14 Септември, 2018 11:05 153 824 139

Три от най-здравите немски коли над 10 години

  • германски автомобили-
  • премиум автомобили-
  • автомобилът на старо-
  • audi-
  • a6-
  • bmw-
  • 5er-
  • mercedes-benz-
  • e-klasse
Три от най-здравите немски коли над 10 години - 1

Голяма част от съвременните автомобили не се отличават с дълговечност и надеждност, както и с голям ресурс на възлите и агрегатите. Много често автомобилните любители и специалисти обичат да казват: "Такива автомобили не се правят вече". За какви коли обаче говорят?

Основно такива реплики се правят по адрес на Mercedes W124, Audi 80 и т.н., но тези коли така или иначе постепенно излизат от употреба дори и в нашата страна. Сега ще стане дума за най-здравите германски автомобили, които са на възраст около десет години и които са мечта за голяма част от българското население. Те са по-нови от W124 и компания и в момента са хит на нашия пазар за употребявани автомобили.

Audi A6 C5 (1997 - 2004)
това е едно от най-популярните Audi-та у нас след А4. Клиентите ги привлича не само качеството и изцяло поцинкованата каросерия, но и просторният салон, както и надеждната фирмена 4х4 система quattro.

Три от най-здравите немски коли над 10 години

Сред недостатъците на модела може да се отличи сравнително бързо износващата се ходова част, която в голямата си част е алуминиева и съвсем не е евтина. При избора на двигатели е добре да обърнете внимание на бензиновите версии, които харчат повече, но са по-здрави и по-лесни за обслужване.

BMW 5er E39 (1995 - 2003)
Тази кола от мнозина е считана за автомобилен еталон, защото много удачно съчетава драйвърските качества на третата серия и комфорта на седмата. Наред с това колата се отличава с висока надеждност и не на последно място с престижно излъчване.

Три от най-здравите немски коли над 10 години

Главният проблем на петиците от онова време са не толкова дефекти по основните възли и агрегати, а това да се намери читав екземпляр, който не е претърпял сериозен удар. Окачването също е частично алуминиево и е скъпо. Двигателите са добри, стига да не се стига до капитален ремонт.

Mercedes-Benz E-Klasse W211 (2002 - 2009)
Този модел не може да се причисли изцяло към т.нар. "неубиваеми модели", но след рестайлинга си през 2006 година се определя като доста надежден. Именно тогава са изчистени "детските болести" на модела и качеството е на значително по-високо ниво.

Три от най-здравите немски коли над 10 години

Моделът привлича с просторен салон, голям ресурс на двигателите V6 и V8, а така също и с надеждна и модерна седемстепенна автоматична трансмисия. Сред недостатъците се отличава пневматичното окачване, което не издържа на нашите пътища, а след пробег от 200 000 проблеми се появяват в помощни системи на дизеловите агрегати.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 54 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 smeh

    69 49 Отговор
    Радославе, опрай си първата снимка, пишеш за C5, a на снимката C6 фейса...

    Коментиран от #14, #17, #56, #86, #131

  • 2 хлллкй

    120 239 Отговор
    трите най големи бангии,за богати хора.....

    Коментиран от #126

  • 3 Кольо Дапа

    288 156 Отговор
    От трите варианта само за Мерцедес съм съгласен. Останалите са пълен боклук. Имам лични впечатления. Черешката на тортата е Ауди А6 2,5 ТДИ!

    Коментиран от #16, #31, #43

  • 4 Баш майстора

    104 24 Отговор
    Добри "машинки" жалкото е че старите им модели се нуждаеха от консумативи и нямаха никакви забележки за разлика от тези и по новите на който "детските болести " излизат доста солено.
  • 5 UFC

    147 73 Отговор
    това е най чупливото АУДИ пълен провал то и затова изобщо не се среща в България, най здрава 10 годишна кола е Мерцедес w204

    Коментиран от #111, #114

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Torlak

    46 129 Отговор
    Ауди си е доказано качество започнах с 100 цц далечната 1996 сега имам w 12 q7 доволен съм возия комфорт екстри идрална семейна джипка
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Гост

    64 12 Отговор
    Зависи до кой 2.5 TDI се докопаш. Ако се докопаш до 5 цилиндров 2.5 нямаш грешка, но V6 2.5, ще ти стопи живота и портмонето от ремонти. Може и да е малко по-рядко 2.5 6 цилиндъра, но поне ще си струва

    Коментиран от #61, #129

  • 11 Plameni

    21 7 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Искам да науча повече за тия автомобили .Дай малко информация къде видя тая класация.Благодаря предварително.
  • 12 Иван

    67 18 Отговор
    Само да не са дизел, особено в случая с Мерцедеса. Питайте патило!

    Коментиран от #57

  • 13 Иван

    92 19 Отговор
    Това не са 10 а 15+ години коли...що за тъпотия....отново

    Коментиран от #72

  • 14 Коментара

    15 11 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    ...или Радослав си е оправил първа снимка, или си наистина пълен смЕх! Нещо ми се струва, че е по-скоро второто ама пък може и да грешим...
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 БатП

    67 11 Отговор

    До коментар #3 от "Кольо Дапа":

    Нищо не каза, честна дума! Точно е39 да е пълен боклук са думи на несериозен човек. Виж 2.5 ТДИ е пословичен с това колко е скапан, но бензинките на Ауди от тези години са бетон. А за Мерца точно този модел не знам, но предния беше уникат. Този ми куцаше откъм визия и така и не можах да го харесам, та даже не съм се интересувал как се представя.
  • 17 Dadada

    33 6 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    Точно C5 си е на снимката!
  • 18 Жан

    58 89 Отговор
    Карам а6 2.4 2003г. , куатро , уникално върви и много сериозно влиза в завойте., а пък вие си карайте рената и маздите.

