15 Януари, 2021 15:02 32 417 106

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар

  • автомобилът на старо-
  • неконвенционални коли
Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар - 1

Разбира се, не всички, но мнозина преди да закупят кола, винаги се опитват да намерят по-необичаен и интересен автомобил, който да ги отличи от масата. Но често въпросните купувачи на такива автомобили не мислят за препродажбата им след няколко години.

Най-често такива хора купуват редки за пазара автомобили, които наистина са впечатляващи, но са от групата "неконвенционални", малко като бройка са на нашия пазар и следователно търсенето им е слабо.

Примерите за такива автомобили не са един и два. Ето и някои от тези коли, които са познати у нас, предлагат се на вторичния пазар, но препродажбата им е изключително трудна. Примери за още такива коли, можете да дадете в коментарите.

Citroen C6

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар

Renault Vel Satis

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар

Mazda CX-9

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар

Saab 9-3

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар

Subaru Tribeca

Автомобили, от които е трудно да се отървете на вторичния пазар


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 68 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вальоо

    258 35 Отговор
    C6 e единствен по рода си! Колата е продадена в малки тиражи,и изобщо не е за всеки. Изисква грижлива и скъпа поддръжка,която малко българи сме готови да дадем!

    Коментиран от #2, #4, #11, #17, #99

  • 2 Гост

    136 33 Отговор

    До коментар #1 от "Вальоо":

    Жесток автомобил с мног индивидуалност. Надявам се един ден да притежавам такъв.

    Коментиран от #6, #9

  • 3 Никой

    188 7 Отговор
    Кефа цена няма. Ако всички избираха коли по загуба на стойност щеше да е много скучен свят. Не подхранвайте конвенционалните и скучни решения. Имайте малко въображение.

    Коментиран от #10, #76

  • 4 Мислещ

    59 134 Отговор

    До коментар #1 от "Вальоо":

    Тоест е рядко срещана пръчка и хората с право не го щат? Ако имаш парите за скъпата поддръжка, тогава просто ще си купиш истинска кола.

    Коментиран от #20, #37, #105

  • 5 Ивскщ

    203 12 Отговор
    Аз когато купувам не мисля как и кога ще я продам. Важното е да ми харесва
  • 6 Гост

    62 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Не са непоносими, дай Боже да можеш да си го позволиш. Но, най-важното е да имаш възможност да го поддържаш. Уникален автомобил, с адски скъпа поддръжка.

    Коментиран от #22

  • 7 Механик

    157 24 Отговор
    Забелязал съм едно явление. Който се качи на ситроен, вече не признава нищо друго. Някакъв вид сектантство е предполагам.
    Като човек, който професионално се занимва с автомобили, за мен горното сектантство не е обяснимо.
    Тук не споря и не доакзвам ,че ситроен е лоша или добра кола. Кола като кола, но явно привлича някаква група характери и се образува секта.
    Подобно явление има и при феновете на субару.

    Коментиран от #19, #25, #32, #36, #41, #91, #95

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 dex

    60 173 Отговор

    До коментар #1 от "Вальоо":

    Валенце, то по твоята логика тоя френски кенеф излиза, че е на едно ниво с Бугати Вейрон или други супер-автомобили.
    Те тиятъпите франсета са си помислили, че ще се състезават с S-клас, А8 и БМВ 7-ма серия, ама си е обикновен Ситроен си остава това. Същия клозет е като утрепания Vel-Satis.
    Те и VW си мислеха, че ще избият рибата с Фаетон-а, който е много повече кола от гореспоменатите френски боклуци, но за жалост не се получи така.

    Коментиран от #12, #15, #18, #97

  • 12 Гост

    117 17 Отговор

    До коментар #11 от "dex":

    Нямаш си и представа от автомобили, нали?!

    Коментиран от #13

  • 13 dex

    32 108 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Абсолютно никаква представа нямам ... затова единия двата ми автомобила ми е Тойота Ланд Крузер ...

    Коментиран от #93

  • 14 volvo

    69 7 Отговор
    Знам точно за какво става въпрос, купих си Volvo C70 - двуврато купе, бензин турбо, супер непрактична, но доставяща много усмивки с 5-те си цилиндъра :)
  • 15 Много

    34 33 Отговор

    До коментар #11 от "dex":

    Много си прав.Самите французи се отказаха от производството,защото много трудно се продава.

