През 2019-а САЩ се превърна в държавата №1 в света по износ на LPG (liquefied petroleum gas) или познат у нас като пропан-бутан. Това гориво в нашата страна се използва масово за задвижване на автомобили, но въпреки ниските му цени и изобилието му в САЩ, американците съвсем не са привърженици на автомобили с АГУ.
Статистиката сочи, че в САЩ на 1000 души се падат 810 автомобила, но от огромния им автомобилен парк само 0.1% се движат с LPG. Този парадокс има своето обяснение. Проблемът е в това, че пропан-бутановата смес за автомобили е с 10% по-скъпа от обикновения бензин в САЩ.
Като се прибави към това и първоначалната инвестиция за автомобилната газова уредба, става ясно защо американците не карат коли на газ. В Европа и у нас фактите сочат, че цените на газта са обвързани с тези на бензина и винаги са с 50% по-ниски.
Така в държавите с по-нисък икономически статус използването на коли с АГУ достига до 20%, какъвто е случаят у нас. Иначе в развитите европейски държави той е около 2%. В САЩ са и много малко бензиностанциите, предлагащи LPG.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
Коментиран от #12, #25, #26, #53, #93, #189, #200
14:13 07.08.2019
2 Коментар📝
ТАКЪВ КАКЪВТО И НИЕ ЩЯХМЕ ДА ИМАМЕ АКО НЕ ИЗПОКРАДОХА МАФИОТИТЕ ПАРИТЕ. И НИЕ ЩЯХМЕ ДА КАРАМЕ НОВИ АВТОМОБИЛИ БЕЗ АГУ
НО СКОТСКИЯ ЖИВОТ ДОКАРА ХОРАТА ДО МИЗЕРИЯ
А КАК СЕ ДОКАРАХА МОЖЕТЕ САМИ ДА СИ ОТГОВОРИТЕ
Коментиран от #6, #7, #10, #11
14:13 07.08.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 СТАЛИН
14:20 07.08.2019
5 iko
14:20 07.08.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Наблюдател
До коментар #2 от "Коментар📝":
АГУ се слага още от бай Тошово време бе каскет! 1500 лева беше една газова уредба от заводите в Сопот, колкото вноската за Лада 1600, с която се чакаше 10 години. Защо лъжеш аудиторията?Коментиран от #13, #14, #18, #55, #58
14:24 07.08.2019
8 фффф
Коментиран от #19
14:26 07.08.2019
9 1234
******************************************************
Ми те и дизел не предлагат на всяка бензиностанция ама автора нали е виждал САЩ само на Гугъл Мапс откъде да знае
14:27 07.08.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Бирю
До коментар #2 от "Коментар📝":
Мда, те затова богатите холандци масово карат на газ.14:28 07.08.2019
12 ГазДоДупка
До коментар #1 от "Марто":
Същото важи и за дизелите - европа ги наложи и субсидира с една единствена цел - намаляване на CO2 емиссите, без да се взима предвид останаото замърсяване от дизела, като фини частици и азотни окиси, които се оказват впоследствие дори по-вредни за човека.Друг е въпроса, че българина си купува 10-15 годишен дизел ИМЕННО за да му харчи по-малко от бензина, без да се интересува от екологията и какво вдишват децата му по градовете...
АГУ е алтернатива, намаляваща (с 10-на %) вредните емисии спрямо бензина, намаляваща сериозно и сметката на бензиностанцията (85 ст. литъра беше този понеделник на накои ЕКО и ОМВ).
Иначе принципно метана гори най-чисто...
14:38 07.08.2019
13 filo
До коментар #7 от "Наблюдател":
При БайнТошо мизерията беше много по- голяма.Коментиран от #62
14:40 07.08.2019
14 Jeep
До коментар #7 от "Наблюдател":
И от какъв зор се е слагало агу тогава?Бензинът беше без пари. Дядо ми имаше заз 968м с разход 14-15/100 и грм не му пукаше. (не че е имал опция за агу)Пъни до горе и това е. Масовото агу дойде с демокрацията-руски и какви ли не уредби втора злоупотреба. От всяка втора лада миришеше на газ.Коментиран от #32, #44, #61, #85, #124, #187
14:52 07.08.2019
15 Гост
Коментиран от #16, #60
15:30 07.08.2019
16 Jeep
До коментар #15 от "Гост":
Далече си от истината, но карай15:35 07.08.2019
17 Истината е че ние народа
15:39 07.08.2019
18 Петко
До коментар #7 от "Наблюдател":
Имаше и еднократна такса или данък някакаъв от 500 лв.15:43 07.08.2019
19 James
До коментар #8 от "фффф":
Хехех, а тук цели системи на цената на един инжектор Принс.Коментиран от #63
16:08 07.08.2019
20 Алфа Вълкът
16:12 07.08.2019
21 ху де
16:28 07.08.2019
22 Boagrius
16:35 07.08.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Бай Тошо
17:07 07.08.2019
25 1111
До коментар #1 от "Марто":
Малко да се образоваме само по темата колега, защото не случайно в Европа дават 50% отстъпка от данъка на автомобили с АГУ.При работа на пропан бутан се отделя въглероден диоксид, който е с много по ниско съдържание на вредни частици от другите горива, независимо от коя евро категория са автомобилите.
