По време на представянето на компактния електрически кросоувър Dacia Spring се очакваше европейската цена на иновацията да не надвишава 20 хиляди евро. Сега, според официалните данни се оказва, че ситуацията е още по-добра - стартовата версия на модела ще струва на клиентите само 16 990 евро и то без да се вземат предвид различните бонуси и субсидии, предлагани от държавите в Европа.
За съжаление у нас такова подпомагане все още липсва и българите ще трябва да плащат минимум 30 000 лева за да притежават новата електрическа Dacia. Предварителните поръчки започват на 20 март, а доставките към клиентите - още това лято. Междувременно, на 1 и 2 април, румънската марка ще направи първите международни тестове на модела, а екип на mobile.bg ще е на мястото на събитието от където ще ви разкажем всичко най-интересно за Dacia Spring. Но да се върнем на цената на модела.
Например за Франция началната цена на Dacia Spring ще бъде 12 403 евро, а за Румъния, с държавното подпомагане за електрически автомобили в размер на около 10 000 евро, като цяло цената теоретично може да падне до €7 000 (все още няма официално потвърждение за такава цена).
В допълнение към стандартната версия за 16 990 евро, електрическият кросоувър Dacia Spring ще се предлага във версията Comfort Plus за 18 490 евро. По-наточеното изпълнение ще добави 7-инчов сензорен дисплей, камера за обратно виждане, сензори за задно паркиране , както и боя металик и специален дизайн с оранжеви акценти в екстериора и интериора.
Основната причина за избора на тази версия обаче е възможността за инсталиране на допълнителен CCS конектор за високоскоростно зареждане до 30 kW (това ще струва допълнително 600 евро).
Имайте предвид, че електрическият кросоувър Dacia Spring получи електромотор с мощност от 33 кВт (44 к.с.) и с въртящ момент 125 Нм, който може да ускори модела до 125 км/ч. Капацитетът на батерията е 27.4 kWh, което е достатъчно, за да се изминат 230 км по цикъла WLTP или 305 км по цикъла WLTP City. Гаранцията за Dacia Spring е 3 години или 100 хиляди километра, а за батерията - 8 години или 120 хиляди километра.
В допълнение към обичайната "гражданска" версия на Dacia Spring, на европейския пазар от март 2021 г. ще се предлага специална бизнес версия за т.нар. каршеринг автомобили (с по-устойчив на износване интериор, автоматично отваряне на вратите, вградена навигация и дистанционно проследяване на местоположението), а от 2022 г. - лекотоварна версия Spring Electric Cargo без задни седалки и респективно с по-голям багажник.
Ще припомним, че Dacia Spring е създадена на базата на модела Renault City K-ZE, който от своя страна е електрическа версия на бюджетния кросоувър с ДВГ Renault Kwid. С пускането на пазара ще се предлагат две нива на оборудване: Confort, който разполага с климатик, 3.5-инчов дисплей с Bluetooth, USB порт и тапицерия от плат като стандарт, и Confort Plus, който добавя 7.0-инчов инфоразвлекателен дисплей с огледално отразяване на смартфон, оранжево- тематичен интериорен стайлинг пакет и боя металик.
