Появата на седана, рестайлингът на който BMW е на път да обяви, вече не е тайна. Ако вярваме на снимките от мрежата, за които се твърди, че имат официален произход, външността на "петицата" е доста скромно променена.
И това, от което някои фенове на 5-та серия се страхуваха сериозно (особено като се има предвид случилото се с появата на "четворката"), не се случи. Решетката на радиатора на седана наистина е променена, но не се е превърнала в гигантски "бъбреци", както при новата четвърта серия.
Дизайнерите на BMW са се ограничили до визуално комбиниране на двете половини на решетката и увеличаване на дозата хром върху ламелите. В допълнение, седанът впечатлява с променена форма на предната броня и с леко модифициран заден дифузьор (на снимката иновацията е в изпълнение M Performance), както и с подобрени LED предни и задни светлини.
Техническите подробности за рестайлинг версията все още не са публикувани. Наличието на капак на предния калник, подсказва, че седанът на снимките е хибридна модификация: най-вероятно това е BMW 530e с четирицилиндров бензинов двигател и електрически мотор.
Този хибриден силов тракт към момента е с мощност от 252 к.с. и 420 Нм максимален въртящ момент, но с рестайлинг варианта мощността му може да бъде леко увеличена. И като цяло, броят на хибридите в моделната гама на обновената "петица" трябва да се увеличи.
Очаква се BMW официално да декласифицира обновеното семейство до края на месеца, а обновеното 5er ще се появи на пазара или до края на годината, или в началото на следващата. Съответно можем да очакваме появата на седана у нас едва през пролетта на 2021 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Blackthorn
Коментиран от #3, #8, #19, #24
14:52 30.09.2020
2 Hujhgjj
15:11 30.09.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 jap
Коментиран от #7, #30
16:04 30.09.2020
6 омфг
17:22 30.09.2020
7 Георги
До коментар #5 от "jap":
Еми ти какво очакваш, нали са от едно поколение и едни години. Да не би Е30 да е много различно от Е32 или Е34. Тия дизайнери и те пари искат.Коментиран от #11
17:37 30.09.2020
8 Хахахххах :
До коментар #1 от "Blackthorn":
Хахахахахха СРИНА ГИ!17:49 30.09.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Дано не вали
До коментар #9 от "Ремонт на покриви":
На бе ме вето покрива мойш ли ми ремонтира,чи тиче(само коги вали)Коментиран от #12
18:19 30.09.2020
11 jар
До коментар #7 от "Георги":
Прав си но пък единствения смислен модел на марката (i3) е изключение от това правило и не може да бъде сбъркан.Коментиран от #18
18:29 30.09.2020
12 Е па
До коментар #10 от "Дано не вали":
залей го с дзифт и че му мине,даже ше стане по убаво.18:31 30.09.2020
13 smeh
19:38 30.09.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Julio
И технически данни има, и цени има, и лазерни фарове има, и таблото й вече е като на х5, 3-ката и фейса на х3...
Това което няма е М5, но тук май пише за стокови коли...
21:18 30.09.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Мъка мъка
До коментар #11 от "jар":
Смислен?!?!?!Да не дава Господ,ако това са ти критериите за коли....Коментиран от #20, #25
09:33 01.10.2020
19 Трифонов
До коментар #1 от "Blackthorn":
Ами паркирай я до една Корола и пак ще си говорим. Аз няма да присъствам, че ще умра от смях. Не говорете за японските марки, като за такива, които произвеждат автомобили. Така става болезнено очевидно за всички, които ви слушат, че никога в живота си не сте сядали в съвременен и качествен автомобил. Японските марки произвеждат пътни превозни средства. Някои по-добри, други по-лоши. Във всеки случай, са вълнуващи точно, колкото и терминът - пътно превозно средство.09:43 01.10.2020
20 jap
До коментар #18 от "Мъка мъка":
По принцип ненавиждам немските марки но BMW i3 за разлика от другите модели ми изглежда не толкова помпозен и сякаш дизайна и концепцията му са насочени към потребители които искат практична кола за градски условия.При този модел също предполагам,че проблемите с качеството са по малко защото често дефектиращите компоненти от другите модели практически липсват.Коментиран от #22
10:42 01.10.2020
21 Хайл
11:47 01.10.2020
22 Хайл
До коментар #20 от "jap":
Особено дефектите по двигателя11:48 01.10.2020
23 Пурко
13:05 01.10.2020
24 На мен ми прилича на
До коментар #1 от "Blackthorn":
Хонда акорд😁14:22 01.10.2020
25 BMW i3s REX
До коментар #18 от "Мъка мъка":
Кои са твоите критерии за коли, ако обичаш да ми изброиш. Моите са: 1. Искам истинско алуминиево ШАСИ, за което да е захванато окачването. Не искам измекярски "гредички". И да не ръждясва 2. Искам задно (може и 4х4) 3. Искам НЕРЪЖДАЕМО купе, но не от алпака или поцинковани консерви, а да има здрав скелет от карбон и леки еластични панели (врати, капаци, калници) да не ги мисля ако ги чукна. 4. Искам като настъпя да се вдига предницата, ама не до 60-80, ами да държи тяга поне до 130. 5. Искам да прави обратен в тясна улица, да е супер широко и светло в купето, да не харчи нищо, да става за дълъг път и да има перфектни LED фарове. Отговорът: има само една такава кола на пазара: BMW i3s REXКоментиран от #29
15:05 01.10.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Хайл
До коментар #25 от "BMW i3s REX":
Ясно е че си далече от колите-един електрокар ще ти върши повече работа защото може да вдига тонове товари22:24 01.10.2020
30 type-R
До коментар #5 от "jap":
Първият филм "Транспортер" беше с последното красиво БМВ. Моделна година 1999 ако не се лъжа...21:04 02.10.2020