29 Септември, 2020 13:51 33 000 51

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

  • рейтинг-
  • класация-
  • употребявани автомобили

В класацията влизат BMW Z4 E89 Mazda MX-5 NC, Mercedes-Benz SLK, Seat Exeo и Toyota IQ

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот - 1

Данните, които ви показваме са от изданието asphalt9.info, които цитират автомобилни експерти от Германската организация ADAC, като на тази база подготвят рейтинг на употребявани автомобили, които впечатляват със своята надеждност и дълъг експлоатационен живот. В този почетен списък влизат пет автомобила, които според германските експерти са почти неубиваеми.

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

Първата позиция е заета от BMW Z4 E89, чието производство е през периода от 2009 до 2016 година. Автомобилът се отличава с много надежден кормилен механизъм и липса на изразени слаби места в техническата част.

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

Второто място отива при Mazda MX-5 NC, която се предлагаше на европейския пазар до 2014 година. Автомобилът може да се похвали с изключително трайна кормилна система и елементи на окачването.

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

Mercedes-Benz SLK се нарежда на трето място с две поколения наведнъж: R171 (2004-2011 г.) и R172 (от 2011 г.). Именно този автомобил е определен като близо до идеалното съотношение цена/качество.

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

Четвъртата позиция принадлежи на представителя на испанската автомобилна индустрия Seat Exeo - седан от среден размер, подобен на Audi A4 и свален от поточната линия през 2013 г. Рядък, но изключително надежден модел, производството на който стартира през 2008-а. Единственият недостатък е свързан с често дефектиращи пружини на окачването.

Топ 5 употребявани автомобила с почти неограничен експлоатационен живот

Рейтингът приключва с Toyota IQ - икономичен и маневрен градски автомобил, японско производство, произвеждан в продължение на седем години до 2015-а. Двигателите IQ не консумират масло дори след много години постоянна градска експлоатация. Единствено има редки проблеми със спирачките, но са лесни за отстраняване.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 53 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 9293

    143 60 Отговор
    Хонда Акорд
    Тойота Камри


    Немците да спрат да си хвалят марките щото стават смешни

    Коментиран от #3, #8, #12, #25, #26

  • 2 DrivingPleasure

    88 13 Отговор
    Убиваеми са, убиваеми - ползват масовата техника на компаниите, просто са тип автомобили, които за много години навъртат малко километри.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 5378

    82 25 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Разбира се , всички класации в световен мащаб (ако можеш да пишеш на английски) ще видиш в ТОП 5 за най-добри + най-издръжливи двигатели - японци. Но к'во ти обяснявам като имаш бмв на 10 години и даваш повече по поддръжката отколкото началната цена на автомобила.

    Коментиран от #14, #41

  • 5 сим

    54 3 Отговор
    Разсмяхте ме... Каква е тази класация с коли, които у нас минават за чисто нови.
  • 6 111

    87 2 Отговор
    "трайна кормилна система"?! Тя на всички коли е що-годе трайна. Да не е некадърен превод от "drivetrain", което означава съвкупността от двигател, трансмисия и свързващите им елементи?
  • 7 От деца за деца

    48 8 Отговор
    Пак аматьорски класации,
    Този източник asphalt9.info е правена от тинейджъри

    Без информация за двигатели, пробег, условия на експлоатация.

    БМВ-то - Двигателите и скоростите са същите ненадеждни, които се слагат и в другите модели.

    Сеата е Ауди А4 и тнт не ми се обеснява

    Коментиран от #37, #44

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Гост

    61 1 Отговор
    Роудстърчета за удоволствие - карат се малко, сравнително леки са (това означава малко натоварване върху сравнително мощния двигател), конвенционално задно предаване без сложни задвижвания, карат ги по-заможни хора като втора кола - всичко това се отразява и на надеждността им.
  • 10 Не е така

    44 16 Отговор
    Маздата и Тойотата как да е ама другите какво правят в тая класация??
  • 11 Москвич Алеко

    36 4 Отговор
    Как ме е яд,че Дачията не е в тази класация............

    Коментиран от #29

  • 12 байно

    17 5 Отговор

    До коментар #1 от "9293":

    Масларките не влизат в класацията!

