5 Декември, 2018 11:29 20 213 38

Volkswagen и Ford се обединяват в алианс

  • ford-
  • volkswagen-
  • алианс
Volkswagen и Ford се обединяват в алианс - 1

След срещата в Белия дом с президента на САЩ Доналд Тръмп, шефът на VW Херберт Дис заяви, че германския автомобилен производител ще направи алианс с Ford Motor Co и ще може да използва производствените мощности на Ford в САЩ.

От друга страна такъв глобален автомобилен алианс ще даде възможност на Ford да укрепи позициите си в Европа. Дис, който бе цитиран от Reuters, заявява още, че Volkswagen разглежда възможността за строителство на втори завод в САЩ.

По информация на Washington Post пък, Доналд Тръмп е имал среща с ръководителите на трите най-големи германски автомобилни производителя - Volkswagen, Daimler и BMW, като и пред тримата е намекнал за създаване на по-дружелюбна бизнес среда.

Анализатори разглеждат срещата и като ултиматум, защото Тръмп е намекнал, че ожесточените икономически мерки към чуждестранните производители ще продължат. Така евентуален алианс между VW и Ford изглежда още по-логичен.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 haha

    54 7 Отговор
    Явно са искали да ги купят ... германците са се дръпнали.... ония са им спретнали скандала с дизела ?!
    Сега като клекнаха с продажбите е по-лесно да се обединят ...
    страшна работа всеки случай !
  • 2 патриотъ

    45 57 Отговор
    Не бе,фолцваген доброволно ще се присъединят към най-скапаната марка-форд!Агресията и вероломството на САЩ вече преминаха всички граници!

    Коментиран от #15, #19

  • 3 Усмивката

    25 14 Отговор
    А ние кво да правим с Ладите

    Коментиран от #28

  • 4 сектант

    38 13 Отговор
    дам това е нормално, по големите изяждат по-малките в бранша... скоро ще гледаме алианси като Дачиягини, Дачияцедес, РеноРоувър, ПежоГуар, Дачиябах, Ситорееенве и така нататък...

    Коментиран от #22

  • 5 Jezza

    48 38 Отговор
    Оле VW и Ford да си обединят трошливите коли - ще стане още по-зле!

    Коментиран от #25

  • 6 Вальо Алексиев

    30 4 Отговор
    След като са се обединили наистина ли ще се казват Fordswagen или това е само рисунката ?
  • 7 Чебурашка

    31 28 Отговор
    Хеее голем смех, сега и Вагините няма да палят зимата, не че до сега палеха де ама вече съвсем че умрат.
  • 8 Супер

    28 8 Отговор
    А това много удобно, всичкия талаш сега ще е на едно място.
  • 9 Никой

    53 2 Отговор
    Това е добра новина. С големите промени, които настъпват на пазара ще са нужни много инвестиции и компаниите ще започнат да си сътрудничат и да обменят опит. Конете с капаци, фенове само на една марка до гроб, ще се видят в ужас. Това са просто инженери работещи заедно, няма по-хубаво нещо от взаимна работа. Те хората се развиват а вие си повтаряйте шегите от преди 20 години. Карали една фиеста от 94та и вече са големите специалисти по всички фордове.
  • 10 Фиеста

    18 8 Отговор
    Жалко за Форд - нормалните хора си карат.
  • 11 Спец

    4 15 Отговор
    Така ще е. Гиганти да се обединят. Пежо купи Опел, сега ВАГ - Опел. Следващите на опашката мисля че ще са БМВ и Мерцедес. За японските да не говорим.

    Коментиран от #12

  • 12 Човече

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "Спец":

    Какво има Опел с другите.
  • 13 ВИДЯХТЕ КВО СТАНА С

    10 8 Отговор
    ОБИДИНЕНИЕТО НА ХИЧИЧЕСКИТЕ ГИГАНТИ БАЙЕР И МОНСАНТО. КРАВАРИТЕ ЗАПОЧНАХА С ДЕСЕТКИХИЛЯДИ ДА УВОЛНЯВАТ ГЕРМАНЦИТЕ. ГОВЕДАРИН ПЕЧАЛБА НЕ ДЕЛИ .ТОЙ ИСКА ДА ЛАПА ДА ЛАПА ДА ПРЕИБАВА И ПАК ДА ЛАПА.....
  • 14 Русенец

    10 3 Отговор
    Айде пак обединяване на фирми. Аман вече. Обединението щяло да затвърди позициите на Форд в Европа. Сигурно, щото Форд се изложиха с дизелгейт и подобни глупости напоследък. Или, щото не САЩ, а Германия съдира кожите на чуждестранните производители и те се чудят как да издрапат. Кой кого е потърсил за тоя алианц, че не разбрах?
  • 15 ай сиктир

