10 Ноември, 2019 13:00 26 815 77

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

  • renault-
  • captur-
  • тест
Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault - 1

Атина, Гърция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

1.5 млн. продадени Captur-а до момента са доста сериозен показател, че този автомобил е един от бестселърите на марката и с появата на второто поколение трябваше да се внимава много. Французите показаха статично автомобила във Франкфурт през септември, а сега организираха и първите му динамични тестове в Атина.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Наш екип беше на мястото на събитието, където успяхме да изпитаме възможностите на второто поколение Renault Captur. Първоначалните ни впечатления са основно положителни, но колата, като всяка друга, има и своите недостатъци. И ако при появата на първия Captur, той трябваше да се конкурира основно с Nissan Juke, сега, конкурентите са повече от 20 и респективно трябва да се обръща повече внимание към детайла.

Екстериор

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Това се вижда още от пръв поглед. Дизайнът е значително осъвременен, а при пряко сравнение с предшественика се вижда, че Captur е станал по-модерен и по-мускулест. Твърдението на французите, че колата разполага с по-остри черти и с подчертано атлетични контури определено съответства с действителността. Освен това кросоувърът е станал с 11 см по-дълъг, като дължината му вече достига 4.23 м.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Разширението на каросерията не е много в сантиметри, само 2 см, но тази промяна определено си личи и оказва положително влияние, както на дизайна, така и на функционалността на колата. На очи се набиват и новият LED-светлинен подпис, по-тесните и по-издължени стопове, както и по-модерните предни светлини. Като цяло, спокойно можем да кажем, че новият Captur е станал по-модерен и по-луксозно изглеждащ.

Интериор

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Последното твърдение важи и с пълна сила за салона на колата, особено в по-високите нива на оборудване. Материалите са по-меки, по-качествени, като един от малкото минуси е свързан с недотам добрата сглобка. Това обаче ще остане незабелязано от по-неопитно око и не представлява кой знае какъв недостатък. Салонът изглежда авангардно, но наред с това е доста практичен и функционален. Основният акцент в него е т.нар. "плаваща" конзола.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Тя е изключително ефектна и в същото време удобна, но е достъпна само за версиите с автоматична скоростна кутия. Сделките са с добре изразена странична поддръжка, не са меки, но са ергономични. Увеличената дължина на колата води и до по-голямо пространство за краката на пасажерите отзад, а по-широкото купе прави задния диван удобен за трима пътници. Задната седалка е с възможност за регулиране в предно-задна посока, като диапазона е 18 сантиметра.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

По този начин обемът на багажника може да се увеличи до впечатляващите (предвид този клас) 536 литра, при 477 литра при досегашното поколение. Персонализацията в салона също заслужава внимание, защото се предлагат 18 различни комбинации. Единственият проблем в интериора е навигационната система, която е дело на Tom-Tom и продължава да показва неточности и забавяне. Иначе, въпросната навигация се проектира на огромен, вертикално ориентиран дисплей, който е информативен и удобен за навигиране.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Новият Captur разполага от прилична гама от дизелови и бензинови двигатели, като интересното е, че по-малкия бензин Tce100 се предлага и с фабрична газова уредба. Тази кола ще разполага и с хибридна версия, но нея французите ще представят по-късно, като това ще е първият хибрид за марката. Неговият силов тракт ще се състои от атмосферен 1.6-литров бензинов двигател и от електромотор.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Дизелът със 116 коня е добре познат и доста икономичен, но не беше наличен по време на тестовете в гръцката столица. Най-оптимален според нас е новият двигател, който се използва от французите и който е съвместна разработка на Mercedes и Renault. 1.3-литровият мотор е икономичен и предлага перфектна динамика за лекото кросоувърче. С него колата се чувства изключително пъргава, динамика не липсва в нито един от оборотните режими, а EDC трансмисията на Renault е идеално адаптирана към мотора. Мощността му е 131 конски сили и не изисква честа смяна на предавките.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Моторът не е твърде шумен, дори по време на ускорение и високи обороти. Той е оптимален компромис между практичност и удоволствие от шофирането. Що се отнася до возията, то тя е подчертано твърда - особено с по-големите джанти, които са налични в по-високите нива на оборудване. Колата обаче е стабилна в завои, а новият електромеханичен усилител на волана прави така, че тя да се усеща стегнато, по-твърдо и по-директно. В обобщение можем да кажем, че подобно на новото Clio и тук Режията се е справила добре с шасито. Недостатъкът, който няма как да не отбележим, е липсата на 4х4 предаване, което е налично при преките германски конкуренти.

