Атина, Гърция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
1.5 млн. продадени Captur-а до момента са доста сериозен показател, че този автомобил е един от бестселърите на марката и с появата на второто поколение трябваше да се внимава много. Французите показаха статично автомобила във Франкфурт през септември, а сега организираха и първите му динамични тестове в Атина.
Наш екип беше на мястото на събитието, където успяхме да изпитаме възможностите на второто поколение Renault Captur. Първоначалните ни впечатления са основно положителни, но колата, като всяка друга, има и своите недостатъци. И ако при появата на първия Captur, той трябваше да се конкурира основно с Nissan Juke, сега, конкурентите са повече от 20 и респективно трябва да се обръща повече внимание към детайла.
Екстериор
Това се вижда още от пръв поглед. Дизайнът е значително осъвременен, а при пряко сравнение с предшественика се вижда, че Captur е станал по-модерен и по-мускулест. Твърдението на французите, че колата разполага с по-остри черти и с подчертано атлетични контури определено съответства с действителността. Освен това кросоувърът е станал с 11 см по-дълъг, като дължината му вече достига 4.23 м.
Разширението на каросерията не е много в сантиметри, само 2 см, но тази промяна определено си личи и оказва положително влияние, както на дизайна, така и на функционалността на колата. На очи се набиват и новият LED-светлинен подпис, по-тесните и по-издължени стопове, както и по-модерните предни светлини. Като цяло, спокойно можем да кажем, че новият Captur е станал по-модерен и по-луксозно изглеждащ.
Интериор
Последното твърдение важи и с пълна сила за салона на колата, особено в по-високите нива на оборудване. Материалите са по-меки, по-качествени, като един от малкото минуси е свързан с недотам добрата сглобка. Това обаче ще остане незабелязано от по-неопитно око и не представлява кой знае какъв недостатък. Салонът изглежда авангардно, но наред с това е доста практичен и функционален. Основният акцент в него е т.нар. "плаваща" конзола.
Тя е изключително ефектна и в същото време удобна, но е достъпна само за версиите с автоматична скоростна кутия. Сделките са с добре изразена странична поддръжка, не са меки, но са ергономични. Увеличената дължина на колата води и до по-голямо пространство за краката на пасажерите отзад, а по-широкото купе прави задния диван удобен за трима пътници. Задната седалка е с възможност за регулиране в предно-задна посока, като диапазона е 18 сантиметра.
По този начин обемът на багажника може да се увеличи до впечатляващите (предвид този клас) 536 литра, при 477 литра при досегашното поколение. Персонализацията в салона също заслужава внимание, защото се предлагат 18 различни комбинации. Единственият проблем в интериора е навигационната система, която е дело на Tom-Tom и продължава да показва неточности и забавяне. Иначе, въпросната навигация се проектира на огромен, вертикално ориентиран дисплей, който е информативен и удобен за навигиране.
Двигател и ходови характеристики
Новият Captur разполага от прилична гама от дизелови и бензинови двигатели, като интересното е, че по-малкия бензин Tce100 се предлага и с фабрична газова уредба. Тази кола ще разполага и с хибридна версия, но нея французите ще представят по-късно, като това ще е първият хибрид за марката. Неговият силов тракт ще се състои от атмосферен 1.6-литров бензинов двигател и от електромотор.
Дизелът със 116 коня е добре познат и доста икономичен, но не беше наличен по време на тестовете в гръцката столица. Най-оптимален според нас е новият двигател, който се използва от французите и който е съвместна разработка на Mercedes и Renault. 1.3-литровият мотор е икономичен и предлага перфектна динамика за лекото кросоувърче. С него колата се чувства изключително пъргава, динамика не липсва в нито един от оборотните режими, а EDC трансмисията на Renault е идеално адаптирана към мотора. Мощността му е 131 конски сили и не изисква честа смяна на предавките.
Моторът не е твърде шумен, дори по време на ускорение и високи обороти. Той е оптимален компромис между практичност и удоволствие от шофирането. Що се отнася до возията, то тя е подчертано твърда - особено с по-големите джанти, които са налични в по-високите нива на оборудване. Колата обаче е стабилна в завои, а новият електромеханичен усилител на волана прави така, че тя да се усеща стегнато, по-твърдо и по-директно. В обобщение можем да кажем, че подобно на новото Clio и тук Режията се е справила добре с шасито. Недостатъкът, който няма как да не отбележим, е липсата на 4х4 предаване, което е налично при преките германски конкуренти.
