Французите от Renault представиха обновената версия на електрическия си бестселър Zoe. Автомобилът се отличава от предшественика си с нов интериор и с козметични екстериорни промени.
Отвън разлики се откриват в основните светлини, нови са броните на електромобила, а в салона е монтиран 10-инчов приборен панел и 9.3-инчов екран на мултимедийната система.
Изменен е и блокът, управляващ климатичната система, а тапицерията на седалките е от преработени материали. Хечбекът предлага избор от два електромотора с мощност 108 и 135 конски сили.
Електрическите двигатели се захранват от модернизиран йон-литиев блок с капацитет 52 киловат часа. Досега акумулаторите бяха с 41 киловат часа. От 0 до 100 км/ч електромобилът ускорява за 10 секунди, а максималната скорост е 140 км/ч.
Автономният пробег също е увеличен от 317 на 395 км по цикъла WLTP. Пълното зареждане на батериите става за девет часа и половина. Обновеното Zoe получава и нов режим за рекуперация на кинетичната енергия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФауВе
Коментиран от #3
10:43 18.06.2019
2 Азз
10:44 18.06.2019
3 ВеФау
До коментар #1 от "ФауВе":
И гроздето ти киселее...Коментиран от #8
10:47 18.06.2019
4 Behemoth
10:53 18.06.2019
5 Driving pleasure
Коментиран от #7, #10, #14, #16, #27
10:54 18.06.2019
6 Бесен Язовец
10:58 18.06.2019
7 ФауВе
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Прогресът при електричките ще се състои само в иновации по батериите. По мотора какво още да подобрят, освен да мине над 100% КПД.Коментиран от #11, #15
11:00 18.06.2019
8 ФауВе
До коментар #3 от "ВеФау":
Аз не съм го плюл.11:01 18.06.2019
9 фалирал
11:02 18.06.2019
10 мислещ
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Ако батериите бяха вечни, можеше и да си прав, но като вземем предвид деградацията, винаги има полза от повече капацитет, понеже ще изкарат повече време, преди автономията да падне под комфортната за теб. Същото е и при смартфоните.Отделно и това, че е "градска" кола не означава, че никога няма да излиза от града, все пак.
11:05 18.06.2019
11 Има какво още
До коментар #7 от "ФауВе":
Еми явно има какво да се подобрява по задвижването и ефективността ето примерно ЗОИ има 2КВТ или 4% повече батерия от Е-Корсата но 60км повече или 15-20% повече пробег в същия клас. Април месец пробега на Модел S и X се вдигна с 10% само с подобрения в задвижването. Модел Х е около 30 по-ефективен от Е-трон и за мен е странно но очевидно има място за подобренияКоментиран от #26
11:13 18.06.2019
12 Ужас
11:28 18.06.2019
13 KENEPH BG
11:32 18.06.2019
14 Бесен Язовец
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Хе, хе, а викаш уж не си бил сектант, не успя статията да излезе и те веднага се нахвърли върху електричката ! Батерията това, батерията онова, все нещо не ти оттърва ! Вчера рева тук, че не ставали за студеното, днеска друга песен запя !11:53 18.06.2019
15 Driving pleasure
До коментар #7 от "ФауВе":
Ами има мегдан за подобряване - намаляване на загубите при пренос например и управление на самите процеси. А и по самия ел. мотор сигурно има какво да се направи. за батериите почти всички са единодушни, че следващите 10 години няма да има пробив при тях, а след това докато влезе в масово производство новата технология са поне още 5 год. Тоест съществено подобряване откъм характеристики и цени не може да се очакваКоментиран от #30, #33
12:15 18.06.2019
16 Бесен Язовец
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Аре сега, ко мълчиш кът пунда, нали уж щеше да вземаш молива и да смяташ ?? Вземи и сметни за това Рено -Зое, какви излизат сметките !?Коментиран от #17
12:18 18.06.2019
17 Driving pleasure
До коментар #16 от "Бесен Язовец":
Смешко, нещата тук са плачевни! Началната цена на ЗОЕ в БГ е 63 000 лева Еквивалентен модел като Клиото струва 23 000 лева за 40 бона колкото е разликата ще караш 20 години. Приятно трошене на пари за вибратор :DКоментиран от #18, #19
12:32 18.06.2019
18 Гост
До коментар #17 от "Driving pleasure":
Много бързо ги направи нещо сметките ве и най важното без кръчмаря ! Първо цената му няма да е такава, каквато ти си посочил !Второ, освен, че ще е по ниска цената, ще им и субсидии !
Трето, "Забравил " си да сметнеш икономиите от бензин !
Четвърто - Сметни и икономиите от масла, ск. кутия. двигател и т.н.
Пето - Сметни и икономията от резервни части (никак не е малка)
Шесто - Сметни и икономииите на време, нерви и пари, да бегаш от сервиз на сервиз, днес тов да отремонтираш, утре друго. После дръпни чертата и изчисли общата сума и се обади. Маааалка подсказка, в Русия по слабото ЗОЕ е 22 000 евра, а по мощното 24 000 и това е без субсидиите. теб кой те излъга, че тук ще струват 63 000 лева !?