Коментиран от #28
17:16 07.08.2019
26 МАК
До коментар #1 от "Марто":
Абсолютно вярно!!! Особенно повечето толи не са разчетени затова гориво затова повечето са гробници от работата на газ и да не казвам смрадта оттзад и сините пушеци!! Имам и дизелова и бензинова кола която скапана Агу няма да види и е пълен часовник нищо че набор 93!!! Много им здраве на зомбираните по газта!!!Коментиран от #64
17:23 07.08.2019
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 МАК
До коментар #25 от "1111":
Терията за газовите боклуци някъде другаде си я пробутвай! Масово колите не са предвидени да работят на газ това вмешателство води до бавнохо скапване на мотора!! Как никой тъп политик не забраниха това слагане на агу и да се изгони Боклукойл от Бг и да заимаме качествени горива като в Австрия или Германия тогава колите ще замърсяват впъти по малко!!!Коментиран от #66, #68, #87, #98
17:41 07.08.2019
29 Карачът
17:46 07.08.2019
30 Потребител
Коментиран от #33
17:52 07.08.2019
31 българин
18:10 07.08.2019
32 висок
До коментар #14 от "Jeep":
Ся, 10 г ЗАЗ-968-А и 20 г ЗАЗ-968-М..... най-нисък разход 5,8/100 км. Нормално 7-8..... 15 за да изгориш трябва да го лееш зад колата!18:17 07.08.2019
33 МАК
До коментар #30 от "Потребител":
Тия ги разпраняй на някои баламурник като теб!! Имам познат с пасат същия 1,8 моно но не на газ... не се чува как работи!! С 4 човека с климатик и багаж до горе 5,9 литра на 100 бензин и той си щрака с пръсти освен консумативи други ядове няма!!газ няма да види никога и ще издържи много повече от твойта съсипана от работата на газ!!!даже е с махнат катализатор сменена ламбда сонда и минава успешно теста за емисий и даже е под нормите!!! Много здраве с вашите тъпи парцаливи теорий за газта !! Газта е да готвене и отопление!!!Коментиран от #35, #36, #38, #46, #52, #96
18:21 07.08.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Крадец
До коментар #33 от "МАК":
5,9 на 100 ,ама га кара по инерция нанадолнищеКоментиран от #108
18:45 07.08.2019
36 Пасат 1.8
До коментар #33 от "МАК":
Ще ти изгори 5.9 със 4 човека и на клима знаеш ли кога, когото направят магистрала към луната....ама на връщане защото ще е голямо надолнището. Имам го същия не ми ги разправяй на мен тия лъжецКоментиран от #47
18:53 07.08.2019
37 До глупака МАК
Коментиран от #49
19:02 07.08.2019
38 Plameni
До коментар #33 от "МАК":
За 400 000 км. съм спестил 40 000 лв.от това ,че съм карал на пропан бутан .Който иска да кара на бензин. При добър газов инжекцион не усещаш разлика между двете горива ,подръжка е почти нулева (400 000 км- 2×100 лв. профилактика )Коментиран от #65
19:14 07.08.2019
39 гдгдгдгдф
19:34 07.08.2019
40 Дамян
19:39 07.08.2019
41 Дамян
19:39 07.08.2019
42 никси
Коментиран от #48, #104
19:47 07.08.2019
43 Автомонтьор
19:50 07.08.2019
44 майстора
До коментар #14 от "Jeep":
Глупости ...хората нямаха пукнат лев и колкото и без пари да беше бензина тези дето караха повече си бяха с газови защото беше значително по - евтино ...даже имаше данък за агу-то мисля в размер на 300лв . и то при заплати от по 180лв !!!!! Тотално безумна система беше по байти тошово !! Я си представи в днешни пари как ще изглежда ти си знаеш каква ти е заплатата да ти лепнат данак в размер на 2 месечни заплати ...добре ли беше ??не мисля ...само разни драскачи тука пишат колко по-хубаво е било тогава ...реално си беше пълна мизерияКоментиран от #57, #59, #69
20:12 07.08.2019
45 BMW M5
20:13 07.08.2019
46 333
До коментар #33 от "МАК":
Преди години минавах по 30х километра годишно. Това е 2500лв икономия минимум. Същата кола съм я карал на бензин, и разхода на гориво в литри ми беше сходен. С нея минах 100х километра, което е поне 7500, 8000лв. Двигателя беше най-здравото като я продадох. Сега карам по 5, 6000 годишно и не слагам газ, понеже няма смисъл да изплащам уредба няколко години. Да говорите за 20+ годишни коли как се скапвали е несериозно. Отдавна трябваше да сте ги пенсионирали, и ако някоя такава се скапе, не е от газта. Жена ми има служебен Хюндай на газ, който върти по 50к годишно. Карат го от няколко години и му няма нищо. Преди това с едната служебна кола направиха над 200х на газ.Коментиран от #50
20:23 07.08.2019
47 МАК
До коментар #36 от "Пасат 1.8":
Само се виж и ти и коментара над твоя пълни глупости надаолнища и тем подобни!!посредствени сте и двамата!!! Нищо не знаеш въпросната кола реализира този разход, защото двигателя е в идеално състояние двигателя е 270000 реални км и се подържа само с пълна синтетика масло без грам да го пипа, 4 електродни свещи и скъпи кабели!!! Оттам по добро горене!! Така че гробницата която ти си карал е несравнима с подобна запазена и добре подържана кола без АГУ.айде у ляво такива като вас с мизерно мислене!!!Коментиран от #71, #72, #117
21:10 07.08.2019
48 МАК
До коментар #42 от "никси":
Един да напише грозната истина!! Горива в Парцаландия няма!!! Оттам са и проблемите и с колите и с екологията!!!21:12 07.08.2019
49 МАК
До коментар #37 от "До глупака МАК":
Можеш леко да отиваш да се переш цветно някъде с мизерното ти мислене!!! Колата си ми е в перфектно здраве и я поддържам така както такъв като теб няма да я подържа.за екологията недей ме мисли колата е далеч под нормите защо ?? Тива е съвсем друга тема на разговор !!! Айде !!Коментиран от #73
21:16 07.08.2019
50 МАК
До коментар #46 от "333":
Айде и ти пишеш глупости защо ще се пенсионирва кола която се подържа добре ,не на газ и е с висока надеждност спрямо новите кенефи с кратък живот!!!21:21 07.08.2019
51 ровър
21:22 07.08.2019
52 Ох котьо
До коментар #33 от "МАК":
Карал съм пасат 1.8 моно в перфектно състояние и разход от 5.9 с 4човека и климатик само ако някой го дърпа с въже. Изказването ти е супер смешно.Коментиран от #56, #118
21:32 07.08.2019
53 Коментариии
До коментар #1 от "Марто":
Ауу кошници. Ми то нови коли на газостанции колкото щеш. И са известни марки. Ама щом е на газ значи е кошница.Ало в България живеем все пак...21:32 07.08.2019
54 Анонимен
21:33 07.08.2019
55 Еколог
До коментар #7 от "Наблюдател":
Точно така!Освен това имаше период в който се дължеше данък за устройството.
За газ се чакаше по цяла вечер на дълга опашка.В градовете имаше по една-две газ станции.
21:36 07.08.2019
56 МАК
До коментар #52 от "Ох котьо":
Какво си карал бре !! Поредния си с посредствено мислене и далеч от истинската подръжка на кола!!! Да разхода е реален и засечен по класическия начин!!!така че ти си с посредственото изказване и си смешен!!!Коментиран от #74
21:43 07.08.2019
57 Jeep
До коментар #44 от "майстора":
Аз не коментирам мизерията. Хора без пукнат лев има във всеки строй, но чак такова генерализиране е малко прекомерно. От нашите познати и въобще хора около нас никой не е имал газова. Ако е бил такъв данъка, то вероятно агу са имали хора, които не само навъртат сериозни км, но и са си вадили хляба с това. Помня, че в София имаше няколко бензиностанции, но на тях нямаше газ. Май само на черния кос преди Владая имаше.Коментиран от #106
21:43 07.08.2019
58 Ха ха
До коментар #7 от "Наблюдател":
Не бе 15000 лева беше как не помниш смехурко22:08 07.08.2019
59 Пешо
До коментар #44 от "майстора":
До 1984 година, 1 литър А93, струваше 26 стотинки. Пълен резервоар на жигулито - 10,40лв(40 литра). След това скочи почти двойно. Работех на струг, със заплата 280-350лв на месец чисто.Коментиран от #103, #159
22:08 07.08.2019
60 666
До коментар #15 от "Гост":
то тогава не ти трябваше и кола, с 10лв. можеше да обиколиш половин България с такси22:09 07.08.2019
61 Газ по бай тошово
До коментар #14 от "Jeep":
80-те години цената на бензина беше над 70 ст. за литър и то при надници от 5-10 лв.Все едно сега при 50 лв надник да е 5 лева литъра. Друг въпрос е че се зареждаше краден бензин, той вече наистина беше евтин.
Коментиран от #75
22:20 07.08.2019
62 Ха ха
До коментар #13 от "filo":
Боко ти ли си вас?))))22:21 07.08.2019
63 Хехех
До коментар #19 от "James":
Що пък трябва да съм със система Принс ?Само защото е някаква скъпа ли ?