Цена
Моделът ще започне да се предлага на нашия пазар от месец февруари следващата година и поради тази причина все още няма конкретни цени за България. В Германия обаче стартовата цена за новия Captur e 17 950 евро. От пролетта на следващата година ще започне предлагането и на Plug-in-Hybrid версията, за която споменахме. В обобщение ще кажем, че предвид качествата, визията и ориентировъчната цена, новият Captur има всички шансове да остане на едно от челните места по продажби в този сегмент у нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАРС
Коментиран от #6
13:06 10.11.2019
2 мани мани
13:10 10.11.2019
3 999
Коментиран от #9, #11, #18, #41
13:30 10.11.2019
4 Random
13:32 10.11.2019
5 VikiLexus
Коментиран от #20, #39, #45
13:35 10.11.2019
6 Панчо
До коментар #1 от "БАРС":
За какво ти е? Автомобила е хубав, но кросойвър SUV без двойно предаване е като на плащаш с продадена лодка... Мислиш си, че ще стигнеш, но не се знае...Коментиран от #17
13:37 10.11.2019
7 гост
Коментиран от #8, #26
13:38 10.11.2019
8 ВикиВарна
До коментар #7 от "гост":
Само че няма да ти стигнат доникъде 30 000 лв. за новия Каптюр! Базово е 38 000 лв. с някой друга екстра - навигация Лед основни фарове отлита на 45 000 лв.Коментиран от #21
13:46 10.11.2019
9 Хойо
До коментар #3 от "999":
Ами хората мислят в глобален мащаб.След 5 години като стане на 200 000 км,или отива за старо желязо,или идва в България.Никой не мисли че някакъв селянин цял живот кара на хората гробниците и цял живот колите му са на 200 000кмКоментиран от #16
14:06 10.11.2019
10 боцко
отвратителна френска шитня
Коментиран от #12
14:27 10.11.2019
11 Чоне
До коментар #3 от "999":
Кога си карал такова ве пещерняк14:37 10.11.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Мечо
Коментиран от #22
14:45 10.11.2019
14 БЪЛГАРИН
15:07 10.11.2019
15 Гост
15:11 10.11.2019
16 Миризлив пор
До коментар #9 от "Хойо":
То това с проблемите по двигателя дава директно негативи върху продажбите след 5 години. Преди 20 години двигателите на Клио, Меган и Лагуна спокойно и безпроблемно си минаваха по над 500 000 км (първите дачии бяха с тези двигатели), след 2000 година за двигателите нищо хубаво не мога да кажа но това директно удари вторичния пазар а разнесе ли се славата никой не иска да купи кола която ще се обезцени тотално след 5 години.Коментиран от #23
15:48 10.11.2019
17 Random
До коментар #6 от "Панчо":
То въобще за сув няма смисъл да си даваш парите. Ниско отдолу, тромаво, високо купе, по-бавно, по-голям разход. Едно комби е 100 пъти по-кола.Коментиран от #33, #42, #63, #69
16:11 10.11.2019
18 Глупости
До коментар #3 от "999":
Пълни глупости пишеш. 100 к.с. от 1 литър не не твърде много. Още преди 20 години немските боклуци vag имаха 1.8т 180 коня.Виж Мерцедес имат в момента 2.0турбо в А45 около 400к.с. или 200 коня на литър. Двигателите се развиват , а гаражните майстори и кибици си знаят едно и също.
