22 Януари, 2019 16:00 34 311 62

Skoda обяви цената на чешкия Golf

  • skoda-
  • scala-
  • цена

Scala все още не се предлага официално на българския пазар, но кандидат-купувачите на модела вече могат да си направят сметка за бъдещото капиталовложение. Международният сайт на Skoda вече предлага конфигуратор с цените на чешкия Golf.

В Германия най-евтината Scala излиза €21 500. Базовата версия обаче е окастрена сериозно откъм екстри и се предлага с 16-цолови стоманени джанти. Най-високото ниво на оборудване пък носи името Style и струва €23 400.

Мераклиите за най-скъпата модификация на Scala с 1.6-литров TDI и роботизирана трансмисия с два съединителя DSG ще трябва да се бръкнат с минимум €28 150, което е бая парá за автомобил от този сегмент. От този праг обаче започва ценовата листа на Karoq, така че чехите явно са си направили сметката.

Представа за оскъпяването, което неминуемо предстои след преглед на каталога, дават цените на някои опции. Системата за безключов достъп, например, струва €370, а LED-фаровете излизат €860.

Scala 1.6 TDI има мощност 115 к.с. и максимален въртящ момент 250 Нм. Харчи средно по 4.8 литра нафта на 100 км и ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.1 сек. с шестстепенната ръчна предавателна кутия и за 10.3 с автоматичната. Максималната скорост е съответно 202 и 201 км/ч.

Чешкият Golf се предлага също с 1.0-литров трицилиндров турбомотор EA211 с мощност 90, 95 и 115 к.с. и 1.5-литров турбодвигател със 150 коня. Скоро към гамата ще се присъедини и модификацията G-Tec CNG с фабрична метанова уредба.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЧИЧО

    77 10 Отговор
    Ава тя по йубава от Голфя бря..

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Срамь и Позорь

    20 28 Отговор

    До коментар #1 от "ЧИЧО":

    МОЖЕШЕ ДА Е МНОГО ПО-ХУБАВА, сега е А3 - отзаде малко нескопосано
  • 3 брутален нерез

    38 24 Отговор
    И цената е добра. Средната класа в БГ ще може да си я позволи без да се замисля. Стига да я има..

    Коментиран от #13

  • 4 Fiat Stilo JTD

    34 12 Отговор
    Супер е , идеалната градска кола

    Коментиран от #6

  • 5 незнайко

    73 3 Отговор
    Всички нови коли под 100 к.с., максимална скорост 150 км/ч. и цена от 10 000 лева !!! Да не се поврежда поне 200 000 км.Това му трябва на БЪЛГАРИНА !!!

    Коментиран от #7, #61

  • 6 GOLF R

    17 45 Отговор

    До коментар #4 от "Fiat Stilo JTD":

    супер колица, много по добре от някакви джулиети за джендъри

    Коментиран от #10, #19

  • 7 незнайко

    19 3 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    След 10 години пак нова кола !!!
  • 8 Зорлем

    54 1 Отговор
    Поне да бяхте написали каква цената и на оригиналния Голф в Германия, че с тези цени от по 40-50 хил. лева не знам преждекоментиращите какво добро виждат и какви "идеални градски коли" сънуват. Освен ако, разбира се, моята представа за градска кола на добра цена не е нещо изкривена...
  • 9 Чичо,да те светна:

    22 6 Отговор

    До коментар #1 от "ЧИЧО":

    Макар че отдавна би трябвало да знаеш.Шкодата,това е Фолксваген на малко по-късно ниска цена. Е,с по-бедно оборудване и може би не толкова комфортна,но как иначе да я направят по-евтина?
    Чехите имат стандарт на живот,близък до германците и няма да се съгласят да правят същата продукция за няколко пъти по-ниски заплати.

    Коментиран от #23

  • 10 Fiat Stilo JTD

    22 1 Отговор

    До коментар #6 от "GOLF R":

    За джулиетата съм съгласен , но какво против джулиа и стелвио имаш

    Коментиран от #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 GOLF R

    10 13 Отговор

    До коментар #10 от "Fiat Stilo JTD":

    имам против, защото съм имал дизелова 166 на малко километри и двигателя пламна ама буквално ти казвам огън - иначе беше пушка колата

    Коментиран от #56, #58

  • 13 123

    12 7 Отговор

    До коментар #3 от "брутален нерез":

    Цената със сигурност ще е много по-ниска за България. Със сигурност ще е под цената на Октавия, която в момента започва малко под 30 000 лева. Ще е с 2-3 хил. повече от сегашната цена на Рапида.