Коментиран от #20, #21, #32
13:05 18.06.2019
19 Гост
До коментар #17 от "Driving pleasure":
Ужас! Мислех си, че #12 нещо не е разбрал и се бъзика, сега и ти писа и реших да погледна ценовата листа! Верно, най-евтиният вариант е 63 000 лв.!!! Тези луди ли са?! Кой нормален човек ще даде толкова пари са автомобил от този клас?! Както казваш, калема /б.а. молива/ сам говори!Коментиран от #22
13:12 18.06.2019
20 Driving pleasure
До коментар #18 от "Гост":
1 Отваряш страницата на Рено България и там има обявена цена. 2 Ако успееш да вземеш едно за 20 хил, вземи и за мене, даже вземи няколко за мене ше врътна далавера. 3 до 100 хил км нямаш грижа за части до тогава ще си на път да я продаде. 4 Искрено ме разсмя, икономия на време викаш от сервизи мхм... ами айде аз за 5 години ше бегам по сервизи веднъж годишно, а ти се наслаждавай на добре прекараното време вързан за кабела, не ми пречи това време да го загубя ;) Изхождаш от няква тъпа презумпция, че новите автомобили са като дръгелите които караме в БГ на по половин милион и безвъзвратно издухани... нормално е и при новите, за няколкостотин хил бройки да има и нещо дефектно, но за това е гаранцията. И електричките влизат в сервиз, колкото и да не ти се ще да го признаеш...13:13 18.06.2019
21 Гост
До коментар #18 от "Гост":
Преди да пишеш глупости, да беше прочел /явно, имаш интернет/, па и да беше посмятал малко, а?! Ама, май второто не ти е силата...13:14 18.06.2019
22 иуеижгш
До коментар #19 от "Гост":
И каква стана тя? Много знаем и много скачаме да спорим, пък накрая се оказва, че не знаем кое колко струва, а? Ей, срамота. Шофьор (Driving Pleasure) да трябва да ви прави кръчмарските сметки, че сами не можете!Коментиран от #23
13:27 18.06.2019
23 Гост
До коментар #22 от "иуеижгш":
Бъркаш ме с #18. ;))13:40 18.06.2019
24 Не че нещо... АМА...
13:44 18.06.2019
25 Пешо от панелката
14:44 18.06.2019
26 ЛудЛ
До коментар #11 от "Има какво още":
Как ги запомни тези проценти,кпд-та и подобни.Направо съм изумен.Коментиран от #28
14:57 18.06.2019
27 Е какъв ти е проблемът
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Били сложили по-голяма батерия? По-голяма е на капацитет, но не и на тегло, вложени материали или цена. Батериите стават все по-малки, по-леки и по-евтини за същия капацитет. При пробег 100 километра и 1000 цикъла живот, след 100 хиляди километра живота на батерията ще е приключил и трябва да изхвърлиш купето. При 400 км пробег, батерията ще е на много по-добро положение след 400 хиляди километра, защото и като мощност няма да е натоварвана толкова. Тогава батерията ще надживее купето. Не е лошо освен пред носа си и за днес, да погледнеш малко по-далече и по-дългосрочно.15:35 18.06.2019
28 Шегуваш ли се
До коментар #26 от "ЛудЛ":
За корсата скоро писаха че е 50квт и 330км и лесно се проверява че в щатите модел Х с 100КВТ има 320 мили пробег а Е-трон с 95квт има 21015:40 18.06.2019
29 Станчо куфара
17:25 18.06.2019
30 ФауВе
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Колко са загубите и с колко ще ги намалят, че колко ще спечелят? С нов вид батерия, постигнат ли 1000км пробег нищо друго не може да им се опре по файда. Само разликата в цената ще е решаваща, дали да си вземиш електричка или двг..19:47 18.06.2019
31 ДЖЕНДЪРСКО
21:01 18.06.2019
32 Домакин
До коментар #18 от "Гост":
и как ги насмята тези неща?Електричките окачване нямат ли или летят над дупките ....
а субсидия в България за това животно няма, пестиш само от зоните за паркиране.
стартова цена за България 63хил лв. и няма субсидия, а примерно в Швейцария излиза, смятано по курса, около 54 хил лв, оборудвано с повече екстри, че и субсидия има ...
ей го на кеф и марули от ЕС
07:50 19.06.2019
33 Ами
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Всъщност не знам за кой път пиша 😆. Приус е магнитен ротор пералнята с магнити и инветоренторен мотор. Климатика ми е хиперинвенторен. Това са ясни неща за икономия на ток и батерия. А например климатика е много по сложен от батерия мотор и газ. Като се опитват да ми обясни за какво давам 1.4 к лева за 12ка. Ми казаха че има платка която постоянно променя напрежение волтаж и др. Това влияело на някаква електронна плътност и постоянно сменяло обороти и мощност на компресор. Та повече от 20 лева не ми вдига ток на месец зимата. Вместо да дават милиарди защо не попитат Япония как става митцибуши фуджицу и др.00:16 21.06.2019