С нормална италианска съм, дето 8 години не ми е дала проблем
22:23 07.08.2019
64 КАМ
До коментар #26 от "МАК":
Тея дето ги описваш, газови смърдящи, са такива защото и без газовата уредба са си скапани. Карана от някой мърляч, дето и само на бензин да я кара пак ще е леш.Коментиран от #77
22:26 07.08.2019
65 Ха ха ха
До коментар #38 от "Plameni":
Къща купи ли с гараж за таралясника22:28 07.08.2019
66 ТЪП
До коментар #28 от "МАК":
Почти си прав.Колите не са предвидени да работят на газ, но ГАЗОВИТЕ УРЕДБИ СА ПРОЕКТИРАНИ ДА РАБОТЯТ НА БЕНЗИНОВИ КОЛИ.
Ефекта е същия, безпроблемно каране, на по-изгодна цена и екологията е просто нетърсен бонус.
22:29 07.08.2019
67 Лудото МАКче
Живи и здрави ...газ, бензин, дизел .... се е ламарина !!
22:31 07.08.2019
68 Мотор
До коментар #28 от "МАК":
Газта бавно скапвала мотора.Много бавно ще е това скапваме, щом на двигател на 370000 км, от които 190000 на газ не съм усетил.
Поне по километраж са 370000, не знам дали са повече, но по-малко не са.
22:33 07.08.2019
69 Да ама
До коментар #44 от "майстора":
Тогаз беше много важен нали...а сега си си точно на мястото, което много ме кефи "майсторе"))))Коментиран от #101
22:34 07.08.2019
70 Тодор
иначе аз си карам астричка със заводско CNG и съм срашно довлен като вървеж, разход и здравина ...
Коментиран от #76, #82
22:35 07.08.2019
71 Хихи
До коментар #47 от "МАК":
И с два винкела отдолу под картера нали)))) и пълна синтетика от Кауфланд там до киселото мляко и лютеницата, знаем ние))))Коментиран от #81
22:38 07.08.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Хо хо
До коментар #49 от "МАК":
Тва само Махмуд, Зденек и Попеску ги правят тия във Волфсбург...и грам ръжда няма сто процента22:41 07.08.2019
74 Иванчо
До коментар #56 от "МАК":
Фий,май си объркал числата..9,5 може да гори,но 5,9..само по баир надолу.Едната ми кошница е точно такъв Пасат и е само на 142 х км. Да, на толкова е,като от завода е. Гори около 6 на сто,ама само с мен вътре,с 60 км.ч ,вдигна ли 70 80....почва да гълта. Така че не го хвали чак толкова тоя Пасат.Виж за здравината му няма спор,ама за разхода не минаваКоментиран от #80
22:45 07.08.2019
75 Стига ва
До коментар #61 от "Газ по бай тошово":
Ма верно ли...или тати в кухнята ти каза...или Боко тиквата?Коментиран от #168
22:45 07.08.2019
76 Сникерс
До коментар #70 от "Тодор":
Средно 5000 са само на 31 февруари но са си много напред де22:48 07.08.2019
77 МАК
До коментар #64 от "КАМ":
Да съгласен съм!!23:23 07.08.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 МАК
До коментар #74 от "Иванчо":
Е като имаш такъв пасат на малко км кви глупости ми пишеш!! Какво си опитал да подобриш по мотора има мегдан да се попипне тук там!! Като е на 142000 какво масло слагаш?? На моя познат откакто я купи вижда само Арал 5W40 long live ествествено главата е със подменени водачи и гумички и нова гарнитура тъй като предишния мърляч италиянец не я е поддържал как трябва!!! Хубави свещи като сложищ особенно 4 електродни и хубави кабели беру ами има разлика!! Ти направил ли си тези работи?? Съмнявам се!!!Коментиран от #83
23:33 07.08.2019
81 МАК
До коментар #71 от "Хихи":
Какви кауфланди какви 5 лева!!!от такива места масла не купувам!! Поредния със посредствено мнение !!23:37 07.08.2019
82 Американец
До коментар #70 от "Тодор":
Глупости, в момента галон (3,8л.) бензин 86 октана в Щатите струва около 3 долара. Това прави към 1,40лв. за литър.Бензин 93 октана е към 1,60-1,70лв./литър.
И масовата заплата на месец е около 2200-2500 долара чисто (25,000-30,000 долара годишно) - за по-ниско квалифициран труд. За повече пари от тези се иска колежанско/университетско образование или бачкане на 2-3 места (което много хора правят за да свържат двата края), или бачкане на неприятна/тежка работа (като шофьор на камион, миньор, квалифициран строител, т.н.).
Да, горивото е с около 30-35% по-евтино от България. Но недвижимите им имоти са скъпи и наемите са супер високи. От тези 2500 долара на месец често половината отиват за плащане на наем и консумативи за 2-стаен апартамент (т.е. хол и една спалня).
Коментиран от #84
23:47 07.08.2019
83 Луд
До коментар #80 от "МАК":
Май не е на твой приятел ами си е твоя автомобил,че да знаеш всички подробности.Само по-луд от мен може да кара 25 годишна кола и да купува скъпи консумативи,още по-малки пък да кара на бензин за да не скапе мотора,който е толкова железен ,че и на пубер да го дадеш не може да го скапе.Брат, ти живееш,работиш и правиш всичко за тази кола.Събуди се ,бе.Няма пари за по-нова кола ама налива яко в старата.Едната ми кола е подобна година ,ами само карам и възможно най-малки разходи ,нали за това я държа,защото съм гольо.Коментиран от #86
00:26 08.08.2019
84 Бай Брадър
До коментар #82 от "Американец":
Мисля, че имотите не са толкова скъпи там. В хубави градове като Сан Антонио има къщи на цената на апартамент на Артекс. Ама цената за мене и тебе, не за Цецо и Цецка. Иначе за другото си прав.Отделно, няма богата държава, в която да се кара на газ. Абе хора, тв богатите не са прости. Ако газа беше супер, гарантирано щяха на газ да карат!
00:27 08.08.2019
85 Мтх
До коментар #14 от "Jeep":
Как руски.в Русия много малко се кара на газ.бутилките бяха повечето български и бяха много добри По италиански лиценз.и италианците бяха най добрите,както и сега.много фиати излизаха с фабрична газ,А в момента много автомобилни гиганти изкарват коли на метан и на газ от завода00:38 08.08.2019
86 МАК
До коментар #83 от "Луд":
Не поправка и мойте две и на моя познат!!01:16 08.08.2019
87 Ихааа
До коментар #28 от "МАК":
Незнам какво скапва газта но хвърлих кола на 640 000км заради тотална щета и беше карана на газ до около 400 000км и после на метан.Не се учудвай на километража, колата навърташе последните години по около 150 000км годишно.Беше под 10 годишна когато замина. Купето няма да издържи но на двигателя не му пука много много стига да се подържа както трябва.А американците не карат на газ защото бензина им е по-евтин от водта. Пращах снимки на приятели в Б-я да се уверят - галон бензин 2,34 а галон вода на същата бензиностанция 2,99. С уточнението че бензина им е 87.