    Коментиран от #28

  • 13 Йййбцгйб

    12 5 Отговор
    Ексеото е супер оферта. Наистина е а4.
  • 14 Притежател

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "5378":

    Не позна не карам БМВ,не робувам на марки като съм отворен да притежавам японски, немски, американски и т.н. автомобил стига да ми хареса. Не ми пробутвай класации, не ми трябват, имам лично наблюдение.
  • 15 Нашмурлан Нашмъркаев

    28 4 Отговор
    Тия дрънгели са ужасно скъпи бе, оуу.
    Я да си си карам Трабанта, пък да видим кой по скоро ще изгние. Трабантюхата или тия гъзарии от по 500 к.с.
    Само на Мерцедесчето да му сменят маслото му искат 7500. Честито на печелившият.
    А BMWкато си представя кой им шие седалки, кожени волани, тапицерия и даже неискам да го приближавам, ча Рамбо най вероятно си е избърсал сополите на него.
    На тия убавци BMW всичко кожено им ги шият в 3 цеха, в едно село в България, дето населението е 98% :-)) (уреди за пренасяне на огън).
    Само ТРАБАНТ и масло М10.
  • 16 Дедо Йоцо

    16 4 Отговор
    А дачия дъстър що я нема ???
  • 17 Алфа Вълкът

    12 2 Отговор
    Три кабриолета братче. Хората си кътат кабриото и себе си, че са чао при едно ПТП.
  • 18 Мерцедес 124,

    57 4 Отговор
    Ауди 80 и 90 и старите БМВ преди 2000г. са действително много здрави автомобили с доказано качество и ниски цени на частите. Ауди 80 и 90 е нещо уникално по здравина и защита на купето от ръжда. Двигателите им са безкомпромисни. Немците повече няма да се излъжат да направят автомобил, който да се кара 30години и повече. Това е моето скромно мнение.
  • 19 Непричом

    14 29 Отговор
    Тойота РАВ 4 модел 2012 г.- 2016 г. това е най здравия и икономичен автомобил. Световен автомобил на годината за 2013 г., ходова част не пробиваема, двигател D4D перфектен, до 2020 г. признат за автомобил с най високо ниво на сигурност , всички съвременни екстри.
  • 20 Гъзар тънкач

    13 4 Отговор
    Я да се махате с тея хралупи!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 сдавд

    23 2 Отговор
    Трябва да имаш сериозни проблеми с възприемането на действителността, за да вярваш на такива статии. Ако си купя някоя от тези коли и я направя на скрап за година, авторът на статията ще ми върне ли парите? Не. Отиваш с механик (не майстор), на когото имаш доверие, преди да си купиш кола, оглежда я, кара я, и ти казва мнение. Всяка кола (без тези със сериозните производствени дефекти) може да издържа много, ако са полагани грижи за нея. Ако е карана душманската, няма как да издържи и гаранцията си...
  • 23 Джуган

    16 3 Отговор
    Е да, то и моето немско кабрио е супер надеждно и яко, с малката подробност че стана на 11 години, но съм на навъртял само 65 истински километри, карам го за кеф, зимата стои в топъл гараж, а за работа, лоши пътища, тежки условия, сняг, лед, кал и пр. карам японския пикап

    Коментиран от #47

  • 24 Джуган

    5 0 Отговор
    *65 хиляди 😁
  • 25 Поредния

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "9293":

    Поредния коптор на 20 год и дава оценки.
  • 26 Соичиро Сан

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "9293":

    АДАК ??? Ааа ясно, ясно

    Коментиран от #50

  • 27 Ха ха

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Джамбаз Кире":

    Е с тях къса БеЕнВето на кирливана от Подгумер ама туй го спестяваш...
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Болен фен

    29 2 Отговор

    До коментар #11 от "Москвич Алеко":

    Дачия форевер!!

    Коментиран от #34

  • 30 Приказки

    3 7 Отговор
    за лека нощ от шипковия храст.Поне случих на коли в тоя джамбазки живот.И една от тези нямам и пак съм доволен.Ама си ги набирам от Джърманито сам и знам немски и дребни инджинерни неща.Живот шарен.Трябва и измамени да има .Няма как.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Алфа Ромео

    5 0 Отговор
    Бенца го има и в други класации за надеждност но за другите сега чувам..
  • 33 Руския

    20 20 Отговор
    Ей шмиргели, фенове на японските кочини, защо по пътищата е пълно с Ауди 80, Б4, 90, Мерцедес 124, Ц класи, 190, голфчета и др от осемдесет и някоя, че и Волва от седемдесетте години на Миналия век и нито една японска кола?! Ми кът са толкоз яки що не ги карате бе?! Ми щото отдавна са умряли и нарязани за скрап. Всички убитаци карат японки, всички баровци и милионери карат германски коли, това е в целия свят! Защо всички производители на коли в цял свят се ръководят от това какви са немските коли и по тях си правят новите модели......

