8 Октомври, 2020 09:26 57 400 94

Употребявани коли "нов внос": от Германия или от Италия?

  • автомобилът на старо-
  • германия-
  • италия
Употребявани коли "нов внос": от Германия или от Италия? - 1

Не е тайна, че в България новият внос на употребявани автомобили е широко застъпен и по-голямата част от българите си купуват именно такива автомобили. От къде обаче е най-добре да е внесена употребяваната кола. Предвид факта, че основния внос у нас е от Италия, Германия и Швейцария ще разгледаме накратко плюсовете и минусите на употребявани коли от тези страни.

Германия


Германия е една от най-популярните държави за внос на коли "втора ръка" у нас. Трябва да знаете обаче, че автомобилите от Германия обикновено имат значителен пробег. Германците предпочитат да пътуват със собствените си коли и често изминават по 100 километра на ден по маршрута дом-работа-дом. В същото време обаче германските шофьори са отговорни за поддръжката на автомобилите си, така че състоянието им като цяло не е повод за сериозни притеснения, въпреки големия пробег.

Италия


Следва Италия, чиито жители обаче често попадат в катастрофи, което води до появата на множество дефекти в автомобилите им. А що се отнася до поддръжката на колите, жителите на Италия не се притесняват особено и често ги карат, както се казва, "докрай". От друга страна Италия е известна със своя горещ климат, така че лаковото покритие на тъмните автомобили там често избледнява. Италианците не се справят добре с паркирането, така че малките дефекти по каросерията на автомобилите са неизбежни. Сред опциите много от автомобилите от Италия може да нямат отопление на седалките, дори в най-високото ниво на оборудване. Но споменатите климатични условия носят не само вреда, но и полза - ламарините ръждясват по-малко.

Швейцария


Автомобилите от тези страни могат да бъдат в много добро състояние, тъй като собствениците им никога не спестяват от ремонт.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 72 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бърз отговор

    114 20 Отговор
    от германия добре поддържана и добре изгнила от италия много лошо поддържана и без гнилоч... най-добре швейцария че там дори и имат по някоя друга екстра повечко

    Коментиран от #22, #86

  • 2 русенец

    250 14 Отговор
    Най-добре да ви донесат автомобил, каран от немска баба пенсионерка, която го е карала само в празничен ден от къщи до катедралата. То основно такива автомобили се и внасят, разбира се!

    Коментиран от #10, #13, #60

  • 3 Зайо

    116 16 Отговор
    Най - евтините кен@фи са от Австрия. Там ръждясва и пластмасата и 10 годишен пасат е за вторични - т.е. опасен е да се кара. Но ГаньоС ги обича защото са без пари. А повечето австрийки са германки по думите на ДЖАМБАЗКИ.
  • 4 jap

    110 4 Отговор
    Истината е,че откъдето и да е внесена една кола ако е сред евтините предложения от даден модел то състоянието и често е трагично.Когато колите са купени от официални представителства на дадена марка и имат сервизна история (истинска),тогава вероятноста за дефекти е много по малка но и цените са по високи.
  • 5 ГоЩо

    138 10 Отговор
    От цяла Европа си карат колите в Германия да се продават! Аз си закарах моята,карана тук 7г. Срещу един договор колата се указа с немски номера и седмица по късно някакви от бившите,съветски републики си я купиха! Така,че в Германия не е това което беше!
  • 6 гост

    76 8 Отговор
    Ако погледнем в САЩ, там като видят ръжда и им се доаква,предпочитат да ремонтират мотори, отколкото да се занимават с ръжда и боядисване. Цените нямат особена разлика И при ремонт на мотор и ремонт на купе ,цените са много високи , разликата е във времето.Там мотор се реновира изцяло за по малко от ден,бояджилъка отива със седмици. У нас тия услуги са на посредствени нива. Причини бол, от калпави майстори,с лопата да ги ринеш,до бедни клиенти или пък стиснати, че стигаме и до скапаните авточасти и консумативи.
  • 7 Факт

    83 9 Отговор
    Статията е добре описала качествата, но наскоро си купих кола втора ръка и избрах от Италия понеже множеството от Германия бяха гнилоч. А най-лошият избор е да вземеш кола от северна Германия където хвърлят яко сол и предишният собственик да е някой небрежен "Мюмюн". Лошото на италианците е че не сменят масло след като изтече гаранцията на автомобила.