16:12 10.11.2019
19 Random
Коментиран от #40, #43, #59
16:13 10.11.2019
20 Глупости
До коментар #5 от "VikiLexus":
1.33 tce двигателите са използвани първо в рено сценик 2018 година. Мерцедес а клас 2018 .16:15 10.11.2019
21 Глупости
До коментар #8 от "ВикиВарна":
Led основни фарове се предлагат още в най-базовото оборудване на Renault clio 5 и captur 2. Защо заблуждаваш без да си прочел. Ценовата листа и оборудване на клио 5 има отдавна и се вижда в интернет.16:19 10.11.2019
22 Глупости
До коментар #13 от "Мечо":
Нормално е да дърпа добре като е 260 нм още от 1600 оборота и се запазва същия до 4500. Слага се в състезателни клио. Там е 190 коня 320нм . Карат ги като за последно и не се чупят.16:24 10.11.2019
23 Глупости
До коментар #16 от "Миризлив пор":
Гледайки цените на 5 годишни каптури не бих казал че се обезценават . Напротив. Доста добри са, хората не ги продават и си държи цена.16:31 10.11.2019
24 Гост
Коментиран от #25
17:42 10.11.2019
25 Fiat
До коментар #24 от "Гост":
Не знам как сравняваш 1.9jtd който може да е 16v 150к.с. 300нм с 1.3mjet 90к.с. 200нм. Нормално е едното да върви повече.Коментиран от #27
18:46 10.11.2019
26 Мнение
До коментар #7 от "гост":
Колата на картинка е хубава, но на мен ми е малко тясна. Мисля да купувам ново рено и се поразходих до тазгодишния автосалон да ги "усетя" всичките модели на щанда. Е, този каптюр ми се струва, че е по-тесен от предишния модел - така мисля, защото му правих тест драйв в Рено. Първо рамката на вратата те принуждава да се сгънеш на буква Г за да влезеш, аз съм 1.70 висок (т.е. не съм от най-високите). При най-ниско положение на седалката, усещам тавана над главата си. За да ми е комфортно трябва да наклоня облегалката доста назад. Обзорът отпред ми е малко като на бронирана кола - сенниците са ми точно над погледа. На шофьорското място ми се видя малко тясно. Нещо цялата концепция в този капюр не ме привлече. Седнах в братовчеда му Пежо 2008 - същата по-замисъл талига - е, вътре е усещането е, че си на по-широко, а предния прозорец е по-панорамен. Това си е мое мнение разбира се...Коментиран от #28, #70
18:59 10.11.2019
27 Гост
До коментар #25 от "Fiat":
Ами, като е нормално, карай ти 1,3 пък аз ще си карам 2,4 jtd-то. Няма нужда да ми обясняваш кое колко може. Обясни на производителите как се качва 1,3 на тон и половина купе.Коментиран от #29
19:03 10.11.2019
28 Renault
До коментар #26 от "Мнение":
Точно на изложението влизах в клио 5 и каптур 2. Висок съм 2 метра и не ми опира главата в тавана. Да , обикновено в тези коли влизаха жени и с техните настройки на седалката ми беше невъзможно да вляза дори но при свалена до долу седалка си беше достатъчно дори за 2 метра . И имах 5-8 см над главата до тавана.19:20 10.11.2019
29 Fiat
До коментар #27 от "Гост":
Той производителя си прави каквото иска а ти защо си купи 90 коня на 1.5 тона? :DКоментиран от #31
19:31 10.11.2019
30 Защо
Коментиран от #32
19:38 10.11.2019
31 Гост
До коментар #29 от "Fiat":
Отговарям за последно.Щото жената се затръшка за малкия данък. Сега съжалява. Иначе стария 1,9 беше 105 коня.19:41 10.11.2019
32 Renault
До коментар #30 от "Защо":
Защото никога не са карали такива автомобили и не става дума за финансови възможности , като отидеш при дилъра за тест драйв не те пита за заплатата ти.Просто са чували от кварталния майстор бай Иван че френските коли не ставали.
Скъп бил лизинга 200 -300 лв но пари за цигари и алкохол имат .
Карал съм немски френски и италиански автомобили и само немските са ме оставяли на пътя.
Коментиран от #35
20:03 10.11.2019
33 Ало-Ало
До коментар #17 от "Random":
Бе ти добре ли си? Никой не те кара да караш SUV, каквото ти е на душата, това карай с кеф, ама да ми казваш,че това били безсмислени автомобили... може да го твърди само някой, който не се е качвал и карал такъв. Затова това е най- търсеният сегмент в момента. Предимства: по-добра видимост,висок клирънс за катерене и качване по места, където с комбито ще си оставиш бронята, просторно багажно отделение, задължително 4*4 , красива визия. Недостатъкът е по-високият разход, но то не може всички дини под една мишница.Коментиран от #36
22:00 10.11.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Random
До коментар #33 от "Ало-Ало":
Глупости, повечвто са на предно и ако ги погледнеш отодлу, я подрамника, я картера ще ти задерат там където някое по-високо комби ще мине като нищо. Много ми е интересно как виждаш повече като всички други са пак с такива грозни и високи боклуци. А едно Allroad/Alltrack/Outback на офроуд ще те оставят много назад. Багажника само е по-висок, нито е по-дълбок, нито по-широк. А за визия няма сравнение, комбито е в пъти по-красиво.Коментиран от #71
23:07 10.11.2019
37 Plovdiv
23:08 10.11.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 ...
