9 Март, 2019 10:30 16 126 59

Това е най-мощната италианска кола

  • pininfarina-
  • battista-
  • женева 2019
Това е най-мощната италианска кола - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Ателието Pininfarina може спокойно да се похвали с 90-годишен опит в автомобилната индустрия. Въпреки това, за създаването на новия си проект, който е изложен на автосалона в Женева, италианците включват едни от най-именитите специалисти. Така е създаден най-мощният италиански хиперкар, наречен Battista.

Това е най-мощната италианска кола

Освен експертите от Pininfarina, в създаването на хиперколата са привлечени специалисти, които преди това са работили над автомобили, като Bugatti Chiron, Ferrari Sergio, Lamborghini Urus, McLaren P1, Mercedes-AMG Project One, Pagani Zonda и Porsche Mission E. Новото суперкупе е наречено Battista в чест на основателя Джовани Батиста Фарина, с прякор "Пинин".

Това е най-мощната италианска кола

Pininfarina Battista разполага с електрически силов тракт, състоящ се от четири електромотора, по един на всяко колело. Системната мощност на четирите електродвигателя е 1 900 конски сили, а максималният въртящ момент е 2 300 Нм. Създателите на Battista увериха журналистите в Женева, че хипер колата може да ускори от място до 100 км/ч за по-малко от 2 секунди. До 300 км/ч Battista достига за под 12 секунди, а максималната скорост е ограничена на 350 км/ч.

Това е най-мощната италианска кола

Акумулаторните батерии са с капацитет от 120 кВт/ч и се правят и монтират от хърватските специалисти от Rimac. С едно зареждане най-мощната италианска кола може да измине разстояние от 450 километра. Кокпитът е ориентиран основно към водача, като наличната информация той ще получава от три екрана. Предвижда се серия от 150 електромобила.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пръцко

    17 27 Отговор
    Супер е! След 10-на минути драйвинг, миг преди да изчерпи батериите, издава звук на тостер, изхвърлящ филиите, за да напомни на водача къде се намира :))
  • 2 Boxer

    29 1 Отговор
    Няма да е излишно, на електромобилите, да дават и минималният обхват . При максимално натоварване, с максимално тегло, при включени всички консуматори . Ще е по-ясно и по-коректно, спрямо клиентите . Иначе оставят впечатлението , че нещо шикалкавят.

    Коментиран от #35

  • 3 457

    16 27 Отговор
    Браво на тях ама ние кво да правим в София а вече не се търпи с тоя трафик и места за спиране. Не може всеки г@лош с 10 лева в джоба да има кола за 5000 лв. Дигнете ги тия данъци, че да не могат да се карат тия коли над 10 години. Щом няма пари да си купи поне една нова Дачия да ползва градския или метрото. Кво е това във всяка кола по един, а във всяко семейство поне две коли. Не се търпи, вече е по бързо да стигнеш от София до морето от колкото от единия край до другия край на столицата.

    Коментиран от #14, #34

  • 4 Антиелектрика

    17 10 Отговор
    Ще, ще и на пистата ще е поредния 2-тонен скъпоструващ аутсайдер. Доста по-лесно е да се направи 2000 к.с. миксер отколкото бутален ДВГ и за това всички се впуснаха да правят миксери. Поне дизайна им е хубав, но всичко друго е пълна нелепица!

    Коментиран от #5, #32

  • 5 Ще ще

    12 7 Отговор

    До коментар #4 от "Антиелектрика":

    Да не забравиш какво си казал, както винаги? Като си такъв фен на автомобилите знаеш ли въобще какво е това животно Pininfarina? Кой беше ти, за да им кажеш, че нищо не разбират от автомобили? Лай си там по Тесла, но остави Pininfarina, защото се излагаш жестоко! Щом те са се захванали с нещо, резултатът няма как да разочарова.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ще ще

    6 8 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Хайде като си такъв разбирач, да кажеш кой автомобил ще има по-добри технически характеристики и по-добро поведение на писта, при положение че използват един и същ силов агрегат от Rimac (Rimec е плод на твоето въображение, което е доста развинтено, като гледам) да ти подскажа само, че спирането е точно толкова важно колкото и ускорението, а Батиста спира два пъти по-добре от Формула 1.