    Коментиран от #89

  • 8 Журналистика

    86 11 Отговор
    Ай стига ,едни и същи дъвки от години.
  • 9 Чочо

    54 4 Отговор
    Много германски автокъщи взимат на едро автомобили от Австрия и Италия
    Най добре е от германски сервиз в който колата е била подържана.За предпочитане от по малък град с въртени километри извънградско.
  • 10 pisna ni

    34 9 Отговор

    До коментар #2 от "русенец":

    Ае стига с тая мантра- вече се изтърка и е досадна.

    Коментиран от #31

  • 11 автоджамбазин

    26 2 Отговор
    А не така стоката е фрЪст, ако има недоволни да се оплакват на бабите които са ги карали.
  • 12 Голф

    59 7 Отговор
    20 годишен голф 4 от Италия нема една ръждичка, попаднах на запазена технически, удряна само в калника. друг голф 4 същия ДВГ от Германия, беше изгнил целия на дупки, след половин година се откъсна заден мост
  • 13 един от многото

    35 3 Отговор

    До коментар #2 от "русенец":

    Че като питаш автоджамбазите всички коли са такива.
  • 14 ценности

    66 5 Отговор
    Най добрите коли втора употреба са тези които си закупиш сам от собственик , в която и държава да е.
  • 15 Мария Тънасова

    31 31 Отговор
    Кола се купува от Франция или Нидерландия.

    Коментиран от #24, #84

  • 16 Мда

    51 6 Отговор
    Естествено от Италия.Тия от Германия са изгнили тоталки, утрепани от каране на които 'екстрата' им е ,че имат двигател вместо педали!

    Коментиран от #21

  • 17 Автомонтьор

    90 11 Отговор
    Нов внос ли е,всичкото е леш!!! Хората си изхвърлят боклуците,а ние им ги вземаме. Че и пари им даваме за тях. Тъжно,много тъжно!!!

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Админ

    74 11 Отговор
    Кола от германия не се купува, първо че гният, двигателя е на много хиляди, там където няма ограничения ги карат яко и не на последно място прословутия TÜV вече не е това което е бил преди години,и там може да семине под масата вече!
  • 20 no name no face no number

    92 3 Отговор
    И в трите държави съм живял и мога да кажа една италианска поговорка по този въпрос, светът е като една голяма страна, тоест има ги и добрите и лошите стопани на коли. И ми става смешно като се заговори за Швейцария и Геемания все едно там е рая, но не е и който е работил в Швейцария знае що за "рай" е там. Та навсякъде има и хубави и лоши коли и повечето ги карат много в Швейцария прелитат от кантон в кантон, често ходят до Германия на пазар в Германия ТЮФа не е гсранция има като нашите пунктове за преглед дето почти не гледат нищо освен спирачките разбира се. В Италия също е до човек има си хора , които много добре се грижат за колите си. Така, че гледанье му е майката .
  • 21 Евтините

    58 3 Отговор

    До коментар #16 от "Мда":

    коли от Германия които се предлагат у нас най често са карани от "дюнерджийте" и състоянието им е трагично.Хубавите се продават на много по високи цени и се изнасят в страни чието население е по платежоспособно.
  • 22 no name no face no number

    25 4 Отговор

    До коментар #1 от "бърз отговор":

    Повечето там са гнилоч мдаа да не забравяме, че е планинска държава с дълга зима иии много пръскане зимата и ръждицата идва главно отдолу мдаа
  • 23 Дедо1

    80 5 Отговор
    От служебна кола и чужда жена,по убави нема
  • 24 no name no face no number

    17 3 Отговор

    До коментар #15 от "Мария Тънасова":

    смях, да цените са по ниски и има защо във Франция техническият контрол е слаб Холандия ръжди от влагата ,а и Холандците пътуват много, но ибтам можеш да намериш добър автомобил шанс

    Коментиран от #27, #61

  • 25 Реалист

    44 4 Отговор
    Не е споменато, че от Швейцария също са много изгнили колите! Там се хвърля яко химия по пътищата, защото пада много сняг. Почти в цяла Швейцария сняг има 4-5 месеца в годината. Един приятел си взе 10 годишно Субару от там, след 2 години каране в България му излязоха направо дупки в праговете и на калниците!

