24 Февруари, 2020 09:00 24 013 28

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

  • nissan-
  • juke-
  • тест
Тест и БГ цени на новия Nissan Juke - 1

Nissan проведе първите тестове на новия Juke на родна земя. Кросоувърът, който е базиран на платформата CMF-B, върху която също са създадени Renault Captur и Clio, остава верен на полярния си дизайн (или го харесвате, или не го приемате категорично), увеличава се на габарити и е снабден с комплекс от електронни помощници, които правят пътуванията по-приятни. Ето и първите ни впечатления.

Екстериор

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Дизайнът на Nissan Juke 2020 може да се нарече еволюционен, защото силуетът на кросоувъра остава познат, дръжките на задните врати са скрити в С-колонките, а фаровете все още са двусекторни. Но оптиката вече е диодна още от базовата версия, а задните калници са по-удължени. Както вече споменахме Nissan Juke 2020 е изграден на новата платформа CMF-B (като новите Renault Clio и Captur).

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Въпреки че е нараснал до 4 210 мм на дължина, 1 800 мм на широчина и 1 595 мм на височина с междуосие 2635 мм, той е станал по-лек с 23 кг (1182 кг). Като цяло дизайнът е все така набиващ се на очи, но е малко "по-спокоен" в сравнение с предишното поколение. И ако външно Juke е модернизиран, но разпознаваем, то интериорът е претърпял доста драматични промени.

Интериор

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Още от пръв поглед прави впечатление, че не само дизайнът в салона е променен - подобреното е качество на материалите и това на самата сглобка. Във високите нива на оборудване се използват кожа и алкантара дори и на арматурното табло. Също така кросоувърът има по-модерна мултимедия с осеминчов сензорен екран. Той поддържа Apple CarPlay и Android Auto, има и сателитна навигация с онлайн трафик и допълнителни високоговорители Bose, интегрирани в подглавниците на предните седалки.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Воланът вече се регулира, както по височина, така и в дълбочина, а седалката на водача има по-широк диапазон от настройки. Опционалните спортни седалки пък са много ефектни и имат много по-добра странична опора. Поради широките "рамене" на тези кресла обаче, обзорът назад не е най-добрият. Увеличените размери на колата обаче оказват положителен ефект върху интериора. Отзад има 58 мм повече пространство за коленете на пътниците и 11 мм повече над главите им. Обемът на багажника вече е сериозен за автомобил от този сегмент - 422 литра.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Така вече спокойно можем да заявим, че за разлика от предходния модел, сега мястото за краката на водача и пасажерите е оптимално за автомобил от класа на субкомпактните кросоувъри. Що се отнася до технологиите, интегрирани в колата, то новият Juke е надградил и там. Налични са адаптивен круиз контрол, системи за автоматично намаляване са скоростта и разпознаване на пътни знаци. Сред опциите са Wi-Fi, активно маркиране и контрол на "слепи петна" и дори полуавтономната система за шофиране ProPilot и много други.

Двигател и ходови характеристики

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Атракцията от двигателната гама, ако можем така да я наречем, и към момента единствен вариант (по-късно ще се появи и хибридна версия) е еднолитров турбо двигател с мощност от 117 конски сили. Този агрегат, който на пръв поглед може да изглежда слаб за някои, е оптимален за малкото кросоувърче. Много по-добър е от досегашния 1.6-литров атмосферен четирицилиндров мотор и предлага повече динамика.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Максималният въртящ момент достига 180 Нм, а за кратко в режим Overboost достига до 200 Нм и е наличен от 1 750 об/мин. С шестстепенна ръчна трансмисия ускорението до 100 отнема 10.4 секунди, а с автоматичната трансмисия- 11.1 секунди. Именно последната е надградила доста в сравнение с досегашното CVT. Превключването става плавно и неусетно, а разходът на гориво е по-нисък отколкото при варианта с ръчна трансмисия. По време на теста, който направихме, бордкомпютърът отчете среден разход от шест литра на 100 км.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Освен това трицилиндровият двигател е изненадващо тих. Но аеродинамичният шум при високи скорости се усеща. Новият Juke обаче е по-удобен от предшественика си и дори с опционалните 19-цолови джанти предлага доста приятна возия. Кренът в завоите не е малък, но е стандартен за кросоувър от този сегмент. Единственият по-сериозен недостатък, който обаче вече е стандарт за автомобилите от сегмента, е липсата на 4х4 система.

Цена

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke


Поставете оценка:
Оценка 3 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто спеца

    18 43 Отговор
    Не се научиха жълтите, че халогените на бронята го правят грозен този SUV!

    Коментиран от #27

  • 2 ФЕН

    33 28 Отговор
    Пълна тояга ..... на пазара има мн.по - добри модели и цени.
  • 3 Йозеф

    55 12 Отговор
    С 1000 кубични см и три цилиндъра е смешно.
  • 4 Божинов

    33 16 Отговор
    Една от най-тесните коли, които съм виждал... изобщо!

    Коментиран от #8

  • 5 Не е лош

    30 11 Отговор
    Предишния модел изглеждаше по лигав но при този личи,че са положили усилия да бъде по нормално възприет.
  • 6 Читател

    43 3 Отговор
    Определено ми харесва повече от предния модел. Който всъщност ми беше антипатичен като визия. Но липсата на 4х4 е нелогично.

    Коментиран от #9

  • 7 suv

    27 16 Отговор
    На изложението седнах в него - получих клаустрофобия и няколко хематома от тяснотия и неудобство.
  • 8 Марио

    21 20 Отговор

    До коментар #4 от "Божинов":

    Тази едва ли си я виждал, а ако беше прочел статията, щеше да разбереш, че е доста по-широка вътре от предишния модел. Иначе, на мен ми харесва и този, и предишния.А трицилиндровото моторче с турбо определено ми се струва по-добро от 1.6 отмосферка. Цените също са прилични.