    Коментиран от #10

  • 8 Абе ти добре ли си с главата

    6 4 Отговор
    "Тези Pininfarina са просто дизайнери " това е все едно да кажеш че Леонардо да Винчи, Микеланджело, и Пикасо са просто драскача на картини! Нямаш ли уважение поне към някого или към нещо?

    Коментиран от #11

  • 9 Jezza

    5 1 Отговор
    По всичко изглежда, че това е пряк конкурент на Rimac. Ще бъде интересно да видим сравнителен тест.
  • 10 Антиелектрика

    10 8 Отговор

    До коментар #7 от "Ще ще":

    Казах ти да не ме занимаваш, защото пак ще ме изтрият. Този 2-тонен туч само в твоята глава спира по-добре от Формула 1. То за това Порше с ДВГ и едва 700 к.с. прави 5 секунди по-бърза обиколка на Ринга от най-бързата състезателна електричка с 1360 к.с. Утре Версаче като пусне миксер и по тях се прехласвай - все ми е тая. Важното е да не ме занимаваш с елементарните си разсъждения!
  • 11 Антиелектрика

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Абе ти добре ли си с главата":

    Точно ти ли ще ми кажеш да имам уважение към някого, ти който казва: "Да го духат учените от Единбург и специалистите от ААА"? Я се скрий някъде! ИГНОР, ТРОЛ!!

    Коментиран от #12

  • 12 Пълен неграмотник си, не само функционал

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Само на някакъв абсолютен неграмотник, може да му дойде на ум да сравнява "учените''от Единбург, които пишат за каквото им е платено, с дизайнерът на почти всички Ферарита. Да умнико, Pininfarina са дизайнери на топ спортни автомобили, а не на дрехи както ти си мислиш.

    Коментиран от #15

  • 13 bmw

    3 7 Отговор
    Този пуньо фарина , къде е тръгнал да прави коли , като е 1 прост художник-алкохолик.Защо пишете статии който не са за бмв не мога да разбера.Никой не го интересуват други производители.
  • 14 Borislav Popov

    15 4 Отговор

    До коментар #3 от "457":

    Ами върви на село бе - що стоиш още в София ?!! Място за паркиране бол ! Явно и не си галош с 10 лева в джоба ! Къщите са почти без пари ! От единия до другия край на селото ще стигаш за две минути ! Чист въздух и тишина ! Какъв ти е проблема ?
  • 15 Антиелектрика

    6 7 Отговор

    До коментар #12 от "Пълен неграмотник си, не само функционал":

    А само на трол може да му хрумне, че дизайнер е повече от инженер и учен, само защото е предпочел да разкраси хърватски миксер. Изчезни!!!

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Borislav Popov

    13 3 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Добре че италианците са направили дизайна на Голф - че иначе германците още щяха да правят костенурки !!!

    Коментиран от #18

  • 17 Borislav Popov

    9 4 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Ако не беше успешния дизайн на Фолксваген - направен от италианците - фирмата щеше да фалира !! Измъква се именно от дизайнерите !!!

    Коментиран от #19

  • 18 Антиелектрика

    5 4 Отговор

    До коментар #16 от "Borislav Popov":

    Принеси махленското сравнение между Алфа и Голф на друго място. Тук коментирам съвсем друг аспект на нещата - електричка срещу ДВГ като спортни възможности и влияния!

    Коментиран от #20, #21, #23

  • 19 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Borislav Popov":

    За да ме разбереш по-правилно само ще те питам нещо - Ферари и Ламборджини имат ли електрички щом ги защитаваш?