02:08 08.08.2019
88 Облъчен против LPG
02:35 08.08.2019
89 До МАК
Коментиран от #90
02:41 08.08.2019
90 МАК
До коментар #89 от "До МАК":
Я се разкарай!!! Голям разбирач!!! Гола вода си ти!! Колите до 2003 излизат ли от завода производител със газова уредба --- НЕ!!! Тогава двигатела разчетен ли е от завода производител за това гориво --- НЕ!!! Следователно едно такова парцаливо вмешателство е гарант за последващи куп прблеми от това!!! Ясно ли ти е!!! Аман от лаладжий технически неграмотни като теб и тоя над твоя коментар!!!не коментирам колите със заводски сложена АГУ те са друга бира!!!коментар 42 казва всичко директно и точно и Грамотно!!!Коментиран от #94, #97
03:27 08.08.2019
91 прометей
Коментиран от #92
05:38 08.08.2019
92 МАК
До коментар #91 от "прометей":
Абре не съм ходил в Сащ но камиони на Метан?? Трябва да са от по последните поколения. Щот инвестицията не е никак евтина за по старите влекачи да се направят да работят на метан!!Коментиран от #112
06:21 08.08.2019
93 агуу
До коментар #1 от "Марто":
Марто, мойто мУнче, карай след някоя дизелова печка и след като си изчагъртиш тоновете сажди от носа пробвай да покараш зад някоя кола с АГУ. Ще се удивиш каква е разликата :))))Коментиран от #123
08:14 08.08.2019
94 Луд
До коментар #90 от "МАК":
Завършил съм паралелка "ДВГ,автомобили и кари" и съм работил с такава техника 12 години.Кой е технически неграмотен.Коментиран от #125
08:35 08.08.2019
95 Joro Ivanov
08:54 08.08.2019
96 гост
До коментар #33 от "МАК":
99,9% такситата са на.метан или газ колега двигателят им издъхва след 500 000 км. и да не споменаваме че има на по 800—900 000 без ремонт но искам само от любопитство да ми кажеш ти в кой живот точно ще навъртиш тази цифра поне от 300 000 км. на.твоята колаКоментиран от #126
08:57 08.08.2019
97 гост
До коментар #90 от "МАК":
Излизат колега излизат ако беше роден по рано от 1990 ,щеше да знаеш но аз нямам нито време нито желание да ти обяснявам09:00 08.08.2019
98 Ха Ха
До коментар #28 от "МАК":
Много са ми интересни хора, които не могат да развъртят една гайка, и автомобила за тях е само дупка и ключ, да дават компетентно мнение))))))09:04 08.08.2019
99 модо
09:12 08.08.2019
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 майстора
До коментар #69 от "Да ама":
Не те разбрах . Били се пояснил10:44 08.08.2019
102 Plameni
До коментар #100 от "ххх":
Явно никога не си карал с газов инжекцион10:48 08.08.2019
103 майстора
До коментар #59 от "Пешо":
84-85та бензина гонеше левче .докато заплатата на ел.техник в комбинат Марица беше 200 лв.10:54 08.08.2019
104 hienata
До коментар #42 от "никси":
Малко си в грешка за "сух"газ.Бензина има в пъти по-голяма отмиваща способност. Масло най-лесно се мие с бензин. Следователно LPG предпазва от износване мотора. LPG гори по-бавно и детонациите са в пъти по-малко от бензина. Недостатък е ,че газта е по-ниско калорична и мощността пада с 5-8%. По-бавното горене на газта, води до още едно предимство- колата "поема" по-добре на ниски обороти и никога няма да чуеш аванса да чука. При горене LPG отделя по-малко количество сажди - предпазва катализатора . Недостатък е по- голямото отделяне на конденз, но има елементарно решение.Коментиран от #196
11:06 08.08.2019
105 Човека с опелите
До коментар #100 от "ххх":
Кви са тия глупости дето пишеш ? От де ги измисляш ? Моята кола гори 12 /100 среден разход сметни си на 10хиляди километра колко пари са на бензин при цена от 2.22лв литъра и го сметни на газ при цена 0.95 лв. !! конкретно аз навъртам към 20 000км на година и това което ми разправяш за палене на бензин докато загрее и тн. Ще ти кажа колко е реално . 1 резервоар на година = 80 литра ...което не променя сметката !!!! Всеки си решава на какво да кара и какво да харесва но не пишете лъжи това е безобразие11:09 08.08.2019
106 майстора
До коментар #57 от "Jeep":
Вярно е нямаше бензиностанции в Пловдив имаше една беше зад панаира в Бургас имаше една в София бяха 2-3 ...в по-големите градове имаше по една за това се търсеха 90литрови бутилки или поне 60 ...и да най вече хора дето си вадеха с това хляба както и студенти дето учеха задочно и работеха в различни градове и т.н. имаше си и опашки по газстанциите ...11:17 08.08.2019
107 hienata
До коментар #100 от "ххх":
"Гори на 105 октана" , малко си в грешка. Коректно е да кажеш, гори при по- висока температура. За повечето коли това не е проблем, но ако искаш и за това има решение - система за предпазване на калпавите. За нагара изобщо не си прав, газта гори по - чисто. (Запитай се защо запалките са на газ и пробвай Zipo с обикновен бензин)11:19 08.08.2019
108 Неразбиращия
До коментар #35 от "Крадец":
Той колегата не уточнява кво изразходва. 5.9 литра,ама масло ли е,антифриз ли е,не се знае. Аз съм проф. шофьор от 1990 г. Карал съм какви ли не марки и модели и никога не съм постигал 5,9 на сто расход. А за тия курници и дума не може да става. 1,8 моно - 90 коня,от които 1/3 са измрели,другата 1/3 са на паша и само някви си 30- Ина кончета се чудят как да я дърпат тая тежката кочина. А тоя ми пише тука 5,9 на сто.11:22 08.08.2019
109 Jerri
Коментиран от #110, #114
11:26 08.08.2019
110 Гост 5
До коментар #109 от "Jerri":
Какъв е истинският шофьор?11:30 08.08.2019
111 Всичко е нормално
11:39 08.08.2019
112 Неразбиращия
До коментар #92 от "МАК":
Ми като не си бил в САЩ,разходи се тогава до Русе и питай в "Булмаркет" кви са им влекачите.11:58 08.08.2019
113 Неразбиращия
Коментиран от #128
12:13 08.08.2019
114 майстора
До коментар #109 от "Jerri":
Аз съм виждал щети от гръмнал бензинов резервоар на Ауди да ти каже не по-малко опасно е ...разрухата беше тотална в радост от 15 метра12:13 08.08.2019
115 12 udar
Статията е манипулативна! В Бенелюкс (Белгия,Холандия и Люксембург) 80 % карат на ЛПГ-гас,в Италия карат на ЛПГ и на метан също 80 %. В САЩ бензина е евтин,благодарение на безкрайните войни по Света точно заради петрола!!!