    Коментиран от #27

  • 14 123

    23 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Бъди сигурен, че спокойно ще изкара 5 години и поне 150 000 км, колкото е гаранцията. А иначе, не съди от горублянските 150 000 км, които за да са реални ги умножаваш по числото Пи.
  • 15 Немеж

    33 4 Отговор
    От ранни зори съм отгледан с немска техника и език.... да ви кажа, техните продукти идват в днешно време прекалено немски - човек трябва наистина да е кон с капаци, за да не признае че от изток - Япония, Корея - не идват много по-добре окомплектовани коли за по-малко пари от немските. Немците загуниха много индустрии, бяха лидери в много области преди 20-30 години ... сега започват напъните по обединяване на модили с френските ... следващата стъпка е ясно, вече няма да има немски коли, разчита се само на фанатизирани фенове, които купуват емблемата и не се оглеждат за нищо друго....
  • 16 Радо

    10 4 Отговор
    Чок парасъ!
  • 17 аладин и още някой

    26 4 Отговор
    Читава таратайка ама е доста солена за нашият беден ганьо .А и ние още не сме достигнали нивото с 3 заплати да си купуваме нова кола както средният бачкатор малко по на запад.Ние се радваме на 20 годишни брички от които се изчистиха пумиярите от ЕС.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ввв

    25 11 Отговор

    До коментар #6 от "GOLF R":

    Хаха,къде ще сравняваш Джулия с това недоносче бе,разсмя ме искрено

    Коментиран от #25

  • 20 МЯУУУУ

    9 6 Отговор
    С РЪЧНАТА КУТИЯ НАИСТИНА ЩЕ ИЗДЪРЖИ 150 000 ,НО АКО Е С 7 СТЕПЕНАТА РОБОТИЗИРАНА НА DSG КОЯТО Е СУХА- НЕ СЕ ОБСЛУЖВА НЕ СЕ СМЕНЯ МАСЛО НЯМА ДА ОСТИСКА.ТАЯ КУТИЯ Е КОШМАРС МИНИМАЛЕН РЕСУРС И РЕМОНТИТЕ СА СУПЕР СКЪПАРСКИ.
  • 21 Хаха

    6 5 Отговор
    Това са пълни глупости цените за голф са много по-ниски от посочените в статията за аналогична шкода. 1.6 tdi highline струва 23000 евро с dsg
  • 22 Вайвъйвай

    17 11 Отговор
    Тази кола струва колкото четири дачии пък няма да остиска пробега на половин дачия.
  • 23 Рамбо от с Осеня

    18 0 Отговор

    До коментар #9 от "Чичо,да те светна:":

    Цените на Golf започват у нас от около 35.800лв/18.300 EUR. Нещо не ми се връзва "по-евтиния Голф" да започва от 21 000 EUR.
    @№9: Наистина ли смяташ, че чехите сами си определят цените и че са свързани със стандарта на живот в страната им, а не от ценовата политика на концерна?
    P.S. Само да добавя - цените на доста популярните у нас Qashkai започват от 35.900лв.
  • 24 Умният

    13 1 Отговор
    Бъзикат хората с тези цени.!
  • 25 GOLF R

    10 17 Отговор

    До коментар #19 от "Ввв":

    джулии джулиети всичко алфа е брак
  • 26 въх

    20 0 Отговор
    и кой ще даде близо 30к. еврака за тая пластмаса?
    чехите съвсем изтрещяха. Супърба отива 70-80 х.лв. с всички екстри!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 без думи

    15 3 Отговор
    Леле , Шкода в компактния клас без екстри и железни джанти е на цената на Haval H6 новия модел бъкан с екстри и 4х4 .
  • 29 Ти бе точно ти

    10 4 Отговор
    Голфаджията, явно някой по-корав джендър с Джулиета много грубо те е изненадал и сфинктера още ти е раздразнен. Разбирам те, но трябва да свиквате това цървул майсторите с тия лагерни колички за извозване на балъци!
  • 30 ar146ts

    16 6 Отговор
    Този чешки голф по ми харесва от немския, ама вариго, печиго все си е голф.Нещо WAG концерна не могат да го докарат като италианците.Пълна скука ама за сметка на това скъпичка.
  • 31 vasik atanasova

    6 5 Отговор
    шкода ги спаси това че подписаха с волсваген
  • 32 Здравомислещ

    10 3 Отговор
    За тези пари, по-добре Меган с всички екстри!
  • 33 Гост

    5 5 Отговор
    За тея цени конкуренцията от Япония и Корея вадят къде къде по-хубави неща. А и на цената на Голф, няма земна сила която да ме накара да купя нещо като Голф. Все пак това са 5 годишни коли като Дачия и като я вземеш го няма ресурса на Голф.
  • 34 Бай Оня

    2 5 Отговор
    Бяла с черна решетка,черни джанти,черни огледала и черен таван (панорама) улала!!!
    За италианските кошници няма да коментирам то е ясно колко коли продава Шкода и колко ЛАлфа смяххх!
  • 35 Бай Оня

    6 7 Отговор
    Шкода продадени автомобили за 2018 -1.25млн.коли!
    Лалфа 200хил. 2018
    Смешко явно хората не обичат лошата сглобка и евтини материали!