    Коментиран от #35, #36, #38, #39

  • 34 МакарониНаФурна

    5 1 Отговор

    До коментар #29 от "Болен фен":

    7ма година търкалям Дачия Лоджи, проблеми не е правила. Като нямаш опит с марката, не я плюй.
  • 35 123

    17 10 Отговор

    До коментар #33 от "Руския":

    Всичките Български убитаци и шмиргели станали баровци и милионери и карат само БМВ, Мерцедес и Ауди, за 5000 лв колко си мислиш че ти е баровска колата? Качи се в Тойота Камри/Лекус или Хонда Акорд/Акура и тогава говори, която и да е на ново или старо от тези коли е по добра от немските каруци.

    Коментиран от #51

  • 36 До немския

    10 4 Отговор

    До коментар #33 от "Руския":

    Ти сега "руски" ли си, или "немски"?
    Да сравняваш японска каляска с немска кошница е все едно да сравняваш космическа совалка с каручката на дядо ти. Единственото, което смъкна качеството на новите "японки" е кооперираното производство с европейските кочини, ама пуста икономия...

    Коментиран от #43

  • 37 haha

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "От деца за деца":

    И как да обясниш, като не можеш даже и думата да напишеш грамотно
  • 38 с опит

    8 1 Отговор

    До коментар #33 от "Руския":

    ти милионер ли си, че караш баварец...аз съм убитак и след тойотата си купих субару и лексус...аман от комплексари
  • 39 Канчето

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "Руския":

    По кои пътища??? Ти май от 15 години не си излизал по пътищата, посочените модели отдавна са за скрап - ауди80, 190, голфчета???
  • 40 Грую

    3 1 Отговор
    Защо няма ВАЗ 2101 ? Това не може да бъде никакъв ТОП!
  • 41 МОРГАДЖИЯ

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "5378":

    НАЙ ОБИЧАМ ЯПОНСКИ КОЛИ ДА ПРОДАВАМ НА ЧАСТИ ЗА 2-3 МЕСЕЦА НИЩО НЕ ОСТАВА ДАЖЕ И КУПЕТО ОРЯЗАНО
  • 42 Дедовия

    5 2 Отговор
    И аз да кажем нещо .Седнете да прочетете за какво става на въпрос.Първият дизелов агрегат на лек автомобил е на СИТРОЕН РОЗАЛИ .Първия кабриолет също,Боксерния двигател е тяхна разработка но .се отказват и японците я усъвършенстват.Хидро активното окачване да не говорим.Мерцедес са искали многократно да го купят но СИТРОЕН са отказали .Учила майка синове да не са празни чинове.
  • 43 447

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "До немския":

    ЕЕЕ хайде сега, ако не бяха европейските производители, от така любимите ти японски мярки щеше да е останала само Тойота, ВСИЧКИ ДРУГИ - ФАЛИТ !!!
  • 44 Жоро

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "От деца за деца":

    Когато видиш напречно разположен двигател в коша на Audi A4 - ела да ми се обадиш :D

    Коментиран от #45, #48

  • 45 Николай

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "Жоро":

    Не му обяснявай няма да разбере. Той е от така наречените диванни специалисти.
  • 46 Чифликчия

    1 1 Отговор
    За краваристан и гейропа е следствие! А за нас в Бг ще е обратно! Щото ние си ги имаме автомобилите, макар и стари! По стари няма! Врьщаме се кьм каручките! Сега една от актуалните професии ще е каруцар ( който прави каруци) и магаровьд!!! Ура да живей Бьлгрия!!
  • 47 някой

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Джуган":

    аз пък си карам не до там надежният ГОЛФ 3 ми карам го от 2005 година по нашите пътища ,по село в горите и кадето се сетите модел е 93 година сменил съм 2 амортесиора съединител и тампони на заден мос до сега съм му навартял 165 000 само аз незнам на колко е бил когато го копувах масло не бута въобще поне за сега така ,че да си карат надежните дръгели за камара пари
  • 48 СПЕЦПИДARAZ

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Жоро":

    На Сеат Ексео двигателят е надлъжно разположен , точно защото е Ауди А4 от предишното поколение . Променени са само предницата и някои материали в интериора
  • 49 антрашпиц

    0 0 Отговор
    Е как да не са убиваеми?Нашта младеж колко БМВ-та уби,идея си нямаш авторе..
  • 50 Боби

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Соичиро Сан":

    Соичиро Хонда е най великия..
  • 51 Боби

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Не им отваряй очите на тия цървули.