12:25 08.08.2019
116 Джо
Коментиран от #121
12:25 08.08.2019
117 12 udar
До коментар #47 от "МАК":
МАК,или си трол от соросоидно НПО,или си идиот!!! И в двата случая-ЛОШО...Коментиран от #120
12:46 08.08.2019
118 12 udar
До коментар #52 от "Ох котьо":
Пасат 1.8 моно от завода излиза с 10 литра разход чисто нов,как може да го направиш 5,9 ще се чудят и инженерите на Волксваген !!!!!!!!!!!!!!!!12:52 08.08.2019
119 Az weee
Коментиран от #129
13:10 08.08.2019
120 МАК
До коментар #117 от "12 udar":
Не съм никакъв трол а човек тойто се е цапал и тровил достатъчно нерви върху три модела ФВ единия е поло бензин пълна инжекция ,въпросния Пасат 1,8 моно инжекция и голф 3 тди!!! Разхода който казвам и твърдя е проверен поне два пъти говоря за извънградски разход не градски който е 10 /100.вземи се пообразовай!!!13:13 08.08.2019
121 МАК
До коментар #116 от "Джо":
Абсолютно вярно!! Ето човек написал поредната грозна истина!!!13:15 08.08.2019
122 Той е
13:16 08.08.2019
123 МАК
До коментар #93 от "агуу":
Зависи от печката асо е добре подържана и пипната както трябва няма да усети нищо!!! Как и защо друга тема на разговор!!!13:18 08.08.2019
124 Пълнел
До коментар #14 от "Jeep":
до оре, на баба ти шушоните, със заплата 160 лева и цена 1 лев за литър, явно е убита като теб щом си е купил ЗАЗ13:24 08.08.2019
125 МАК
До коментар #94 от "Луд":
Ами хайде като ще си ги мериме с твойто средно върви да си пробутваш теорийте нанякай зомбиран!! А аз пък съм жп инженер където се занимавам 15 години с двигатели вън от представите ти!!!Коментиран от #137
13:26 08.08.2019
126 МАК
До коментар #96 от "гост":
Госте изобще отдавна твойте изказвания не са меродавни и лишени от технически смисъл!! За такситата при тях е оправдано те въртят нонстоп там целта е друга 800-900 000 без поне един капитален ремонт няма как да издържат.абсурд !! За да издържат толкоз трябва собственика да я подържа само с най хубавите масла и консумативи което се съмнявам!!!!!13:34 08.08.2019
127 МАК
До коментар #100 от "ххх":
Върви го обеснявай на облъчените зомбирани тролове тука с тия Агу та!!!13:36 08.08.2019
128 МАК
До коментар #113 от "Неразбиращия":
Точно пък ти с посредственото ти мислене много разбираш!!! Знам и разбирам достатъчно за да мого да си оправям и модвам колите си за да постигна добри резултати !!! Айде у ляво!!!13:40 08.08.2019
129 МАК
До коментар #119 от "Az weee":
Ами с моето тди съм постигнал 6,82 лв за 100 км малко над твойто с тая разлика че ти си унищожаваш двигатела а аз не!!! Което значи че не е по ефтино!!! Съжалявам!! Отивай да се переш цветно някъде!!!Коментиран от #133, #134
13:47 08.08.2019
130 МАК
13:50 08.08.2019
131 Тъпи сте
Коментиран от #132
13:50 08.08.2019
132 МАК
До коментар #131 от "Тъпи сте":
А такъв като тебе с липсваща реална техническа мисъл също не трябва да коментират!!!13:53 08.08.2019
133 Az weee
До коментар #129 от "МАК":
Като му смениш дюзите или турбото пак ми се обади,с добавката ако слагаш такава с колко ти се оскъпява на литър,а и 6-7лв ще ти е моментния разход с 1100 оборота на равно не ми хвали дизелаците ,ако беше 1 лв нафтата пак щях да тракам из улиците ама 2,5 на литър ,не мерсиКоментиран от #135
13:55 08.08.2019
134 Хаха
До коментар #129 от "МАК":
На долу по баира ли,6 лв е под 3 литра ве индженерин да хвърли съединител и икономията от както я имаш твойта печица отива по дяволите и ще разбереш че е по добре на газ със 130 лв за съединител и свещи по 5 кинта а не по 50 като при нафтата всичко е скъпо на дизелаКоментиран от #136
14:03 08.08.2019
135 МАК
До коментар #133 от "Az weee":
Много си далече от истината!! Дюзи няма защо да сменям наред са си,турбото защо да го сменям да навреме си му направих нрмален ремонт който излезна 250 лева преди 5-6 години!! Само с оригинално 5 w30 масло се слага нищо че е почти 300000 реални км. Така че не коментирай дизеловите коли без да имаш познания!!не е по ефтино с твоята агу!!14:12 08.08.2019
136 МАК
До коментар #134 от "Хаха":
Уточнявам 3,5 /100 реално засечено с допълване в резервоара!! Карай си на скапаната ти газчици не давай мнение за дизелите не ги разбираш!!Коментиран от #139, #147
14:15 08.08.2019
137 Луд
До коментар #125 от "МАК":
Като се знам какъв съм ЖП инженер ме е страх да ида на доктор.Имаше такъв лаф.С цялото ми уважение към теб и професията ти какво общо имат двигателите на локомотива с 1.8 моно на VW.Колкото общо имат цинкова кога и изтребител.От големи двигатели може и да разбираш,не споря,но е пълна глупост да караш този автомобил в БГ на бензин освен ако не е ретро автомобил за паради.Ако е ежедневен и да му трепериш толкова извинявай ,но спирам да разгъварям с теб.Коментиран от #141
14:17 08.08.2019
138 Б.гд.г.ее...
Аз съм фен на бензина (никога няма да карам автомобил на дизел) , миналата година си взех полицейска Астра 1.6 моно 75к.с стария мотор,
Естествено сложих газ веднага и досега съм минал 40х км, бутилка на мястото на резервната гума - 35литра, пълня я с 30лв при цена 0.86/7ст. СЪС ТЕЗИ 35 ЛИТРА МИНАВАМ 500КМ!!!!!!!!!!!!!!!! КОЙТО ИСКА ДА МИ ВЯРВА БОЛИ МЕ ФАРА АЗ СИ ОБИКАЛЯМ БЪЛГАРИЯ БЕЗ ПАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!! Разбира се този разход го постигам със скорост 90-100 полека-полека.
Искам тоя дето може да мине 500км с 35кила нафта да ми се обади. Аман от нафтаджии дето обясняват че разхода им бил 4литра/100.....
Дизелова кола ще си купя ако стана тракторист у ткзсто, тогава ще ми бъде по евтино и от газта :D
Боли ме фара за двигатели и т.н возя се за без пари и двигателя мърка, ще мърка и още 200х км гаранция !!!!!