Първоначално Spring ще се предлага в континентална Европа, като основният клиент е компанията за споделяне на автомобили Zity. Все още не е потвърдено за продажба в Обединеното кралство, но преди това от Dacia потвърдиха, че колата е "в процес на оценка" за възможността за версия с десен волан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пурко
Коментиран от #14
11:27 12.03.2021
2 Balak
11:29 12.03.2021
3 Булгар Булгар
11:37 12.03.2021
4 2021 година
Коментиран от #5, #9, #77
11:40 12.03.2021
5 Няма начин
До коментар #4 от "2021 година":
Първо реалния пробег няма да е 200 километра, но дори да е толкова, ще чакаш ли заряда да падне до нула за да заредиш. Ако тръгнеш с пълна батерия, ще трябва да зареждаш минимум три пъти за да стигнеш крайната дестинация.Коментиран от #17, #20
11:50 12.03.2021
6 БатП
Коментиран от #15, #61
11:51 12.03.2021
7 барабус
11:54 12.03.2021
8 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #18
11:56 12.03.2021
9 Няма страшно
До коментар #4 от "2021 година":
Ще дойде време когато няма да има нужда да зареждаш-ще си купиш устройство, което "произвежда" повече енергия от колкото консумира-да ти го преведа "няма да има нужда да зареждаш, няма да има нужда от някакво фосилно гориво и тогава ще караш докато се счупи нещо механично...или спукаш гума"..това не е всичко-слагаш си това устройство вкъщи и забравяш, че някога ще платиш ток-никакво пестене вече :)....и това устройство БЪЛГАРИН ще го измисли...първият път се издъних, но следващия път ще го направя...но при тази заплата как да отделя още веднъж такава сума за още един опит?!? Но когато тогава..Коментиран от #25, #74, #78
11:57 12.03.2021
10 5859
Коментиран от #12
12:09 12.03.2021
11 Пламен
12:17 12.03.2021
12 333
До коментар #10 от "5859":
17000 евро не мисля, че е ниска цена. Другите цени във Франция и Румъния са след субсидии. За кола с такива характеристики и толкова батерия си е направо скъпа.12:31 12.03.2021
13 оптимист
Коментиран от #59
12:38 12.03.2021
14 гост
До коментар #1 от "Пурко":
Искаше да кажеш истински посерковци и комплексари , нали !!12:59 12.03.2021
15 гост
До коментар #6 от "БатП":
Даже си нямаш идея какво си "доживял" !! Конете нямат никакво значение , защото те показват само каква максимална скорост може да има ! А това никой няма да го кара дори със 125 , колкото са го ограничили електронно за икономия ! Въртящия момент отговаря на 1,5 атмосферен мотор и то в мнооого но-голям диапазон , включително от нула !! Така че скоро ще гледаш как такива с "44 коня" ще късат на сфетофарите пушилници с по два литра мотори !! Само гледай !Коментиран от #16, #39, #60
13:07 12.03.2021
16 БАЙ Х@Й‼
До коментар #15 от "гост":
👍 конете само продават колата! Танк и болид от ф1 имат по 500 коня и нищо общо! А и да се сравняват парен локомотив, дизел и електровоз по коне няма смисъл !13:14 12.03.2021
17 гост
До коментар #5 от "Няма начин":
Първо всеки нормален човек след 200 км , което ще рече близо 2 часа ще спре поне за 15 минути , дори да не трябва да зарежда !! Второ тези 200 км се зареждат за половин час , тоест дори да дозаредиш ДВА ПЪТИ , защото си тръгнал зареден естествено , което удобно "забрави" , ще удължи пътуването с един час , което след 5-6 часа не е болка за умиране ! И трето това удоволствие ще ти струва не повече от 12-15 лева за 600 км , което с пушилника ще е между 60 и 100 лева , в зависимост колко издухан е "дизелака" !! Айде на бас колко човека ще предпочетат 1 час повече пътуване срещу 4-5 пъти повече пари за гориво ??!! Без да смятам другите "консумативи" на пушилника !! И не забравяй , след 3 месеца идват новите "екостикери" , хахахаххахах !!!!Коментиран от #23, #27, #33