    Коментиран от #48

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 889988

    5 12 Отговор
    От САЩ и Канада.

    Коментиран от #40

  • 29 ишгш

    43 2 Отговор
    Купих си кола от Швейцария на 5г. 160 000 км. Карана на метан , но бутилките прибрани и по документи само на бензин. След един месец основен ремонт плюс разпределителни валове плюс катализатор. 4000 лв. Сега е пушка , но с горчив оттенък.

    Коментиран от #33

  • 30 Бърт

    45 2 Отговор
    От много време се оглеждах за Мазда Трибют 2.0 бензин 4/4 124к.с,защото е един от малкото СУВ без много електроника,опростен и много здрав за нашите окаяни пътища.Купих го от Италия и не съжалявам,защото наистина нямаше ръжда.Приятел си взе същия от Германия и се видя в чудо! От ръждата му се скъсаха задните амове горе в основата на бомбето.Задните лагери виеха на умряло от лугата,къде ги е пръскала.Всички спирачни апарати бяха блокирали във водачите си и ги нагряваха с оксижен за да ги развият за да може да си смени накладките.Естествено се наложи след нагревките да си купува и спирачни апарати.За задните вежди,праговете и долния ръб на четерите врати изобщо не ща да споменавам,че ми става лошо.Лично аз смених абсолютно всички консумативи,със две промивки на двигателя с по-тънко масло и нещата се получиха.Наистина Новия внос за Бъгария е трагедия отвсякъде свързана впоследствие с много нерви,пари и висене по сервизите,защото даже и да поназнайваш вече не може да си правиш ремонтите пред панелката.

    Коментиран от #51

  • 31 Изпревярващ

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "pisna ni":

    Трай бе тпак да не би да е лъжа?!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Данаил

    26 20 Отговор

    До коментар #29 от "ишгш":

    От високата температура на горене метана скапва мотора.Понеже съм монтьор съм виждал клапани на автобуси от градския транспорт(метанките) изгорели като горена тел.Газта също гори с много по-висока температура от бензина и за 40-50 х.км скапва,цялата цилиндрова глава.Икономията от газта отива на кино след ремонта,особенно на двигатели,които все още клапаните се регулират с пластини или парички,вместо да са хидравлични.

    Коментиран от #36, #37, #43, #70, #82

  • 34 Фен

    23 6 Отговор
    Купих джип Ауди Q5 дизел тройка мотор от Германия само ядове вериги помпа и дюзи след две години дизел втора ръка е голям капан и след това го продадох на един човек след това той турбина Купих бензинова след това от Италия 3 години без грижи 2000tfsi много добър мотор

    Коментиран от #47

  • 35 123

    40 15 Отговор
    Нито от едната, нито от другата! Ако искате качествен употребяван автомобил се отива в представителството на марката в БГ. Там винаги има набор от такива автомобили от тестови, до такива на 5-10 години. Обикновено имат информация за реалните километри и история на сервиза. Цената е по-висока, но си струва всяка стотинка, спрямо вкараните боклуци от Германия или Италия. А ако нямате пълната сума в брой, почти навсякъде предлагат лизинг. Ако следвате тази схема, дори да купите кола на 150 - 250 000 км. няма да сбъркате. Обикновено почват да се чупят повече след 300 - 400 км. каквито са почти всичките нови вносове на Горубляне и Дупница, нищо че на километражите им пише 150 000 км. Да попаднеш там на непревъртян километраж е като 6-ца от тотото.