Коментиран от #140, #143, #146
14:29 08.08.2019
139 Хаха
До коментар #136 от "МАК":
Добре 11 год карах Мазда дизел по ДВГ и съединител нищо не съм барал ама гори 2 пъти по вече от опелчето ми ла са газирам колкото искам и няма да го гася по цял денКоментиран от #142
14:29 08.08.2019
140 Az weee
До коментар #138 от "Б.гд.г.ее...":
Кажи го на Мак дето точи нафта и на колонка не е зареждал,газта е истината няма да я кара тази кола 20 год че да и замине двигателяКоментиран от #144
14:32 08.08.2019
141 МАК
До коментар #137 от "Луд":
Кой казва че има общо с примера който давам!!! Въпросниа 1,8 не е моя кола а на мой приятел който не кара интензивно всеки ден.това че ти нямаш възможност ще го разбера!! Защо да не се кара на бензин та тя от завода излиза само за бензин и реално не е разчетена за газ!! А и моя приятел неще да чува да си слага бомба в колата.моята кола е малолитражен 1,3 пълен инжекцион ами градско повече от 7 не ми дава а извън града към 4!!Мене ме устройва и не се притеснявам!!!от завода не е излязла на газ така че няма как да я съсипя с Агу Абсурд!!!Коментиран от #145, #149
14:34 08.08.2019
142 МАК
До коментар #139 от "Хаха":
Ами представям си как си я подържал за да харчи повече от съсипаната от газ кола!!!14:39 08.08.2019
143 МАК
До коментар #138 от "Б.гд.г.ее...":
Да с моя дизел мога да измина повече от твоя мъртвец на газ!! Много здраве имаш от мен!!14:43 08.08.2019
144 МАК
До коментар #140 от "Az weee":
Нещо си се объркал!! Не точа от никъде и не ползвам горива от неясен произход!! Да е жив и здрав Марешки!! Само там зареждам и нямам проблеми!!!Коментиран от #175
14:48 08.08.2019
145 1234
До коментар #141 от "МАК":
Кое е бомба бе диот, знаеш ли какъв е шанса при зверска катастрофа пластмасовия бензинов резервоар да се спука и какъв е шанса на многослойната метална бутилка АГУ в която газта е под 10 атмосфери налягане да се спука. Немците са го тествали - заливат кола с запалителна течност и я палят - АГУ гръмва на 12-та минута, бензиновия резервоар гръмва на 3-тата. Бомба е щото караш кола за 1000 лева - демек никога не би си сложил АГУ за 2000 поради безпаричие.Коментиран от #148
15:17 08.08.2019
146 кверти
До коментар #138 от "Б.гд.г.ее...":
Вярвам ти. Аз съм с 2 литра мотор и 7 места / кола с тегло 1600 кг. На магистралата със 110 км/ч харчи 10. Газта е 83 ст на Петрол с карта грифон / цена в София /. Смятай 8,30 лева на 100 км. Това ако е дизел на 2,25 лева литъра трябва да харчи 3,7 със 110 км/ч.Коментиран от #180
15:20 08.08.2019
147 хаха
До коментар #136 от "МАК":
Макче ти си най-големия пич, честно ти говоря! Това 3,6 разход на 1.9 тди и 5,9 л с 4 човека на климатик на 1,8 моно можеш да ги постигнеш единствено и само баир надолу и на свободна, ама толкова дълги баири в нашата татковина няма...С едни кабели, едни свещи и ремонт на главата разход среден 8-9 на 5,9 не се сваля! Гоуфу пък с тва 3,5-6 разход или 6,82 лева НЯМА! Пий си шибаните хапчета и не плямпай в нета да си търсиш беседа, смеят ти се хората вече!
Ама той Пасата разхода го дал извънградско, иначе харчел 10, сменили му кабелите и свещите, реклама ли правиш тука?
Сега да ти обясня моето момче, че при разход 3,5 на Гоуфу ти идва към днешна дата 8,96 лв. , което са 9 литра газчица и това 6,82 от къде го измисли не съм наясно, нафта ли крадеш?
Американеца кара 70 процента етанол + 30 бензин през лятото и 60/40 през зимата, с други думи бензин ама не точно, затова там означението е Е86 или Е87 или Е93... Да ти обясня още, че етанола води до доста по-големи детонации в цилиндрите и европейка(визирам автомобил за пазара в Европа) не му издържат съединенията, маркучите, гарнитурите там... Обратното няма проблем...
Тука караме на газчица, защото аз примерно карам 4-5 литрови бензини на газ, харчи 13-15 средно А98 или около 18-20 газчица...
Двадесет газчица обаче струва към днешна дата 19 лева, а 15 бензин са 37,65 или с други думи ДВОЙНО... Да може и да не е 330 коня на газ, ама си върви мазно биймъра и ми е през чепа, какво мислят сополанковците
Коментиран от #150
15:27 08.08.2019
148 МАК
До коментар #145 от "1234":
Не ми развивай теорий на глупостта!! Карай си на газ да ти е Ефтино !!ако е с фабрична агу ще ти повярвам, през последните 2-3 години колко кори изгоряха заради окипазяването им с Агу и то повечето от се опожаряват от окипазените ел инсталаций от мърлячите газаджий каквито са 99 % в Бг!!така че не знам кой е идиота!!15:30 08.08.2019
149 Трябва да си луд
До коментар #141 от "МАК":
Щом колата ти гори 7 ЛИТРА бензин около 15 ЛЕВА на 100км градско, на газ ще е 7.5 ЛИТРА около 6.50 ЛЕВА.Според теб имали разлика между 15лв.и 6.50лв за 100км.?Коментиран от #151
15:31 08.08.2019
150 МАК
До коментар #147 от "хаха":
Слушай пич ти си никой да казва какво съм постигнал с тези коли нито имаш ценз нито познания!!! Не ми дреме че не вярваш за ниския разход на дизела!! Не ми се пише и описва на такива като тебе какво ми е струвало за да го постигна!!!за съжаление е реалност!!! Реален разход както съм писал по горе 6,82 лв на 100 км!!как и защо хората които разбират и са се цапали с колите си знаят за какво говоря!!!Коментиран от #161
15:43 08.08.2019
151 МАК
До коментар #149 от "Трябва да си луд":
Не ме бърка !! Сипвам си бензин на Марешки и ще е не повече от 11-13лева !!разлика която не ме бърка и не ми унищожава колата!!!съжалявам!!15:49 08.08.2019
152 Бойко Борисов
Коментиран от #153
16:33 08.08.2019
153 МАК
До коментар #152 от "Бойко Борисов":
Хахохахаха верно е това!!!!Коментиран от #154
16:38 08.08.2019
154 Бойко Борисов
До коментар #153 от "МАК":
Даже и колата ми е без пари заедно с тапите16:53 08.08.2019
155 МАК
Коментиран от #166
17:18 08.08.2019
156 Мамата
18:33 08.08.2019
157 Реално
18:43 08.08.2019
158 Имам един познат
Коментиран от #160, #163
18:49 08.08.2019
159 гост
До коментар #59 от "Пешо":
Интересна аритметика! Значи с една заплата от 300 лв. зареждаш 30 резервоара по 40 литра или 1200 л. при сегашната цена на горивата заплатата ти би следвало да е около 3000.2000-та заплата ми на бензиностанция бе около 350 лв. При цена на А91 - 1,07. Приравнено към днешните цени на гориво почти НИКАКВА промяна в стандарта на заплащане за почти 20 години демокрация. Все едно е комунизма с фиксираните цени, отпечатани на изделието. Стряскащо е!
19:08 08.08.2019
160 МАК
До коментар #158 от "Имам един познат":
Да възможно е защото е със 6 скорости и ако е пипнал мотора грамотно напълно е възможно да реализира толкова малко със 6 степенна кутия и кротко каране разбира се!! Но това ме ти не вярваш че р възможно сие твоя работа19:18 08.08.2019
161 гост
До коментар #150 от "МАК":
Леко се изхвърляш пич. Шкода правеха 1000 км. рекламно състезание със стандартни дизели. Рекорда беше 2,7 / 100, но имай в предвид, че за да постигнат такъв разход, скоростта е била силно ограничена, всяка възможна инерция използвана и т.н. Журналистите отразили тогава събитието и те са участвали и то по правилата на състезанието, а разхода който са постигнали въпреки старанието си е бил 3,5.Всяка голяма фирма, с голям автопарк има система за контрол обвързана със всякакви справки. Бил съм отговорен и съм следил автопарк от 10-ина нови малолитражни дизели. За месечен пробег между 2 и 3 хиляди смесен цикъл никой не е смъквал среден разход по 5, а тези с по-тежките крака минаваха 6/100.
