Обновеното Renault Kadjar е също толкова приятно на външен вид, колкото и досегашния модел - даже е дори по-хубаво. Цената му обаче е по-висока, но това не е заради екстериорните и интериорни промени, а е заради новите двигатели, които вече отговарят на протокола WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test). Къде е тайната и какво добави и какво загуби Kadjar след обновяването си? Отговорите на тези въпроси се опитахме да разберем след обстоен тест на модела, впечатленията от който ви представяме сега.

Екстериор
Французите са направили сериозно допитване сред клиентите си и на база на тази информация са нанесли корекциите при рестайлинг версията. Точно поради тази причина външността не е променена кардинално. Линиите на новия Kadjar обаче са станали по-елегантни и по-плавни. Радиаторната решетка е с нови хромирани вложки, по-широка е, а броните също са променени, като основната им разлика е, че са по-широки.

Като цяло кросоувърът практически е съхранил досегашните си габарити, като е станал съвсем малко по-дълъг (Д х Ш х В - 4449 х 1836 х 1607 мм). Междуосие - 2646 мм. Сега, след обновяването, Kadjar прилича повече на, наричаните от французите премиум модели, Koleos и Talisman. Още от видимите екстериорни промени са свързани с това, че автомобилът има ефектна псевдо защита, интегрирана в задната броня, а мястото за регистрационната табела е качено по-високо.

Интериор
Вътре е практично и същевременно авангардно както преди, но на очи се набиват новите кресла. Те са с нова структура и разполагат с по-силно изразена странична поддръжка. По-удобни са и предлагат оптимална ергономия. Подлакътникът, предназначен за водача вече се регулира и по дължина, което беше един от интериорните недостатъци на досегашния Kadjar. Мултимедийният комплекс също е обновен. На 7-инчовият дисплей се проектират данните от системата R-LINK 2.

Недостатък обаче продължава да е навигационната система, която реагира малко мудно и невинаги знае търсените от вас улици. Другият такъв е свързан с А-колонките, които са доста дебели и затрудняват отчасти видимостта на водача в завои. Що се отнася до комфорт в купето обаче Kadjar може да се причисли към лидерите в този сегмент. Ефектна подсветка, оптимално разстояние за краката на пасажерите и отпред, и отзад и голям багажник (577 л. по VDA) са все предпоставки за отличен комфорт. Материалите в купето са станали по-качествени, но само отпред. Отзад подлакътниците си остават все така твърди.
Двигател и ходови характеристики
Агрегатът Energy dCi 150, който единствен се предлага с 4х4 задвижването на модела има отлична динамика и е доста икономичен. Това, според нас, е препоръчителният агрегат сред дизелите. Наличен е и дизел със 115 коня, както и нов бензинов мотор, който се предлага в две мощностни характеристики - 140 и 160 конски сили. Именно бензиновият двигател, който е съвместна разработка на Mercedes и Renault обаче е оптималният вариант за този автомобил.

Въпреки обема от 1.3 литра, усещането е за далеч по-динамична езда, тягата е достатъчна за уверено изпреварване, а самият мотор е изключително безшумен. Последното се дължи и на значително подобрената звукоизолация в салона. Разходът му не надвишава 8 литра на 100 километра. Оборудван е и с филтър за твърди частици (GPF), използващ се все по-често при новите бензинови двигатели с директно впръскване.
Обновеният Kadjar се управлява много приятно. Воланът е информативен, кренът в завоите - неголям, а паркирането в градски условия - безпроблемно. Единственият минус тук е свързан с камерата за задно виждане, която е разположена така, че много бързо се зацапва и замъглява при лоши метеорологични условия. По магистрала Kadjar безпроблемно се движи със скорост от 170 км/ч и това съвсем не е пределът му. Окачването на кросоувъра е типичното за Renault, в добрия смисъл на думата, или с други думи возията е оптимално съотношение между стабилна и мека.

4х4
Както всички знаят този вид автомобили са далече от понятието офроудъри, но в случая Kadjar е идеален за хлъзгави пътища покрити със сняг, като по тях се движи безопасно и уверено. 4х4 версията има три режима на работа - 2WD, Auto и Lock, като при последния централния диференциал е блокиран постоянно и съотношението на предаването на въртящия момент към предната и задна оси е 50:50. Този режим е предназначен за по-труднопроходими местности и работи до скорост от 40 км/ч. Режимите се превключват ръчно от водача от стилна шайба контролер. Благодарение на тази система, а и на клиренса от 200 мм, Kadjar се справя много добре с леки терени в пресечена местност.