    Коментиран от #37, #108

  • 19 Олее

    87 61 Отговор
    И трите са бездънни ями за вашите финансии... и се чупят и харчат много и цените на частите са като за новите модели.

    Коментиран от #78

  • 20 до Олее

    93 45 Отговор
    Ми не просто и трите не са за шушляци а са за хора с нормални доходи които искат да карат премиум автомобили !

    Коментиран от #45, #46, #58, #109

  • 21 шумкарин

    100 63 Отговор
    От трите машини най здраво е БМВ - то знам го от опит .
  • 22 Истината

    62 52 Отговор
    Всичко след 1990 г. е за скрап. Пълни с пластмаса, електроника, горят безобразно, развалят се, лапат консумативи. Който си подържа класиката от преди 1990 г. изрядно,да си я кара, всичко ново трябва да е електрическо или водородно. Стига сме трепели природата с пушещи тенекии, нали живеем на тая планета!
  • 23 Кольо Камиона

    76 37 Отговор
    Ако купите Мерцедеса автоматик имате две опции, или да се научите да ремонтирате автоматици и да отворите сервиз, хем ще си ремонтирате вашия, хем ще имате куп клиенти, или да ходите по чужди сервизи и да се разорите. Горе-долу същата е и ситуацията с дюзите на изпърдените дизели ноФ Фнос.
  • 24 Цецо

    34 20 Отговор
    Моят мерцедес е същия, определено съм много доволен от него засега...
  • 25 българин

    56 14 Отговор
    Имам Е-34ка и съм адски доволен. Освен малко по-големият разход на бензин други забележки поне засега нямам.

    Коментиран от #138

  • 26 dmxl

    12 14 Отговор
    Що ми изтрихте коментара бе смешници некомпетентни!
  • 27 гост

    43 45 Отговор
    Само Мерцедеса си струва парите.
  • 28 ЗаА6

    50 21 Отговор
    Карам А6 quattro произведено е през 98а (бензинов 2.8 + LPG), последните 5 години е при мен ис не спира нито за ден, тегли каравани и разни други возила през зимата и освен 2 горни гарнитури на главите и 3 носача нищо друго освен консумативи не е сменано по него. Пишете, говорете, аз по доволен от кола не съм бил никога през последните 20-ина години. Имал съм и 300CE на Мерцедес преди години и него бих сложил след тази А6-Ца. Всеки има право на избор и търси различни неща в колата си.
    Хубав ден!
  • 29 Просто аз

    128 29 Отговор
    От 10 години имам сервиз и мога да ви кажа че от 3 те коли само бмвето е здраво мерцедеса плуе дюзи чупи кутия гори абс помпа и куп други не говорим за екземпляр под 80000 км ауди без коментар голяма издънка е 6цата затова са по 2000лв е 39 е чук за кола над 500000км почти не дава дефекти

    Коментиран от #40, #83, #104, #135

  • 30 гост

    24 25 Отговор
    Къде са голф 2 и опел астра от първите?

    Коментиран от #120

  • 31 PlimP

    35 5 Отговор

    До коментар #3 от "Кольо Дапа":

    така е, 2.5tdi V6 на ауди е рядко смотан и чуплив фишек, истината е , че тея коли са милионери като стъпят на родна земя, ако е чис ноф сигурно са добри
  • 32 Щрауса

    176 11 Отговор
    Пичове ако имахте пари и отидите в Германия да си вкарате Ц класа Е класа БМВ , не за по 1500-2500евро. 10 годишен автомобил а за по 7000-8000 евро на реални 100 000км( давам пример тукашен Мерцедес Ц220 6000лв. 2006год. германия същия мерцедес 11 000евро 2005г пак фейслифта на 89 000км. там тези който са за по 1600евра са на по 560 000км и като ви го вкарат тук на 5000лв и си казвате ейй ква кола взех...СМЯХ ПЪЛЕНН), щяхте да разберите някои нещица. Естествено ние сме свикнали тук да си купуваме автомобили, който са най-големите боклуци и почваме да плюеме марки и модели, че вс се чупи( Не изисквайте много за кола на 12 год. от 4-ти собственик на 500 000км с не обслужвано масло на време и занемарен външен и вътрешен вид....В тази бедна държава с толкова крадлив народ, измамници най-вече автоджамбази, никога няма да вкарат читава кола, или поне малко да си заслужава, и да се опрете до нещо истинско. Нали взимаме най- оглозганите коли- блъскани, за основен ремонт с повредена електроника..Съберете пари и отидете в чужбина, дайте 5 цифрена сума за 10 годишен автомобил, за да видите и разберете що е девствена кола на реални КМ, а не тукашен кашон за 4500лв. на 8 год. вкаран за 1500евро от джамбазина..