Коментиран от #162
19:25 08.08.2019
162 МАК
До коментар #161 от "гост":
Нищо не се изхвърлям а казвам реални неща за да се реализира ниския разход трябва да се излезе от скапаните им заводски рамки тоест задължителем мод на колата - без това не става.за да стане се иска познания и усет къде и какво трябва да се пипне.просто спри да пишеш на тема дизели не си в час!!Коментиран от #164
19:32 08.08.2019
163 Имам един познат
До коментар #158 от "Имам един познат":
Да не би ти да си този познат звънни ми когато колата ти се превърне в петролна рафинерия да си взимам нафта на половин цена19:38 08.08.2019
164 hienata
До коментар #162 от "МАК":
Дай нещо конкретно, к,во е това "пипане" , какви са тези чудеса.Аз имамам "малолитражка" Поло 1,4 бензин . Разход - софииско (градско) 8-8,5 на 100, извънградско (подбалканската) 7-7,5 на 100, магистрала със 140 - подминавам 10 на 100. Имах дизелов Авенсис 2,0 "пипнат" на около 130к.с и с най-голямо старание съм го свалял до 6,00 на 100 нафта (от хубавата). Имам в момента Кашкай 2,0 бензин/газ както и да го карам под 10 на 100 няма. Дай нещо конкретно, иначе само обиждаш без да казваш нищо. Цифрите са ти нереални , особенно за Пасата, за малолитражката също разхода "извънградско" е доста нисък, а ако добавиш и магистрала (пак е извънградско) е направо нереален .20:31 08.08.2019
165 МАК
Коментиран от #186
20:55 08.08.2019
166 Благодаря ти МАК
До коментар #155 от "МАК":
Първо искам да благодаря на господин МАК,както и на всички хора(както и моите най-добри приятели) които карат на Нафта.Имам 2 мерцедеса 2.5 турбодизел и 2.3 бензин/Газ.Дизела в момента е 2.17.Извънградско в най-добрият случай до 90-100км харчи 6/100 по2.17 е 13лв.Другият който е на газ харчи 9/100 по 0.90 е 8лв на 100км. Като динамика почти няма разлика.За 10000 е разлика в горивото от 500лв които мога да вкавам в ,ремонти, които газта ,прави,! Така или иначе съм благодарен на МАК защото ако всички започнат да карат на ГАЗ тя ще стане колкото дизела.Коментиран от #167, #178
20:56 08.08.2019
167 МАК
До коментар #166 от "Благодаря ти МАК":
Имам питане защо сипваш нафта за 2.17 ?? На мен нафтата ми излиза 1,97 последно от Марешки??мерцедеса ти на дизел ако се пипне как трябва ,ще го свалиш поне с 1,5 литра надолу!!!Коментиран от #169
21:08 08.08.2019
168 Леля ти
До коментар #75 от "Стига ва":
Що, на теб леля ти ли ти обяснява21:11 08.08.2019
169 Мак
До коментар #167 от "МАК":
Най-близката бензиностанция на марешки е на 150км от мястото където живеяКоментиран от #170
21:49 08.08.2019
170 МАК
До коментар #169 от "Мак":
Ужас е това е гадно!!!21:57 08.08.2019
171 Пурко
Коментиран от #172
22:11 08.08.2019
172 МАК
До коментар #171 от "Пурко":
За града да но за дълъг преход не става!!!кат ти свърши батерията насред полетата ще те питам колко е хубава!!!Коментиран от #173
22:21 08.08.2019
173 Пурко
До коментар #172 от "МАК":
За това си прав , колата е предназначена за пробег 160 км с едно зареждане. За по дълги дестинации я качваш на влака и си гледаш кефа. От 10 години живея в Холандия и тук е така. А що се отнася до опазването на околната среда , през повечето време караме велосипеди , хем здравословно , хем евтино , хем екологично чисто. И още нещо , не че се хваля но в Холандия ако караш електромобил не плащаш данък. Ако и в България е така масово ще се карат електромобил , но няма как да стане , хазната се пълни от данъци.Коментиран от #174
22:36 08.08.2019
174 МАК
До коментар #173 от "Пурко":
Съгласен!! Без грам да споря!!23:12 08.08.2019
175 Българин
До коментар #144 от "МАК":
Те тука вече ме уби там на марешки най некачествените и стига си обяснявал глупости аз такъв кошник като тоя пасат съм карал чисто нов от магазин и пак немаше такъв разход а съм и карал такъв на газ и колата беше на 600к+ със сменени незнайно колко шофьори и вървеше на бургияКоментиран от #176
23:46 08.08.2019
176 МАК
До коментар #175 от "Българин":
Пълни глупости пишеш точно от Марешки нямам прблеми !!! Бил карал такъв от нов ,като се попипнат някой работи може да харчи толкоз малко проверено е !! Това че не си наясно какво и що не ми дреме!!!00:18 09.08.2019
177 Ганьо
00:39 09.08.2019
178 Ганьо
До коментар #166 от "Благодаря ти МАК":
Дизелката ти въобще не е икономична. 6/100 извънградско харчи и моят Акорд на бензин. Дизела е икономичен само като нов, но докато стигне до БГ е сдухан отвсякъде и разхода вече е двоен, но майсторите услужливо ни спестяват тази подробност, защото и те хранят семейства..... И като цяло разходите по дизела са повече като поддръжка, но Ганьо иди че му обяснявайКоментиран от #179
00:50 09.08.2019
179 Този коментар е премахнат от модератор.
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 Б.гд.г.е...
Коментиран от #182
03:35 09.08.2019
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Б.гд.г.е...
До коментар #182 от "МАК":
Че е асматик, асматик е няма спор. Ама не ми обяснявай че е боклук мотора. И не е екотек ;)Взел съм си я щото ми е рентабилна, пак ще ти кажа мини 500км с 30лв и ти поемам разхода за гориво до края на живота ти. Иначе за кушията като трябва по бързо да се придвижвам съм със Сигнум... При него разхода е двоен спрямо астрата обаче пак ми е рентабилен със тези цени, пък и такива като теб с черните пушеци ми е забавно да се мъчат да ме хванат :)
Коментиран от #184, #197
06:57 09.08.2019
184 МАК
До коментар #183 от "Б.гд.г.е...":
За разхода май не разбра че съм го посочил малко над ефтинията ти на газ!!! Черни пушеци при мен няма много рядко при рязко натискане изпушва за момент което е нормално за всеки турбо дизел!! Абр зависи кой сигнум??!! Един с една вектра цдти отнесе шамара .така или иначе аз не гоня никой просто в определени моменти показвам на някой че колите им не са чак толкова вървящи колкото си мислят!!Коментиран от #185
07:38 09.08.2019
185 Б.гд.г.е...
