26 Юли, 2019 11:57, обновена 26 Юли, 2019 15:13 39 823 71

Масовите нови коли у нас: Кой как продава?

  • продажби-
  • автомобили-
  • нови коли
Масовите нови коли у нас: Кой как продава? - 1

Отговор на този въпрос ни дава статистиката на МВР за регистрирани нови автомобили в нашата страна, като данните са за първото полугодие на настоящата 2019 година. След като ви показахме как се движат продажбите на лидерите и как тези на най-продаваните германски премиум автомобили, сега ще спрем вниманието ви върху продажбите на нови автомобили в България на т.нар. масови марки.

Това са тези, които за първите шест месеца от годината са отчели над 1000 продажби. Трябва да отбележим обаче факта, че статистиката на МВР показва регистрираните нови автомобили за периода, но не и отрегистрираните такива, а за всички по-запознати с темата е ясно, че това се прави умишлено заради т.нар. реекспорт - нови автомобили, продадени в България, само за да бъдат незабавно изнесени зад граница.

Масовите нови коли у нас: Кой как продава?

Независимо от това, сега ви показваме едно сравнение за продажбите на масовите нови автомобили у нас за първите шест месеца от годината, сравнени с аналогичния период от 2018-а. Това, което се забелязва, че спад в продажбите бележат Kia, Nissan и Renault, почти на същото ниво си остават Toyota и Skoda, а съществен ръст се забелязва при продукцията на PSA, VW и Dacia.

В схематичен вид ви представяме марката, а цифрите след нея показват броя на продажбите през съответния период за 2019-а и за 2018-а.

Бележат спад:
Kia - 1047 - 1403
Nissan - 1292 - 1576
Renault - 2262 - 2573

Приблизително еднакви продажби:
Toyota - 1660 - 1556
Skoda - 2164 - 1974

Бележат осезаем ръст:
Peugeot - 1584 - 1371
Citroen - 992 - 816
Volkswagen - 1713 - 1376
Dacia - 2727 - 2146
Opel - 1071 - 635


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    97 12 Отговор
    Dacia са ясни, те ще продължат да продават добре, Vw - също, заради името и реномето му у нас, но ме учудва как колите на PSA започват все повече да се харесват в България. Явно стават по-добри.

    Коментиран от #12

  • 2 вес

    85 29 Отговор
    Дам тези с Дачиите са новите голфаджии. Същият маниер
  • 3 вес

    62 10 Отговор
    Продажбите на Кия идват от един единствен клиент - МВР. В държавната администрация купуват и доста Рена. Тази година още не са проведени "обществените поръчки" и затова има отбелязан спад, но спокойно годината още не е приключила

    Коментиран от #4, #37

  • 4 Миро

    44 13 Отговор

    До коментар #3 от "вес":

    А бе, доста нови кии се движат по пътищата. Явно не са само от МВР
  • 5 сектант

    26 62 Отговор
    има ли смисъл да ви казвам за луксозното изживяване на Дачия и защо са номер 1 автомобилен концерн за 2020та година?

    Коментиран от #70

  • 6 до Рено

    71 32 Отговор
    Фен съм и собственик на Рено . НО в момента не бих си купил ново Рено.
    Няма как да очаквате добри продажби с тези миксери под капака Един двигател трябва да е поне 2.0 литров. Другото не струва.

    Коментиран от #15, #20, #66

  • 7 Варненец(натурализиран).

    67 21 Отговор
    За PSA групата разбирам. Колите им са добри външно и в интериора. Двигател надежден като Тойота и Хонда едва ли, с тези 3 цилиндрови миксери 1.2 литра.
    Учудва ме за Соцваген, хем лош интериор, хем развалящи се хем двигатели миксери. Найвероятно ги изнасят т.е реекспорт.

    Коментиран от #11, #14

  • 8 МОНТЬОРА

    44 63 Отговор
    НАЙ ЯКАТА КОЛА В СЪОТНОШЕНИЕ ЦЕНА-КАЧЕСТВО Е ОПЕЛ.КАЗАХ.