13:36 12.03.2021
18 Wsx
До коментар #8 от "БАЙ Х@Й‼":
7000 евро в Румъния е макс 6 месечна заплатаКоментиран от #19, #67
14:02 12.03.2021
19 гост
До коментар #18 от "Wsx":
По-лошото е , че в Румъния "нов внос" над 5 години е забранен !! Не че скоро ще има откъде да го вземат де , хахах !!Коментиран от #22
14:07 12.03.2021
20 гост
До коментар #5 от "Няма начин":
Май много бързо забравихте , че и в България в началото на демокрацията имаше мита и ограничения по години за "новия внос" ??!! И че никой в ЕС не е забранил митата по екологични и показатели и години ?? Дори в бившите соц републики като Румъния , Унгария , Чехия , Словакия и т.н. те си съществуват и никога не са отменяни !! И това , че в България ги няма се дължеше единствено на желанието на управляващите да подхвърлят кокали на "гласоподаветелите" , ама и това вече свърши !! Ще бъдеш учуден колко бързо ще се затегнат нещата и екостикерите от юли са само дребна загрявка !! Та после не презареждане , ами даже да купиш 15 годишен пушилник ще ти струва повече от това ново !!!!Коментиран от #24, #29, #42
14:16 12.03.2021
21 Шива
14:16 12.03.2021
22 Wsx
До коментар #19 от "гост":
Автопарка им е доста по добър от нашия.Именно затова.Дори старите на години коли изглеждат свежи.Явно не са били амортизирани до безкрай когато са внесени14:24 12.03.2021
23 Гост
До коментар #17 от "гост":
Как ги изчисли тези 12-15 лв., колко е зареждането на бързо зарядно?Коментиран от #26
14:28 12.03.2021
24 Wsx
До коментар #20 от "гост":
Абсолютно си прав!Поради тази причина се отърва от 16 годишен дизел преди 2 месеца. Оттук нататък да му мисли новия собственик14:33 12.03.2021
25 Димов
До коментар #9 от "Няма страшно":
Когато това време дойде, ще ти направят данъка колкото 5 заплати, или ще ти измислят някакъв друг харч. Хазната винаги си прибира нейното...... което всъщност си е нашето.Коментиран от #30, #47
14:43 12.03.2021
26 гост
До коментар #23 от "Гост":
Ами на 22 квт е дори безплатно , срещу консумация във заведението , която така или иначе ще направиш , докато чакаш !! Ама рекох да не дразня прекалено петролопитечетата !! А иначе има поне два сайта с карти на тия зарядни по пътищата , всеки може да ги види и се удвояват всяка година !! И почвай да ми сочиш Ел драйв , щото никой не те кара да зареждаш там , а и с това е безсмислено , щото максимум може с 30 квт , а те са над 50 , даже вече над 100 !Коментиран от #28, #38, #65
14:44 12.03.2021
27 Димов
До коментар #17 от "гост":
Пробвай да минеш 200 км за 2 часа, като спазваш ограниченията. Само на магистрала е възможно. На останалите пътища, дори да са перфектни, спазваш ли ограниченията си сложи средна скорост 65 км/ч.Коментиран от #43
14:45 12.03.2021
28 Димов
До коментар #26 от "гост":
Бързото зареждане бързо скапва батерията. Веднъж, дваж годишно ОК. Но да го практикуваш при всяко пътуване - забрави. Само със служебна кола, че не ти е жал за нея, и не ти я поддържаш.Коментиран от #64
14:47 12.03.2021
29 Димов
До коментар #20 от "гост":
И какво ще караме, ако ни стане толкова скъпо да караме петролни коли? 70% от българите карат кола за 3-5000 лв. коя електричка ще намериш за толкова? Питам, защото това време идва бързо, а решение за наличният ни капитал няма.Коментиран от #31, #32, #45
14:49 12.03.2021
30 гост
До коментар #25 от "Димов":