Цена
Цената на обновения Kadjar започва от 38 490 лв с ДДС за версията 4х2 с новия бензинов мотор Tce 140. За малко повече пари получавате кросоувър, разполагащ с оптимална 4х4 система и с доказан и в същото време модернизиран дизелов мотор, продажбите на който обаче ще стартират от пролетта на тази година. Бензиновите версии са налични още сега и те са за онези, на които не им трябва 4х4 предаване, а просто модерен кросоувър. В заключение ще кажем, че ако сравнявате Kadjar (Фаза II) с Qashqai, защото двата кросоувъра са правени на една платформа, то трябва да знаете, че и по външност и по характер, Kadjar е съвсем различен автомобил. Нашето мнение е, че е по-добрият от двата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 1234
10:33 24.02.2019
2 Софиянец
10:45 24.02.2019
3 Коко
10:51 24.02.2019
4 anti vag
10:51 24.02.2019
5 Религиоузен
10:59 24.02.2019
6 Kalin
Коментиран от #7, #22
11:07 24.02.2019
7 anti vag
До коментар #6 от "Kalin":
фирмена тайна11:15 24.02.2019
8 БАРС
Коментиран от #10, #12, #54
11:23 24.02.2019
9 Гост
11:25 24.02.2019
10 Гост
До коментар #8 от "БАРС":
Като оставим настрана ужасния ти правопис, другото което се набива на очи, е глупостта да кажеш, че 130 к.с. яко дърпал. Как може да кажеш, че това Рено по нищо не отстъпвал на немските автомобили - ти някога качвал ли си се в кола с 300 к.с. че ги пишеш тези простотии?Коментиран от #17, #61, #90
11:29 24.02.2019
11 Plovdiv
Коментиран от #14
11:30 24.02.2019
12 браво бе
До коментар #8 от "БАРС":
с този правопис ще прославиш моделаКоментиран от #13
11:31 24.02.2019
13 БАРС
До коментар #12 от "браво бе":
Всемия тая за правописът ми сигурен съм че разумните хора са ме разбрали а тебе си те знам че си един злобар и съм сигурен че и колело сигурна нямаш а аз съм написал самата истина а пропуснах нещто без зайбанци имам ощте една френска кола пежо с нея хода на работа и мога да кажа чее и тя си е супер градска количка.Можеш да продължаваш да злобейш такъв си се родил аз не съм крив за товаКоментиран от #16, #30
11:43 24.02.2019
14 стоян
До коментар #11 от "Plovdiv":
До 11 коментар =бягай ама къде ще идеш, за тази цена от 50 000 е отличен А и всички производители минаха на малолитражки Не ми говори за автомобили над 120 000 лв11:47 24.02.2019
15 Будала
11:54 24.02.2019
16 браво бе
До коментар #13 от "БАРС":
освен колело имам и хонда сивик9 не злоба„а жал изпитвамКоментиран от #20
11:59 24.02.2019
17 БАРС
До коментар #10 от "Гост":
Ти явно си яка будала ти не си ли чувал за нормални коли а не каталозни където допълнително плащташ за всеки кон и друго аз си карам моите коли но съм се возил и на ауди а-6 все едно си на лагерна количка и на дупките добре че нямам пломби .Да и то дърпа яко .НО ти НЕ си се качвал ощте на каджар и оплюваш кола за която нямаш понятие и ощте нещто шефът ми си купи МЕРЦЕДЕС ЗА 92000 евро на километражът му пише 280 и той е 1.6 мотор на четери месеца е чисто нов нещто по въпросът .Дай бог и ти да си купиш кола един ден с 300 коня а не да си се качвал самоКоментиран от #18
11:59 24.02.2019
18 Гост
До коментар #17 от "БАРС":
Щом не ти пука, че не може да пишеш или си някой турчин на гурбет или си някой общ работник. За мен не бери грижа - карам дърт кросоувър, който е 250 к.с. и има истинско 4х4 и хич не може да ме впечатли такова НОВО недоразумение на Рено с 130 к.с.Коментиран от #23
12:08 24.02.2019
19 хихи
12:29 24.02.2019
20 БАРС
До коментар #16 от "браво бе":