    Коментиран от #16

  • 16 1234

    17 50 Отговор

    До коментар #15 от "Много":

    Това което французите не научиха е че модел веднъж на 10 г не става. Германците ги биха с гама и нови нови модели ма всеки до 5 г.
  • 17 Наистина

    41 3 Отговор

    До коментар #1 от "Вальоо":

    Си е екстра, само да не е 2,7 hdi, калпав двигател.

    Коментиран от #23

  • 18 Вальоо

    99 17 Отговор

    До коментар #11 от "dex":

    Всички коли са ламарини. Кво значение дали са френски или немски ламарините? Важни са технологиите,а според мен при С6 са повече от уникални. VW за разлика от Ситроена никога не бяха имали големи лимузини и нормално с първата да не им се получи ;). Карай си койотите,щом като харесваш безличните марки. :)

    Коментиран от #27, #46, #47, #48

  • 19 dex

    27 86 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Да, точно като Субару са секта или някакъв затворен клуб ... ама хомосексуален клуб ...
  • 20 Вальоо

    68 15 Отговор

    До коментар #4 от "Мислещ":

    И защо да е пръчка? Точна Ситроен с това окачване не можеш да наречеш пръчка. Колата е за ценители,произведени са малко бройки. Ако можеш да си я позволиш,евала.

    Коментиран от #101

  • 21 бай онзи

    69 9 Отговор
    кво й е на 9-3ката, освен че за мен е малко малка не знам... ама то в наща смотана територия всичко различно от едни три определени немски марки е "трудно продаваемо"

    Коментиран от #26

  • 22 Цитрофен

    37 6 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    За Суби..да, докто бяха честните 4х4 и самоблокиращия междуосев, от електронните насам...вече не. Имах Леоне и от първите Легасита, 2.2 комби, въздушно, но пак не е ситрик. Ситроен само ако е хидравличен, че други плюсове няма, но който е карал хидравличен...друго няма
  • 23 хихи

    14 6 Отговор

    До коментар #17 от "Наистина":

    Като болно сърце е, но ако не го товариш, може да има дълъг и прекрасен живот. Е, понякога получава инфаркт, ама да не пуша, пия и без жени..не
  • 24 Не виждам в класацията...........

    43 7 Отговор
    Форд транзит с 2.2 мотор.........Уникален боклук от който една година се мъча да се отърва , а нямам и едно запитване. Осъзнавам че ще е вечно мой.
  • 25 vuichogosho

    69 18 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Ситроен е адски удобен и комфортен автомобил. Нормално е човек да се пристрасти към марката. покарай С5 (дори и стария) и ще се почувстваш като в каруца, когато подкараш друг автомобил от висок клас.

    Коментиран от #52

  • 26 гост

    44 7 Отговор

    До коментар #21 от "бай онзи":

    На мен такъв СААБ ми е мерак.Имам пари, не да нямам, само идея нямам каква е поддръжката,като по скоро ме тормози кой ще я ремонтира....ама съм си наумил и ще скоча в торбата.

    Коментиран от #35, #42, #45

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Един от народа

    68 20 Отговор
    Ситроен С6, Рено Вел Сатис и Рено Авантайм /което не е посочено/ са автомобили за хора много, много, много разбиращи от автомобили. Тези автомобили не ги притежават хора, който ги интересуват, колко пари струват накладки, носачи, филтри и т. н.

    Коментиран от #30

  • 29 ьььь

    71 17 Отговор
    Volvo V50 2.0D - уникален боклук, който 1 година продавах, и накрая продадох за жълти стотинки, като не успях да покрия дори ремонтите, които съм направил, па камо ли нещо от покупната цена. Обиколил съм 7 сервиза за година и половина, толкова малко, защото все седеше по 2-3 месеца и чакаше части. Най-некадърни и некоректни се оказаха в Мото-Пфое, които казват 1 цена, чакаш 3 месеца, и като дойде частта ти казват 2на цена е така да те набутат в заварено положение. Не си купувайте нищо пипнато от Форд(Волво, Ягуар, Ленд Роувър, Мазда), капризни автомобили със скъпи части и трудна диагностика, ще си скъсате нервите!