    Коментиран от #21

  • 9 Логично е

    20 1 Отговор

    До коментар #6 от "Читател":

    да няма 4×4 защото базата е Клио а и да имаше едва ли щеше да е голямо предимство.
  • 10 1122

    27 11 Отговор
    Това е френско ренде. Нисан вече няма. За съжаление.

    Коментиран от #13

  • 11 гост

    28 12 Отговор
    Грозно, непрактично, тясно. Самоцелен дизайн със случайни сгъвки и чупки, няма концепция, всичко е направено за да впечатлява жени и джендъри докато е изложен като експонат в мола...
  • 12 Христов

    24 4 Отговор
    За новия нямам впечатление,но модела от 2010 съм много доволен.Вече 122 000 км никакъв проблем ,смесен разход на бензин на положение спорт 6.3 има прилична динамика за атмосферен двигател,който е с верига и на този етап съм сменял само свещи и пистов ремък на 90 000 км,що се касае за външния му въпрос на вкус.
  • 13 Boxer 3.0

    18 8 Отговор

    До коментар #10 от "1122":

    Една моя позната има Нисан Кашкай. При изпреварване й активира спирачките. Отива в сервиза (не се е утрепала) и от там й пренастройват радара.
    След няколко дни, на свободено от пре пятствия път, с 90 й набива отново спирачките, рязко до 60. Добре, че е нямало автомобил зад нея.
    Нисан = Рено : последиците са катастрофални...

    Коментиран от #15

  • 14 Капитан Америка

    17 7 Отговор
    Nissan JOKE
  • 15 По скоро

    13 0 Отговор

    До коментар #13 от "Boxer 3.0":

    идиотите в сервиза са от кол и въже след като посещението е било напразно.

    Коментиран от #23

  • 16 дсдс

    20 6 Отговор
    Цената му е проблемът, не 4х4. Каптур е много по-добър откъм дизайн, цена и оборудване, Нисан винаги са искали повече за техните коли. Най-добре се преценя колко е добра една кола като влезеш в някоя на 3-4г. и видиш как се е амортизирала. Е, влизах в няколко джук-а, защото харесвам различните дизайнерски черти, но вътре беше потрес, твърди пластмаси, скърцат и се местят, скоростите хлабави като на 20г. кола, тапицерия евтина. Въобще няма общо с Рено, което си е като ново след толкова време, само гумените им уплътнения се прокъсват бързо, и при каптур има твърда пластмаса, но е много по-добре отколкото при Нисан.
  • 17 Hmmm

    3 10 Отговор
    аз лично предпочитам Камик 1,5 бензин за същите пари
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Алфа Ромео

    9 8 Отговор
    Все така грозен.
  • 20 xaxa

    9 11 Отговор
    пълна тояга , страшно дърво, гнусна работа .
  • 21 тъп

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Марио":

    Тоя двигател дето си написал, изобщо не съществува . НЕГРАМОТНИК драскач.

    Коментиран от #25

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Boxer 3.0

    7 3 Отговор

    До коментар #15 от "По скоро":

    Съгласен съм, че и това е фактор.
    Обаче, въпросът е защо, кола която е само на 2 години, й се случва това?
    Ако беше на 20 г, разбирам, щеше да има оправдание.
    Как е усещането, да караш кола и да не знеш, какво ще й скимне да направи след 5 метра?
    Модерните Нисан = Рено = неприятни изненади...

    Коментиран от #24

  • 24 Истински случай

    10 3 Отговор

    До коментар #23 от "Boxer 3.0":

    Познавам един който работи като шофьор в една голяма фирма и ми разказа как през 2013-та когато излезе все още актуалната S класа шефа му почти веднага купил.След няколко седмици на излизане от паркинга завъртял волана а колата продължила направо без изобщо гумите да мръднат на страни.Колата стояла в Балкан Стар дълго защото монтьорите там още не знаели нищо за модела.
  • 25 фен на форумните специалист

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "тъп":

    кой точно от двата мотора не съществува, разбирачо?
  • 26 11111

    9 0 Отговор
    По габарити почти се е изравнил с Кашкая. Така че тези които пишат че е тесен автомобил сигурно карат ML, Land Cruiser,Q8 или Tundra. Тези размери са почти с много малка разлика от MX5, RAV4, TIGUAN,X3 и ПО-ГОЛЯМ от MX3,X1,STONIC,VITARA...Много поздрави на тези които твърдят, че е малка. Тези три цилиндрови двигатели се монтират и на Дъстър и доказаха в годините ,че са добри двигатели. Форд също ползват 1000 куб. двигатели!!! Няма нищо смешно и тъпо в това!!! Или всъщност ПО-ЯКО е да си купиш някоя 20+ годишна РЕЗАЧКА на N хиляди километра /Според дилара на 150 000 карана от някоя италианска бабичка карана само в неделя до супемаркета!!! А реално е над 400 - 500 000 км. и отгоре на всичкото и блъскана/ Жалко, това е психологията на българина: да прецакам всички и да си купя най-яката за малко кинти. За това и България е автоморгата на Европа
  • 27 Денчев

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Авто спеца":

    Аз карам такава кола и хич не е грозна. За Лисицата и гроздето нали знаеш....
  • 28 Лена

    3 0 Отговор
    Коментари колко е "грозна", и тем подобни определения са жалки- като можете да си я позволите, тогава се изказвайте