    Коментиран от #34, #77

  • 33 Ебльо

    18 10 Отговор
    Мн ги разбирате
  • 34 smeh

    60 6 Отговор

    До коментар #32 от "Щрауса":

    То на това им лежи целия бизнес. Ударени или милионници. И като попаднеш на 2-то, а кола ти трябва, щеш не щеш ще отидеш да си пробваш късмета още един път. Та единствения изход от омагьосания кръг е като събереш 5-10хил., отиваш за бюджетен автомобил от магазина и доплащаш на лизинг разликата. Дървени са, всички сме наясно, но поне харчат малко и си вършат основната задача. Щото на другия полюс ставаш пръв приятел с майстора :-)
  • 35 Александър

    33 18 Отговор
    Бмв 528 иа красота най добрия автомобил за 5 6 бона но задължено автомат
  • 36 Петър

    51 27 Отговор
    Я сега, ама честно, си кажете Вие плюещите колко мотора 2,5 tdi строшихте?
    На немския пазар тези коли се продават на по 500—600 хил. км. в движение и още малко ресурс в тях.
    Всичко е до това как е подържан един автомобил. Ако се обслужва навреме с качествени части и консумативи, няма да имате ядове.
  • 37 Ввв

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "Жан":

    Карай си “хубавата кола” и си трай
  • 38 антрашпиц

    43 4 Отговор
    И за трите марки важи следното.На година минават по над 50 000км.Е какво очаквате от автомобил на почти милион километра и на 15 години примерно......
  • 39 HitlerIsChekidji

    16 72 Отговор
    Немско ли еи - отива ми се до кенефа да драйфам, толкова е бьооооооо уьььууууьъъъъ :(
  • 40 Ауди фен

    16 45 Отговор

    До коментар #29 от "Просто аз":

    Кое му е здравото на 39

    Коментиран от #82, #134

  • 41 ссслккмр

    33 8 Отговор
    Аудито не е лошо но с това алуминиево окачване не е за нашите пътища , освен това е по скъпо за поддръжка от бмв .БМВ му трябва опитен водач голяма мощност но с задно предаване .За мерцедес там положението е като при Аудито но с тази разлика че окачването не е лошо обаче поддръжката е като 3- ауди А6 .

    Коментиран от #64

  • 42 Илон Мъск

    21 33 Отговор
    Най добра употребявана кола за българина е VW Passat B5.5. бензин, дизел - няма значение. :)

    Коментиран от #44, #52

  • 43 Антон 1

    25 6 Отговор

    До коментар #3 от "Кольо Дапа":

    Фен съм на Мерцедсе имам БМВ , ама и трите не стават ! За Аудито си напълно прав ! За Мерца прочети за биелите на фейса и още куп проблеми особенно на шестцилиндров модели !

    Коментиран от #125

  • 44 Язе

    36 5 Отговор

    До коментар #42 от "Илон Мъск":

    С алуминиево окачване.Супер за.....автосервизите и продавачи на части.Това окачването го сменят с маслото.
  • 45 Язе

    31 18 Отговор

    До коментар #20 от "до Олее":

    Ухаааа,премиум автомобили на 15+години.Яко,направо като си вземеш такава и мацките ще паднат от......смях.
  • 46 Oleee

    29 17 Отговор

    До коментар #20 от "до Олее":

    Никой нормален човек с нормални доходи няма да си купи този както каза „премиум автомобил” на 10-15 години. Следователно по голям и глупав шушляк от теб май няма.
  • 47 Бумер

    39 7 Отговор
    е34 520i Ванос, БЕЗ газ и други извращения. Харчи на фурия (извънградско 10-11, градско в София 15-25), далече е от бегачките, обаче вече 2 години и половина само О-пръстени на втората водна помпа. По-добре да давам парите за гориво отколкото на някой майстор да му плащам семейните почивки. Лошото е че все му се иска на човек нещо по-ново, а там нещата не са така!
  • 48 ВАГ

    19 28 Отговор
    Опа ,тва са колите ,тук може да има сравнение,другите бангии(японски,френски,италиански ) са след тях.Всеки който може да си ги позволи ще си купи една от тези марки.

    Коментиран от #115

  • 49 явеяв

    27 33 Отговор
    Три боклука са тия модели.
  • 50 Шушляк

    33 2 Отговор
    19 годишен абитуриент опел вектра 16 v още джитка. Двигателя държи, но виж каросерията може да ме предаде. Ха ха
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Гост

    16 1 Отговор

    До коментар #42 от "Илон Мъск":

    Задължително комби и с теглич!
  • 53 Цанко

    4 15 Отговор
    От сичките 3 каруци, най- хармония е кончето Harley Davidson!
  • 54 Цанко

    1 4 Отговор
    Да се чете Харно!
  • 55 Любознателен

    26 8 Отговор
    А какво ще кажете за АЗЛК 2140 дефорс

    Коментиран от #87

  • 56 АЛФА Q4

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    УМИШЛЕННО ДА СИ КАЖЕМ ЧЕ.Е.ХУБАВА МА ДАЖЕ И ФЕЙСА, НЕ
    ИЗОБЩО КОЯ ОТ СНИМКИТЕ Е ХУБАВА
    НЕМОГА ЧАК ТОЛКО ДА ПИЯ
  • 57 АЛФА Q4

    15 10 Отговор

    До коментар #12 от "Иван":

    А ПОНЯКОГА ДИЗЕЛА V 6 НА ТОЗИ МЕРЦЕДЕС. ИЗКАРВА И ДО 300 000 АМА С ВТОРИ ДВИГАТЕЛ И НЯКОЛКО ТУРБИНИ

    Коментиран от #73

  • 58 АЛФА Q4

    21 12 Отговор

    До коментар #20 от "до Олее":