Цена

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault

Моделът ще започне да се предлага на нашия пазар от месец февруари следващата година и поради тази причина все още няма конкретни цени за България. В Германия обаче стартовата цена за новия Captur e 17 950 евро. От пролетта на следващата година ще започне предлагането и на Plug-in-Hybrid версията, за която споменахме. В обобщение ще кажем, че предвид качествата, визията и ориентировъчната цена, новият Captur има всички шансове да остане на едно от челните места по продажби в този сегмент у нас.

Тествахме новото поколение на най-продавания кросоувър на Renault


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 35 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАРС

    91 10 Отговор
    Браво!Харесва ми

    Коментиран от #6

  • 2 мани мани

    22 39 Отговор
    nissan juke :) но малко подобрена версия :)
  • 3 999

    39 98 Отговор
    Кенеф с емблема. А тия пе...ски двигатели издържат 200 000км и умират.

    Коментиран от #9, #11, #18, #41

  • 4 Random

    36 70 Отговор
    Рено Коптор
  • 5 VikiLexus

    24 36 Отговор
    Воланът и климатроника са директно взети от Дъстър 2018г. от високата версия Дъстър Престиже. Конзолата около скоростния лост пък е от Джук 9.2019г. - двигателят 1.3 турбо бензин отново е от фейслифтовият Дъстър Ред лайн 7.2019 г.

    Коментиран от #20, #39, #45

  • 6 Панчо

    30 19 Отговор

    До коментар #1 от "БАРС":

    За какво ти е? Автомобила е хубав, но кросойвър SUV без двойно предаване е като на плащаш с продадена лодка... Мислиш си, че ще стигнеш, но не се знае...

    Коментиран от #17

  • 7 гост

    37 21 Отговор
    Много добре изпипана кола. Тествах стара версия, която бе подчертано евтина откъм материали и с неефектен дизайн. Миналият месец тествах Каджар, много са подобрили салона като качество и ергономия, вероятно и при Каптур ще е така. Стига да имаш 30х.лв за нова кола и да ти достатъчна като обем, няма по-добър вариант.

    Коментиран от #8, #26

  • 8 ВикиВарна

    40 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Само че няма да ти стигнат доникъде 30 000 лв. за новия Каптюр! Базово е 38 000 лв. с някой друга екстра - навигация Лед основни фарове отлита на 45 000 лв.

    Коментиран от #21

  • 9 Хойо

    67 7 Отговор

    До коментар #3 от "999":

    Ами хората мислят в глобален мащаб.След 5 години като стане на 200 000 км,или отива за старо желязо,или идва в България.Никой не мисли че някакъв селянин цял живот кара на хората гробниците и цял живот колите му са на 200 000км

    Коментиран от #16

  • 10 боцко

    25 67 Отговор
    тоя мотор го слагат на косачки на трева
    отвратителна френска шитня

    Коментиран от #12

  • 11 Чоне

    39 2 Отговор

    До коментар #3 от "999":

    Кога си карал такова ве пещерняк
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Мечо

    28 4 Отговор
    Този двигател 1.3 турбо при Нисан Кашкай е 160к.с. Тествах такъв- дърпаше прилично. За града ще е ок- нисък разход / добра динамика. Само че щом се оплакват от сглобката, ще има да скърца яко и да подрусва доста по нашите” лунни пейзажи”.