До коментар #184 от "МАК":
Въздух под налягане! Говориш много не казваш нищо, вземи полей доматите поне, по хладното свърши нещо...Коментиран от #188
08:27 09.08.2019
186 hienata
До коментар #165 от "МАК":
С това изказване "японските не могат да се пипат" си спечели много минуси. Могат и то много . Без смяна на турбо, само с леко препрограмиране , по големи въздуховоди и ауспух 15к.с , толкова ми стига. Такава Тойота с доста промени (модвана ,както се изразяваш) има в Плодив и е 180 к.с на колела. Полото е 9N 100 к.с. Нисана е 2.0 140 к.с.Коментиран от #190, #192
08:36 09.08.2019
187 селянин от обеля
До коментар #14 от "Jeep":
Аз взех книжка през далечната 1985 г есента и успях да заредя на баща ми москвича за 70 ст. литър бензин и на другия ден стана 90 стотинки, майка ми вземаше 120 лв. заплата смятайте колко е било евтино спрямо доходите. Тогава газовите уредби бяха некачествени скъпи и никой не караше на газ.09:25 09.08.2019
188 МАК
До коментар #185 от "Б.гд.г.е...":
Както и ти!!! Същата работа та още по голям въздух!!!12:23 09.08.2019
189 ванко
До коментар #1 от "Марто":
Пич те СА по-екологични!!!! И смятам всеки каращ на бензин за мазохист. И 10 бона да взимах щях на газ да си карам! Пък вие карайте трошените дизеляци. Нека ви е !!Коментиран от #191
12:36 09.08.2019
190 МАК
До коментар #186 от "hienata":
Голяма работа че съм спечелил минуси!! Това ми беше единствения досег с японска кола с което тотално ме отказаха и ми паднаха в очите!! Това което пишеш мога да ти повярва само за по големите въздуховоди и ауспух да но за ремапване не стават тука лъжеш заводските екута са заключени баш специалист по това ми го обясни,Освен ако не си сменил екуто с друго където номера става но не е евтино!!! С ремап като хората обикновенно се отключват разумни 35 коня!!! Оттам се пренаписват горивните смеси елиминират се всякакви екобоклуци файда от тях няма особенно на наще подобия на горива лесно се затлачват аварират оттам доста по голям въртящ момент от което произтича ниския разход особенно в комбинация с по големите въздуховоди интеркулер и ауспус!!! Изкараш ли я от заводските рамки почват да харчат адски малко не знам защо повечето скачат и не вярват без грам да са си цапали ръцете и сами да се уверят??!!!12:38 09.08.2019
191 МАК
До коментар #189 от "ванко":
Ама карай си мъртвеца на газ и си вярвай!!!12:39 09.08.2019
192 МАК
До коментар #186 от "hienata":
Разгледах данните на твойто поло няколко неща могат да се пипнат - както каза по горе малко по големи въздуховоди и ауспух и елиминиране на екобоклуците свещите директно ги сменяш с 4 електродни за по добро изгаряне,за ремап там повече от 10 коня отгоре не може да се заложат тъй като е атмосферен мотор!!задължително пълна синтетика масло 5w30 или 40 на Фв!!това е което аз бих пипналКоментиран от #193
12:50 09.08.2019
193 hienata
До коментар #192 от "МАК":
Свещите на Полото са иридиеви и си ме устройват. Повечето неща съм ги направил и като вървеж ме устройва. Тойотата я прави Влади (прави комп. за автомобил ) Препрограмира го наново, нищо заключено няма (поне за него) може да питаш НАП :))Коментиран от #194
13:29 09.08.2019
194 Този коментар е премахнат от модератор.
195 МАК
14:25 09.08.2019
196 никси
До коментар #104 от "hienata":
абе според мен което си е направено на бензин да си е на бензин , което на дизел на дизел , какви са тия циркове не може да разберем , баровците с джипове с по 5000 кубика мотори и му слага газ , дали В алентин Златев и Боико тиквунски на тоиотата си е сложил газ ,щото няма пари маи .Коментиран от #198
15:32 09.08.2019
197 Ганьо
До коментар #183 от "Б.гд.г.е...":
Това да наричате бензиновите коли "астматици" е Малоумие което само в Бълхария може да се чуе. И доказва че не си познавате колите и не знаете как да карате! Бах, те от Ф1 да вземат някой българин за инженер да научи всички как се прави състезателна кола на нафта, а? Кюмюрджийски акъли!Коментиран от #199
15:33 09.08.2019
198 МАК
До коментар #196 от "никси":
Никси вярваш ли че явно на масата хора явно им говоря на китайски те са на принципа кво си баба знае това си бар и друго не приема!!!17:08 09.08.2019
199 МАК
До коментар #197 от "Ганьо":
А ти кой си да даваш акъли с твоя асматик със разни витеци умрели ??!! Като не разбираш от дизелови коли какво даваш мнение без да имаш понятие??!!17:10 09.08.2019
200 3794
До коментар #1 от "Марто":
Дали е екологична колата ми заради агу не знам и не ми пука особено. Но ако кошница наричаш нещо, което прави по 20 000 км на година и не е мръднало, значи ти е грешна сметката. Карай си дизеловата ламя и сменяй дюзи и турбини, лакей!Коментиран от #201
18:48 09.08.2019
201 МАК
До коментар #200 от "3794":
Ако я подържа как трябва нищо няма да сменя!!!19:32 09.08.2019
202 Пешо
09:37 10.08.2019
203 Газаджия
Коментиран от #204
10:05 10.08.2019
204 МАК
До коментар #203 от "Газаджия":
Ама карай на газ те после ремонтчетата ше излезнат да не казвам откъде!!! Нека ти е ЕФтино!!!Коментиран от #205
16:16 10.08.2019
205 Ганьо
До коментар #204 от "МАК":
МАК наистина прекаляваш. Всички таксита са на газ и работят на много по-тежък режим от частните коли. Спри се най-после. Газта поне не пречи никому! (да си отворят прозореца да покарат с кеф) Газта не прави ония мръсници и крадци милиардери, с 55 %акциз!!! Стига толкова, 200 + коментара изписахте!Коментиран от #206
17:06 10.08.2019
206 МАК
До коментар #205 от "Ганьо":
А ти спри да разсъждаваш не съм споменавал такситата там е оправдано затова не споря!! Говоря и споря за личен автомобил не такъв за работа!! Аз съм за да си караме колите за това гориво за което са произведени но престъпнонзавишените цени тласка хората към тая глупост оттам се напълва с дръгели пушещи и бълващи после за екология ми говорят !на запад също карат стари коли ! Но никоя не е газ поне това което аз съм виждал!!подобна кола като дойде в бг първата работа без да мисли слага газ а дали тая кола е за това това трябва да се забрани!!Съжалявам!!Е които си купи кола със газова от завода това е друга бира!! Тях не коментирам.ще изпишем 200 коментара щот са много разбирачите!!!добре че по голямата част противници на агу като мен не пишат щот ще станат 400!!Коментиран от #207
18:27 10.08.2019
207 До Мак
До коментар #206 от "МАК":
Никоя не била на газ на Запад? Хахаха - я виж Холандия дето стандарта на живот е висок, я виж Германия и дори италианските бензиностанции - на всичките има метан. Ама наистина на всички11:34 14.08.2019