    ТИ СИ ШУШЛЯК
    И ТРИТЕ СА БАНКОМАТИ, ПОНЕ ДА НЕБЯХА ТАКИВА ГРОЗОТИЙ,,ТА НЕЩО ДА ТЕ ИЗЛЪЖЕ
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Top Gun Maverick

    40 10 Отговор
    Бензиносвите модели на Е39 са невероятно надеждни, а от дизелите 530д е най-добрият. А6-ца е всичко друго, но не и надеждна.
    Мерцедесът е някъде по средата. Не виждам как са го сложили за здравина, като трябваше да сложат първата очиларка. Хем е по-близка като поколение до другите два модела(и невероятно грозна)хем и на здравина го докарва.
  • 61 Мани бегай

    16 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    По много аудита съм работил и няма фабричен петак на С5 купе, само на С4, но найстина са бетон за разлика от 6 цилиндровия си брат. Ако имате такъв цаката да не берете сериозни ядове с него е маслото да е много качествено и да го държите на 10-15 мм над максимума за да не яде валовете в главите, та поне с тях да си спестите проблемите.
  • 62 Бай Шиле

    39 10 Отговор
    Карайте само 1.9 тди надеждно здраво и върви приятно!
    Ако сте фенове на бензина 1.8т на газ.
    Ако искате повече правите един ремап и тръгват много по приятно.
    НИКАКВИ 6 ЦИЛИНДРОВИ КОШОВЕ ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА 8 ТОВА Е ЗА ХОРА КОИТО НЕ СА НА ЗАПЛАТА!!!
  • 63 майстора

    38 4 Отговор
    а ето темичка за мен .. така нямам много време че работа ме чака за това ще съм кратък :
    аудито е пълно безумие .. тоя модел вече може да се намери и за под 2000 лева ... абсурдно скъпо и трошливо окачване ... няма одачен мотор за лесно обслужване .. за щяло и нещяло цялата маска със се брони,фарове, радиатори долу .. едно чупене да държачи премачкани инсталации какво ли не съм виждал ... за сметка на това най-слаба возия от изброените .. и не е със задно .. категорично не
    БМВ-то все още се намират читави но цената е яка едни 8-10 не мърдат .. перфектния баланс цена/вървене/разход/здравина е 2,8-ца няма какво да ви притеснява ако е dual VANOS...
    w211 най-добрата от 3-те спор няма ... но ако вземете някой ефтин за 5бона на нафта ще се разочаровате не само от марката но и от живота като цяло ... тука се бърка в джоба и се слага на масата нещо от порядъка на 14000 за е500 ... минава се през компетентен човек преди сделката задължително щото все пак 8-мака е скъп за ремот .. ако е гледана кола и поддържана грамотно е безумно здрава , комфортна и т.н. Airmatic-а няма какво да ви шашка не е толкова скъпо колкото си мислите .. също така няма проблем с газификацията даже я препоръчвам в случай че марешки не ви е чичо ....

    Коментиран от #66, #69

  • 64 Некой си

    9 54 Отговор

    До коментар #41 от "ссслккмр":

    Без да претендирам да съм "Капацитет " АУДИ е колата интериор и екстериор - N 1 v EVROPA sigurnost Също самите германци казват че АУДИ е 5-6 год пред другите 2 марки работя в Германия това е мнението дори на дилърите на М.В. и ВМW.

    Коментиран от #67

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 майстора

    19 3 Отговор

    До коментар #63 от "майстора":

    има и 4-ти вариант : Опел Омега 99-03 това е за хора който са по-беднички .. окачването е просто .. към 4-500 лева излиза от а до я цялата предница на LEMFÖRDER и спокойно кара 2-3 години по нашите дупки ... мотор търсите 3.2 бензин но газта пак е строго препоръчителна .. от завода всичките с този агрегат са автоматици но са много здрави ... американски e .. . ако се сменя масло на време са несчупваеми ... модела си има всичко необходимо за комфортно пътуване климатроници , навигации, озвучение ,ксенони , щори мори кви ли не глупости ... вози толкова добре че и на заклетите фенове на ситруен им харесва даже ;))
    като купувате гледате да не е много изгнила ... и това е !! цена за запазен екземпляр от порядъка на 3-4000 евра ... в България може и за по-малко ...
    Надявам се да съм ви бил полезен ... за повече инфо без значение за коя от 4-те питайте !! може със закъснение но ще отговоря ..
  • 67 Язе

    10 12 Отговор

    До коментар #64 от "Некой си":

    Слушай дилърите но вземи да пробваш.МБ е марката която определя посоките сред германското трио.