    Коментиран от #41

  • 36 Тва па за

    23 9 Отговор

    До коментар #33 от "Данаил":

    агу-то дето си го постнал са пълни глупости! Поредна кола карам на агу. 60 к км от както съм я купил - никакви ядове по мотора. Смених инжекторите на уредбата обаче. Кога е слагана газовата - незнам. Предната ми кола аз и сложих газинжекция. Въобще не знам каква марка; препоръчаха ми сервиз, монтираха я, 120 к км само филтри и един път някакви донастройки, но само в сервиза и. След това я продадох. Но съм подочувал, че единствените мотори, които са пернишки печки относно пропан-бутан са само италианските. А аз давам примери точно с такива!
  • 37 Джони

    41 7 Отговор

    До коментар #33 от "Данаил":

    И понеже си монтьор ти е позволено да си, хм как по-меко да го кажа, ментално ограничен би било подходящо. Та да те открехна, че LPG и CNG не горят с по-висока температура, а горят по-бавно. Оттам и проблемите с клапаните. Когато изпускателните се отворят още продължава горенето и прегарят. Та има едни устройства TAP( Timing advance processor) дето са желателни да се слагат при LPG и абсолютно задължителни при CNG.
  • 38 гггггг

    6 1 Отговор
    пълни глупости
  • 39 Съдията Дред

    21 3 Отговор
    Разбира се, за предпочитане е нова кола, а не нов внос. Но ако нямате пари за нова, то не си купувайте комби от Италия. Има една особена категория пътуващи търговци, които правят поне по 2 000 км на седмица. Не ми се мисли на колко действително е на 5 години. А масло италианците все пак сменят ,веднъж в годината.
  • 40 NEMESIS

    21 3 Отговор

    До коментар #28 от "889988":

    От там идват само блъснати, а някои - и много блъснати, както и удавени коли. Неблъсната кола е изключение. Това го знам със сигурност, защото познавам две отделни лица, които внасят от там.

    Коментиран от #44

  • 41 Miusuka Madoto

    49 3 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Представителствата станаха бетер Горублянци и Дупничани! Изманици та дрънкат, позлващи джамбазките приоми от автокъщите! Личен опит с Бултрако/Хонда - не ми се описва, че е адски дълго, но вкуса в устата остана много горчив...и завинаги! И за капак, централата в Токио не взе никакво отношение, а си го премести в другия крачол, съветвайки ме в НЯКОЛКО имейла-отговори само и единствено да си се оправям с местния представител! И от други аверчета чувам, че и по представителствата на другите марки са същите помияри и измамници..

    Коментиран от #45

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 ГОШКО

    15 8 Отговор

    До коментар #33 от "Данаил":

    Пълни глупости пишеш вече 260 000 само на газ с обикновено АГУ за тоя период съм сменял само гарнитура на главата по средата на пробега това което си писал важи главно за японките които са с по малки клапани.
  • 44 планинец

    12 1 Отговор

    До коментар #40 от "NEMESIS":

    Моят Пасат е блъскан( лявата страна) и ремонтиран, и продаден. Личи си, колкото и нашите търговци се опитваха да го прикрият. Двигателя е супер и колата се движи без проблеми, та затова километрите и бяха истински .
  • 45 планинец

    33 1 Отговор

    До коментар #41 от "Miusuka Madoto":

    Не само в България представителствата лъжат! Познати работещи в чужбина, връщат колите си след изтичане на 5-годишната гаранция. Взимат следващия модел, а след седмица виждат колите обявени за продажба с превъртяни километражи, минимум 80 000км!
  • 46 До коментар#43 Гошко

    16 6 Отговор
    Не съм съгласен,и с много други като теб.
    Преди 10 години ми докараха кола от Италия,много евтино но с издухан двигател защото е карана на газ...
    Смених го от друга ударена отзад и от тогава само на бензин съм навъртял 196 хил. км. без никакви проблеми, само смяна на масло и филтри!!!
    Така че много е вярна старата поговорка,скъпи на триците евтини на брашното!!!