За колелото съм съгласен вярвам ти но за хондата си под съмнеие така че за РЕНО КАДЖАР аз го имам и коментарите са ми по точни от твоите колкото до тоя модел хонда дето уж я имаш никога не ми е харесвала самото купе по съм превържеик на по високите коли виж ХОНДА СR-V то да тя същто беше в плановете ми същто можех да си позволя да я купя както и мицубиши ASX или Quatlander нисан кашкай накрая избрах тая хубава е за мене то и така глобите стоанаха солидни така че за скъпи и много мощтни коли то просто пари на вятър.А освен това кражбите не са спрели на коли и затова избрах нещто за което крадците не им харесва .И накрая прословутите думи на хенри форд създателът на ФОРДА като го питали коя кола е нй хубавата сички помислели че щте каже фордът а той отвърнал новата кола.Да най сетне и аз си купих да това ми е първата нова кола по всяка вероятнос и последната а аз ти пожелавам и ти един ден да си купиш една нова ако щте и дачия да е тръпката е друга .12:35 24.02.2019
21 газ53
12:38 24.02.2019
22 йьйь
До коментар #6 от "Kalin":
а този въпрос как и на базата на какви познания го измисли???12:48 24.02.2019
23 БАРС
До коментар #18 от "Гост":
Тука не позна чист българин съм натурален и ощте нещто не не съм общт работник имам две коли де си видял общт работник с две коли и то едната чисто нова и друго аз не пиша а печатам това са две различни действия да напомня на по умните като тебе.Ти даже не си написал как се казва твоят крусовър явно не знаеш каква марка ти е старият крусовър но все пак пожелавам ти да си го караш до дълбока старост от все сърце без зайбанциКоментиран от #25, #26, #58
13:00 24.02.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост
До коментар #23 от "БАРС":
Толкова си зле, че дори не го осъзнаваш. Интересно каква работа може да работи неграмотник като теб, който пише "т" след всяко "щ" и си мисли, че натискането на клавиатурата е печатане? Явно съм познал, че си гастербайтер и слугуваш в чужбина. Аз пък си карам дъртия Форестър и хич не ми пука, че за теб най-важното в живота е да се качиш в нова ламарина, за която си даваш половината заплатка.Коментиран от #27
13:43 24.02.2019
26 123
До коментар #23 от "БАРС":
Човек, ама ти верно си неграмотен! Ама неграмотен, на 1000%! То всякакви са се 'плюнчили' тук, но такъв като теб нямаше до момента! Леле, от къде се взе бе? От коли не разбираш, тава е ясно, ама я кажи граматиката и правописа къде си ги учил?Коментиран от #86
14:02 24.02.2019
27 БАРС
До коментар #25 от "Гост":
Да вярное субаруто ти също ти е хубава кола но друго сие като напълня на каджара резервоара и ми стига за 1000 км някъде там а ферестърът достатъчно добре гори бензин и именно там по всяка вероятност ти отива твоята половин заплата и го караш естественно много рядко .а колкото до моите пари то имам и мога да си позволя и ощте един крусовър като тигуан а при мен всичко се копува в кеш.Извенявам се много за правописът ми но АЗ НЕ РАБОТЯ КАТО ТЕБЕ КАНЦЕЛАРСКИ ПЛЪХ и да кълва по клавиатурата по цял ден или писател по смартфона желая от все сърце големи успехи на тебе и на твоето семейство както здраве и много пари че май вече станаха времена баз пари и здраве няма да си ми жив и здрав и по малко злоба към останалите дето допускат правописни грешкиКоментиран от #28
14:15 24.02.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Mpowered
15:00 24.02.2019
30 Правописникът
До коментар #13 от "БАРС":
Не се излагай, Барс....ако си стигнал само до 3 клас, по-добре отиди на вечерно училище, да се ограмотиш малко. А като пояздиш повече коне, друго ще говориш за тия сешоари :)15:05 24.02.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Кубатура
Коментиран от #34, #36
15:49 24.02.2019
34 БАРС
До коментар #33 от "Кубатура":
ДА абсолютно си прав аз го имам и като човек изках да обесня на пишман писатилите на по долните коментари а те почнаха да ме обиждат че съм неграмотник та жена ми била като свиня и т.н. мога да кажа че си е много добра кола и достатъчно широка и удобна за дълго патуване шумоизолацията си е много добра с една дума всичко което са написали е вярно.като я карам от 90-до някъде 110 наравно 3.8 гори но като я натискам нагоре 5.8 средно отиваКоментиран от #60
16:30 24.02.2019
35 бай Кольо
17:02 24.02.2019
36 Гост
До коментар #33 от "Кубатура":