    Коментиран от #71

  • 68 Gost

    13 6 Отговор
    Само бенца е ок
  • 69 Язе

    16 5 Отговор

    До коментар #63 от "майстора":

    Пропусна да кажеш,че Ауди 2,5V6 TDI яде и валове.Другото е вярно-сваля се всичко за да обслужиш двигателя примерно.
  • 70 пламен петков

    2 16 Отговор
    само А 6 бензин 2.4
  • 71 майстора

    45 0 Отговор

    До коментар #67 от "Язе":

    оо брат за тия аудита мога да говоря с часове ... най-често ми се случва някви мераклии да дойдат и да ми кажат че искам много пари за труд ... после идат някъде някой си остави ръцете и да се върнат с думите "виж тоя какво направи ... виж как ми е сложил бронята .. фара ми е счупил това ми е одрал ,климатика не ми работи, вода ми губи, корите отдолу ми паднаха дай да го оправим " е тогава луд ставам ... толкова да мразя ... дет се вика ходят да се ши*бат другаде после при мен да раждат ... амаха
  • 72 Автомонтьора Мишо Попов от Младост София

    24 5 Отговор

    До коментар #13 от "Иван":

    Бай Иване знаеш ли ква е тъпотията,че тези коли дето ги мислиш за морално остарели са мноооого по-здрави от новите тез новите сега дет ги гледаш не могат изкара и 10г.камо ли +

    Коментиран от #74, #81

  • 73 Plameni

    15 4 Отговор

    До коментар #57 от "АЛФА Q4":

    За твое сведение през 2005 г. три автомобила Mercedes E 320 CDI V6 избрани на случаен принцип от завода и под постоянния контрол на FIA поставят световен рекорд за издръжливост , като и трите Мерцедеса без никакви проблеми при температура до 45градуса и постоянни вибрации ,причинени от неравната повърхност изминават разстоянието от 100000 мили ( 1миля=1,609344 км.) със средна скорост 224,8 км/ч.Трите изминават общо 482802 км.-един и половин пъти разстоянието от Земята до Луната ,или четири пъти обиколката на Земята.
  • 74 нервен

    11 2 Отговор

    До коментар #72 от "Автомонтьора Мишо Попов от Младост София":

    тия приказки циркулират през поколенията ама накрая се оказва че не са точно така
  • 75 Jek

    33 2 Отговор
    За Audi е ясно, там нещата са катастрофални. Един приятел смени тъкмо две Е39 и при двете се опитваш да откъсне мотова от купето, но не успя. Завоите редовно се взимаха с вратите напред. В крайна сметка се оказаха здрави. За Мерца не мога да коментирам, но какво искате от коли на по 700 000 км ( 132 000 горублянски)?
  • 76 Автомонтьор суперразбирач

    26 13 Отговор
    И трите кокошкарника отдавна са за претопяване. мерца да речем все още става за транспорт на буркани между селата. Иначе за здравината да наречеш W211 и старата А6ица здрави коли си е БАЯ КРИВЕНЕ НА ДУШАТА. Баварчо е по-безпроблемния , но вече такъв под половин милион км не съществува . Та ако ще се правите на баровци пред панелката с тези лимузини за по 4-5 хиляди не заабравяйте да приготвите още поне 10 бона резерв за първата година-две. За споменатия бюджет няма по добро от стара японка и това ще ви го каже всеки който човърка коли
  • 77 Автомонтьор

    14 10 Отговор

    До коментар #32 от "Щрауса":

    А още по-добре за същите пари нова кола по- нисък клас,да ви е мирна главата!
  • 78 ванката

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Олее":

    виждам че никога не си карал нито една от колите представени тук като изключим аудито другите автомобили са обратно на твоите зависливи предположения...
  • 79 Доволен

    7 16 Отговор
    Имам си аз А6-С5 1,9 ТДИ 110 к.с.както и да е ,седан произведена е на 01.01.1997г.,вече е мома за женене амаааа ,е кво да й правя купе ли мотор ли,една предница има за смяна и повечко газ да не се задръства турбото ,ама и зимата върви,като си й лепна 150 км.на магистралата кара ме на Слънчака за час и половина
  • 80 Va60

    20 2 Отговор
    Заглавието е три от най-здравите немски коли - представям си тогава трошливите какви са.
  • 81 Автомонтьор

    3 0 Отговор

    До коментар #72 от "Автомонтьора Мишо Попов от Младост София":

    Иска ти се...
  • 82 Hbc-auto parts

    37 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ауди фен":

    Всичко и е здраво на Е39-ка та но да е поддържана! Ела в Германия и виж кое и е здраво не може тук 2.5, 2.8 да е на цена 5000 € а в България 4000 лв и да очакваш да е здрава. Няма как са стане просто и това важи за всички автомобили! Но е факт, че Е39 води класацията за здравина.
  • 83 Мутра

    36 2 Отговор

    До коментар #29 от "Просто аз":

    Баварец и само баварци карам 30г това е автомобила и не е за некъдърни и самонадеяни пичлемета в Бг не карам повече от 130км ч но Германия съм карал и със над 250км ч просто тук нямаме магистрали
  • 84 Някой

    12 2 Отговор
    За по улегнали Опел вектра б 101 кс
    Дизел за 8 години само масло, фреон за климатроника и накладки
    Година на проиаводство1996,, комби никъде ня ръжда
  • 85 Батката

    11 9 Отговор
    Според мен ауди е много добро.Аз имам а6 2.8 Quattro и сам доволен
  • 86 КЮСТЕНДИЛЕЦ

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    Точно това е С5 !Не знам къде го видя това С6
  • 87 Цанко

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Любознателен":

    Ах Защо Ли те Купих! Смях....
  • 88 Фриман

    8 19 Отговор
    Леле, вие луди ли сте? Тези коли са най-чупливи от всичко останоло възможно! Искате ли надежност, избирате скандинави или японци!