Най-голямото "нещо" , дето може да го прибере хазната за 4-5 МИЛИАРДА и то във валута , изпаряващи се всяка година от България за петрол и газ !!! И УВЕЛИЧАВАЩИ се всяка година !!Само те стигат за двойно по-голям растеж на икономиката и увеличаване на работните места и доходите , откъдето всъщност идват основните доходи на хазната , ако не знаеш !!! Само данък общ доход е над 5 ПЪТИ повече от приходите от ДДС и акциз на горивата и то и той и доходите които се облагат остават в България , а не заминават за Москва основно !! За допълнителните приходи от растящата икономика няма да ти смятам сега . че много ще ти стане !!Коментиран от #34, #55
14:53 12.03.2021
31 гост
До коментар #29 от "Димов":
Ами няма да карате , това ви обяснявам от сума ти време !!! Даже в Германия половината , че и повече население няма личен автомобил !! Плюс това има коли под наем , ако много ти се "налага" за 3-4 пъти в годината !! Крайно време е да вденете , че тия дето искат с 3-5000 лева да се правят на баровци трябва да си го избият от главата , особено в София и големите градове , където и за два пъти по-толкова коли пак са много !!!Коментиран от #35, #36, #56
15:00 12.03.2021
32 12345
До коментар #29 от "Димов":
Споко бе човек. Поне още 20 години ще си караме дизелчетата, па до тогава миксерите втора ръка ще са пак ро 5-6 бона.Коментиран от #37
15:01 12.03.2021
33 Димов
До коментар #17 от "гост":
12-15 лв за 600 км, нещо не ти излиза сметката. Дори тока да е от гаража ти, на нощна, по 11 ст/квтч, пак са си 136 квтч за 600 км, или по 22 квтч/100 км. Но тук един отдавна ви доказа, че толкова харчи мотора, за да се движи колата, а през електромера са минали и отчетени 32 квтч, защото зареждането и трансформирането си имат общо към 30% загуби. Ще рече, че отиват към 3,50 лв/100 км, което е обезсмислящо близо до разходът в пари, на една колица, на метан - 4лв/100км. При това, тази сметка е с ток на нощна от гаража ти. Ако си на бърза зарядка, която ще струва повече, нещата с евтиното возене стават плачевни.Коментиран от #44
15:03 12.03.2021
34 Димов
До коментар #30 от "гост":
Пробвай да сметнеш това. Днес, сега, в този момент, около 65% от заработените ти пари отиват в хазната, по един или друг начин. Дали чрез преки или косвени данъци, дали чрез такси и т.н..... Около 65% от това, което заработиш и изкараш, отива в хазната. Запомни добре! Каквото и да ти поевтинее, друго веднага ще ти поскъпне. Ако ще токът да ти стане без пари, хазната пак ще ти прибира 65% от приходите. Да не кажа, че може и повече да го направят. Просто ще ти бъде представено по такъв начин, че ще си въобразяваш, че й даваш по-малко. Още няма такъв тарикат, който да е надхитрил държавата и мафията.15:06 12.03.2021
35 Димов
До коментар #31 от "гост":
Грешно мислене. Дори пагубно за самият тебе. Ще ти обясня защо. Ако не греша цифрата, около 200 млн лв са приходите в хазната, от данък МПС. 70% от тези МПС са на хора, които не могат да си позволят по-скъпа кола от 5 бона. Представи си, че тези 70% от автопарка ни изчезнат, защото хората вече не могат да си ги позволят. Какво става с дефицитът от 200 млн лв? Кой ще го покрие? Ти! Твоят данък ще скочи тройно. Същото ще стане и с приходите от винетки, както и с тези от ГО, прегледи, гориво, рез части и обслужване. Казно по-ясно: гласи се да поемеш финансовият товар на 5 души, които няма да дават повече пари на хазната. И дори да си с най-екологичната кола на света, това няма да те отърве по никакъв начин. Някой трябва да пълни. Щом Пешо, Ставри, Манол и Ганьо не могат, значи ще пълни гост. Ще можеш ли да поемеш?15:12 12.03.2021
36 Димов