    Коментиран от #22

  • 14 БЪЛГАРИН

    26 13 Отговор
    С една дума купете си дъстър
  • 15 Гост

    27 22 Отговор
    Хубава е колата, но лично мен тези рога на фаровете отпред и на стоповете отзад ме дразнят изключително много. А така е и при другите модели на Рено. А и двигателчетата са хилави. Няма да е тази моята марка!
  • 16 Миризлив пор

    20 13 Отговор

    До коментар #9 от "Хойо":

    То това с проблемите по двигателя дава директно негативи върху продажбите след 5 години. Преди 20 години двигателите на Клио, Меган и Лагуна спокойно и безпроблемно си минаваха по над 500 000 км (първите дачии бяха с тези двигатели), след 2000 година за двигателите нищо хубаво не мога да кажа но това директно удари вторичния пазар а разнесе ли се славата никой не иска да купи кола която ще се обезцени тотално след 5 години.

    Коментиран от #23

  • 17 Random

    43 23 Отговор

    До коментар #6 от "Панчо":

    То въобще за сув няма смисъл да си даваш парите. Ниско отдолу, тромаво, високо купе, по-бавно, по-голям разход. Едно комби е 100 пъти по-кола.

    Коментиран от #33, #42, #63, #69

  • 18 Глупости

    33 11 Отговор

    До коментар #3 от "999":

    Пълни глупости пишеш. 100 к.с. от 1 литър не не твърде много. Още преди 20 години немските боклуци vag имаха 1.8т 180 коня.
    Виж Мерцедес имат в момента 2.0турбо в А45 около 400к.с. или 200 коня на литър. Двигателите се развиват , а гаражните майстори и кибици си знаят едно и също.
  • 19 Random

    15 48 Отговор
    Рено никога не са могли да правят коли, ситроен и пежо са много по-добри. Няма смисъл да се сравнява с япинско и немско

    Коментиран от #40, #43, #59

  • 20 Глупости

    21 1 Отговор

    До коментар #5 от "VikiLexus":

    1.33 tce двигателите са използвани първо в рено сценик 2018 година. Мерцедес а клас 2018 .
  • 21 Глупости

    13 6 Отговор

    До коментар #8 от "ВикиВарна":

    Led основни фарове се предлагат още в най-базовото оборудване на Renault clio 5 и captur 2. Защо заблуждаваш без да си прочел. Ценовата листа и оборудване на клио 5 има отдавна и се вижда в интернет.
  • 22 Глупости

    18 6 Отговор

    До коментар #13 от "Мечо":

    Нормално е да дърпа добре като е 260 нм още от 1600 оборота и се запазва същия до 4500. Слага се в състезателни клио. Там е 190 коня 320нм . Карат ги като за последно и не се чупят.
  • 23 Глупости

    24 9 Отговор

    До коментар #16 от "Миризлив пор":

    Гледайки цените на 5 годишни каптури не бих казал че се обезценават . Напротив. Доста добри са, хората не ги продават и си държи цена.
  • 24 Гост

    15 7 Отговор
    Колата е хубава, ама тия двигатели...лоша работа. Жената слезе от 1,9 jtd и се качи на 1,3 mjet 90 к.с. Няма свикване. Градско втора, обороти като на бензин. Ше си плащаме големите данъци и ще си караме големите двигатели.

    Коментиран от #25

  • 25 Fiat

    9 3 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Не знам как сравняваш 1.9jtd който може да е 16v 150к.с. 300нм с 1.3mjet 90к.с. 200нм. Нормално е едното да върви повече.

    Коментиран от #27

  • 26 Мнение

    12 10 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Колата на картинка е хубава, но на мен ми е малко тясна. Мисля да купувам ново рено и се поразходих до тазгодишния автосалон да ги "усетя" всичките модели на щанда. Е, този каптюр ми се струва, че е по-тесен от предишния модел - така мисля, защото му правих тест драйв в Рено. Първо рамката на вратата те принуждава да се сгънеш на буква Г за да влезеш, аз съм 1.70 висок (т.е. не съм от най-високите). При най-ниско положение на седалката, усещам тавана над главата си. За да ми е комфортно трябва да наклоня облегалката доста назад. Обзорът отпред ми е малко като на бронирана кола - сенниците са ми точно над погледа. На шофьорското място ми се видя малко тясно. Нещо цялата концепция в този капюр не ме привлече. Седнах в братовчеда му Пежо 2008 - същата по-замисъл талига - е, вътре е усещането е, че си на по-широко, а предния прозорец е по-панорамен. Това си е мое мнение разбира се...