    Коментиран от #99

  • 89 Човек

    21 2 Отговор
    Като чета коментарите,останах с убеждението,че тук пишещите,сменят колите си на всеки шест месеца,толкова компетенция на едно място просто,не е истина ,как се чупели колите как се чупели скоросни кутий,какви боклуци били тез Мерцедеси,абе разберачи,ами като купувате,коли за 500/1000лв. какво искате,да са перфектни,няма лоша кола има некадърни собственици
  • 90 гост

    16 1 Отговор
    Браво на скоросни кутий!Второ ако имам кола от 1000 лв,по добре да нямам!Трето и трите коли са прототип на немските танкове,която и да имаш няма да сгрешиш!
  • 91 Селяка

    15 2 Отговор
    Стига сте се карали, ГОЛФО от Перник е най здравата кола и най-евтина за поддръжка :)
  • 92 колю

    20 17 Отговор
    за тея пари - категорично С5..... ... но не трошливото Ауди , а Ситроен С5 след 2009. има повече екстри от горните дараци, по комфортна е.. и е изненадващо по здрава. за цената на поддръжката се досещате сами - още 1 плюс

    Коментиран от #93

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 гощо

    11 1 Отговор
    Първо Мерцедеса е по ново поколение от представените модели на Ауди и БМВ. Освен въздушното му окачване проблем имат пластмасовите колектори които се чупят и когато карате дизел с турбина влизат в турбото и става.......БМВ-тата от това поколение ако е дизел вариант TDS бЕгай далече.Ако е бензин има един малък проблем само който се оправя лесно.Аудито ти дава 4Х4 като падарък което го прави предпочитано,но не и 2,5tdi. или бензин или 1,9тди. Това са моите впечатления от тези коли.Едната съм я имал лично,другите са били на близки познати.

    Коментиран от #97

  • 95 бмв

    13 5 Отговор
    От тези 3те само бмв то е качествено ,другите са барутници.
  • 96 qwerty

    11 1 Отговор

    До коментар #93 от "братчет":

    е да де, това е въпроса ...тия трите на снимката са били автомобили по времето когато си ходил на детска градина .. вече всички от въпросните 3 са на около половин милион км, което е ~ 200.000 Горубленски

    истината я знаят всички автомонтьори - колкото повече данък гъзария плащаш да впечатлиш комшията.. толкова повече ще чакаш в автосервизите
  • 97 Plameni

    0 4 Отговор

    До коментар #94 от "гощо":

    Да Мерцедеса е по малко по-нов модел ,ама те по старите нямаха въздушно окачване което сега и БМВ и Ауди използват и нямаха пластмасови колектори , а имаха пластмасови клапи и турбото им надуваше ,а не засмуква ше
  • 98 Антон 1

    8 2 Отговор
    Аз какъв щях да го ям с клапите на всмукателния колектор на ф11 !
    Сменях вериги и по този повод погледнахме и колектора . Две от клапите бяха заседнали в отворите на двигателя . Късмет , че рядко вдигам повече от 2500 оборота и точно по това време съм бил в сервиз . Веригите ги смених ,че ми писна да слушам как ги късали без симптоми още след 100 к .! Сега съм с гаранция от БМВ за веригитв , колектора , малкото турбо и всички ролки и ремъка , обтегач и т.н !
    Та тези коли си искат подръжката и то сериозна ,ако искаш да не те оставя на пътя !
    Трябва и ресурс ! Аз не препоръчвам кола от тоя трите марки на повече от 50-80 к. и 1-2 години , освен за фенове с пари !
  • 99 Антон 1

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "Фриман":

    Скандинави ?
  • 100 Бати Злати

    17 2 Отговор
    И на края да направим обзор на коментарите.
    Общо взето излизат на преден план няколко типажа:
    1. Бедни хора които искат да избият комплексите си и заявяват, че са притежавали какви ли не скъпи автомобили.
    2. Така наречена "средна класа" която се опитва да се държи надменно с по-бедните, но вътрешно осъзнава, че не може да си позволи такива автомобили.
    3. Богати хора тук почти не се срещат, като се има в предвид, че те трудно боравят с устройства заради особените начини на забогатяване и през комунима, и през периода на прехода (не визирам техните деца и внуци), те завършиха на запад.
  • 101 Ицо Багера

    13 0 Отговор
    Коя кола може да издържи по нашите пътища,аз съм на ниво вече да участвам в рали " Париж Дакар" с тези маневри и движения които изпълнявам всеки Божи ден.
  • 102 Дългия

    8 2 Отговор
    Имал съм и трите Аудито няма да пиша лошите неща и ремонти,че ще пиша 2 дни.Бмв слаба електроника датчици и др.елементи.Мерцедеса само нивомата н а комбито другото става.
  • 103 Джамбо

    12 1 Отговор
    Искате да сте постоянно в движение? Купувате си два форда тдци и докато единият е в сервиза джиткате с другия и те така. Разходите ще са ви колкото на едно ауди, но ще карате нон стоп!)))
  • 104 Бай Иван

    8 9 Отговор

    До коментар #29 от "Просто аз":

    БМВ = Бензин (дизел) + Масло + Вода - харчи , и то много :)
  • 105 Пепеляшка

    7 1 Отговор
    Карам Паджеро 2 2.5тди къса база.За село ми е идеално.Да отбележа ,че пътят е каруцарски и максималната скорост е 30 км.На места се налага и с10 км да карам.Просто пътят не е за ниски возила.
  • 106 jambazina