    Коментиран от #83

  • 47 Админ

    38 1 Отговор

    До коментар #34 от "Фен":

    Не е от вноса, марката е такава калпава, ама всеки си мисли че ауди-то е неземна машина, частите по окачването ги произвеждаме във фирмата в която работя в София, рамките за вратите и какво ли още не и знам за какво иде реч.Ама давайте си парите.
    Колкото до 2000tfsi много е добър да знаеш, само трябва да имаш абонамент към някоя фирма за масла.
  • 48 Админ

    10 10 Отговор

    До коментар #25 от "Реалист":

    Абе субару-то принципно си е гнилоч, моята е от швейцария но не е субару за щастие, и няма точка,но пък е с всички екстри и двигателя е топ.Ще подскажа 2.0 турбо бензин спорт, 230 кс.

    Коментиран от #49, #74

  • 49 Тойота

    8 1 Отговор

    До коментар #48 от "Админ":

    Админ ?!? Субаруто си е гнилоч, защото са предполагали, че докато изгние, ще се е блъснало сто пъти. Здраво, но за кратко време. Зависи за какво ти е.
  • 50 ГОШКО СЛИВОВ

    20 6 Отговор
    САМО ЧИСТАК БЪРСАК С НАЙЛОНИТЕ ПО СЕДАЛКИТЕ, И НА 0 КИЛОМЕТРА НА ТАБЛОТО!!!?????
  • 51 Ангел

    9 3 Отговор

    До коментар #30 от "Бърт":

    Хм..съвпадение.)Закупих си същия СУВ от Италия и съм много доволен.Висок,удобен,евтини консумативи и части,малко са СУВовете,като този.Моя имаше един малък проблем-маншона на дясната полуоска беше скъсан и карето тракаше.Ново каре 80лв и маншон за 15лв,труд 50лв и отново на пътя.

    Коментиран от #57

  • 52 Добрин

    7 8 Отговор
    Колите от Германия не са лоши много зависи от кой се купува живея в Германия и в момента карам w 203 diesel na realni 221 км. Я купих без точка ръжда но и цената и беше 2019г. 3950 евро купувайте смело но гледайте да не са коли по 1000-2000 евро хубавото е скъпо.
  • 53 Добрин

    7 9 Отговор
    Колите от Германия не са лоши много зависи от кой се купува живея в Германия и в момента карам w 203 diesel na realni 221 км. Я купих без точка ръжда но и цената и беше 2019г. 3950 евро купувайте смело но гледайте да не са коли по 1000-2000 евро хубавото е скъпо.
  • 54 Добрин

    5 10 Отговор
    Колите от Германия не са лоши много зависи от кой се купува живея в Германия и в момента карам w 203 diesel na realni 221 км. Я купих без точка ръжда но и цената и беше 2019г. 3950 евро купувайте смело но гледайте да не са коли по 1000-2000 евро хубавото е скъпо.
  • 55 Добрин

    4 11 Отговор
    Колите от Германия не са лоши много зависи от кой се купува живея в Германия и в момента карам w 203 diesel na realni 221 км. Я купих без точка ръжда но и цената и беше 2019г. 3950 евро купувайте смело но гледайте да не са коли по 1000-2000 евро хубавото е скъпо.
  • 56 Добрин

    4 13 Отговор
    Колите от Германия не са лоши много зависи от кой се купува живея в Германия и в момента карам w 203 diesel na realni 221 км. Я купих без точка ръжда но и цената и беше 2019г. 3950 евро купувайте смело но гледайте да не са коли по 1000-2000 евро хубавото е скъпо.
  • 57 Като гост

    12 1 Отговор

    До коментар #51 от "Ангел":

    Карето с маншона е 50лв и е сравнително добро, труд 30лв. Не ходи повече там.

    Коментиран от #66

  • 58 Пепи

    37 3 Отговор
    Глупости от Горубляне и Дупница... Ако колата е поддържана както трябва няма никакво значение от къде е внос. Тази глупост "нов внос" е понятие само на Бай Ганьо. Мислите ли че някой автоджамбазин ще внесе нещо читаво? Купуват най големите боклуци от ЕС по две за лев...
    Малко козметика, километражчето назад и да заповядат шараните да се връзват на легенди от тук внос от там внос, уникат, нова и тн тъпотии.