    Коментиран от #28, #70

  • 27 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #25 от "Fiat":

    Ами, като е нормално, карай ти 1,3 пък аз ще си карам 2,4 jtd-то. Няма нужда да ми обясняваш кое колко може. Обясни на производителите как се качва 1,3 на тон и половина купе.

    Коментиран от #29

  • 28 Renault

    10 3 Отговор

    До коментар #26 от "Мнение":

    Точно на изложението влизах в клио 5 и каптур 2. Висок съм 2 метра и не ми опира главата в тавана. Да , обикновено в тези коли влизаха жени и с техните настройки на седалката ми беше невъзможно да вляза дори но при свалена до долу седалка си беше достатъчно дори за 2 метра . И имах 5-8 см над главата до тавана.
  • 29 Fiat

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Той производителя си прави каквото иска а ти защо си купи 90 коня на 1.5 тона? :D

    Коментиран от #31

  • 30 Защо

    22 4 Отговор
    Поизчетох коментарите ви и за съжаление прозира чергата на повечто тук. Мога да се обзаложа, че ако на всякъде по колата имаше премиум емблема щяхте да се скъсате да я хвалите. За съжаление повечето тук мерят класически за класа си - много за малко пари! Хора, този автомобил е супер за цената си, сравнява се с немски автомобили, които не са на същата цена спрямо оборудването. Било по-добре Дъстър, имали едни и същи части - нормално и пак сравнете Дъстър с аналогично оборудване и цена. Определено този клас има търсене и това е един прекрасен избор!

    Коментиран от #32

  • 31 Гост

    1 4 Отговор

    До коментар #29 от "Fiat":

    Отговарям за последно.Щото жената се затръшка за малкия данък. Сега съжалява. Иначе стария 1,9 беше 105 коня.
  • 32 Renault

    22 8 Отговор

    До коментар #30 от "Защо":

    Защото никога не са карали такива автомобили и не става дума за финансови възможности , като отидеш при дилъра за тест драйв не те пита за заплатата ти.
    Просто са чували от кварталния майстор бай Иван че френските коли не ставали.
    Скъп бил лизинга 200 -300 лв но пари за цигари и алкохол имат .
    Карал съм немски френски и италиански автомобили и само немските са ме оставяли на пътя.

    Коментиран от #35

  • 33 Ало-Ало

    12 6 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Бе ти добре ли си? Никой не те кара да караш SUV, каквото ти е на душата, това карай с кеф, ама да ми казваш,че това били безсмислени автомобили... може да го твърди само някой, който не се е качвал и карал такъв. Затова това е най- търсеният сегмент в момента. Предимства: по-добра видимост,висок клирънс за катерене и качване по места, където с комбито ще си оставиш бронята, просторно багажно отделение, задължително 4*4 , красива визия. Недостатъкът е по-високият разход, но то не може всички дини под една мишница.

    Коментиран от #36

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Random

    4 19 Отговор

    До коментар #33 от "Ало-Ало":

    Глупости, повечвто са на предно и ако ги погледнеш отодлу, я подрамника, я картера ще ти задерат там където някое по-високо комби ще мине като нищо. Много ми е интересно как виждаш повече като всички други са пак с такива грозни и високи боклуци. А едно Allroad/Alltrack/Outback на офроуд ще те оставят много назад. Багажника само е по-висок, нито е по-дълбок, нито по-широк. А за визия няма сравнение, комбито е в пъти по-красиво.

    Коментиран от #71

  • 37 Plovdiv

    5 5 Отговор
    Лицето на настоящата и бъдеща автоконфекция...
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 ...

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "VikiLexus":

    Е какво като е взето от дъстър.. Ти случайно да не би да не знаеш че дачия е рено 💪🏿
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Николай

    1 10 Отговор

    До коментар #3 от "999":

    На мой приятел бензиновия Кашкай купен нов на лизинг и още в гаранция му сменяха сегментите на 43000 км. щото взе да харчи масло.
  • 42 Гост

    2 10 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Какви глупости пишеш изобщо? Има СУВ-ове по 700 к.с. има и доста проходими. Да не мислиш, че всички са като това Рено без 4х4 и с анемични мотори?