    23 3 Отговор

    До коментар #2 от "патриотъ":

    Скапан си ти. Ай куписи един Форд ,ама не на 17 години изхвърлен и тогава говори пак. Като няма представа от темата не се обаждай.
  • 16 Ники

    15 2 Отговор
    След като убиха Волво и Мазда с "обединение" сега явно идва ново клане.
  • 17 АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ

    19 2 Отговор
    Тръмп е доста по-хитър и коварен отколкото изглежда.
  • 18 Леле леле

    21 5 Отговор
    Интересно кой алианс ще изкара по-големи таралясници, Фиат-Крайслер или Фолксваген-Форд?
  • 19 Иванов

    27 6 Отговор

    До коментар #2 от "патриотъ":

    Явно не си карал Форд. Бензините им са извънземни, няма трошене!
  • 20 Мале, мале

    17 1 Отговор
    Пак със изводите , вие ходилили сте във Кьолн във Фабриките на Форд?

    Коментиран от #23, #36

  • 21 Зорлем

    9 2 Отговор
    А историята с Даймлер и Крайслер? Аз лично не бих бързал с отварянето на шампанското все още.
  • 22 Фен

    14 0 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Вече имаме "Пепел"-Пежо+Опел
    Никакъв проблем за Фордсваген
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Александър

    2 12 Отговор
    Форд са боклуци какво ще стане с wv

    Коментиран от #26

  • 25 тх гъзе

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Jezza":

    Твоя майбах много ли е читав Ганьо...?
  • 26 Сашка

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "Александър":

    WV ще стане премиум кенеф, ама много бърз🐌
  • 27 Va60

    2 2 Отговор
    Еее не нее това е извратено
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 гощо

    1 1 Отговор
    VW имат огромен завод в Мексико.От там бълват яко. Та не знам за какво им е в Америка да правят.Мексико има споразумение с европа каквото се произведе там да се смята за евростандарт.И Нисан имат завод там. А този номер с Форд го направи и Мазда.В щатите се знае,че Мазда се прави в завод на Форд за техният пазар.Живях там работех за един дилър та ги знам тия работи до някъде.

    Коментиран от #33

  • 30 гощо

    3 3 Отговор
    Ще препоръчам на 99% от коментиращите тук да си запалят 20 годишните трошляци,вероятно френски бангии,че по ефтинки частите и да не се обаждат в статии за коли.Благодаря!

    Коментиран от #38

  • 31 шофьора

    2 2 Отговор
    От една страна новите коли са компютърни игри и много по-малко автомобили от 20 годишните. От друга стана циганин и форд не боледуват - направо умират.
  • 32 НЕКОЙ СИ

    2 3 Отговор
    Аз чакам да навлязат у нас китайските коли и си купувам една на изплащане. От няколко години наблюдавам качеството на китайските авточасти/ с тва се занимавам/. Вече почти нямат разлика с другите заместители- турски ,италиянски ,испански. Даже имам много случаи ,когато китайски лагери изкарват повече от СКФ/примерно/ , а са 2-3 пъти по-евтини. Тва е . Скоро за префалените европейски продукти ще настанат тежки времена
  • 33 апостол

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "гощо":

    Това вече не важи. Нямат нищо общо с Форд. Мазда 3 се прави в Мексико, Мазда 6 и CX-5 в Япония. Мазда ще прави общ завод с Тойота в Щатите.
  • 34 Гост

    3 0 Отговор
    Ахахахахаха 2 боклука се събрали кола да правят 😂😂😂😂😂
  • 35 гост

    0 0 Отговор
    Не знам за какви бензини сънуваш, ама аз карам кола от магазина 92 000 км и на 60 000 ми смениха екобуста с нов и сега за 32 000 пък турбината се разлопа. Форд до 100 000 докато има гаранция и после някой автомобилен некрофил да му бере гайлето.
  • 36 Мале, мале

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Мале, мале":

    Само да кажа на младежа от номер 23 - Каквото и да преведеш на английски - ЗАВОД или ФАБРИКА превода е един исъщ -FACTORY.
    Тъй,че брат във Кьолн е FORD FACTORY.
    И повярвай това нещо е огромно .

    Коментиран от #37

  • 37 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Мале, мале":

    Има си FACTORY, има си и PLANT.
  • 38 КУХ

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "гощо":

    А бе то бангийте са повечето германски...а и ние страдаме от скапани германски части във френските ни авт.Всичко което е здало багажа в моя Сценик 2 е СИМЕНС...НЕ МИ СЕ ИЗБРОЯВА....2ЧАСА....