    Коментиран от #60, #86

  • 30 Вальоо

    27 4 Отговор

    До коментар #28 от "Един от народа":

    Абсолютно вярно! Колите са за хора с голям вкус и стил,и дебела банкова сметка най-вече :D Колкото са хубави,толкова са и трудни за поддръжка.

    Коментиран от #33

  • 31 ФЕН

    43 7 Отговор
    СААБ 9-3 не за тази класация!!!Другите трудно се продават факт е!

    Коментиран от #65

  • 32 Японеца

    40 5 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Сектата на ГОУФО, Хонда, Бмв, Мерцедес, защо ги забрави?
  • 33 3.5 v6 RS

    46 4 Отговор

    До коментар #30 от "Вальоо":

    Не си прав,ама въобще,9та година карам Vel Satis 3.5 V6 и съм повече т доволен,а поддръжката му въобще не скъпа,а не е като да не юрка,пък ако не знаеш колите страдат от : майстори,фалшиви части,горива и перфектните ни пътища

    Коментиран от #39, #71

  • 34 Гост

    44 9 Отговор
    Общото между тези коли е - редки модели с редки части, авангардни дизайни далеч не по всеки вкус, от народни марки които нямат премиум имидж но се целят в премиум сегмента с въпросните модели, и не предлагат кой знае какво като лукс в сравнение с утвърдените немски марки. Хората с пари си купуват Бенц без да го мислят, а такива коли са един нишов продукт за заможни хора искащи по някакъв начин да не се сливат с останалите заможни хора.
  • 35 Plameni

    9 6 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Теслата кой ти я поддържа?ХАХАХА

    Коментиран от #84

  • 36 Така е

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Не забрявай и феновете на голфУ
  • 37 Иван

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Мислещ":

    Голям разбирач си ти ...
  • 38 Йосип Броз Тито

    33 1 Отговор
    Такива има много, Lancia от всякакви модели, Alfa Romeo някои модели, Rover, Infiniti... и др.
  • 39 Р. Овч.

    25 0 Отговор

    До коментар #33 от "3.5 v6 RS":

    Двигател на Нисан е.
  • 40 Буха ха

    48 1 Отговор
    Lancia Thesis е много хубав, луксозен автомобил който трудно се продава. Ако намеря много добре запазен екземпляр на ниска цена веднага бих го купил.
  • 41 Ситросубарист

    62 3 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Това, което превръща всеки качил се на Ситроен в сектант, е хидропневматичното окачване и това не е някаква тайна. Но магията приключи преди няколко години. Сега са просто едни от многото. След 10-15 години, когато и последните С5-ци отидат за скрап, ще останат само най-големите фенове и ентусиасти да поддържат някой С5, С6, ХМ, СХ, Ксантия, DS... и ще ги гледаме по ретро съборите. Жалко! Според мен ПСА направиха грешка, но все пак, всичко опира до печалби. Нищо, че хидропневматичното окачване нито е толкова скъпо за поддръжка, нито е чупливо, а разликата във возията е от земята до небето. Имах последната С5-ца и това е единствената кола, която не мога да прежаля. Модела излиза 2008-ма и все още дизайна е актуален, а колата е изключително красива. Когато имаш хидравличен Ситроен, си търсиш повод просто да тръгнеш нанякъде, колкото по-далеч, толкова по-добре. Като видиш път на вълни и се хилиш до ушите, като знаеш Ситроена как ще мине оттам, как ще се люшне като лодка по вълните.
    Сега имам Субару Аутбак и честно казано, това е универсална кола, която просто не виждам с какво друго бих заменил, освен с друг Аутбак. А за субаристите е вярно, там също е секта, че и по-голяма от ситроенската даже, предполагам заради доказаната система за задвижване на 4-те колела и боксерния двигател, и удоволствието да знаеш, че можеш да излезеш от пътя, без да се притесняваш, че ще останеш в първата локва.
    С6-цата се продава трудно, основно заради скапания 2.7 двиг

    Коментиран от #43, #50, #55

  • 42 Буха ха

    17 3 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Тоя СААБ в Норвегия ли ще го купуваш или в пазарджишкото село?
  • 43 Гост

    28 3 Отговор

    До коментар #41 от "Ситросубарист":

    Всяка марка си има секта. За повечето хора Рено е скучна пластмасова кола, за други означава Клио Уилямс или Меган РС. Мазда също имат култови модели като MX-5, RX-8. Тойота имат Супра, Селика и ГТ-86. Субару Легаси/Аутбек е японската алтернатива на Ауди Куатро Allroad - практична семейна кола за всякакви условия през цялата година.
  • 44 Йозеф