До коментар #5 от "VikiLexus":
Е какво като е взето от дъстър.. Ти случайно да не би да не знаеш че дачия е рено 💪🏿04:39 11.11.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Николай
До коментар #3 от "999":
На мой приятел бензиновия Кашкай купен нов на лизинг и още в гаранция му сменяха сегментите на 43000 км. щото взе да харчи масло.07:10 11.11.2019
42 Гост
До коментар #17 от "Random":
Какви глупости пишеш изобщо? Има СУВ-ове по 700 к.с. има и доста проходими. Да не мислиш, че всички са като това Рено без 4х4 и с анемични мотори?Коментиран от #48
07:16 11.11.2019
43 Въздух под налягане
До коментар #19 от "Random":
Еи шизофреник колко коли си имал, колко кмри сси врътнал та да се изказваш супер неподготвено, приказваш някакви анафоризми тук и измислени от комплексираното ти мислене глупости. Ти си беден като мишле и никога няма да караш ново Рено, нов Ситроен, нива Хонда, нови БМВ караш "премиум" щайга на 15 год 5 ти собственик която самият ти не харесваш, но самият ти знаеш че нямаш и пари да я смениш.Коментиран от #47
07:17 11.11.2019
44 Фернандо Алонсо
Коментиран от #46
09:04 11.11.2019
45 SSI
До коментар #5 от "VikiLexus":
Не говори глупости! Взели били... Ти изобщо сядал ли си в Дъстър? А този двигател го слагат първо на Меган - 115 к.с и 140 к.с, после на Каджар - 140к.с и 160 к.с и доста след това на Дъстър - 150 к.с. На Мерцедес А и В класа също...09:51 11.11.2019
46 Random
До коментар #44 от "Фернандо Алонсо":
Аз само тука пиша бе, нещо да не ме търсиш или следиш? Факт е че немците правят най-добрите коли.Коментиран от #56, #62
09:53 11.11.2019
47 Random
До коментар #43 от "Въздух под налягане":
Не позна. При всички случаи по-добре 10 годишно бмв пред нова френска или румънска чикия.Коментиран от #51, #68
09:54 11.11.2019
48 Random
До коментар #42 от "Гост":
Има щото има идиоти които да ги купуват тия недоразумения. Комби или седан със същата мощност ще е по-бърз от сув със 700 коня. А тия проходими сувове се броят на пръсти, джип вранглер, рейндж ровер(макар че той едни 90% от времето е в сервиза) и Г класа. Нито са проходими като истински джип (нисан патрол,уаз,4х4, ленд крузер и др.)Коментиран от #50
09:58 11.11.2019
49 ЛЕНИН
Коментиран от #52
10:23 11.11.2019
50 Гост
До коментар #48 от "Random":
Дали с твоето комби ще си проходим, колкото с Форестър? А дали твоето комби ще върви по-бързо от такъв Форестър, но STI? Не мисли, че хората са прости, че масово предпочитат СУВ.Коментиран от #55, #64
10:34 11.11.2019
51 SINGLE
До коментар #47 от "Random":
При вс случай си крайно неграмотен на тема автомобили. Нямаш пари да си купиш нова бензинова кола и за това минаваш на стар милиинник дизел , комби че по-евтиничко и се бивш в гърдите , същевременно те е яд че друго не може да си позволиш. Бас ловя че ако се качиш в една френска кола нива с найлоните и ти светне вътре конзолата и таблото ще ти замръзне гледката, но не ти обичаш да ти мирише на евтин атоматизатор и пепеливо табълце, че премиум класа на 15 год си е баш ганьовската ти работа, да не забравиш добавчица да си купиш, сега сигурно има зимни на промоция.Коментиран от #65
10:40 11.11.2019
52 SINGLE
До коментар #49 от "ЛЕНИН":
Нивата ти на нивата на село, истинските джипове с русите катери в мола в Дубай селско чедоКоментиран от #57
10:41 11.11.2019
53 SINGLE
10:43 11.11.2019
54 Doni
10:45 11.11.2019
55 Random
До коментар #50 от "Гост":
Че той форестъра е повдигнато комби. Аутбака също. Айде да видим кое е по-бързо и проходимо - A6 Allroad 55TFSI/TDI или твоя форестър. Той няма STI версия между другото.Коментиран от #58
11:04 11.11.2019
56 asd
До коментар #46 от "Random":
Всъщност най-добрите коли ги правят японците,а не немците ! :)А да кажеш, че Вранглер и G класа не са проходими, си е откровенно идиотщина.