    Коментиран от #39, #54

  • 9 BMW

    11 65 Отговор
    Обадете ми се когато тези стигнат нивото на е36.
  • 10 С.С

    40 8 Отговор
    Тази класация показва покупателната възможност на българите сега. От посочените марки половината ги купуват компании с големи автопаркове. За разнос и търговските си представители. Нормално е Мерцедес,Ауди и BMW да идват малко скъпи за такава дейност. Любителите на определена марка обикновено не изневеряват на стила си - там VW и Опел държат позиции. Обаче,ако се види класация на марките автомобили,втора употреба,които се продават най-много,там нещата са с обратен знак.
  • 11 Random

    18 16 Отговор

    До коментар #7 от "Варненец(натурализиран).":

    Кое им е кофти на интериора? Колкото и да са миксери, не са на нивото на рено с тяхното 0.9 и 1.3.

    Коментиран от #21

  • 12 гост

    47 11 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Карах тестово 5008 и е много добра кола, нищо общо с колите на Пежо отпреди 15г например. Съвременен салон, текстил и хубав дизайн, в същото време двигатели са много по-добри от тези на Форд или Рено, имат въртящ момент и са икономични. Мястото на втори ред е впечатляващо при 3008 и още повече при 5008. Единствен минус е цената, която е доста висока според мен, защото 60х.лв са много за таква кола с предно. По-скоро един истински сув от Рено, колеос например, с 4х4 пак за толкова. Иначе дизайнът на Пежо е най-добър в този ценови диапазон и ФВ може само да си мечтаят за подобен интериор.
  • 13 КОЮ

    124 2 Отговор
    В момента неможеш да си купиш НОВ автомобил с приличен пакет от екстри за под 30 000 лв . Шкода не ги чака нищо хубаво след като елиминираха Рапид и на негово място сложиха Скала която днес ми оферират за над 38 000 лв. !!! Кия също много си повярваха след като РИО което преди 5 години продаваха за 19 000 лв. сега със същото ниво на обурдаве е 28 000 лв !!!!! А Хюндаи и30 с бензинов двигател 1.4 100коня започва от 35 000 лв !!! Пежо найстина са много готини като визия но НОООООО как не ги е срам да пускат лизинг с такава яка надценка все едно теглиш от лихварска компания за 5 години 10 000 горница !!! И всички бензинови за 1.2 ТРИ цилиндъра за 2008 35 000 лв е стига де . Така че незнам как ще си купя пак нов автомобил при тези условия . За 5 години много се е променил пазара , но заплатата ми е все така същата.

    Коментиран от #19, #23

  • 14 AUDI

    22 25 Отговор

    До коментар #7 от "Варненец(натурализиран).":

    интериорите са им в пъти пред на жълтурите - колите отвън 22-ри век , интериора 1999г. айде малко
  • 15 гост

    49 7 Отговор

    До коментар #6 от "до Рено":

    Какво значи под 2.0 литра не струва аз имам S-класа 3.2 и тогава мога да кажа под 3.0 литра не струва.А имам и Меган 1.5dsi и върви чудесно,не толкова бързо като мерцедеса,но много по икономично и ги ползвам според нуждите.

    Коментиран от #26, #34

  • 16 ТМВ

    53 10 Отговор
    Аз пък като съм беден пенсионер от младите си купих Lancia Thesis, много екстри и кола за малко пари!!!!!
    Вози като Венецианска гондола!!!!!

    Коментиран от #17

  • 17 dsadsa

    25 6 Отговор

    До коментар #16 от "ТМВ":

    И предното ти окачване е 1800лв. без амортисьорите :DD
  • 18 Алфа Ромео

    36 6 Отговор
    Шкодичката е готина кола, заслужава си парите за разлика от концерна майка, за Тойота няма кво да говорим, здравината и надеждноста и са известни по цял свят. Киа имат атрактивни модели но като надеждност не знам как са.
  • 19 Алфа Ромео

    26 1 Отговор

    До коментар #13 от "КОЮ":

    Сериозно ли тая Скала е толкова пари нали е наследник на Рапид уж, ако премахнат бюджетните си модели наистина ще я закъсат.