Такива като теб са ми много интересни. Значи не искаш кола 300 к.с. на старо, но пък си готов да дадеш почти 50 000 лева, за да минеш тънко с ГО и данък, за да спестиш едни 150 лева в годината? А знаеш ли колко е каското на кола 50 000 лева? Това, че ти не искаш кола 250-300 к.с. не означава, че кола с 130 к.с. ще е комфортна и сигурна. В нашата татковина е пълно с идиоти и за това кола с такава мощност дава сигурност, че ако си тръгнал да изпреварваш някой камион и той реши да те затвори, ще успееш да го изпревариш въпреки всичко. Повечето които не са карали мощни коли, все си мислят, че мощността е само за висока скорост, а тя е за бързо изнасяне и адекватно изпреварване, където е разрешено разбира се. А тук тръгнали да ми се хвалят, че с 115 к.с. трошка са вдигнали 202 км/ч. С моята кола с 250 к.с. не съм си позволявал да вдигна дори 180 км/ч, защото ценя живота на семейството ми и този на останалите участници в движението.Коментиран от #40, #41, #46
17:22 24.02.2019
37 Токо
17:53 24.02.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Гад
18:02 24.02.2019
40 Заинтригуван
До коментар #36 от "Гост":
Да имаш кола 250 к.с. за да се изнасяш по бързо?Иначе я караш с 90 км. Защо по дяволите ти е? Кола със 100 коня върши същото?
Коментиран от #42, #43
20:07 24.02.2019
41 БАРС
До коментар #36 от "Гост":
ДА те подсетя нещто зада не се пениш повече вземи и прочети на началната страница за катострофиралите трима българи при бързо изнасяне при изпреварване с бърза и мощтна кола и къде са те сега с една дума царство им небесно и те не са само те за съжаление с такива изпреварвания и най голямата тъпотия в някои от българите да се пкажат да не говорим че и са нервни и ако ги попиташ за къде бързат и те не знаят като ти чета разъжденията и ти си същтата будала.А и по всяка вероятнос и нямаш кола но няма значение това си е твое мнение а моето си го написахКоментиран от #44
20:11 24.02.2019
42 Не глеам таувизия
До коментар #40 от "Заинтригуван":
С цялата фамилия, багаж и куче успех със 100 понита да изпревариш автобус на ивкони:D мощните коли са за дълъг път... Крайцерска скорост на ниски обороти, уверени изпрварвания на бавен трафик и тн. - Тия псевдо жибки и кросоувъри са перфектни за града и до ски пистата ако е близо до града:)Иначе по същество - рендето е готино но моторизацията под всякаква критика... Ти такоам и евро нормите. И ДАУНсайза...
20:23 24.02.2019
43 Гост
До коментар #40 от "Заинтригуван":
Колегата ти е обяснил. Как изобщо може да твърдиш, че кола с 100 к.с. изпреварва като кола с 250???20:30 24.02.2019
44 Гост
До коментар #41 от "БАРС":
Ти защо продължаваш да ме занимаваш след като показваш умопомрачителна неграмотност? Знаеш ли колко ми дреме какво мислиш за мен? И не аз, а ти се хвалеше, че си вдигнал 202 км/ч! Хайде скрий се накъде и си цъкай плюсчета през TOR-a, смешко!Коментиран от #49
20:33 24.02.2019
45 хахаха
20:34 24.02.2019
46 Кубатура
До коментар #36 от "Гост":
Опсс, защо си мислиш, за твоята кола с 300 коня? Сравнявай Каджар-а с някоя за същите 50000 лева и 300 коня. Освен това между 130 и 300 коня разликата в данъка не е 150 лева, а поне 300лв. Разликата в разхода на гориво май е още поне 1000 лева годишно. И това за едно рисковано изпреварване-Мерси. Живота ми и този на семейството е много по-важен.Коментиран от #48
20:38 24.02.2019
47 Боко
20:59 24.02.2019
48 Гост
До коментар #46 от "Кубатура":
И ти ли ще се правиш на разсеян? Изобщо прочете ли какво ти пиша? Точно с 130 к.с. изпреварването ти е рисково. Да не говорим, че кола за 50 бона и с 300 к.с. задължително ще има дистроник и поне едно ниво повече на защита от този Каджар с 130 к.с. Та май джоба ти е по-важен от семейството ти.Коментиран от #51
21:09 24.02.2019
49 БАРС
До коментар #44 от "Гост":
ТО да си тежка будала то е дар божий аз не знам с какво те занимавам а ти пишеш против каджара безда си го имал да не говорим че не си и сядъл в него а пишеш неверни нещта а и навярно и кола нямаш21:14 24.02.2019