А не знам колко време рейнджа е в сервиза, ама ти кога си имал рейндж в жалкото си съществуване ?
Коментиран от #66
11:10 11.11.2019
57 KOC
До коментар #52 от "SINGLE":
дубай и джип хахах фат мак там е само асфалт веКоментиран от #60
11:42 11.11.2019
58 Гост
До коментар #55 от "Random":
Отиди и им кажи на японците, че нищо не разбират и Форестъра не е кросоувър, а е повдигнато комби. И къде намесваш Олроуда на Ауди с неговите нелепи 165 мм клиренс срещу 220 на Форестъра?12:05 11.11.2019
59 e66
До коментар #19 от "Random":
хубаво е че имаш мнение, колкото и идиотско да е то12:14 11.11.2019
60 bakalım
До коментар #57 от "KOC":
Фатмаче шейха като има 5 хамъра не ги кара по асфалта ли ве, умен. Плюс това май незнаеш че там е пустиня..Там може да видиш от болид на Ф1 до G63 AMG 6x6 на асфалта, ама нямаш такова въображение и акъл 😂😂12:51 11.11.2019
61 СССР
ТОЗИ ПЛАСТМАСОВ АВТОМОБИЛ ЗА ПРЕТОПЯВАНЕ!
12:55 11.11.2019
62 Komapak
До коментар #46 от "Random":
Немците правят най големите боклуци. За 5г. Лексуса ми е бил в сервиз само за смяна на филтри и почистване. Ти си карай умрелия немец.13:03 11.11.2019
63 гост
До коментар #17 от "Random":
Явно не си карал. Инак не съм съгласен, че колите не са търсени на вторичен пазар. Просто хората им искат много пари. Ето, кола, която е купена през 2014г., например едно Рено Каджар за 38х.лв, сега трябва да струва 18-19х.лв. Отворете мобилето и вижте за колко се продават. Така е в чужбина, колата след 5г. и над 100х.км струва половината от цената си като нова. Ей го, отива Ганчо и дава 38х.лв за Каджар с 1.6д, 130кс и 4х4., кара я 5г. и я пуска на цена от 30х.лв. Е как да се продаде?14:12 11.11.2019
64 Гост
До коментар #50 от "Гост":
Точно са прости, или най-точно са комплексари затова си купуват SUV. За асфалт SUV е жалко - по-зле вози и от седан/комби и от ван/MPV. Ама нали всички искат да са в коли които изглеждат мъжествени и мощни... Няма SUV / освен струващите поне двойно / което да конкурира по място, комфорт и возия една Хонда Одисей или Тойота Сиена. Втората идва дори с 4х4. Няма и SUV което да вози по-комфортно и по-стабилно от един премиум седан като E-class, 5-та серия или А6.Коментиран от #67
14:39 11.11.2019
65 Random
До коментар #51 от "SINGLE":
Седан на бензин без газ карам. Просто ми писна ората да се прехласват по тия сувове като искаш си вземи меган комби ако има, или пежо. Само не претендирай че е по-добро от бмв или мерцедес. Щото нито динамика има, нито по безопасност е по-добре(зависи де), а екстрите са направени евтино.14:40 11.11.2019
66 Random
До коментар #56 от "asd":
Ти четеш ли? Казах че са проходими но няма много като тях.14:42 11.11.2019
67 Гост
До коментар #64 от "Гост":
Брей, хората били прости и комплексирани, а ти си най-хубавия. Като научиш що е то клиренс и добро 4х4, може и да разбереш защо хората предпочитат да имат една мултифункционална кола.Коментиран от #72
14:54 11.11.2019
68 Ало-Ало
До коментар #47 от "Random":
Ми да ти продам мойто- на 8 години е, не на 10. Няма агрегат, който да не е отремонтиран вече- двигател, автоматик, турбо, би-ксенон фар, лед стоповете, амортисьори.Единствено раздатката и ДПФ-а не са се предали още. БМВ са хубави коли, но да я вземеш нова и да и се радваш 5-6г. След това друг да си съсипва нервите. Цените на частите и сервиз са безумни за БГ. Но ти едва ли ще можеш да си позволиш ново, след като пишеш ,че предпочиташ 10 г БМВ.17:10 11.11.2019