    Коментиран от #25

  • 20 Имам ново Рено

    15 8 Отговор

    До коментар #6 от "до Рено":

    с двигател 1,6 дци,и по мощност отговаря и нютонметри не отстъпва на предходния 2 л. двигател,в същото време е и доста по-икономичен.
  • 21 Да имено

    11 12 Отговор

    До коментар #11 от "Random":

    доста под на Рено двигателите са. Правилно казваш,че не са дори на тяхното ниво. Да не говорим за интериор и возия,в едните комфорт и екстри,в другите /ФВ/ дърво и скука.

    Коментиран от #27, #42

  • 22 Йозеф

    23 7 Отговор
    Новите пежа къртят като интериор и дизайн, двигатели има също добър избор. КИА са невероятно здрави, хюндай също.
  • 23 офээфх

    49 4 Отговор

    До коментар #13 от "КОЮ":

    Моите наблюдения също са, че автопроизводителите нещо съвсем спряха да познават парите през последните години. И после четем за пореден месец със спад в продажбите. А не, бе, вие какво очаквахте? Швепс! Тези от Рено дори вече не смеят да предложат официално вановете (Гранд) Сценик и Еспас, тъй като явно цените им са съвсем космически. Останалите също искат цена все едно, че тая кола може да прави "тутурутки" и мусака едновременно, а всъщност са си все същите каруци както и преди 5-10 години (ако не и повече!). Бах тия нови нехнологии, бах това чудо. Не съм забелязал да са станали несравнимо по-икономичи, безшумни или безопасни. Затова следващата ми магазинна кола ще е китайска. Вече 5-6 години търкалям два китайски мотора и нито са се разпаднали, нито са чак толкова по-лоши от "марковите" им еквиваленти. Само Грейт Уол в момента са що-годе в час колко трябва да струва един нов пластмасов и паркетен СУВ или пикап. Както и Дачия, които явно редовно ни ги хвалят за рекордни продажби дори и в "богатата" Европа. Явно не само аз съм скръндза и не изкарвам достатъчно пари, за да карам нова кола средна ръка (каквото и да означава това).

    Коментиран от #28

  • 24 Милев

    13 64 Отговор
    По добро от vw няма.

    Коментиран от #55, #63

  • 25 КОЮ

    49 9 Отговор

    До коментар #19 от "Алфа Ромео":

    Единствени от Опел предлагат нещо горе долу сносно в момента имат складови наличности от стария модел Астра J който предлагат със сносно оборудване на цена около 29 000 лв . Обаче новата астра К се мята ако над 30 000 лв. Шкода минават с факта че Октавия за момента е 35 000 лв но е стария модел , новия като се предлага ще започва от 40 000 лв . А вдигането на всички цени оправдават с еко глоби налага ни от евро комисията , затова не е чудно че изнасят производствата си извън Евро бандитизма. За бедния работещ гражданин не му се полага нов автомобил , ще изкупуваме дизеловите трошляци и ще мреме по кърпените магистрали на Тиквун .

    Коментиран от #40, #44

  • 26 Бай Онзи

    11 13 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    За s-класата 3 хил куб. Е малко, колкото 1.5 за мегана

    Коментиран от #58

  • 27 Random

    3 7 Отговор

    До коментар #21 от "Да имено":

    Нещо май не си в ред
  • 28 mediator37

    38 32 Отговор

    До коментар #23 от "офээфх":

    Уча се от по-богатите от мен. Един милионер ми каза "Никога не купувам нова кола от магазина, затова имам пари и имоти." Този човек кара от най-скъпите мерцедеси на две, две и половина години, купени от ръка от закъсал за пари.
    Така че не се коси, че няма да караш чисто нова кола и ти да й скъсаш наилончетата от седалките. Манията за нова кола е яка комплексарщина, за хора без самочувствие и качества, които разчитат на външни признаци да се доказват пред обществото.

    Коментиран от #29

  • 29 Варненец(натурализиран).