    65 7 Отговор
    С6, с кафявия кожен салон, авромат и редкия V6 бензин битурбо е уникален и ексценричен автомобил. Возията е неописуема, шумоизолацията е пефектна, вътре е ШИРОКО и удобно. Няма А8, S и 7 серия, те возят като лагерни колички в сравнение с C6. За съжаление на вторичния пазар няма хубави екземпляри. На тоя ситроен му се вдига антикрилото много преди от ауди да се сетят за такава опция. Не става да лепиш селските пръчки, това е свръх комфортна кола за път.

    Коментиран от #80, #83

  • 45 Иво

    19 8 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Поздравления за избора! Още се усмихвам за периода, в който се сдобих с мечтания 93 Аеро Турбо бензин 2000. Поддръжката не е чак страшна и съм доволен от момчетата в SAAB Aero сервиза /май са се преместили от Ф. Кутев/, а удоволствието многократно надхвърля проблемите. Дизел не барай, но според мен това важи и за всички други печки.

    Коментиран от #62, #66

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Вальоо

    26 2 Отговор

    До коментар #41 от "Ситросубарист":

    По-точно не може да бъде казано мисля. Като собственик на такъв,споделям всичко написано. Винаги ми е приятно като излизам,а ако пътувам на дълго кефа е страхотен!
  • 51 Махмуд

    47 5 Отговор
    Ситроен ц6 е едно бижу още 2004-та имаше hud дисплей и тн. нещо невиждано дотогава.Така или иначе извън Франция френските коли не са тачени от много особено в България.Затова и няма пазар
  • 52 Иванчо l-ви

    36 5 Отговор

    До коментар #25 от "vuichogosho":

    Аз лично предпочитам нещо с по-директен волан. Искам да усещам колата как стъпва на пътя а в Сутиените тази връзка липсва. Това не ги прави лоши автомобили, просто на мен не ми допадат. Служебните ни Сутиени са на 300 000км. И 580 000 км. И смея да твърдя че са много здрави.

    Коментиран от #53, #54

  • 53 Гоуст

    24 19 Отговор

    До коментар #52 от "Иванчо l-ви":

    Е да не би на Порш да усещаш за 60 години не се научиха как се прави кола.Турили двг най отзад и превърнали колата в неуправляем леген
  • 54 Вальоо

    34 7 Отговор

    До коментар #52 от "Иванчо l-ви":

    Е като я имаш тая обратна връзка и кво? Не караш спортна,няма какво да усетиш освен дупките по тия пътища. Сякаш половината шофери са заучили някви фрази и ги повтарят
  • 55 Махмуд

    24 11 Отговор

    До коментар #41 от "Ситросубарист":

    Субару е непрактипна кола в Европа.Тва 4х4 вдига разхода а и двигателите им не са рафинирани общо взето скъпа отвсякъде кола за Америка може и да става ама иначе не
  • 56 Орим

    23 6 Отговор
    Мазда CX-9 e прекрасен 7-местен SUV! Идеална е за семейно возило, супер надеждна, прекрасен мотор, особено 3.5, безпроблемен автоматик. Ако попадна на зпазен екземпляр, произведен за американския пазар веднага го взимам!

    Коментиран от #87

  • 57 Посетител

    39 5 Отговор
    С6 беше лимузината на Президента на Франция! По времето на Саркози или на предшественика му. Доставиха му ги две години, преди свободната продажба. Изключителна кола!!!
  • 58 ГОСТ 1

    19 31 Отговор
    В този сайт и в тази рубрика коментари пишат само хора, които нищо не разбират от автомобили. За каква индивидуалност при серийни автомобили дрънкате, като дори не сте виждали на живо истински индивидуален ръчно изработен автомобил. Тук се показват някакви недоразумения с безброй технически и дизайнерски грешки, но автора пропуска още от тях по незнайни причини. Смешни коли за още по смешните им притежатели.