    Коментиран от #24

  • 20 Borislav Popov

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Ами това което го казвам е самата истина ! Информация бол ! Ако следиш и предаванията по телевизията свързани с автомобилите - също го има !....
  • 21 Borislav Popov

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Фюрерът е вдъхновен от един модел на чешката Tatra и свързва Порше с неговия конструктор Ханс Ледвинка. Във финалния вариант на Beetle има много черти от Tatra (самият Порше признава, че с Ледвинка взаимно "си надничали в записките") и чехите завеждат дела за десет нарушени патента. След окупацията на Чехословакия през 1938 Хитлер нарежда исковете да бъдат оттеглени и Tatra да се пренасочи към камионите, освобождавайки територия за любимия му проект. Едва през 60-те години Volkswagen изплаща на чехите обезщетение от 3 млн. марки.
  • 22 Koko

    2 0 Отговор
    Легенда
  • 23 Borislav Popov

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Джорджето Джуджаро, най-великия дизайнер на ХХ век !!... Изпод неговата четка излезе първият Volkswagen Golf, давайки начало на целия сегмент на компактния хечбек. Негови творения бяха оригиналният Fiat Panda, Аudi 80, Volkswagen Scirocco, Fiat Uno, Seat Ibiza, Lancia Delta. Талантът му успя да прекоси дори Желязната завеса - изпод неговата четка излезе Polonez, гордостта на полското автомобилостроене при социализма. Italdesign разработи и югославската Yugo.

    Коментиран от #25

  • 24 Borislav Popov

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Ферари вече са правили електрически автомобил . Ferrari 308 GTS от 1976 г. Сега разработват модел който се очаква в скоро време. .......От Lamborghini за сега само хибрид . Но щом гласят електрическо Ауди R8 предполагам че могат да го прехвърлят и в Lamborghini .

    Коментиран от #27

  • 25 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #23 от "Borislav Popov":

    Човече, ти четеш ли какво ти пиша? Публикувано във факти.бг: "Ферари и Ламборджини имат ли електрички щом ги защитаваш?". На този въпрос ми отговори, не ми обяснявай какъв дизайнер е Джуджаро, защото няма нищо общо с темата, а и тук се говори за Пининфарина.

    Коментиран от #26

  • 26 Borislav Popov

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Не те разбирам ? Кое да защитавам - електричките ли ? Къде съм казал такова нещо ? Говорим за дизайнерите !!!
  • 27 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Borislav Popov":

    Ето, че си ми отговорил конкретно - преди 45 години Ферари са се отказали от електричките. Пък какво предполагаш за Ламбо си е твой проблем. Факт е, че двете марки не правят електрички и са се отказали преди половин век от тях!

    Коментиран от #30

  • 28 Никой

    3 2 Отговор
    Уникални бг капацитети отново коментират неща направени от стотици инженери вземащи годишна заплата колкото вие не можете да спечелите през целия си живот.

    Коментиран от #29

  • 29 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "Никой":

    Ако можеше да пишеш грамотно, можеше и да се засегна, но така само ме напушва на смях.
  • 30 Никой

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Антиелектрика":

    Причината добре установени компании да се придържат към двг е че с това са известни. Тук няма нищо общо с технологията на батериите и т.н. Много ясно че ще се придържат към двг и хибриди доколкото могат, защото има определени 'пуристи' които не могат да приемат че света се променя. Ламбо и Ферари са известни с V8 V10 V12, и бъди сигурен че ще настъпи време, когато електричките ще са също толкова леки и тогава пак ще има хора да се оплакват защото няма да има звук. Те също се оплакваха когато махнаха ръчната кутия, ама вече никой от тях не прави такава.

    Коментиран от #31

  • 31 Антиелектрика

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Никой":

    Тези лъжливи лозунги съм ги чувал стотици пъти вече. За 170 години не можаха да се наложат миксерите, но твоята кристална топка е категорична, нали? Все едно аз да ти кажа, че ще дойде време да летим с 4000 км/ч с реактивни ДВГ, вместо да пъплим с някакви си 400 км/ч с електрички. Само, че човек е добре да знае кое реално може да се случи и кое си е евтина пропаганда.
  • 32 Умник

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Антиелектрика":

    "Доста по-лесно е да се направи 2000 к.с. миксер отколкото бутален ДВГ и за това всички се впуснаха да правят миксери."

    Само преди година, не съществуваха батерии подходящи за такива мощности, но технологиите се развиват и догодина всички ще се впуснат да правят електрички с 3000 коня, после с 5000 и т.н. точно защото е по-лесно и ще става все по-лесно. Да виждаш подобно развитие при ДВГ? Там е стигнат предела и няма почти никакво развитие с години.