50 Каджар 🔝🔝🔝
Коментиран от #55
21:20 24.02.2019
51 Кубатура
До коментар #48 от "Гост":
Ако чакам дистроника в този лед да ме спаси-опазил ме Господ. Той е за такива с 300 коня в колата и още толкова в краката. Робувайте на немските марки и плащайте за екстри и други троници, пък нека те ви пазят семействата. Аз ще си гледам цена/качество, а такива като теб ще си търсят коли с 300 коня до живот. Успех!!!Коментиран от #53, #57
22:05 24.02.2019
52 нервен
22:08 24.02.2019
53 майстора
До коментар #51 от "Кубатура":
Успех на теб капитан бавен ...вместо за тия пари са си вземеш втора ръка мл500 и да разбереш какво е кола ...карай си рендетата и си трай ...22:11 24.02.2019
54 ники
До коментар #8 от "БАРС":
хаха добри били рено хаха и германците говорим за 4x4 там няма по добри ор subaru всичко друго е компромис когато субару правили автомобили куатро даже и неса го били чували данеговорим че е боклук пред японците но всеки решава колко да е мазохистКоментиран от #62
22:12 24.02.2019
55 Гост
До коментар #50 от "Каджар 🔝🔝🔝":
Шъ ги срЪвнявамИ. Мнооу върви с 130 к.с. щот е ноф, нъл тъй. И този ник го разбрахме, че е твой, неграмнмотно човеченце.22:14 24.02.2019
56 123
Ухааа, нямам думи! Върховото ниво, двигател 160 коня бензин, автомат, всички екстри = 60 000 лева! Брей? Пак чета, и пак 60 000 лева! Я, ама то било и 4х2! Ба.... ма...у, пак чета, и пак така! Ееееее, аре нема нужда! По добре да си купя Дачия, ако не друго, режийните ще са ми по малки, а и няма да ме е яд като я надраскам!
22:14 24.02.2019
57 Гост
До коментар #51 от "Кубатура":
Сега пък леда пречел. Ами човек като е дребна душица и търси само тънкото, как да разбере за какво иде реч? И не си мисли, че само немците правят коли с по 300 к.с. Единствено франсетата не правят такива, а всички останали правят - корейци, японци, англичани, немци, италианци. Бъди си дребна душица и давай 50 бона за ново Рено, вместо да дадеш 30 за 5 годишен SUV с 300 к.с. Трябва да има и такива като теб.22:19 24.02.2019
58 Чичо Ангел
До коментар #23 от "БАРС":
Слагаме Рав4 да Каджара.......и той просто изчезва.Между другото да питам лекичко : много се дразниш и защитаваш , че пишеш неграмотно? Недей. А книжки без завършен 8 ми клас не дават. Купи ли я?
Коментиран от #63
22:54 24.02.2019
59 Кубатура
Коментиран от #69
22:57 24.02.2019
60 Бачо
До коментар #34 от "БАРС":
Пий една ракия и стига си се пенявил. Хубаво е нова кола. Каджар също. Но има много по-добри в същия сегмент и ценови клас. Нека всеки се радви на това, което има. Хенри Форд го е казал: Най-добата кола е новата! Наздраве.Коментиран от #64
23:00 24.02.2019
61 filo
До коментар #10 от "Гост":
Колега, човека съпоставя със сходни немски аналози.23:07 24.02.2019
62 filo
До коментар #54 от "ники":
Колега да ти кажа, че Субару едва ли е по-добре от Бенц23:11 24.02.2019
63 БАРС
До коментар #58 от "Чичо Ангел":
Книжка имам от преди 32 години ако можеше тогава да се купи не знам аз си я взех от първит път а рав4 и и каджар са според мен две различни коли на едната съм се возил и се подхвърляш до тавана по дупките а другата я имам и неми е напрвило същтото впечатление и ощте веднъж за пограмотните аз печатам а не пиша23:54 24.02.2019
64 БАРС
До коментар #60 от "Бачо":
Благодаря ти за съвета вярно докато печатам пих и бира и виноедно гръцко но не ми хареса нещто просто се нервирам че тука в изказванията има такива разбирачи на коли които даже не са ги имали и то тесни специалисти на мощтни коли а в българия нямаме нито една наша кола произведена колкото до хенри форд да по надолу бях го написал същтото изказванеКоментиран от #68
00:03 25.02.2019
65 Цъкльо
Знам че звучи дребнаво но търговията е в детайла а в случая детайла е дребен и дразнещ. Може да беше само в този автомобил но ми направи лошо впечатление.