    8 1 Отговор
    Здрави коли, ама това не значи че трябва да се карат баз да се поддържат. Половината от тия модели, особено първите два, одимяват родните "пътища" като парни влакове, другана половина може би са газ-бензин...
  • 107 Газ 66

    12 3 Отговор
    Имам пасат 1.9 тди 90 коня 96 година, взех го от Австрия на 380 000км преди 8 год, сега е на 510 000, само масло и филтри пипам а мои близки хора имат същите купени от автокъща в бг на по 160 000 "реални" км и се убиха от ремонти, демек нещо което не се знае на какви км е как може да му даваме оценка, а и задкормилното устройство е важно
  • 108 бай онзи

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Жан":

    ъхъ направо ги изправяш завоите с тоя шлеп :)))
  • 109 пак аз

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "до Олее":

    ебаси комедианта... хора с "нормални" доходи и 15 годишни премиуми....
  • 110 Борисов

    4 0 Отговор
    Аудито и БМВ-то от снимката са модели на по 20 години. На възрастта на която са сега, мога твърдо да заявя, че са изключително не надеждни! Ако говорим за коли на по 10 години, при Ауди това е А6 (С6 4F), при три литровия дизел с мотор 233 hp, там нещата са ок, железен автомобил! Заеквивалента му при Петицата и Е класата, не знам, да кажат тези които са им почитатели и са карали такива.
  • 111 Анонимен

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "UFC":

    Това си е точно C5
  • 112 Един

    6 1 Отговор
    Колко пък да са здрави? Ето една моя статистика:
    Кола от каквато и да е марка или модел,купена от добър предишен собственик с която си е возил семейството,на влиза много по рядко на сервиз от тия трите ако са италянки.... "кола се купува от богат човек"

    Коментиран от #113

  • 113 Е39

    1 1 Отговор

    До коментар #112 от "Един":

    Колкото по-рядко толкова по-зле :)
  • 114 никси

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "UFC":

    иW211 E 270 е много здрава
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Ха ха

    3 7 Отговор
    Аман от тея немски дръгели на по 20г страшна гъзария никаква визия и дизайн пълни кошници
  • 117 Варненски

    17 1 Отговор
    Здравейте, колеги! Една от колите ми е БМВ 530Д комби е39. За 15000 км. може да долея 1л. масло 5w40. Капка антифриз не губи. А средния разход е 9. Но, когато има нещо за ремонт се купуват само скъпи части. До момента съм дал над 6000 лв. за 10 години. Мразя нещо да ми тропа, скърца или трака. И за всички, които обичат да броят чужди пари ще кажа: това са моите пари. Аз съм ги заработил с двете си ръце и аз решавам как да ги харча.
  • 118 Ким

    4 3 Отговор
    БМВ е колата. Не знам за 5та,но моята 7ца е колата за мен. 1996 модел.
    Толкова здрава кола не съм имал.
  • 119 дявола

    6 1 Отговор
    Това са трите водещи марки във свата е на някой не им се иска но си е така
  • 120 Отвори сервиз за хладилници . Имал серви

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    2 броя съм имал 1.9 тди 131 кс купих я на 508000 х.км карах я 30000 продадох е и си купих същата но куатро 1.8т вече 75000. Само консумативи. Има и смотани и не поддърани коли да прав си Е39 е хубава но ауди А6 ц5 също . БМВ дизелите пукат глави както 2.5 ТДИ яде валове.Поздрави

    Коментиран от #122

  • 121 Бумер

    11 0 Отговор
    Е39 е последната истинска петица, има си болни места, но намери ли се запазен екземпляр си заслужава .. Шестцилиндровите бензинови двигатели са вечни .. Няма ремъци, ролки .. Сменяваш масло на 10к, доливаш когато се наложи и нямаш проблеми
  • 122 Бумер

    1 4 Отговор

    До коментар #120 от "Отвори сервиз за хладилници . Имал серви":

    Бмв само бензинка .. 6 цилиндъра, по възможност 2.8 или 3 литра, ако имаш повечко финански може и V8
  • 123 W211

    4 1 Отговор
    Притежавам от март тази година W211 200CDI произведен 2007 в момента на реални 430 хиляди км, от които 20 хиляди от мен. Колата е с пълна сервизна история. Впечатления: солидно направен автомобил, хубав салон, който дори след такъв пробег няма големи забележки. Много добро задно окачване, което обаче е доста скъпо за цялостен ремонт. Изключително стабилен и маневрен като пътно поведение. Добър разход на дизел при нормално шофиране извън града. Аз съм падал до 4.9/100, нормално 6-6.5. Купето обаче ръждясва. Двигателят е прекалено слаб за това купе. 270 и нагоре са за предпочитане. Колата не е особено евтина за подръжка, но далеч не е някаква екзотика. Според мен без проблем поддържан екземпляр може да измине 700-800 хиляди км защо не и милион. Ако искате такъв задължително след 2007 и по-голям мотор.
  • 124 Булгаристан

    2 2 Отговор
    Просто , преди 1995 това са истинските автомобили от посочените марки . Сега са пълни кошници само ремонти , малък ресурс и скъпа поддръжка . За всяка една се налагат ремонти рано или късно . А за bmw феновете ще кажа че mercedes 190 примерно с 2.0 122 к.с бие по всички показатели е46 да речем с 1.9 бензиновия мотор ,като разликата в моделите е има няма 15 години . Всички имат + и - , сега карам quattro най доброто от двата свята . Карал съм и bmw и Мерцедес и Ауди . Не мога да кажа коя е най добрата марка въпрос на избор и ако е втора ръка кой я е поддържал преди теб някой отговорен човек или някой пълен дебил ...
  • 125 1234

