BMW отрича твърдението на Европейската комисия за това, че баварската марка се е договорила тайно с Volkswagen и с Daimler за ограничаването на разработката на по-екологични автомобили. От BMW са на мнение, че:
Дискусиите в работните групи са били насочени към неутралност на технологиите и осъществимостта на законово необходимото намаляване на емисиите в отработените газове.
Допустимото съгласуване на позициите на индустрията за регулаторните рамки не трябва да се приравнява със забранени картелни споразумения.
Системите за допълнителна обработка на отработените газове на BMW Group се различават от тези на конкурентите.
Няма данни за тайни споразумения относно използването на непозволени устройства за манипулиране.
От BMW твърдят още, че сътрудничеството между компаниите е обичайна практика и то винаги е прозрачно и не става дума за никакви картелни споразумения. Баварците казват, че тази, обичайна за отрасъла практика, е добре известна на Европейската комисия и са озадачени от факта, че се готвят обвинения срещу тях.
От становището на баварската марка става ясно, че BMW Group ще се защитава срещу твърденията на Европейската комисия с всички законни средства, ако е необходимо. BMW Group не смята, че е извършила нещо нередно и разглежда протичащите процеси, като опит за приравняване на допустимото съгласуване на общи за индустрията позиции по регулаторните условия с неразрешени картелни споразумения.
Тъй като става дума за текуща процедура на Европейската комисия, в момента компанията няма да коментира повече съдържанието на изложението на възраженията. Прегледът на декларацията за възражение и евентуалните финансови последици продължава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 1234
11:00 10.04.2019
2 арогантен
Коментиран от #4, #5, #11
11:19 10.04.2019
3 ванката
11:32 10.04.2019
4 Ае тъпун
До коментар #2 от "арогантен":
Вече дават гаранция 7 години или 150 000 километра това да не е по-малко според тееб...Коментиран от #6
13:10 10.04.2019
5 Хайл
До коментар #2 от "арогантен":
Абсолютно си точен,няма да забравя когато гръмна скандала с дизела на ваг груп-отначалото отричаха,после явно е дефектна пратка,след това-вината е в "китайския производител на чипове" и накрая когато се размириса навсякъде-"извинете ние се наакахме" ще компенсираме купувачите,да в щатите ги компенсираха в европа среден пръст....сега чрез умишлена забрана на дизела се опитват да спасят ваг груп от фалит и е впрегната цялата бюрократична машина да оплюе дизела който е и по-икономичен и екологичен от бензина,тъй като има по-пълно изгаряне от бензина и кпд на дизела е по-висок от бензиновия братКоментиран от #15
13:49 10.04.2019
6 Хайл
До коментар #4 от "Ае тъпун":
Като ти дават гарнция 150 000 и 5 години защо сменят мотора на 30 000 км и година и половина,явно е консуматив тогава...да почнат да ги продават с 2-3 мотора в багажника за да изкара гаранцията...явно не си имал нова кола и не си ревалКоментиран от #7
13:52 10.04.2019
7 Ае тъпун
До коментар #6 от "Хайл":
Имал съм цели 3 за разлика от теб дай си номера да ти пратя служебноте книжки16:11 10.04.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 123
До коментар #2 от "арогантен":
Нещо не си в час. Нито едно от писаното не е вярно. Първо вече няма производител, който да не дава поне 5 години гаранция, освен Дачия и още някой подобен. Преди 10 г. бяха по 2-3 години. Еко стандартите не карат хората да си сменят колите. Те са само за новите коли. Може да си караш навсякъде в Европа автомобил на 30 години, стига да в изправно състояние. А най-големия смях е нещастника долу, който сменял на 30 000 мотори. Доста коли съм карал от 0 до 250 000 и не съм сменял мотор. Ама като купуваш коли от Горубляне на 10 години и на 150 000 км "реален" пробег, даже е странно, че чак на 30 000 км сменя двигател.Коментиран от #12
17:40 10.04.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Германски неофашизъм
Коментиран от #20
20:00 10.04.2019
14 d fen
20:05 10.04.2019
15 Германски неофашизъм
До коментар #5 от "Хайл":
Това дето се движи из улиците български, на това ли му казваш екологичен? Това че харчи по-малко е плюс по отношение само на парниковите газове пряко свързани с разхода на гориво. Но за сметка на това има много по-високи нива на азотни оксиди и бълва ракообразуващи сажди, които при бензина напълно отсъстват. Докато са нови (последно поколение, поддържани в сервиз по правилата) се ядват, но рано или късно тук или в Германия остаряват и тогава дизелите се превръщат в най-голямата чума за хората най-вече в населени места. Кьорав ли си та не виждаш какво става по улиците в България? Кой (дори и да работят законите у нас) ще даде толкова пари, за неутрализиране на саждите и азотните оксиди, след като това е повече от цената на самата стара кола? Бензина сажди няма, а пуснат на метан примерно сваля с една четвърт нивата на парникови газове. А в БГ се карат основно стари коли и повечето са без катализатори даже, да не говорим за dpf, че старите и от завода го нямат. Трябва да си много зле за да мислиш, че стар дизел, може да бъде екологичен въобще, а рано или късно всички остаряват. Тогава бензина дори и на бензин е по-добър, а газифицирането му качва още нивото на екологичност за разлика от дизела, който може само да става по-зле и по-зле с времето....20:17 10.04.2019
16 гОСТ
Коментиран от #17
10:12 11.04.2019
17 иожгг
До коментар #16 от "гОСТ":
Забравил си да апелираш за световен мир и за изнамиране на лек против рака.14:16 11.04.2019
18 годечанин
Коментиран от #19
21:11 11.04.2019
19 годечанин
До коментар #18 от "годечанин":
пардом , исках да напиша с БСП, моя грешка.21:14 11.04.2019
20 Хайл
До коментар #13 от "Германски неофашизъм":
Ти нормален ли си,луд ли си,заблуден си много от Автобилда ти-ти какво искаш да ти кажат-ние немците двигатели дизелови не можем да правим...когато почнат да правят двигатели като японците,французите и италианците ми се обади...в скоро време не се учудвам да видя мерцедес с двигател от рено...чул си нещо за някакви изгорели газове но не си разбрал какви...електрокара на който си фен за да стане се изразходват повече материали изпускащи отровни газове и сажди00:09 14.04.2019