    Коментиран от #48

  • 43 Въздух под налягане

    15 4 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Еи шизофреник колко коли си имал, колко кмри сси врътнал та да се изказваш супер неподготвено, приказваш някакви анафоризми тук и измислени от комплексираното ти мислене глупости. Ти си беден като мишле и никога няма да караш ново Рено, нов Ситроен, нива Хонда, нови БМВ караш "премиум" щайга на 15 год 5 ти собственик която самият ти не харесваш, но самият ти знаеш че нямаш и пари да я смениш.

    Коментиран от #47

  • 44 Фернандо Алонсо

    13 3 Отговор
    Този "Random" е някакво момче с промит мозък, което пише под всяка, свързана с автомобили статия, в който сайт или видео посетя. Нявсякъде се изказва и винаги говори, и натрапва за руски боклуци или някакви 15 годишни премиум клозети. Не му обръщайте внимание, аз директно му пропускам словоизлиянията. Поздрави на всички!

    Коментиран от #46

  • 45 SSI

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "VikiLexus":

    Не говори глупости! Взели били... Ти изобщо сядал ли си в Дъстър? А този двигател го слагат първо на Меган - 115 к.с и 140 к.с, после на Каджар - 140к.с и 160 к.с и доста след това на Дъстър - 150 к.с. На Мерцедес А и В класа също...
  • 46 Random

    3 18 Отговор

    До коментар #44 от "Фернандо Алонсо":

    Аз само тука пиша бе, нещо да не ме търсиш или следиш? Факт е че немците правят най-добрите коли.

    Коментиран от #56, #62

  • 47 Random

    5 22 Отговор

    До коментар #43 от "Въздух под налягане":

    Не позна. При всички случаи по-добре 10 годишно бмв пред нова френска или румънска чикия.

    Коментиран от #51, #68

  • 48 Random

    3 12 Отговор

    До коментар #42 от "Гост":

    Има щото има идиоти които да ги купуват тия недоразумения. Комби или седан със същата мощност ще е по-бърз от сув със 700 коня. А тия проходими сувове се броят на пръсти, джип вранглер, рейндж ровер(макар че той едни 90% от времето е в сервиза) и Г класа. Нито са проходими като истински джип (нисан патрол,уаз,4х4, ленд крузер и др.)

    Коментиран от #50

  • 49 ЛЕНИН

    8 1 Отговор
    единствения истински джип по велик от КАПТЮР е ДЪСТЪРА а най отгоре седи класиката НИВА, другото е пластмаса паркетник

    Коментиран от #52

  • 50 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #48 от "Random":

    Дали с твоето комби ще си проходим, колкото с Форестър? А дали твоето комби ще върви по-бързо от такъв Форестър, но STI? Не мисли, че хората са прости, че масово предпочитат СУВ.

    Коментиран от #55, #64

  • 51 SINGLE

    13 1 Отговор

    До коментар #47 от "Random":

    При вс случай си крайно неграмотен на тема автомобили. Нямаш пари да си купиш нова бензинова кола и за това минаваш на стар милиинник дизел , комби че по-евтиничко и се бивш в гърдите , същевременно те е яд че друго не може да си позволиш. Бас ловя че ако се качиш в една френска кола нива с найлоните и ти светне вътре конзолата и таблото ще ти замръзне гледката, но не ти обичаш да ти мирише на евтин атоматизатор и пепеливо табълце, че премиум класа на 15 год си е баш ганьовската ти работа, да не забравиш добавчица да си купиш, сега сигурно има зимни на промоция.

    Коментиран от #65

  • 52 SINGLE

    1 3 Отговор

    До коментар #49 от "ЛЕНИН":

    Нивата ти на нивата на село, истинските джипове с русите катери в мола в Дубай селско чедо

    Коментиран от #57

  • 53 SINGLE

    0 2 Отговор
    *русите карери*
  • 54 Doni

    0 0 Отговор
    :D :Db: D
  • 55 Random

    0 9 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Че той форестъра е повдигнато комби. Аутбака също. Айде да видим кое е по-бързо и проходимо - A6 Allroad 55TFSI/TDI или твоя форестър. Той няма STI версия между другото.