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Антон 1":

    Имал ли си такъв мерц, че дрънкаш безразборно ?
  • 126 Audi

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "хлллкй":

    Аз карам същото алди само че s6 4.2 340к.с 4г каране без нищо да бар а ама грам само едни масла филтри
  • 127 Късметлията

    5 1 Отговор
    Точно Ауди а4 2.5 TDI, модел от 2000-та го продаваха в немските сайтове за 2000 €. Пробегът беше 635 000 км., но чичката си го беше поддържал в сервиз на Ауди. Дори го бях снимал. Мойта кочина е същата и е на 290 000 км., като съм сигурен, че играчът от автосалона го беше превъртал. Да допуснем, че е на 390 000 км. Аз му сменях веднъж разпределителни валове и хидравлични повдигачи. Смених му масления сепаратор, но пак капе масло. Обаче немската кочина върви. Останалите неща са леш - както всичко немско след 5-та година експлоатация. Колата наистина е много добра, дори много по-добра като возия, баланс , шумоизолация , надеждност и т.н. от много нови аудита. Аз обаче никога повече не бих си купил такова нещо, като гледам останалите ентусиасти със счупените си немски кочинки. Отделно от това , българският автомонтьор е като маймуна в космически кораб - тоест пълна катастрофа - прайм от една повреда още десет... Така че волвенце. Миналия месец Аутобилд писа “Волво ХС 60 е кола, която можеш да купиш и със затворени очи!”...
  • 128 Ваг

    0 1 Отговор
    А Ауди а3 2001г. здрава кола ли е ?
  • 129 Minko Ivanov

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Зависи ако е 150коня има проблем с разпределителен вал ако е 180 трябва да е оправен
  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Станислав генчев

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "smeh":

    На снимката е точно C5 а C6 e по новата след която е легендарната C7
  • 132 Обикновен човек

    3 3 Отговор
    Абе хайде стига с тия "здрави " немски автомобили! Не ви ли писна с тия клишета?

    Коментиран от #133

  • 133 Борко Отворко

    4 1 Отговор

    До коментар #132 от "Обикновен човек":

    Ми за кво да говорим то други няма по-здравина и качество?Ти да не искаш да обърнем темата за дръгливите японските вериний като някой ден се научат да правят коли като немците може и да стане ама нейсе не виждам въобще дали ще стане това дори и в далечно бъдеще.
  • 134 Эвтим

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ауди фен":

    А кое е здравото на Аудито
  • 135 Divio

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Просто аз":

    И аз карам е39тка 523i много е здрава, комфортна има динамика, класически модел.. едно от последните истински бмв-та.
  • 136 Дурак

    1 1 Отговор
    Имам БМВ е39 тдс и го карам от доста време. Мисля че е хубава кола, но е на много години вече. Имал съм проблеми с нея ремонти и т.н. Карам я все още, но се замислям сериозно да я сменя вече. Иначе има много коли аз като фен на БМВ мога да кажа че наистина са хубави коли, но жалкото е че трудно може да си купиш нова и за това може би ще сменя марката. Имал съм Нисан от който бях много доволен. Ако имаш много пари най добре е да си купиш каквато кола харесваш но най добре нова.
  • 137 Ха ха ха

    3 0 Отговор
    Имах БМВ 520и.150коня.97 г.е39много здрава кола,извън града ми гореше 6.5, 7,5 бензин,в града ми гореше 12 бензин с климатик 13л.сложих и газ,1400лв.карах я 9 години,сменял съм консумативи и воден радиатор,хубав защото системата работи на по-високо налягане от другите коли,продадох я на братовчед ми,той е много доволен и сия кара с кеф,когато и сложих газово нямаше разлика в горенето и вървенето,когато сложа предавка в бензина за почистване на дюзи вървеше повече,изгнило няма никаде,е това е карал съм давам мнение,който не е карал тез коли да не коментира и да не плюе чао.

    Коментиран от #139

  • 138 Mr.Ciki Riki

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "българин":

    Е 34 и Е 39 са най здравите изпитано за да съм честен ще почета един модел който също съм имал и мее впечатлил не по малко от другите Ауди 100сс Бензин 5 цилиндара редови американска версия верен другар за времето което го карах.Но по същество Е 39 2.5 тдс комби 1997г карам я 8 години ремонти за годините възглавница 1брой казанче за вода кардан и стандартното обслужване с истински части и консумативи с изкл на двг масло.Колата я карам всеки ден реални км.в момента 1463000км без отварян двигател чисто профилактично за 8г съм сменял 2 турбини.Жена ми кара Порше и незнам дали ми е вярна😃😃 но мойта количка ми е вярна 8 години и колкото и са ми се подиграват ще си я карам успех колеги!!!
  • 139 Ахахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #137 от "Ха ха ха":

    Стига лъга хората, през годините са минали през мен е36, е46 с тоя мотор и в никакъв случай не гори 6-7 литра извънградско... Под 9/100 трудна работа, а градския разход е по-близо до 20/100(особено в малък град, дето зиме постоянно е на смукач).. И това за 3 серия купе, а не с 200 кг по-тежка..