8 Август, 2018 14:49 5 587 12

Бензин и дизел за старта на BMW 8er xDrive Coupe

  • bmw-
  • m850i-
  • 840d-
  • xdrive-
  • coupe
Бензин и дизел за старта на BMW 8er xDrive Coupe - 1

Новата осма серия на баварците е вече факт, а продажбите ѝ стартират с две модификации - дизелова и бензинова. Съответно модификациите ще са обозначени като M850i xDrive Coupe и 840d xDrive Coupe. Ето и основните акценти на двата агрегата, с които първоначално ще се задвижва BMW 8er.

BMW M850i xDrive Coupe

Бензин и дизел за старта на BMW 8er xDrive Coupe


Новото поколение на V8 двигателя с технология M Performance TwinPower Turbo съчетава оптималното разгръщане на мощността с типичен осемцилиндров звук. Работен обем 4,4 литра, новоразработени Twin-Scroll турбокомпресори, разположени във V-образното пространство между двата реда цилиндри, оптимизирано директно впръскване на бензина, VALVETRONIC и двоен VANOS, мощността е повишена с 50 кВт/68 к.с. без увеличаване на теглото, максималният въртящ момент от 750 Нм е на разположение между 1 800 и 4 600 об/мин. Спортна изпускателна система с управляеми клапи. Пречистване на отработените газове с бензинов филтър за твърди частици.


V8 бензинов двигател, 8-степенна трансмисия Steptronic
работен обем: 4 395 см3
мощност: 390 кВт/ 530 к.с. при 5 500 – 6 000 об/мин
максимален въртящ момент: 750 Нм при 1 800 – 4 600 об/мин
ускорение [0 – 100 км/ч]: 3,7 сек
максимална скорост: 250 км/ч, среден разход на гориво*: 10,5 – 10,0 л/100 км
СО2 емисии: 240 – 228 г/км, норма за вредни емисии: EU6d-TEMP

BMW 840d xDrive Coupe

Бензин и дизел за старта на BMW 8er xDrive Coupe


Редови шестцилиндров дизелов двигател с най-нова технология BMW TwinPower Turbo включително каскадно свръхпълнене и директно впръскване Common-Rail с пиезо-инжектори и максимално налягане от 2 500 бара. Оптимизирани емисии благодарение на рециркулацията на отработените газове, дизелов филтър за твърди частици, NOX капацитивен катализатор и SCR катализатор.


Редови шестцилиндров дизелов двигател, 8-степенна трансмисия Steptronic
работен обем: 2 993 см3
мощност: 235 кВт/320 к.с. при 4 400 об/мин
максимален въртящ момент: 680 Нм при 1 750 – 2 250 об/мин
ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,9 сек
максимална скорост: 250 км/ч, среден разход на гориво*: 6,2 – 5,9 л/100 км
СО2 емисии: 164 – 154 г/км, норма за вредни емисии: EU6d-TEMP


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    4 5 Отговор
    Е..ти заглавието! Реших, че са направили нов вид мотор, дето му трябва и бензин, и нафта та да тръгне! А то - нищо ново - красиви коне в ерата на Хенри Форд!

    Коментиран от #3

  • 2 Телевизора на Елвис

    3 1 Отговор
    Искам с парна машина аз, ама не предлагат.
  • 3 dsadas

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Кво не му разбра на заглавието
  • 4 гост

    2 0 Отговор
    А те палят ли се сами или не?
  • 5 За един приятел питам.

    4 0 Отговор
    Според данните,дизеловия изхвърля по-малко СО2 сравнен с бензиновия.Що така нали ще ги забраняяват дето цапат повече?

    Коментиран от #6

  • 6 unnamed

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "За един приятел питам.":

    Цялото това мрънкане по дизеловите двигатели не е заради CO2, а заради NOX, сиреч азотните оксиди, които са една идея по канцерогенни. В интерес на истината дизела е по-икономичен откъм въглероден диоксид, сравнен с бензиновия си събрат с еднакъв обем! Още един интересен факт е, че азотния оксид има обратния ефект на въглеродния диоксид, т.е. изстудява планетата! Тук идва заключението, че ако не съществуваха дизелови ДВГ и се използваха само бензинови, глобалното затопляне щеше да е в пъти по-напреднало.

    Коментиран от #8

  • 7 Джан джун

    8 5 Отговор
    Предстоят вълнуващи времена за БМВ, в пъти по красиво е от S-ката...
  • 8 doe

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "unnamed":

    Това не го знаех,явно излиза,че двата вида мотори се припокриват заедно,тогава какъв им е проблема на кожодерите от европата.

    Коментиран от #10

  • 9 Марешки

    5 1 Отговор
    Разхода на бензина нещо висок...тия 530к.с. чак 10л/100км да горят...тва ша трябва газова да му слага ако е истина.
  • 10 Boxer

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "doe":

    Корабното гориво. Преди излишъка от дизел се насочваше към автомобилите , сега дизелът се използва все повече от корабите , съответно рекламата върви по посока зададена от големия бизнес...
  • 11 Антон 1

    2 0 Отговор
    Не са написали с колко турбини е дизела ! Аз мисля с три /каскадно /!

    Коментиран от #12

  • 12 jadosan

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Антон 1":

    TwinPower Turbo