    26 8 Отговор

    До коментар #28 от "mediator37":

    Ако всички разсъждават така и никой не купува нова кола, този милионер и ти от кого ще си купите кола на старо. Съгласен съм с теб само за колите които струват нови над 100000 лева.
  • 30 До Миро

    5 7 Отговор
    Ти шкода ли караш
  • 31 Минувач

    19 3 Отговор
    И от цялата работа само не разбрах защо снимката на статията е на Хонди, а пък никъде не фигурират в нея :D. Поне да беше на някои от споменатите марки.
  • 32 Alex

    13 2 Отговор
    Мое наблюдение, че в последните две години цените на масовите коли вървят нагоре. А втората употреба, коли до от 2-3 до 5-6 години и с малък пробег поевтиняват, в сравнение с предишни години
  • 33 Лопе де Вега

    10 10 Отговор
    Процентно, мaй най-голям е ръстът на Opel?!
    Онтересно! За кола, която и немецът е задраскал...
  • 34 до Рено

    20 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Значи това ,че 2.0 л мотор е във златната среда за лек автомобил . Всичко по - малко като кубатура и надуто ( софтуерно , заедно с 1- 2 турбини и разни вихрови клапи и тем подобни) е с ресурс в пъти по-малък . Малка кубатура мотор монтиран на тежък седан / комби и напомпен до - 150- 200к.с е равно на малък ресурс . Всичко над 2.0 л пък е излишно като разход и нужда за всекидневието.
    Това 1.3л - 150 к.с. или пък 1.6 л. 200к.с са пълен ташак.
    Купуваш караш 100- 150 хил. км и хвърляш в кофата. Това е даунсайзинга.
    Ако трябва да избирам между нов автомобил 1.5 -180 коня и 2.0 , 180 коня винаги ще избера второто.

    Коментиран от #36

  • 35 УЕФА-мафия

    28 2 Отговор
    Купих си Фолксваген Пасат СС 2018. Като облак е, не я усещам. Много леко се кара. Имаме служебен Фолксваген Туарег. За 12 000 км. са успели да прецакат скоростния лост, зимата много често не пали. На трета почва да сваля обороти и трака отвсякъде. Марката не е гаранция.
  • 36 Ivan

    11 3 Отговор

    До коментар #34 от "до Рено":

    А аз ще избера 1.6 132 коня. С тоя трафик няма как да се лети
  • 37 Куоре спортиво

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "вес":

    До колкото знам, последните попълнения за полицията са Шкода.
  • 38 Пежо 3008

    14 2 Отговор
    Относно лизинга на Пежо, за 5 години горницата ти е около 10% на цялата финансирана сума. Ако си вземеш кола за 40к и 30к ти идват от лизинга, общата ти лихва ще е около 3-4К. Те предлагат техен собствен лизин, на ДСК и на Райфайзен, така че има малко разлика. За да имаш 10к горница, значи лизингът ти е за 80-90к.

    Иначе колите си поскъпнаха яко. Сравнявах предното поколение Форд Фокус с най-новото сега. Преди най-евтиният Фокус беше 28500лв, сега е 33500лв. И при другите марки е същото.

    Иначе аз си взех скоро 3008 с миксерче 1.2 бензин :) Както някои нагоре коментираха, дизайнът е супер. За разхода какво да кажа - градското ми доста се разминава от каталожния засега. На магистрала горе долу бива. С две думи ми харчи като предната кола 1.6 атмосферка, само че върви доста по-леко, все пак е с турбо. А още не съм я напъвал много, че я разработвам.

    Коментиран от #41, #51

  • 39 Алфа Ромео

    9 1 Отговор

    До коментар #8 от "МОНТЬОРА":

    Съгласен съм, така е, за изтормозения финансово българин е най-доброто от евтиното.
  • 40 Алфа Ромео

    9 5 Отговор

    До коментар #25 от "КОЮ":

    Да еаа и ш....ия ЕС, тия искат да ни затрият като нация със съдействието на Тиквун и компания...
  • 41 КОЮ

    13 2 Отговор

    До коментар #38 от "Пежо 3008":

    Лизинга от ДСК е 1.21. От експрес банк която е все едно ДСК е 3.29 , а от Пежо техния е 4.89. За 2008 с цена около 33ооо лева с начална вноска 11ооо , 6о месеца по 5оо лева без остатък ти ми кажи колко е горницата . Имам огромното желание да си купя нов автомобил , но 5 години да плащам 3 цилиндъра и като реша да изпреварят да паля свещ е не

    Коментиран от #45

  • 42 Уау

    14 13 Отговор

    До коментар #21 от "Да имено":

    С нелепия си опит да сравняваш Рено с Фолксваген показваш наг ледно, че темата за автомобилите за теб е гъста, непрогледна мъгла. Ти на нещо различно от Рено качвал ли си се? Ама честно си кажи.