    Коментиран от #61, #67

  • 59 оня с коня

    32 2 Отговор
    Не съм съгласен със Твърдението в Статията че от Определени Коли "Трудно" може да се отървем - ОТ ВСЯКО МПС на Момента могат да се вземат едни 30-500лв като Скрап!
  • 60 PlimP

    22 7 Отговор

    До коментар #29 от "ьььь":

    ся, имал си автомобил с френски дизел на безбожно количество километри, двигателят не е нищо особено => си ходил при уникални "майстори", реално двг-то е доста надеждно(франсета и жабари правят по-добри дизелаци от швабите), а относно мото-пфое, майсторите са им добри, но преди тях има некадърни приемчици, а те могат да осерат мега яко нещата, трябваше да си вземеш волво с 5-цилиндъра бензинче или 5-ак дизе, на това шаси се сглабяше и форд фокус(за това се спрява отлично на тестовете за безопасност), който пак е с френски дизелак, ланд ровър и ягуар са скъпи марки, мазда правят много добри автомобили, те са едни от малко които не се чукат с други пройзводители, но искат читави майстори, лошото е, че в оторизираните сервизи не са толкова добри, не си мисли че немецът прави мега здравите коли

    Коментиран от #68

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Да го подържи

    4 10 Отговор

    До коментар #45 от "Иво":

    Кола със свещи бърже стига гробище
  • 63 Ауди

    22 7 Отговор
    Карах Всякакви френски Кенефи само ядове купих Ауди Tfsi 211кс така си го набих нее истина продадох го и Гореше масло на поразия купих японка Хонда CRV дизела 2.2 Страшно дърво излезе и тя ромоли Мотора сега в студът Само смазани автомобили се предлагат всички върнато то е ясно българи сме нещем нищо на много километри искаме все да сме богопомазани за това всичко се връща

    Коментиран от #64

  • 64 Гоуст

    34 3 Отговор

    До коментар #63 от "Ауди":

    Ми купи си нова Дачия бе братчед.

    Коментиран от #90

  • 65 111

    12 3 Отговор

    До коментар #31 от "ФЕН":

    СААБ 9-3 с двигател 209 к. с. и автоматични скорости (2003-2011) е изключително добър автомобил!
    Опитайте се да намерите такъв в сайтовете за продажба на автомобили – наши и чуждестранни!
    Трудно ще успеете, защото рядко се предлагат, а когато се появят – до един месец са продадени.

    Коментиран от #72

  • 66 Име

    10 6 Отговор

    До коментар #45 от "Иво":

    Ти явно не знаеш кой дизел на СААб да вземеш, затова приказваш простотии навред.
    СААб имат единствени 1.9 ТТИД. Явно не си чувал за това. Но ако ти падне повод, качи се да покараш. Пък ако е и чипосан, тогава друго ще приказваш.

    Коментиран от #98

  • 67 Вальоо

    13 3 Отговор

    До коментар #58 от "ГОСТ 1":

    Е хубаво де масови са,ама не се виждат всеки ден като голф 4-ките примерно,или продънените 316-ки. Факт е че колите са супер редки в България,а и не само. А пък и С6 където е произведен само около 23000-24000 може да се смята за рядък,при положение че Порше 911 (или който и да е друго модел) е произвел и все още продължава да произвежда повече от тази бройка. Направо си е като концептуален автомобил,сравнение.
  • 68 А сега

    13 9 Отговор

    До коментар #60 от "PlimP":

    Колега туй Мазда е такова недоразумение ,не се чукали с другите фирми ами какво общо имат с форд и пежо .Мазда е котур
  • 69 Японеца

    7 3 Отговор
    Що така си намразил Мазда, разкажи!

    Коментиран от #81, #96

  • 70 Петко

    10 9 Отговор
    Момчета, пак сте объркали работите. Имал съм ситроен и с ръка на сърцето казвам, че това е най-големият трошляк, който може да вземеш на пазара. Скоро на ситроен не мисля да се връщам. В момента карам също Берлинго, но това е друга тема. Пълен дроб.
    Ланча Тезис няма продаване, но за мен това не е от значение, карам Ланча Делта 3, която също няма продаване. Купил съм я за себе си, не да я продавам. Италианските коли са много прилични с някои дразнещи малки забележки. Все пак не са в премиум клас и няма какво толкова да се очаква, като скъпи материали. Красиви и достъпни.
    Колкото до дизелите на Сааб, 1.9 конкретно е от Фиат, 2.2 не е, който е и по-лошият мотор.
    След сливането на Фиат с Пежо тепърва остава да видим какво ще стане?!

