24 Март, 2021 10:08 3 819 8

Brabus „напомпа“ електрическия Smart

  • brabus-
  • smart-
  • тунинг

Тунинг пакета включва повишена мощност и дизайнерски промени

Brabus „напомпа“ електрическия Smart - 1
Снимки: Brabus

Brabus е добре позната тунинг компания щом се отнася до моделите на Mercedes, но от студиото се заемат и с автомобили на марката Smart и това съвсем не е за първи път. Този път за база е избран електрическият Smart ForTwo, a промените носят повече мощност и различен външен вид за малкия автомобил.

Brabus „напомпа“ електрическия Smart

Новостите започват с предна броня с по-агресивен дизайн, различни прагове и променен дифузьор отзад. Окачването е по-ниско с 25мм, а джанти с размер от 16-цола отпред и 17-цола отзад са с типичен за Brabus стил.

Brabus „напомпа“ електрическия Smart

В интериора виждаме червени седалки с логото на тунинг компанията и интересни шевове. Карбонови елементи, алуминиеви педали, както и претапициран волан с червен маркер на 12 часа, допълват работата по вътрешността на Brabus 92R.

Brabus „напомпа“ електрическия Smart

Промените при задвижването са изразени най-ясно в Sport + режима на каране, където отключвате пълния потенциал от 92 конски сили и 180 нютон метра. Те са достатъчни за 10.9-секундно ускорение до 100км/ч., докато максималната скорост е ограничена на 130км/ч. Ако решите да сте икономични и да шофирате в Eco или Basic режим, то батерията трябва да е достатъчна за около 128км пробег.

Brabus „напомпа“ електрическия Smart

От модела ще бъдат произведени само 50 броя, като всеки един от тях ще има стартова цена от 46 хиляди евро в Германия. Tя може да се повиши след различни опции предлагани от Brabus.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мислещ

    6 4 Отговор
    Сериозно? Мъник е електромотор със 180 нютон-метра и въпреки това ускорение до 100 само за 11 секунди? Че моята бензинова талига ги прави със 135 нютонметра.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Мисленето не ти е силна страна

    3 9 Отговор

    До коментар #1 от "мислещ":

    Твоя автомобил ще изреди минимум три предавки за ускорение до 100 километра, а този мъник ще се мъчи да ускори от нула на същата предавка, на която се движи със 130 километра в час.

    Обаче се обзалагам, че когато ти имаш най-голям въртящ момент на гумите на първа и втора предавка, този мъник ще ти скъса шортите при ускорение до 50 км/ч, каквато е максималната позволена скорост за движение в града.

    Коментиран от #3

  • 3 мислещ

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мисленето не ти е силна страна":

    Ясно ми е, че при всички случаи е по-добре на практика, обаче мисълта ми е просто, че за тези размери и тази мощност, и именно това, че няма да "изрежда предавки", е много зле.
  • 4 смях

    7 0 Отговор
    При цена от 46 000 евро ще е нещо като BMW i3 - нпълно неадекватна кола за парите си, но ще ги продадат, защото хора с пари които искат да изпъкнат - бол. Все пак Tesla Model 3 в Германия е 41 000 евро.
  • 5 Алфа Чакал

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "мислещ":

    Найстина много зле като динамика.АМГ не вярвам да направят това."Джурналята" пак не са разбрали сигурно.
  • 6 е-Смърф

    4 0 Отговор
    Още малко ако го бяха "напомпали", щеше да се пръсне.
  • 7 хахха

    1 0 Отговор
    128 км на икономичен режим, якооооо . предлагам да го бутат тогава пробегът ще се увеличи.
  • 8 незнайко

    0 0 Отговор
    Какъв е този ролер с четири колела ? 120 километра преход, те добре ли са ? Минимум 250 трябва да е прехода, за да има смисъл от тази кола !!!