    Коментиран от #46

  • 43 Манго Джери

    8 2 Отговор
    Ще караме старите коли и и след година две се надявам масово да навлязат Ел.колици. И направо електрическа!
  • 44 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "КОЮ":

    Може и да не е лоша тази Астра, критикуваха я че е тясна отвътре и много тежка за класа си, друго не съм чувал май за нея, нито по-хубаво нито по-лошо...
  • 45 Пежо 3008

    6 0 Отговор

    До коментар #41 от "КОЮ":

    Колега, има калкулато на техния сайт, всеки може да види колко е. Но пуснах с твоите параметри и ето какво се получава:
    11К начална
    60 месеца по 410лв
    без остатъчна
    Обща лихва 2602.78лв

    И аз така си казвах за 3-те цилиндъра, но както виждаш всички марки са така. Говорим за цени, които не отиват в облаците, разбира се. Иначе за изпреварване доста добре се държи на извънградско и това без да я мъча. За магистрала ускоряване над 130-140 много не мога да дам отзиви, защото още я разработвам и не смея да я смачкам здраво. От друга страна моят двигател е 130кс, докато на 2008 е 110кс. Но пък 2008 е по-малко. Не знам дали си видял, но скоро представиха новото 2008, с новия дизайн, доста е яко. Но пък няма да има като сегашните промоции поне в началото.
    И последно, може да е 3 цилиндъра, но се падат по 400кубика на цилиндър, докато при 1.5тси на VW се падат по 375.
  • 46 filo

    20 5 Отговор

    До коментар #42 от "Уау":

    Не е ясно с какво Рено са по лоши от ФВ, освен с това, че са доста по евтини и не привличат автоджамбазите.
  • 47 filo

    11 11 Отговор
    Според мен, ако нямаш бизнес свърза с много пътуване, е тъпо да с купуваш нова кола. Това си е живо набутване, защото в мига, в който я изкараш от магазина се е обезценила с една трета.

    Коментиран от #50

  • 48 ххх

    10 2 Отговор
    защо държавните институции купуват кия, които отидоха в словакия вместо в България.. или дачии, да помпат Румънската икономика...

    държавата трябва да купува само коли втора ръка, нещо като символ на протест
  • 49 Stive

    13 12 Отговор
    Аз като стар пежотаджия бих казал
    Който хване лъв за гривата никога не го пуща..........🇫🇷🐅

    Коментиран от #56

  • 50 milo

    9 4 Отговор

    До коментар #47 от "filo":

    А още по тъпо е да си беден и да разсъждаваш сиромашки.

    Коментиран от #53

  • 51 Atilla

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "Пежо 3008":

    Би трябвало да влезе в каталоговите норми, след втората смяна на масло 30000км или малко от горе поне при моята беше така, не е 3008,а Кия Соренто, но са един клас.
  • 52 Поручик Балканец

    10 0 Отговор
    Аз си харесвам мойта кола няма да я сменявам.
  • 53 filo

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "milo":

    Кой казва, че да си беден не е тъпо.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Гогата

    5 7 Отговор

    До коментар #24 от "Милев":

    почти всичко друго е по-добро от wv приятелю Милев
  • 56 Гогата

    10 7 Отговор

    До коментар #49 от "Stive":

    аз па ти казвам че си у грешка...имах пежо, едвам го продадох и вече няма да се върна на тая марка, а ти драги ми смехурко си дръж лъвчето, не за гривата..... а ако искаш и за топките го дръж.
  • 57 Шаран БГ