    Коментиран от #58

  • 56 asd

    9 1 Отговор

    До коментар #46 от "Random":

    Всъщност най-добрите коли ги правят японците,а не немците ! :)
    А да кажеш, че Вранглер и G класа не са проходими, си е откровенно идиотщина.
    А не знам колко време рейнджа е в сервиза, ама ти кога си имал рейндж в жалкото си съществуване ?

    Коментиран от #66

  • 57 KOC

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "SINGLE":

    дубай и джип хахах фат мак там е само асфалт ве

    Коментиран от #60

  • 58 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #55 от "Random":

    Отиди и им кажи на японците, че нищо не разбират и Форестъра не е кросоувър, а е повдигнато комби. И къде намесваш Олроуда на Ауди с неговите нелепи 165 мм клиренс срещу 220 на Форестъра?
  • 59 e66

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    хубаво е че имаш мнение, колкото и идиотско да е то
  • 60 bakalım

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "KOC":

    Фатмаче шейха като има 5 хамъра не ги кара по асфалта ли ве, умен. Плюс това май незнаеш че там е пустиня..Там може да видиш от болид на Ф1 до G63 AMG 6x6 на асфалта, ама нямаш такова въображение и акъл 😂😂
  • 61 СССР

    2 3 Отговор
    УАЗ ХЪНТЪР!

    ТОЗИ ПЛАСТМАСОВ АВТОМОБИЛ ЗА ПРЕТОПЯВАНЕ!
  • 62 Komapak

    9 1 Отговор

    До коментар #46 от "Random":

    Немците правят най големите боклуци. За 5г. Лексуса ми е бил в сервиз само за смяна на филтри и почистване. Ти си карай умрелия немец.
  • 63 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Явно не си карал. Инак не съм съгласен, че колите не са търсени на вторичен пазар. Просто хората им искат много пари. Ето, кола, която е купена през 2014г., например едно Рено Каджар за 38х.лв, сега трябва да струва 18-19х.лв. Отворете мобилето и вижте за колко се продават. Така е в чужбина, колата след 5г. и над 100х.км струва половината от цената си като нова. Ей го, отива Ганчо и дава 38х.лв за Каджар с 1.6д, 130кс и 4х4., кара я 5г. и я пуска на цена от 30х.лв. Е как да се продаде?
  • 64 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Точно са прости, или най-точно са комплексари затова си купуват SUV. За асфалт SUV е жалко - по-зле вози и от седан/комби и от ван/MPV. Ама нали всички искат да са в коли които изглеждат мъжествени и мощни... Няма SUV / освен струващите поне двойно / което да конкурира по място, комфорт и возия една Хонда Одисей или Тойота Сиена. Втората идва дори с 4х4. Няма и SUV което да вози по-комфортно и по-стабилно от един премиум седан като E-class, 5-та серия или А6.

    Коментиран от #67

  • 65 Random

    2 3 Отговор

    До коментар #51 от "SINGLE":

    Седан на бензин без газ карам. Просто ми писна ората да се прехласват по тия сувове като искаш си вземи меган комби ако има, или пежо. Само не претендирай че е по-добро от бмв или мерцедес. Щото нито динамика има, нито по безопасност е по-добре(зависи де), а екстрите са направени евтино.
  • 66 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "asd":

    Ти четеш ли? Казах че са проходими но няма много като тях.
  • 67 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "Гост":

    Брей, хората били прости и комплексирани, а ти си най-хубавия. Като научиш що е то клиренс и добро 4х4, може и да разбереш защо хората предпочитат да имат една мултифункционална кола.