    Коментиран от #64

  • 59 баи МИШО

    16 11 Отговор
    НАЙ ДОБРАТА КОЛА Е НОВАТА ЛАДА ПРАВИШ ВНОСКА И ЧАКАШ 15 20 ГОД ТОВА БЕШЕ СЕГА ОТИВАШ В ГЕРМАНИЯ И СПОРЕД ДЖОБА СИ КУПУВАШ АВТОМОВИЛ И ТО ИСТИНСКИ ИМА ПО НОВИ КОЛИ НА ПОВЕЧЕ КМ И ПО СТАРИ НА ГОДИНИ НА ПО МАЛКО И ДОСТА ЗАПАЗЕНИ МОЖЕШ САМ ДА ИЗБИРАШ НИЕ СИ СТОИМ В КЪЩИ И ЧАКАМЕ КАКТО ГОВОРЯТ ЖУРНАЛИСТИТЕ ЧЕ КАТО ГИ ЗАБРАНЯТ ДА СЕ ДВИЖАТ В ГЕРМАНИЯ ЗАРАДИ ЕКОЛОГИЧНИТЕ НОРМИ ЩЕ СТАНАТ БЕЗ ПАРИ И ЩЕ ЗАЛЕЯТ БЪЛГАРИЯ НО УВИ ВЕЧЕ ТРЕТА ГОДИНА ЧАКАМ НО ТОВА НЕ СЕ СЛУЧА ДА ЖИВЕЯТ БАЛЪЦИТЕ много ще чакаме
  • 60 Ха ха ха

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "русенец":

    Има и по добри - с трески в предната решетка, щото дълго не е изкарвана от гаража и засадили междувременно дърво, което трябвало да се отсече за да изкарат колата, тия са баш "качваш се и караш"))))) пък и нямат бастун на бабата се бсгажника да се пречка....
  • 61 Ха ха

    4 6 Отговор

    До коментар #24 от "no name no face no number":

    Смехурко ти май не си стъпвал във Франция и нямаш представа от СТ
  • 62 Метгонтан

    16 2 Отговор
    Сега изкарахте германците по добри шофери от италианците . Не разбирам и логиката за гниенето , ако колата е в луксозния сегмент , по често такива се шофират в северна италия , и там си има точно толкова сняг колкото и в Германия , а пътищата се пръскат със същия химикал . Относно Швейцария , само който не познава швейцарец , той не знае че 80% от тях са чичо Скруч. Незнам за подръжката им , но най вероятно подръжката зависи от самия човек . Когато казвам подръжка , да става ясно масло/филтри/течности . Ходова част не се прави толкова колкото.в бг , в чести случаи въобще не се прави - разбираемо е защо . Относно снега , е там пък хич не се пести откъм химикали и всичко е изчистено дори и в по високите местности където минават по 10 коли на ден .
    Истината е една - когато знаеш че ще си продаваш колата след 3-5г , те боли шмайзера . Сменяш масло като ти светне лампата и това е . Да се счупи друго е почти = на 0 , освен ако не се бутурясаш негде , но и дори да се бутурясаш , имаш застраховка която ти покрива ремонта . При ремонт ти слагат нови части и си пак пич .
  • 63 Рено

    8 5 Отговор
    Имах преди доста години Рено Лагуна бензин 1,8 комби 2001 год. От Франция на 128 000 км вероятно реално цената беше 12 500 лв та сложих и метан и я продадох на 256 000 км преди 10 год още я виждам по пътя. Читава кола + скъпа уредба метан 2 500 лв = на дълги години живот.
  • 64 Кретени

    11 0 Отговор

    До коментар #58 от "Пепи":

    Ама балъците не свършват купуват от автокъщите скрап
  • 65 пророк Исай

    4 0 Отговор
    Тояги и пръчки .............отвсякъде . Лично закупена от човек .......може би да , може би не !
  • 66 Ангел

    7 6 Отговор

    До коментар #57 от "Като гост":