    11 0 Отговор
    Нашенецът си е сиромах и търси ЙОфтеното / по принцип/ Но всеки си избира и купува кола по собствени критерии: по цвят, по двигател, по производител, по инструментите, които има в гаража, по удобство на седалките - да не убиват на "д"-то на жена му..... Свят - като цвят. Интересно, че Опел имат ръст от близо 69%. Лесни за обслужване и ремонт коли, с евтини части, прилични двигатели....Гледа, гледа нашенецат и .......защо не .....???!! Да имаш дадена "тенекия" и да се "дуеш", че е най-най е смешно !! Всеки според нуждите, джоба и разбиранията си. На "новаците" честито! Карайте си ги с ум и разум !!!
  • 58 Блу

    8 2 Отговор

    До коментар #26 от "Бай Онзи":

    Помоли се на някой да те повози на S класа с 3 л. мотор и след това сподели впечатленията си, дали са и "малко" трите литра :)
  • 59 Георги

    6 7 Отговор
    Ако имаш възможност, купи си Субару, карай и си гледай кефа. Забравяш за всякакви класации.
  • 60 Ники

    7 9 Отговор
    Каквото и да си пишем, по-здрави и издръжливи автомобили от Хонда и Тойота няма. Всички останали все се чупят до първите 5 години и то доста сериозно.
  • 61 козела

    8 3 Отговор
    Да ви кажа нещо за пежо , че тука има заблудил се гражданин. Одобряват само за 15 минути !!! 10% аванс ,10% остатъчна стойност и равни вноски за 60 месеца .
    308 комби 34900лв. 3490 първа вноска 59 вноски по 537 лева и 3490 остаъчна стойност. 1900лева каско гражданска и регистрация. за 72 часа часа вече седях в регистриран автомобил . Вече и се радвам малко над 1500 километра и 20 дни . . 1.5 дизел 139 к.с. разход смесен цикъл 5.1 литра .
    Навсякъде другаде офертите за почват от 10 000 лева първоначални разходи . НЕ РОБУВАЙТЕ НА МАРКИ А НА ОФЕРТИ !!!
  • 62 козела

    0 1 Отговор
    Сори грешка на клавиятурата 130 к.с. е мощноста .
  • 63 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Милев":

    Не съм сигурен, че има по-голям боклук. Успех в сервиза. Баничарките и леките коли са пълна скръб. За бусовете и вановете наблюдения нямам.

    Коментиран от #65

  • 64 румънеца

    9 1 Отговор
    Дъстерицата ми харчи 3.9 литра ... 115 кс. И се бегам със Е36 на светофара
  • 65 росен

    9 3 Отговор

    До коментар #63 от "Komapak":

    Сервиза на Вагените е отвратителен !!! Доста хора го разбраха , но още има и такива които тепърва ще го разбират. А дефектите които показват като нови са потресаващи. В сервиза се правят на разсеяни , все едно нищо няма .
  • 66 Язе

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "до Рено":

    Има и Рено Талисман със скромните 280к.с.Взимаш него като искаш мощност.
  • 67 Ввв

    5 1 Отговор
    Ташак работа е в БГ....кви нови коли кви 5 лева....трагедия
  • 68 Мъкаааа

    3 1 Отговор
    Четя и се дивя... А бе ора, не разбрахте ли, че хиляди умове са впрегнати да мислят денонощно как колите/и не само/ да се скапват след определен пробег. Шото требе се правят и купуват новите коли. А ние тук ги мъчим после.... Се едно кръвопреливане на мъртвец праим, и то дълги години... НО го правим де... От няма е... И от цинцарлък!
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Един случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    До сектант, чета темичките тук от известно време, като гледам ти си най-големия фен на Дачия, признавам те 😂
  • 71 Клъвтунь

    0 0 Отговор
    Тия бележат ръст ония бележат спад а има и марки въобще не отразени в статията... Примерно Хонда немалко се продава Хюндай . И с риск да бъда оплют, централния склад на Лада е толкова зареден че всички елитни марки събрани заедно нямат налични толкова автомобили. Като предполагам че естествено най-вероятно и се продават, щом са докарани и изложени ...