До коментар #31 от "гост":
И друго: моята кола, за целият период, през който ми е собственост, от пукупката, до продажбата й, ми излиза на около 23 ст/км или 23 лв/100 км. В това число влиза всичко, което някога съм похарчил по нея. Посочи ми, коя електричка вози на толкова пари, барабар с всички цени и разходи по нея, вкл закупуването й? Дори едно раздрънкано такси ме вози 4 пъти по-скъпо. Защо си мислиш, че хората дори днес не почнат да се возят в коли под наем? Коли под наем - колкото щеш. Ама при тях, тия 10 000 км на година, ще ти излязат едни 10 бона на година. А някой хора живеят с по-малко от тези пари. Е, винаги остава алтернативата, да слезем от колите, и да ни върнете в 18 век. Тогава по улиците на България ще се нижат върволица от пешеходци, тръгнали в колона нанякъде. Много ли ти се струва европейски? По-добре, помисли как да изравниш заплащането на българина с това, на европееца. Когато това стане, българите сами ще си оставят дизелите и ще се качат на електрички. Няма да има нужда от сложните ти схеми, как да ги заробиш, ограбиш и накажеш затова, че ги държиш бедни.Коментиран от #46
15:19 12.03.2021
37 Димов
До коментар #32 от "12345":
Ако в България се предлага етанол по бензиностанциите за зареждане, моментално слизам от дизела и си купувам един дрънгоч, с флексфюел мотор.15:21 12.03.2021
38 Гост
До коментар #26 от "гост":
Безплатно, защото е една станция и елколите все още почти ги няма, надявам се не си толкова наивен да мислиш, че ако станат 100 пъти повече пак всички ще са безплатни. Ама дори да приемем, че уцелиш да няма никой за колко време ще се напълни батерията на такова зарядно?15:27 12.03.2021
39 Димов
До коментар #15 от "гост":
В момента дори с 10000 коня кола да си, никого не можеш да скъсаш на светофарите. Всяко кръстовище е с по 8 или 12 камери и глобяват наред. А триногите са на всеки завой. И по-тегаво ще става. Днес, в града, едно въшле с 45 коня ме изпревари, защото не смея да прекрача 60 км/ч. А в близко бъдеще, когато може би ще вържат управлението на колата с ГПСа, няма да можеш да вдигаш над допустимата скорост за района, в който си, пък ако щеш и смачкай педала от натискане. Това ще обезсмисли колите с по 200, 300 и повече коне. За движение със 130 км/ч по магистралата ти стигат 30 квт мощност. Дори да теглиш ремарке или някого, дори и на баир, над 100 квт няма да вкараш на колелата.Коментиран от #57
15:32 12.03.2021
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 селтак
16:06 12.03.2021
42 Turbo
До коментар #20 от "гост":
Голямо плашене с тези екостикери!Ти не разбра ли,че забраната ще важи само за най-големите градове в България.За София ще бъде само синя зона. И то само в дни с голямо замърсяване.Кметовете ще решават по места.Реши ли кмета да слага ограничения и ще забрави за нов кметски мандат.16:10 12.03.2021
43 Ама така
До коментар #27 от "Димов":
пък пестиш повече от енергията и можеш да пътуваш по дълго,като време без зареждане така,че нвищо не губиш. По-малка скорост съответно по-малък разход на енергия повече изминати километри и по-рядко ще зареждаш.Коментиран от #51
16:42 12.03.2021
44 Не не
До коментар #33 от "Димов":
Загубите може и да са толкова, но на бързо зарядно (даже не вярвам). На бавно зареждане, загубите са малки!Коментиран от #50
16:45 12.03.2021
45 Ами ще
До коментар #29 от "Димов":
се возите на тролейбусите,като нямате пари за електрическа. Никъде не е казано,че всеки задължително трябва да има кола,или ако има ще е такава,като няма праи за такава ще се вози на обществения транспорт,едно време как беше,автобусите пълни и автогарите също,сега всеки с трошляк димящ и ходи като муъ без глъвъ и трови въздуха.Коментиран от #49