    Коментиран от #33

  • 33 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "Умник":

    Нали ти казах да не ме занимаваш? Това, че ти искаш да си пържиш малкото мозъче с 3 MW магнитно поле, си е твой проблем. И не се тревожи, от десетилетия има ДВГ с стотици хиляди к. с.

    Коментиран от #38

  • 34 John Doe

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "457":

    Проблемът в София не са ви колите, а лошата инфра структура и многото паплъч. Всичко живо се наби в тая грозна и мръсна София мислейки си, че ще живее много ухолно. Нищи лично към софиянци, ама си е така. Има толкова хубави градове в България, които се обезлюдяват заради егоистичното мислене на хората. Някак си не е нормално държава с население 6 милиона и 1.5 (да не са и повече) набити в един град.
  • 35 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Boxer":

    Ако дадат истински данни трябва да кажат че още няма ел кола с пробег от 150 км с нормално каране и товар...един с тесла беше минал над 800 км със скорост от 38 км/ч,ако я настъпе мъжката ще мине 38 км само

    Коментиран от #36, #37, #41

  • 36 Boxer

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Хайл":

    Не би имало нищо срамно в това. На Чирон , при максимална скорост , нещо му свършваше за 20-30 минути . Но не сещам, гумите ли бяха или резервоарът : )

    Коментиран от #40

  • 37 Хитлер

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "Хайл":

    То пък защото бензиновите много могат да карат с един резервоар 100литра . Цели 7 минути за автомобил с два пъти по-малка мощност.
  • 38 Умник

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антиелектрика":

    Ще ми подскажеш ли кои са тези автомобили с 1900 конски сили, които са сертифицирани за движение по пътищата?
  • 39 ГостЪ

    2 0 Отговор
    Много трябва да си зле за да изтриеш подобен коментар . Питам само на мен ли ми се струва или това е клонинг на Римак
    бързоизгарящия .
  • 40 АLFA Q 4

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "Boxer":

    КВИ 20/30, НА 14, МИНУТА МУ ГЪРМЯТ ГУМИТЕ,. АМА НЕГЪРМЯТ,, ЩОТО МУ СВЪРШВА ГОРИВОТО НА ТОВА ГРОЗНО НЕДОРАЗУМЕНИЕ
  • 41 АLFA Q 4

    0 3 Отговор

    До коментар #35 от "Хайл":

    ХАИЛЛЛЛЛ,,, ТОВА НЕ Е ЛЪЖЛИВА НЕМСКА КАСКА
    ТУК КАКВО Е ЗАДАДЕНО Е ИСТИНА
  • 42 Зелено

    1 1 Отговор
    Освен ако човечеството не се преориентира наистина към чиста енергия ми се струва, че това с електричките няма да го бъде още дълго. Лития също не ми звучи като нещо безвредно и в изобилие

    Коментиран от #43

  • 43 Струва ми се и не ми звучи

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Зелено":

    Хайде прочети си коментара. Дори ти не знаеш какво искаш да кажеш. Частично си прав, но това е най-малкото зло от всички останали варианти. Зелената енергия вече е по-евтиният вариант у за първоначално изграждане и за цена на електроенергията след това, следователно е естествен процесът на заместване на мръсните централи след изтичане на жизнения им цикъл или дори преди края му. Батериите са задължителен елемент от преминаването към зелена енергия. Нищо не пречи да се ползват с две предназначения едновременно, като вместо да стоят складирани някъде да заемат място, просто се вграждат в автомобилите и се ползват за изчистване и на транспорта. С един куршум, два заека.

    Коментиран от #44

  • 44 Зелено

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Струва ми се и не ми звучи":

    Не знам кое не се разбира от коментара ми. Хубаво ще е да се премине към зелена и чиста енергия, но не знам до колло сме го осъществили това. Все още виждаме комините, които бълват гадни казове навсякъде. Пък колко е евтина зелената енергия не знам, в такъв случай щяхме вече да сме я осъществили на 100 процента, а не да продължаваме да замърсяваме. И от горе на всичкото батериите са другия проблем. Те за да се складират някъде нали първо трябва да се произведат? А в изработката на тези батерии мисля, че се свързва с използването на не малко химии, колкото и да не съм в час. Копането на литий и самата му обработка също не ми е особено екологично. Така че не виждам къде е противоречието?