    Уважаеми г-не или по-точно г-жо? Не съм се стискал за евтино каре от марка Ashika,GS*P или maXgear,които са китайски реплики и наистина са по около 50лв закупени онлайн.Закупих си каре на FEBEST,която е OEM марка за вграждане в някои модели на Мазда включително и моята.Цената по-точно беше 87,30лв без доставката,защото в измислените вериги за авточасти,където живея я нямаше тази марка.Не я поддържат,заради по-високата и цена и такива ганчовци,като вас не я купували,заради по-високата цена.На пръв поглед се вижда разликата в по-големите съчми,по-солидната изработка от по-висококачествен метал и без мустаците по-някои външни ръбове.Това Вие няма как да го знаете,даже да го предположите,защото търсите винаги евтиното! Аз пари за качествени части за колата си не жаля.Същото важи и за маншона и за сервиза,който ми го монтира.Лека вечер ви пожелавам.
  • 67 карамфила

    23 2 Отговор
    За да си купиш кола или жена втора употреба,без значение от къде Германия,Италия,Швейцария, се иска само едно,КЪСМЕТ.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Йосип Броз Тито

    4 10 Отговор
    Най-скапаните идват от Италия, от личен опит и наблюдения го казвам. Какво като климатът е мек и не се хвърля сол? Ламарините корозират и когато е имало удар и после е замаскирана. Повечето ги правят некадърно, а дори и да е направена добре, ако ударът е бил много тежък, каквото и да я правиш, кола не става. Самият метал си губи свойствата и става по-мек, а автомобилът по-опасен при евентуален повторен сблъсък.
    Ако трябва да избирам, бих взел от Швейцария, Белгия или Люксембург, макар, че от Люксембург са рядкост колите, те са адски запазени и поддържани, почти като нови.
  • 70 Еее

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "Данаил":

    Не говори глупости за 50 хил скапвала глава от газта, масово карат по 200 хил без проблеми, ако са механични компенсаторите на клапаните реглаж според марката на определени км и това е

    Коментиран от #90

  • 71 КРОКОДИЛА

    7 2 Отговор
    ОТ ИТАЛИЯ 100 ПРОЦЕНТА ПО ДОБРИ .............
  • 72 Българин

    9 5 Отговор
    Не си задавайте въпроса кой нов внос е по-добър,а защо не можете да си купите нови коли.Просто трябва да правите повече пари,а не да дремете в нета.Успех на националния тази вечер!

    Коментиран от #78

  • 73 Васил

    15 1 Отговор
    България държавата втора ръка обувки дрехи коли даже и хората тази статия показва че сме на дъното
  • 74 ХАХА

    4 0 Отговор

    До коментар #48 от "Админ":

    Рзбрахме, че имаш хубава кола господин надувко.
  • 75 Алфа Ромео

    12 3 Отговор
    Кво искате да си купим за 1000-1500 евра, можем да благодарим на Баце и компания че 80% от българите карат 15-20+ годишни коли.
  • 76 Само да ви светна

    9 1 Отговор
    Хубавите коли са от Япония. Там паралиите, като излезне нов модел от висок клас си го купуват още преди да се е произвел с десен волан. Говорим за европейски модел- японците са с десни волани. Те са актуални, но след няколко години като решат да го продават цената е ниска заради левия волан. Именно от там е далавера да се вземе на търг кола, ако има кой да ти я качи на кораб, но това е друг въпрос... Както японците пазят, други такива не съм виждал. Дори и найлоните стоят на някои коли. Не случайно германци и руснаци купуват от там.