16:46 12.03.2021
46 Сериозно
До коментар #36 от "Димов":
А загубата от стойността на цената на колата смяташ ли? Май не, а? 23 лв/100 километра, друг път! Ти на една нова кола, ако и навиеш 100 хиляди километра, тя ще е загубила поне 25 хиляди лева (и то средно статистическа кола), което се равнява на 25 лв/100 км, без дори да си барнал пистолета за зареждане! От там вече си смяташ бензин за 100 хиляди километра, поддръжка и застраховки и данъци!Коментиран от #48
16:53 12.03.2021
47 Няма страшно
До коментар #25 от "Димов":
Никой нищо не разбра...какво ли се и учудвам?!?-какъвто вожда, такъв и народа(нямам търпение да си взема еднопосочен билет за....където и да е..само да е по далече от България и да забравя българския език....),да поясня тогава като на малоумни(прекалено много съм Ви надценил..) ако машината "произвежда"(енергията не се губи и не се създава, само преминава от един вид в друг) повече енергия от колкото консумира-тогава ще има чиста енергия(не ми трябва слънце, вятър или вода, но предполагам това пак е писано на китайски за всички..), чист въздух за всички и по важното, може би планетата ще се възстановиКоментиран от #52
16:59 12.03.2021
48 Димов
До коментар #46 от "Сериозно":
Прочети ми коментарите, преди да се изказваш. Разбира се, че я смятам. Смятам и приходите от продажбата на половин цена, накрая. Аз карам втора ръка кола, не нова. Сметката е 23 ст/км и такива са колите на 70% от собствениците в България. Намери ми електричка втора или трета, ако ще и пета ръка, която да вози на 23 ст/км.Коментиран от #53, #54
17:02 12.03.2021
49 Димов
До коментар #45 от "Ами ще":
Прочети пост 35, моля! Отговори на въпросите в него, ако не ти е много неудобно!17:03 12.03.2021
50 Димов
До коментар #44 от "Не не":
Не, не са малки. Между 70-80% е КПД на зареждане на батерията. Зареждането в средният диапазон на капацитета й е с най-високо КПД, около 80%. Но зареждането в двата края на капацитета, в началото, 0-20%, и в горния край, над 80%, КПД е много ниско. Това е за пълненето на батерията. Самото конвертиране от променлив ток на мрежата, за прав към батерията, както и от прав към променлив, към електромотора, са си две конверсии, всяка с по 90-95% ефективност. По форумите самите собственици на Тесла дават при зареждане празно до пълно около 70% КПД.17:08 12.03.2021
51 Димов
До коментар #43 от "Ама така":
Губиш си деня. Пробвай и ще видиш. Аз изминах 320 км онзиден, като спазвах ограниченията. Тръгнах сутринта и се прибрах по тъмно. Беше кошмар. Карах 2ч45мин на отиване и още толкова на връщане. Общо 5,5ч за 320 км. Средна скорост 58 км/ч. Не пътуване, а наказание. Ако и за почивката ще трябва да карам така, направо не ми се мисли какво ще е. Ще ми трябва един ден само за отиване, и още един за връщане. Това ще ми глътне допълнително 2 дни отпуск.17:13 12.03.2021
52 Димов
До коментар #47 от "Няма страшно":
aкo мaшинaтa "прoизвeждa" пoвeчe eнeргия oт кoлкoтo кoнcумирa-тoгaвa щe имa чиcтa eнeргия. --------- Няма смисъл да чета по-нататък. Дори да правиш енергия от нищото и да ти струва 0лв, държавника пак ще те накара да си плащаш. И да емигрираш, и на глухоням да се преструваш, пак минимум 65% от парите ти ще потъват в държавата. Това разбра ли го?Коментиран от #66, #70
17:20 12.03.2021
53 Не може
До коментар #48 от "Димов":
Няма толкова стари електрички, като твоята кола явно!17:27 12.03.2021