69 А бе многознайко
До коментар #17 от "Random":
това е създадено на отделна база от тази на леките коли на марката,за това са и с по-висок клирънс. Това да не са ти немските пущиняци създадени всичките на скапаният Голф и отдолу само котак може да мине. По спомени Каптюр е с клирънс 200 мм.колкото е на Тигана,а чешките му деривати от класа на Каптюр са с 167мм. за версиите с 4х4,а в не малко от случаите високият пътен просвет помага много повече от 4х4 предаването. А за новият Каптюр да кажеш че е бавен с 200 210 км/ч звучи смешно,е да не е спорт кар но е супер,макар ,че за ограничението от 140 -150 км/ч и най-малкият мотор стига Фитипалди.Коментиран от #73
18:08 11.11.2019
70 Аз също сядах в
До коментар #26 от "Мнение":
Каптюра и съм 176 см.,но седалкат бе вдигната до горе,явно някой нисък е влизал преди,та като я нагласх по моят ръст ниско долно положение и на държина по краката,пространство бол. Карам иначе Каджар на 2.5г. но ме впечатли Каптюра с визия и пространство не отстъпващо на Каджара. Съвет,когато влизате в колите по автосалоните си нагласяйте седалките според вас,защото преди вас са влизали и други,и все пак не сме всички еднакви..18:15 11.11.2019
71 Ами справката при
До коментар #36 от "Random":
руснаците показва,че дърто ауди олроуд до 2006г. е с 210мм. при по новият модел е само 185мм. сравнени с 200 на Каптюра има разлика спрямо новото поколение на ауди и то в полза на Рено,а дъртия кошник от 2006г. е по скоро вече за Надин.18:23 11.11.2019
72 Гост
До коментар #67 от "Гост":
Мултифункционална кола е по известна като MPV. Ама явно английския ти е зле. SUV значи друго-Кола за свободното време. Ама като гледам кой ги кара тия играчки не виждам нито сърфове, нито джетове, нито байкове. Виждам семейни хора дето си мислят че са много куул като монтират детско столче в джиБа, а не в истински семеен автомобил.Коментиран от #74, #75
20:13 11.11.2019
73 Я пак
До коментар #69 от "А бе многознайко":
Каптюр е на база на Клио. Пише го навсякъде. Просвета може да е всякакъв. Джука също е базиран на Клио. То и Дъстър е на база на Клио / предишна генерация /. Всички производители минимизират разходи. Иначе няма да оцелеят20:26 11.11.2019
74 Гост
До коментар #72 от "Гост":
Ти не ми обяснявай на мен кое какво значи. Достатъчно беше да те прочете, човек как според теб всички са малоумни комплексари, а ти си най-умния на света. Нито ми изкарваш парите, нито си нещо повече от анонимен хейтър, че да определяш кой какво да кара. Казах защо хората предпочитат СУВ-ове и кросоувъри, ама ти пак продължаваш да пишеш тъпотии и да не вдяваш какво е клиренс и читаво 4х4. Гледай си работата и не се меси там, където не ти е мястото.20:48 11.11.2019
75 Бентлито
До коментар #72 от "Гост":
Проблема ти е в завистта.Имам кинти и каквото си искам това ще карам.Джипа ми харесва, защото ми е по удобен и вози като S класа.Не ме интересува свободно време ли е джетове и байкове.09:11 12.11.2019
76 Работете!
22:31 06.02.2020
77 Сто
17:07 30.09.2020