    Коментиран от #45, #48

  • 45 Литий

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зелено":

    Пак "ти звучат" разни работи без да ги разбираш. Как ти звучи натриев хлорид? Натрият и хлорът вредни ли са? Литият се добива по същия начин, по който се добива натриевия хлорид. Ти би ли държал в къщата си натриев хлорид и би ли го дал на децата си? Страшно ЗВУЧИ, нали. В България също добиваме натриев хлорид, по начина по който се добива литий. Да си чул за някакви негативни последствия за природата? Натрия ще замести лития в батериите, особено за стационарни барерии, където обема и тегло не са от значение.

    Коментиран от #46

  • 46 Зелено

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Литий":

    Г-н Литий, натриев хлорид ядем всички всеки ден. За литий не знам. Не е нужно да си инженер за да знаеш, че производството на батерии не е особено екологичен процес. Дори е забранено да ги изхвърляш в коша за боклук. Захранването на тези батерии също не е без вредни емисии. Поне за сега. Та, ако не се премине към курс на изцяло екологично производство на тази енергия, електрическите миксери ще залезнат така, както и изгряха отново 100 години по- късно от изобретяването им. А кое какво ще замести и доколко ще се намалят емисиите, нека първо стане, а после ще говорим.

    Коментиран от #47, #50

  • 47 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Зелено":

    Безсмислено е да се спори с радиоточка. Щяло да изобретят нови батерии - остави го!
  • 48 ГостЪ

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зелено":

    Просто е по-лесно да се възхищаваш и да демонстрираш солидарност , отколкото да мислиш . Сигурен съм , че всичко това може да се сметне и доколкото съм информиран дори без да смятам екологичният отпечатък от подмяната на автопарка равносметката е засега отчайваща . Просто никой не сравнява всички плюсове и минуси . Гледат само ,
    че не пуши плиткоумниците . За мен това
    с тока засега е просто борба на интереси и
    политика .

    Коментиран от #49

  • 49 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "ГостЪ":

    Точно това е проблема - не се мисли. Именно подмяната на автопарка в името на псевдо екологията, ще е толкова замърсяващо, че всичките глупости за 90% КПД, нулеви емисии, независимост и т.н. звучат супер нелепо. Обаче най-големия проблем е налагане на едната технология за сметка на другата с абсурдни забрани и престъпни субсидии.

    Коментиран от #51

  • 50 Литий

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Зелено":

    Ами хайде Добрютро. Как тогава при една и съща технология на добива, добива на литиева сол замърсява, а на натриева не? Материалите за литиевойонните батерии са доста по-скъпи и доста по-безопасни от тези на оловните. Засега рециклирането не е рентабилно, защото не е възможно да се изпълни обработващия капацитет на голяма фабрика за рециклиране. Засега се рециклират за повторно използване само по-скъпите материали, като кобалт например, а лития се преработва до полезни материали за строителството. При по-големи количества, каквито се очакват след 5-10г. е възможно рентабилно повторно използване на всички материали, както при оловните акумулатори.
  • 51 Замяна на автопарка

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Антиелектрика":

    Това ви е проблемът. Смятате, че подмяната ще се случи за кратко време, почти веднага. Това няма как да се случи, дори още от утре да спре производството на ДВГ. Вчера произведените автомобили ще се движат по пътищата поне още 10-15 години, а в страни като България още повече. Пълна (над 80%)подмяна на парка може да се случи в оптимистичният вариант след 20-30 години. Дотогава всички въглищни централи ще са фалирали и затворили отдавна.

    Коментиран от #52

  • 52 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Замяна на автопарка":

    Това не е проблем на нас, а на западно еврогейските правителства. До вчера дотираха дизелите, сега ги забраняват. Сега субсидират електричките и забраняват ДВГ. Сами създадоха петролния Франкенщайн и ОПЕК, сега на гърба на обикновените хора се опитват да оправят кашата. Ако бяха такива радетели на екологията, щяха да си правят ДВГ на спирт, газ или водород и паралелно с това да си развиват и градските електрички, но с различни батерии. Сега създават нов Франкенщайн - този на кобалта и лития и пак ще сме зависими от алчни диктатори. Така, че не ми вещай светло бъдеще с електричките, защото е поредната утопия.