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 дада
До коментар #30 от "гост":
къде е тая растяща икономика.19:00 12.03.2021
56 дада
До коментар #31 от "гост":
бех това ми звучи като едно друго то беше има човек има проблеми няма човек няма проблеми.19:15 12.03.2021
57 Гост
До коментар #39 от "Димов":
Много правилно Димов.Аз сметнах за моята предишна кола колко лев ми е излязла на километар.Стара френска кола която взех за 1950 лева и продадах за 800 лева.За 8 години каране наброих на брояча 70000 километра.Дал сам под 10000 лева за гориво и около 700 лева за масла и филтри.Смених и един ангренаж зю 300 лева.накладки за 100.Застраховката по 170 лева на година.Прегледа 30.Данъка 25.Винетки 8 по 97.и 4 стари гуми по 25.това са всичко 15000 лева за 70000километра.СМЕТКАТА МИ ИЗЛИЗА ПО 0,21537 ЛЕВА / НА КИЛОМЕТАР!!!!!!!!!!!!!!КОЕТО ТАКСИ ДА МЕ ВОЗИ НЯМА КАК ДА МИ ИЗЛЕЗЕ ТОЛКОВА ТЪНКОКоментиран от #58
19:25 12.03.2021
58 Хихи
До коментар #57 от "Гост":
Кола за 1950 лева!!!!!!! 😂😂😂😂Няма такава държава! Пич, тази кола НИКОГА няма да мине технически преглед на запад! За това се кара, малко по-на изток от запад! Такива сравнения не са нужни! Това което ти си го правил по колата, на запад никой няма да го прави, защото тези ремонти и поддръжка са по-скъпи от стойността на колата!Коментиран от #62
19:46 12.03.2021
59 джоджен
До коментар #13 от "оптимист":
Абе човеко ти не четеш ли?Държавата Румъния субсидира електрическа кола от 10 000 евро,другите ги доплащаш,ти ми пишеш ако я предложат за 7000 евро.Тя струва 17 000 евро,четете преди да пишете.20:30 12.03.2021
60 джоджен
До коментар #15 от "гост":
Мечтай си колега,на старт да,но после загива.21:20 12.03.2021
61 ГруЮ
До коментар #6 от "БатП":
Тук е важен въртящия момент, а той при електрическите двигатели идва на максимума си още от 0 оборота.22:09 12.03.2021
62 ГруЮ
До коментар #58 от "Хихи":
Какво, мислиш , че там не карат такива автомобили. Отиди, виж, огледай се. Пълно е с такива. И нищо- карат си ги.22:16 12.03.2021
63 Зоро
22:40 12.03.2021
64 Мхм
До коментар #28 от "Димов":
Прав си, намалява живота - с 3 процента за 5 години. И Спарковете ги зареждат само така. Поредната партенка, плаши гарги22:45 12.03.2021
65 TSLA
До коментар #26 от "гост":
Финес боцкат Hypercharger по 150 киловата от миналата година. Свали си апа22:46 12.03.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Йонко - понко
До коментар #18 от "Wsx":
При нас 5-6 годишни дачии са около тази сума ,,нов внос".08:26 13.03.2021
68 незнайко
09:22 13.03.2021
69 Васил
20:32 13.03.2021
70 бузю
До коментар #52 от "Димов":
Адмирации Димов !! един от малкото трезво и рационално мислещи !! Поздравления !! и мен ме досмеша като прочетох за машина , която произвежда повече от колкото консумира - хахаха23:18 13.03.2021
71 Лудория
01:06 14.03.2021
72 Иван Лендъл
Коментиран от #75
03:50 14.03.2021
73 123
10:54 14.03.2021
74 Булгар
До коментар #9 от "Няма страшно":
По-вероятно е да седнеш и да пиеш две ракий вечерта,да попсуваш по телевизора,да унижиш жена си,че не е увкусила добре туршията,отколкото да се опиташ да измислиш нещо полезно за ВСИЧКИ.И така ден след ден.....11:37 14.03.2021
75 Реално
До коментар #72 от "Иван Лендъл":
Малко ти е тънка сметката,но си в правилната посока.11:40 14.03.2021
76 ПАЛЯ СОВАЛКА
18:54 20.03.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 дада
До коментар #9 от "Няма страшно":
не си хаби парите на празно просто няма как да стане това да се произведе повече отколкото да консумира.15:42 04.09.2021
79 1122
21:40 04.09.2021