    Коментиран от #81

  • 77 Йойо

    7 9 Отговор
    Лично мое мнение,безсмъртен мотор 1.6 мултиджет16v-105 к.с.Няма вихрови клапи,няма турбо със променлива геометрия,градско пада до4.8 л.на 100.Адски подценяван автомобил във България-ФИАТ.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 ФАКТ

    11 2 Отговор
    В България се внася и продава скрапа на Европа - ФАКТ ! До вчера нямаше никакъв проблем да минеш и технически преглед по втория начин - ФАКТ ! Бананова република сме и това е ! Що народ се изпотрепа с тея трошки - ФАКТ !
  • 80 Хухуху

    7 0 Отговор
    КАКВИТО СА КУПУВАЧИТЕ ТАКИВА СА КОЛИТЕ И ПРОДАВАЧИТЕ
  • 81 Koko

    3 0 Отговор

    До коментар #76 от "Само да ви светна":

    Абсолютно вярно, но цената ще е доста солена за такъв трансфер, във Владивосток има автокъщи които продават само десен волан до 5 г. Японки
  • 82 с опит

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "Данаил":

    Егати "монтьора", те затва всички таксита са на газ и метан и не са редки случаите двигателя да се отваря за пръв път на 5-600 х.км. Дори знам за случай на двигател отворен за сефте на 850 х.км, денонощно каране в Софийския качамак. А лични наблюдения - карам поредния, 7-ми или 8-ми автомобил на газ, минавам по около 20 х.км на година и до сега освен настройки на газовата в зимен и летен режим и филтър от време на време, нищо друго не съм правил, нито по газовата уредба, нито по двигател.

    Коментиран от #87

  • 83 АГУ

    4 3 Отговор

    До коментар #46 от "До коментар#43 Гошко":

    Сега и аз да кажа за моята. Рено меган на АГУ слагано от мен. Изминати 167000 км.за 7г. без проблеми за колата. мога да кажа ,че бензин не е помирисвала.

    Коментиран от #91

  • 84 Скания

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Мария Тънасова":

    Дания, за който знае къде е...
  • 85 фау ве

    1 8 Отговор
    Най-големите боклуци са от Италия, плюс е, че нямат ръжди, иначе двигателите са леш, италиянецът, като реши да си продава колата и кара на доизживяване, не пипат нищо.
    Повече кола от Италия не бих си купил, по-евтини са и има защо!

    Коментиран от #94

  • 86 фау ве

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "бърз отговор":

    Вярно, ама по-добре да смениш ауспух, гърне, отколкото да наливаш пари в скапан двигател, излиза по евтино.
    Обикновено ръждата по окачването е повърхностна и не е опасно, купетата на доста от по новите коли имат защита срещу корозия, така, че и това не е фатално, ама ако ти се падне някой италиянски боклук има да обикаляш сервизите и да наливаш пари в проблем, който никой не може да ти реши! Сменяш части, диагностики и файда никаква.
  • 87 Слави

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "с опит":

    С неизвестния "опит"..само така от любопитство да попитаме,какво означава на практика настройка на газова на зимен и летен режим.Това като да се обличаш зиме със шубата,а пък на лето с прашките?
  • 88 БОКО В ЗАТВОРА

    6 0 Отговор
    ВСЪЩНОСТ И ИТАЛЯНКИТЕ И ГЕРМАНКИТЕ СА СИ БАЯ ГРОЗНИ , ШВЕЙЦАРКИТЕ ПЪК СА СЕЛЯНКИ !
  • 89 До 7

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    За северна Германия не съм съгласен тъй като там не вали много сняг,докато в южна(Мюнхен и надолу)си е Сибир и хвърлят яко сол
  • 90 0000

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Еее":

    Не му се карай.той толкова може.явно само зилове и камази е правил.хората се върнаха преди години към механичните повдигачи и кобилици,той мисли че хидравлиците са топ технология
  • 91 Лемеж

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "АГУ":

    Ти голяма работа си направил хаиз и голяма кола имаш да се хвалиш
  • 92 Бай Дъртнян

    2 1 Отговор
    Кола и жена като вземаш не знаеш на какво ще попаднеш затова е добре да се вземе от познат !!!
  • 93 хаха

    0 0 Отговор
    Мога да твърдя-стойте далеч от внос Германия-за другите страни не мога да кажа-общо взето гадна работа
  • 94 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "фау ве":

    Не съм съгласен .Имам БМВ Е39 ОТ Италия ,по точно от Милано .Вече 12 г го карам на пропан бутан ,и съм много доволен.