5 Февруари, 2021 17:00 7 900 19

Lancia обнови единствения модел в гамата си

  • lancia-
  • ypsilon-
  • фейслифт-
  • fiat-
  • 500-
  • panda

Втори фейслифт за настоящото поколение Ypsilon

Lancia обнови единствения модел в гамата си - 1

Въпреки славата си и рали успехите през изминалия век, ето че Lancia предлага само един автомобил в гамата си в момента и това е малкият Ypsilon. Настоящото трето поколение бе пуснато на пазара през 2011 година, през 2015 година получи фейслифт, а сега през 2021 година моделът получава и още един фейслифт. Разликите са визуални и обхващат предната част и интериора.

Lancia обнови единствения модел в гамата си

Фаровете са се сдобили с LED дневни светлини, решетка е станала по-дълга с вертикално изразени оребрения, а отворите в долната част на бронята са с променен дизайн. Автомобилът на снимките показва и новия цвят, който ще е наличен за клиентите и носи името Elegant Blue и е препратка към класическото Lancia Blue.

Lancia обнови единствения модел в гамата си

Промените в интериора включват нов 7-ичнов екран на инфотеймънт системата, която вече поддържа Android Auto и Apple CarPlay, както и пакет наречен EcoChic със специален филтър на купето, който премахва 98% от бактериите в купето. Предлага се и избор за тапицерия, направена от рециклирана пластмаса от Средиземно море, а ако не сте чак такъв фен на рециклираните материали, алкантара също е налична при избора.

Lancia обнови единствения модел в гамата си

Нов за модела е и еднолитровият бензинов двигател от типа мек хибрид, който е същия като този във Fiat Panda City и Fiat 500 и разполага с 80 конски сили. Благодарение на 12-волтовия стартер-генератор от Lancia споделят, че вредните газове ще бъдат намалени с 13% спрямо версията без него. Другите опции които се предлагат са 0.9-кубиков бензинов мотор със 70 конски сили, както и 1.2-литров бензинов мотор на пропан-бутан и 69 конски сили. Продажбите на обновеният Ypsilon вече започнаха, като единственото място от където може да си го купите е родната му Италия с начална цена от 15 700 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Си ган

    82 2 Отговор
    Ланчия Делта Интеграле..ех какви времена бяха....

    Коментиран от #3, #17

  • 2 Хемус

    34 2 Отговор
    Голяма слабост ми беше навремето Алфа Ромео 164!Иначе Ланчия нали я бяха спрели от производство!?Капа хубава лимузина,но дефектна
  • 3 Пръч

    61 1 Отговор

    До коментар #1 от "Си ган":

    Така е колега, като бяхме малки стигахме до бой в спорове коя е по-добра Ланчията или Алфата :) хубави времена бяха, за жалост тези коли вече ги няма...
  • 4 Жоро

    21 57 Отговор
    Същото ще стане и с Алфа Ромео. Не можеш да произвеждаш нон стоп евтини брички и да заблуждаваш хората с история и величие и т.н. от отминали времена. Дойчланд юбер алес.
  • 5 Съдията Дред

    36 1 Отговор
    Ланча я държат в будна кома, за да се опитат да продадат марката. Което е жалко, марката наистина е легенда, и то не само с Делта Интеграле. Имах Ланча Делта преди години/ само с предно предаване/ и е перфектна за шофиране кола.
  • 6 Рено ентусиаст

    10 44 Отговор
    Рено над всички!

    Коментиран от #7, #13, #14

  • 7 Рьоне

    20 8 Отговор

    До коментар #6 от "Рено ентусиаст":

    Така е , от паркинг с Рена в кварталния с кварталния сервиз не мога да се вредя да си сменя маслото на Форд-а.. А има един абонат стана 1 година му седи там кочината..
  • 8 jap

    15 5 Отговор
    Парадокса е,че производител пред фалит се е охарчил за фейслифт.
  • 9 среднощен

    23 7 Отговор
    Да "караш италианка" от нивото на "Интеграле", "33-ка", "155-ца" бе "луда страстна любов"... От доста време вече не е така - може би защото "поостаряхме"... Китай "стъпиха" в Италия, опитаха с "Джулия", но "немеца" запази позициите си в сектора... Любов между "италианка и китаец" - как ви звучи...?

    Коментиран от #10, #16

  • 10 Че има китайци има

    18 1 Отговор

    До коментар #9 от "среднощен":

    Че в джулия кво китайско июа

    Коментиран от #11

  • 11 среднощен

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Че има китайци има":

    Най-важното - капиталите... Парите са важни, но за истинската любов трябва най-вече "химия"...

    Коментиран от #12

  • 12 Че има китайци има

    8 5 Отговор

    До коментар #11 от "среднощен":

    Италианците са застарявяща и замираща нация а китайците са много и се разселват логичното се случва.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Рено никога

    15 5 Отговор

    До коментар #6 от "Рено ентусиаст":

    Рено над всички. Над всички Лади и Дачии и дотам. Имах за кратко Кашкай от първата генерация 2008, нов от магазина, голяма радост но за два месеца после ходене по мъките, едва се отървах, то ядове с автоматика, разалени ел стъкла, скърцащи панелчета от интериора, непризнаване на гаранция-пътищата им били виновни. Нали са заедно Нисан и Рено, имам познати със служебни Дачии, ами то качест
    вото на материалите вътре по-лошо от на Мосвич 2140 дето го купиха родителите ми 1985. Комшия имам бакшиш беше взел ново Клио по това време, и той се пищиса после мина на Пежо 206, 307 докато ги изтъркаля на по 1 млн км. Почвайте минусите
  • 15 Петко

    14 2 Отговор
    Няма как да фалира, какви глупости говорите. Това е част от Фиат груп, на всичките им коли пише така, това да не са 50те години на миналия век и да са самостоятелни. Вече обединени със Пежо груп в Стелантис. Тепърва беше съобщено, че ще се подготвят нови модели. Воланът е 1:1 с моята Делта, дано запазят стилистиката вътре и извън купето.
  • 16 Pokoloko

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "среднощен":

    Китай стъпиха навсякъде, в цяла Европа, във всяка столица имат общности без да са под никакъв контрол, няма починал Китаец, какво става с тялото не искам да мисля а на документите веднага изскача нов, във всяко Европейско пристанище с голямо значение имат поне един терминал на концесия за 100 години на който си правят каквото искат без никой да ги закача, почваме от Пирея през Неапол и на запад....
  • 17 Реалист

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Си ган":

    1988 год шампион :)
  • 18 Шампион

    1 1 Отговор
    900 куб. - 69 коня. По-добре пускай краката
  • 19 СУПЕР БОГАТ

    0 0 Отговор
    И ето и нещо от мен, първата ми щайгица 45 кончета, 0.9 карбуратор, верига Уно 45 Стършел
    ( STING) леко купе, около 6л.разход над 100 000 километра при мен автомобилче с леко и лесно управление, градски и за сам човек особено ако е и маломерен, при четирима пътника разбираш що е конски сили, маневрен и за градски условия без лукс си е прилично конче, в дъжд, студ и пек си беше и наред.... около преди 15 годинки беше, носталгия..... моно или пълна инжекторна и турбо и нова спирачна система плюс наследена пунтова ръчна скоростна кутия си е за замисляне....