    Коментиран от #73, #74, #75

  • 71 Porsche

    15 4 Отговор

    До коментар #33 от "3.5 v6 RS":

    10 години карах Вел Сатис 3.5 V6 и само усмивки ми носеше. Супер комфорт и устойчивост на пътя. Даже докато я карах ми минаваха мисли да си купя втора. Не се майтапя
  • 72 Джим Бийм

    9 4 Отговор

    До коментар #65 от "111":

    Този Сааб май е с механика от Опел Вектра, но частите не са взаимозаменяеми. Та, добър беше последния Сааб, но и крайно неподходящ за покупка - много харчи, много се троши, а отвътре Опел Вектра...
  • 73 Капитан

    10 4 Отговор

    До коментар #70 от "Петко":

    Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?
  • 74 Капитан

    2 1 Отговор

    До коментар #70 от "Петко":

    Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?
  • 75 Капитан

    3 2 Отговор

    До коментар #70 от "Петко":

    Имал си Ситроен, т.е. един само. Кой модел, на колко км и години го взе ?
  • 76 Хайл

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    Винаги съм карал коли от "общо приетите" и винаги ме питат-що не си взе някой Ваг,Опел-ИМАЛО ЧАСТИ ЗА ТЯХ И БИЛИ ЕВТИНИ,,,ами да си ги ремонтират щом така мислят вместо да карат
  • 77 Гост

    11 2 Отговор
    Интересно е че професионалистите класират С6 като йънгтаймер. А мисирките от факти - не. Ясно кой колко разбира от автомобили.
  • 78 Без име

    16 8 Отговор
    С6 е лукс който дори и ролса не притежава
    И двете съм карал и возил.
    Ролса е по красив и има повече гивизалъци.
  • 79 AUSSIE

    2 2 Отговор
    Аз навремето без малко да си докарам австралийския Ford AU II Falcon в БГ-то, но за добро или зло се отказах. Щеше да е по-ефектен от Фераритата тук :-)
  • 80 тъпанар

    7 7 Отговор

    До коментар #44 от "Йозеф":

    За S-клас да кажеш че вози като лагерна кола си е преувеличено. По това съдя че не си карал такава. Особено като се има в предвид окачването. Ситроен са новатори в инженерния сектор към 50-те и 60-те на 20 век, това е факт. Но точно пък S-клас се доближава с премиум усещане до Ролс-Ройс и Кадилак.

    Коментиран от #82

  • 81 А сега

    3 3 Отговор

    До коментар #69 от "Японеца":

    Не мразя марки коли ,но тук като започне едно оплюване на автомобили от хора които никога не са ги претежавали .Така че мазда не е лош автомобил но кой знаикакво не е .А там за браковете 90г мисля че форд купува Мазда ,На някой мазди двигателя е Пежо и тн Всичко в момента е един ушав,и всички модели имат кофти серии .30+ години се занимавах с автомобили ВНОС сервиз след продажбен рент -а-кар Всички плюят форд за РАК купих 20 форда втора ръка от Италия .5 год никакви проблеми и така н.Истината кола с история за сервизно обслужване
  • 82 Вальоо

    16 3 Отговор

    До коментар #80 от "тъпанар":

    Истината е че возят доста добре,НО ако ги сравняваш с другите конвенционални окачвания,макар и повечето от тях да притежават въздушно. Мерцедес се опитва да направи окачване което да се съревновава с хидропневматичното в началото на 80-те. Крайния резултат е далеч от планирания. Скъпо,не толкова комфортно и лесно чупливо с скъпи части. Докато при французите това нещо го няма! Единственото предимство на въздушното е когато караш на много гладък и равен път,тогава чуството е приятно. Но за неравни и тежки терени (каквито са нашите) Ситроена е ненадминат и не ще бъде!
  • 83 Почти

    6 4 Отговор

    До коментар #44 от "Йозеф":

    Още на корадото му се вдига антикрилото,но ти си малък,от къде да го знаеш.