    Коментиран от #53

  • 53 Поредната утопия

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Антиелектрика":

    Тази материя доста по-трудно ти се отдава. Трета година не можеш да схванеш, че децентрализираното производство на енергия по покривите на милиони производители, намалява влиянието на монополистите. Сам видя на какво са способни, само преди броени месеци, когато вдигнаха цената на тока три пъти, като просто намалиха производството и предизвикаха изкуствен недостиг и вдигане на цената. Какво правят от ОПЕК? АБСОЛЮТНО СЪЩОТО. Е защо им се възхищаваш тогава и защо ги подкрепяш? Кобалтът и литият в много малка степен влияят върху цената на батериите. Въпреки това, както виждаш Тесла разработи батерии без кобалт. Натриевите батерии все още са тежки и обемисти за практическо приложение, но след още 30-40% подобряване на свойствата на катодите на батериите, ще дойде и техния ред. Литиево-йонните батерии на не са най-добрата технология дори днес. Масово се налагат заради по-ниската си цена. Ако литият поскъпне или намалее, другите технологии ще станат рентабилни. Електроенергия може да се произвежда по десетки начини. Няма как да се създаде монопол, докато при петрола той е естествен. Подкрепата ти към ДВГ е подкрепа към монопола. Самият ти каза че всеки може да произвежда електромобили, което е разбиването на още един монопол.

    Коментиран от #54, #59

  • 54 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Поредната утопия":

    Наистина си като развалена радиоточка. ДВГ не значи петрол. Чети малко какво ти се пише - спирт, метан и водород са също горива. Просто ми писва вече от демагогията ти базирана единствено на пророчества.

    Коментиран от #55

  • 55 Пророк

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Антиелектрика":

    Какви пророчества бълнуваш? Винаги съм се чудел от кой век пишеш и нямаш ли Интернет? Още днес Германия произвежда повече електроенергия от ВЕИ, отколкото се нуждае транспортът на цялата държава. Това са 40% от общото производство. Още днес виждат проблеми със свръхпроизводство, когато не работят енергоемките предприятия. Просто няма къде да съхраняват излишната енергия и имат затруднения с увеличаване на дяловете от производството от ВЕИ. Единственият възможен сценарий е намирането на начин за съхранение на излишната енергия. Нито един от посочените от тебе източници на енергия, не е по екологично чист нито за производство нито за ползване. Водородът ще намери приложение чак, когато енергията стане съвсем безплатна и излишна. Когато е необходимо съхранението за месеци. Дори тогава, ще е много по-рационално, горивните клетки да се намират в сградите, а не в автомобилите, за да се използва пълноценно всичката енергия, 80% от която отива във вид на топлина.
  • 56 dediksob

    0 0 Отговор
    Покупка
  • 57 Mildathymn

    0 0 Отговор
    видеочат общения секс
  • 58 ПК инк

    0 1 Отговор
    Бъдещето принадлежи на електромобилите. И не само това.
    Отдавна вече, съвременния автомобил не е само механична
    конструкция.
    Познати на много фенове и са в режим на пробни изпитания
    явтономни автомобили без волан и без педали.
    По-скоро може да се каже, че новите конструкции автомобили
    са компютри и автоматика, качени на шаси с четири колела.
    Или това, че автомобилостроителните компании произвеждат
    висококонцептуални, футуристични и стилиризирани автомобили,
    на базата на познатата симбиоза - сингулярността.

    Новата PININFARINA BATTSTA е призведение на изкуството в
    съвременната индустрия, която предизвиква възхищение и
    удивление.
  • 59 Cassaro

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Поредната утопия":

    Хей пичове ,защо забравяте ,че петролът не е само Гориво !! Петролът е видове пластмаса и смазочни масла и материали ... без някои масла няма как да имаме и ел. двигатели ,ел трансформатори и много други ...без петрол няма ПВЦ материали .. Населението на света се увеличава изключителни бързо в последните 50 години и при темп на същия прираст -аз лично не виждам хубави неща за следващите живи поколения хора и животни на планетата Земя...