата са ограничени.
  • 21 Киро стругара

    1 0 Отговор
    Е колко па да са скъпи? Ама най много да ми се изкачът на дедовеца със тия батериини недорузомения! 🤣🤣🤣