00:08 25.02.2019
66 Ruthless
00:44 25.02.2019
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 123
До коментар #64 от "БАРС":
Там където печаташ нямаш ли главни букви? Затвърждаваш първоначалното впечатление!Извинявай, ама човек който изписва името на Родината си с малка буква, е няма как да хване 'дикиш' тук!
07:14 25.02.2019
69 Гост
До коментар #59 от "Кубатура":
Явно си толкова дребнав, че се правиш пак на разсеян и не вдяваш какво ти пее радиото. Само наивник като теб може да вярва, че в нова кола с 130 к.с. ще има нива на сигурност, колкото 5 годишна с 300 к.с. Иначе си тръгнал да ми говориш колко било важно семейството за теб. Личи си, че за теб комплекса да се качиш в нова кола е най-важен! Много сте важни за света, та да карате нови коли, нали?Коментиран от #88
07:18 25.02.2019
70 Хахахаха
Коментиран от #73
08:29 25.02.2019
71 bibbo
08:54 25.02.2019
72 Асдг
09:24 25.02.2019
73 Гост
До коментар #70 от "Хахахаха":
Та значи викаш кола с едно и също тегло и еднакъв въртящ момент ще ускорява еднакво независимо, че бензиновата ще е например 250, а дизеловата ще е 170 к. с.? Ти сериозно ли ги вярваш тези неща?09:25 25.02.2019
74 xyz
09:45 25.02.2019
75 волен сидеров
10:13 25.02.2019
76 НекъФ Пич
10:18 25.02.2019
77 Гост
11:34 25.02.2019
78 Кубатурата дребнав
Коментиран от #79
18:42 25.02.2019
79 Гост
До коментар #78 от "Кубатурата дребнав":
Като няма какво да кажеш, мислиш ли, че си много оригинален с подобни тъпизми?Коментиран от #85
19:35 25.02.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 ники
До коментар #82 от "Гост":
от както карам Легаси 3.0 разбрах какво е корав автомобил„а тези които спорят с теб са тълпа лумпени21:53 25.02.2019
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Кибрит
До коментар #79 от "Гост":
Драсни клечка20:21 26.02.2019
86 Пенчо
До коментар #26 от "123":
"Присмял се хърбел на щърбел" - "от къде", "верно" и пр., липсващи запетаи и пр.?!00:52 15.10.2020
87 Пенчо
01:04 15.10.2020
88 Хихихи
До коментар #69 от "Гост":
така е , така е ... ееее къде къде си по-важен и авторитетен с 15 годишна ръждясала тарамбука на поне 300 000 км ама с 300 издухани кончета под капака...пък и само истински баровец може да ги храни и смазва тия 300 кончета...а плебейте и гастарбайтерите нека се мъчат с паркетници като Каджар. А ти Баце да си слушал, че Рено участва във Формула 1...а да си карал Рено...едва ли...Е, нека да ти кажа като човек минал през няколко различни по кубатура и мощност Рена,че Рено прави едни от най-устойчивите коли върху лед и сняг ... и то без разните там троници, моници и нам си кви още измишльотини накичени по автомобилите за да лапат кинти от балъците и парвенютата.18:20 26.01.2021
89 Марто
А за критиците дето се плюнчат в по-долните редове - ако имаха пари да си купят нова 300 коня германска машина въобще нямаше да отворят този форум. Въпроса е какво може да си купиш с пари които сам си изкарал и да е оптимално спрямо
цена/качество, а не какво си чул че било хубаво 🤣
Сипи газ за 20 лв и бегай бържи с твойте 300 коня...
14:23 08.08.2023
90 Кристиан
До коментар #10 от "Гост":
Колега да сравняваш двигател 130 кс с такъв от 300 кс е все едно да сравняваш лада с BMW.Сравнявнението се прави при близки даже същите кубатури и конски сили и така се вижда и разликите в динамика ,въртящ момент и т.н. Инай важното -сравняват се коли от един и същ клас! А не например хечбек с джип!
09:38 27.11.2024