    Коментиран от #41

  • 36 guest

    1 1 Отговор
    Karoq струва 45 000 в България , а е 28150

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 quest

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "guest":

    45000 лева, а не 28150 евро
  • 39 ar146ts

    7 3 Отговор
    FERRARI продадоха по-малко и от алфа.Това критерий ли е?Въпросът ми е към към " бай оня".Конфекцията винаги превъзхожда по количество бутиковите изпълнения,които са предназначени за по-различни хора ,невписващи се в матрицата.
  • 40 Бай Оня

    6 5 Отговор
    Недей да пишеш глупости и да сравняваш обикновенните автомобили със премиум,ексклузивни,спорт кар или хипер автомобили!!!
    Не се прави на луд само и само да направиш Алфата нещо специално защото тя НЕ Е!!!!!
    Алфа си е обикновен производител и то в не цветущо състояние!!
    И няма нищо общо с фирмата Шкода която всяка година чупи рекорди и носи огромни приходи!!

    Коментиран от #42

  • 41 НекЪф Пич

    7 4 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Оня":

    Най - много обичам хора, които без да са имали досег до нещо , да го коментират :) . Качи се в Джулия и после ми обяснявай за сглобки и качество...
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Педераска работа)

    10 6 Отговор
    2.0 бензин на Giulia е 280кс и е аналогичен на топ версията на Superb. Но...дотук приключва всичко. Визия, качество на материал, сглобка, комфорт всичко е в полза на италианчето. Skoda си остава Skoda, колкото и да се напъват . С 2.9 бензин и 510кс пък правят смешни дори и А6 в топ версията им. Та къде е Scala и къде е Giulia?!
  • 44 Средна класа

    4 0 Отговор
    Много е готина ...Аз ще я лапна като най-модификация стане 3000 лв. и ще я карам поне 10 години...
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Стига ве

    2 2 Отговор
    Хахах най вече РС6 нали ?
    Ставаш за клоун липсва ти само шапка със звънчета.

    Коментиран от #48

  • 47 Стига ве

    6 4 Отговор
    Алфа си остава Феат и колкото да се напъват .
    Затова и почти не се купуват а купиш ли я става вечно твоя няма продаване а за загубата на стойност въобще да не говорим, че там олеле ужас голям !
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Стига ве

    3 2 Отговор
    Арогантни хора и лъжци като теб в България много малко са умните хора.
    А относно ускорението на Супърб 2.0тси 280 4х4 дсг с лаунч контрол човек може да види десетки в тубата.При желание давам и линк руснаците замерват стабилни 5.2 а по паспорт му дават повече.
  • 51 гост

    5 2 Отговор
    Ако си купуваш нова и евтина кола с ниска мощност то едно Рено Меган с 1.5дци е много по-добър избор и близо 10х.лв по-евтино от Шкода. Като Меган според мен е много по-красив, а също така има и спортна версия с 200кс пак доста по-евтино отколкото ВАГ групата. Шкодите си струват при Октавия и Сюпърб, там нямат равни.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Jack Bauer

    8 0 Отговор
    И тази както и Шкода Карък са доста надценени.
  • 55 ar146ts

    7 3 Отговор
    Баща ми,лека му пръст, беще инженер специалност ДВГ и казваше: ако някой ми подари шкода,ще го съдя за обида.Като специалист ДВГ за него върхът беше BMW.Аз съм също машинен инженер/не ДВГ/ и за мен при масовите автомобили върхът е АЛФА РОМЕО,защото при тях винаги има нещо ново /красивото оставям на страна/
  • 56 Koko

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "GOLF R":

    Ти ако някога си имал Алфа Ромео, сега нямаше да се пишеш голф ръ. А относно дизеловите джей те дета, това са неразрушими двигател!
  • 57 Иво

    1 1 Отговор
    Това ако е аналог на Голф, значи, че е негова удължена версия. По-добрия Голф.
  • 58 Тодик

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "GOLF R":

    2,4 jtd не се троши при правилно обслужване че и огън моля малко по-сериозно знае се че Италианците масло не сменят добавка слагат и газ до асфалта и след това продават и тук идва интересното дошъл тук автомобила му се извършва обслужване сменя се всичко но не и торбичката за високо налягане до турбината проста и ефтина операция която не се ли направи следва самозапалване на маслото както в случая или гърмене на турбината както при Golf 5 и половината аутобан черен така че пишете подготвени за да Ви уважават
  • 59 gost

    2 1 Отговор
    От пред все още е добре ,ама от зад е като циганска каруца!
  • 60 Екотек

    5 1 Отговор
    Не ме впечатли нито с данни а за цената да не говорим безумно скъпа за такава пластмаса
  • 61 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Ами Дачия нали е това, само че започва от 13х.лв. Като сложиш климатик, ел. стъкла и радио отиде на 15х.лв и това е. Ама колко частни лица са си закупили пододна кола за лична употреба?
  • 62 Стига бе

    4 2 Отговор
    3-цилиндъра, TDI, DSG, грозно и ритнато отзад...за 40 бона...Мнее, благодаря!