    Коментиран от #88

  • 84 ХХХХ

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    Някой ремонти по Тесла могат да се извършат само в оторизирн сервиз.
    По някога това е огромен проблем.
    Имам познат, който псува в момента яко заради сервизите. Най близкия е в Австрия едно, че е записан за след два месеца, а и трябва да отиде до там. Иначе чао гаранция на батерията.
  • 85 Доцента

    13 4 Отговор
    Ситроен носят титлата "автоконструктор на века"на световната автом.асоциация.Фирма с най много нововъведения и патенти .Защо ли др Енчев пластичния хирург все още кара ситроен С6,поне от 8 години
  • 86 Лудогорец9

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "ьььь":

    Мазда след 2013 година няма нищо общо с форд вече
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Tie

    0 1 Отговор

    До коментар #83 от "Почти":

    А Тема 8.32 от 86-та???
  • 89 Вълко Червенков

    6 3 Отговор
    Французите направиха някои извращения в дизайна.Вел Сатис държи първото място.Ситроена е странен,но на живо е доста добър и като дизайн и като техника,но няма шанс срещу немските гиганти.
  • 90 Дачия

    2 2 Отговор

    До коментар #64 от "Гоуст":

    От 7 години карам Дачия с фабрична газ. Масло, ремъци, реглаж клапани и един радиатор с предна решетка сменена, заради чайка самоубиец. Евтина кола за возене и дотам. Живот и здраве, след години нещо по- емоционално.
  • 91 Станимир

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Аз съм може би от малкото хора,които притежаваха два Ситроена и повече не искам да чуя за тях.Единственото хубаво във тях е возията им и въпреки непреатанната подръжка все се чупеше нещо пп хидравликата!От там и намразих висенето и в лицензирани сервизи!
  • 92 Емдт

    9 3 Отговор
    Вече четвърти Ситроен карам.От ВХ до последния С-5.Никога никакъв проблем не съм имал.
  • 93 200

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "dex":

    Значи си под 1,70 см :)
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 1111

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Никога на ситроен ,прав си!!! Може ли пътническо берлинго 1.9 тди 55коня ве брааат ,ами то не откъсва ,аз съм опасен ,ърябеат ми 2км.прав очастък фа изпреваря влачещ се тир!!!!

    Коментиран от #104

  • 96 PlimP

    0 1 Отговор

    До коментар #69 от "Японеца":

    щото си е купил някъв баберик от Горубляне, ако е от магазина друга песен ще пее
  • 97 Текно

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "dex":

    Сигурно караш учукан Голф 3, и за теб всичко различно от него е “кенеф”, ти си типичен “разбирач”, който не разбира нищо и колите, за които гвориш си виждал само по кръстовищата на големия град в близост до селото, в което живееш!
  • 98 Купувач

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име":

    Това е незабравим двигател. Опелска доработка на италиански двигател, определено ще влезе в учебниците по авто история... ама не знам дали ще е с нещо добро.
    История от 1во лице - тест драйв на точно такава стокова, за 5 километра изхвърли маслото през гарнитурата на главата и се подпали.
  • 99 Голям Слон

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Вальоо":

    ....с бутони от Берлинго. ЛЕГЕНда, няма що. Поредният търговски крах за Ситроен с няма и 20.000 продадени коли. Искаше им се да се забият при петата серия, Е класата и А6, но не им било писано с такъв подход. Дори малко не успяха да доближат ХМ.
  • 100 Mpowered

    3 1 Отговор
    Ненужни варели.
    Ужас!
  • 101 Мерцедес

    0 6 Отговор

    До коментар #20 от "Вальоо":

    И какво има да си го позволиш тоя кенеф ? Тва да не е s class или 750 ... таратайка Френска , като се шибне челно в нещо немско ще разбереш КВа е разликата между немските и Френските тенекии...

    Коментиран от #102

  • 102 Вальоо

    4 1 Отговор

    До коментар #101 от "Мерцедес":

    Приказваш ги да не ти казвам от къде. Ситроен е лидер в crash тестовете от поне 20 години насам. Няма модел с по-малко от 5 звезди. Пък и не забравяй че С6 е в класа между Е и S класата. S класата е нормално да се представи една идея по-добре.

    Коментиран от #103

  • 103 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #102 от "Вальоо":

    C6 е в класа на бмв 5.Който иска пише в тубата Citroen С6 BMW 5 и гледа разликата във возията.
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 LOW

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Мислещ":

    Ти изобщо не си в час. C6 е страхотен авромобил.
  • 106 дядо Врачо

    2 0 Отговор
    е не може всички да караме Ц220 комби с чип ауди 2.0тди и бмв 3ка дизел милионник трябва и малко разнообразие