    Коментиран от #72

  • 68 Ало-Ало

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "Random":

    Ми да ти продам мойто- на 8 години е, не на 10. Няма агрегат, който да не е отремонтиран вече- двигател, автоматик, турбо, би-ксенон фар, лед стоповете, амортисьори.Единствено раздатката и ДПФ-а не са се предали още. БМВ са хубави коли, но да я вземеш нова и да и се радваш 5-6г. След това друг да си съсипва нервите. Цените на частите и сервиз са безумни за БГ. Но ти едва ли ще можеш да си позволиш ново, след като пишеш ,че предпочиташ 10 г БМВ.
  • 69 А бе многознайко

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    това е създадено на отделна база от тази на леките коли на марката,за това са и с по-висок клирънс. Това да не са ти немските пущиняци създадени всичките на скапаният Голф и отдолу само котак може да мине. По спомени Каптюр е с клирънс 200 мм.колкото е на Тигана,а чешките му деривати от класа на Каптюр са с 167мм. за версиите с 4х4,а в не малко от случаите високият пътен просвет помага много повече от 4х4 предаването. А за новият Каптюр да кажеш че е бавен с 200 210 км/ч звучи смешно,е да не е спорт кар но е супер,макар ,че за ограничението от 140 -150 км/ч и най-малкият мотор стига Фитипалди.

    Коментиран от #73

  • 70 Аз също сядах в

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Мнение":

    Каптюра и съм 176 см.,но седалкат бе вдигната до горе,явно някой нисък е влизал преди,та като я нагласх по моят ръст ниско долно положение и на държина по краката,пространство бол. Карам иначе Каджар на 2.5г. но ме впечатли Каптюра с визия и пространство не отстъпващо на Каджара. Съвет,когато влизате в колите по автосалоните си нагласяйте седалките според вас,защото преди вас са влизали и други,и все пак не сме всички еднакви..
  • 71 Ами справката при

    3 2 Отговор

    До коментар #36 от "Random":

    руснаците показва,че дърто ауди олроуд до 2006г. е с 210мм. при по новият модел е само 185мм. сравнени с 200 на Каптюра има разлика спрямо новото поколение на ауди и то в полза на Рено,а дъртия кошник от 2006г. е по скоро вече за Надин.
  • 72 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #67 от "Гост":

    Мултифункционална кола е по известна като MPV. Ама явно английския ти е зле. SUV значи друго-Кола за свободното време. Ама като гледам кой ги кара тия играчки не виждам нито сърфове, нито джетове, нито байкове. Виждам семейни хора дето си мислят че са много куул като монтират детско столче в джиБа, а не в истински семеен автомобил.

    Коментиран от #74, #75

  • 73 Я пак

    5 0 Отговор

    До коментар #69 от "А бе многознайко":

    Каптюр е на база на Клио. Пише го навсякъде. Просвета може да е всякакъв. Джука също е базиран на Клио. То и Дъстър е на база на Клио / предишна генерация /. Всички производители минимизират разходи. Иначе няма да оцелеят
  • 74 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Ти не ми обяснявай на мен кое какво значи. Достатъчно беше да те прочете, човек как според теб всички са малоумни комплексари, а ти си най-умния на света. Нито ми изкарваш парите, нито си нещо повече от анонимен хейтър, че да определяш кой какво да кара. Казах защо хората предпочитат СУВ-ове и кросоувъри, ама ти пак продължаваш да пишеш тъпотии и да не вдяваш какво е клиренс и читаво 4х4. Гледай си работата и не се меси там, където не ти е мястото.
  • 75 Бентлито

    4 2 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Проблема ти е в завистта.Имам кинти и каквото си искам това ще карам.Джипа ми харесва, защото ми е по удобен и вози като S класа.Не ме интересува свободно време ли е джетове и байкове.
  • 76 Работете!

    3 1 Отговор
    За съжаление тук хейтват само малоумници. Извинявам се, с коли над 15 години, които са виждали нова кола само на билета от Лотарията, който търкат ли търкат и все и ем крив живота. Да продъжават да търкат и Моля да коменрират след като прочетът първата си книга!
  • 77 Сто

    0 1 Отговор
    Брат ми има Каптюр на година и половина, бензин 150 к.автомат много е доволен. Разходът му е между 5 и 6 на сто бензин, с нормално каране без настъпване.Клиренсът му е доста по добър дори и от доста джипове. И е стабилен на пътя. Не зная защо тези глупости ги пишат хора които нямат нищо общо с тази кола. Моля да се включват хора които карат такава кола, и могат да кажат нещо наистина реално. Ли им