12 Април, 2021 15:56 9 013 39

Защо Tesla продава Model 3 с пробег от само 150 км?

  • tesla-
  • model 3-
  • пробег

Електрическото возило се предлага в Канада

Защо Tesla продава Model 3 с пробег от само 150 км? - 1

Интересна версия на Tesla Model 3 се появи на официалния сайт на американската компания в Канада. Model 3 Standard Range струва малко над 46 хиляди долара и предлага пробег от 151 км с едно зареждане. Ако се чудите защо една от най-известните компании, произвеждащи автомобили на ток предлага такава версия на електромобил, който в най-върховото си изпълнение достига пробег от 568 километра, то отговорът не е доста изненадващ и както най-вероятно предполагате е свързан със законодателството в Канада.

Местните власти дават премия от 5000 долара за всеки, който купи автомобил на ток с базова цена от 45 хиляди долара и максималната цена на модела след добавените екстри не надхвърля 55 хиляди долара. Именно такава е и Tesla Model 3 Standard Range, чиято цена от 46 380 долара включва различни такси и климатик.

Базовият Model 3 ще ви струва точно 44 999 долара, а срещу 4 хиляди долара може да получите автопилот и срещу 10 600 долара да добавите възможност за автономно шофиране. Както споменахме и по-рано пробегът с едно зареждане е софтуерно ограничен до 151км, но моделът запазва други технически характеристики като ускорение и максимална скорост, като при другите версии на Model 3. Това означава, че спринтът до 100км/ч отнема 5.6 секунди, а максималната скорост достига 225км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Батерия Гейт

    20 13 Отговор
    И още първата седмица някой хакер отключва батерията и получаваш пълноценен електромобил с 500 км пробег.

    Коментиран от #2, #5, #7, #13, #22

  • 2 Хаха

    21 2 Отговор

    До коментар #1 от "Батерия Гейт":

    Дали в тесла не са се досетили за това????

    Коментиран от #4, #12

  • 3 4444

    37 5 Отговор
    По-малоумна статия не бях чел.... някой разбра ли кво иска да каже "автора" - пишман журналиста?
  • 4 Е и?

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    Да не мислиш, че те самите няма да предложат тази услуга след години или даже да я предложат още при продажбата като "екстра"?

    Коментиран от #6

  • 5 гост

    15 10 Отговор

    До коментар #1 от "Батерия Гейт":

    Няма нужда от никакви хакери , просто изчакваш срока на субсидията , който мисля беше три години и можеш да си отключиш батерията съвсем законно !
  • 6 гост

    7 8 Отговор

    До коментар #4 от "Е и?":

    Естествено , че я предлагат , но след изтичане на законния срок , който не е толкова дълъг , а и според всички статистики среднодневния пробег дори в Канада е мнооого под 150 км , ама нали всеки иска да се "застрахова" !!
  • 7 гост

    10 9 Отговор

    До коментар #1 от "Батерия Гейт":

    Май още не вдявате какво е това 24/7 онлайн !!! В секундата , в която пробваш да правиш каквото и да е , то вече е известно на Тесла !! След което следва пълен блокаж на колата и чакане на полицията !!
  • 8 гост

    8 6 Отговор
    Има и хубава страна от това , 150 км значи зареждане до около 30% от капацитета , тоест след срока за отключване практически батерията ще е като нова с има няма 1 % намален капацитет !
  • 9 DrivingPleasure

    19 5 Отговор
    Щото видиш ли държавните субсидии въобще не били важни - хората си ги били купували с лични пари :D
    Приказки от 1001 нощ!

    Коментиран от #17, #39

  • 10 селтак

    13 5 Отговор
    Таа си додем на приказката,ръсиш се близо 70 000лв. за барутник дето ше трева да буташ след 150км.!? То добре ама да имаш за жена американка,че ония са като Годзили!
  • 11 markov

    5 4 Отговор
    Цялата работа е, че Тесла "орязват" стандартната кола която струва над 45 000 $, за да може хората които си я купуват да получат правителствената субсидия. "Ъпгрейда" до стнадартният пробег става опция след която колата остава под 55 000$ долара. Тесла не очаква някой да купува колата със 150 км пробег. Това е чиста формалност, реално си купъваш стандартната тесла и използваш субсидията.

    Коментиран от #16, #35

  • 12 седящият бик

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "Хаха":

    и като са се сетили какво? националната агенция за сигурност също се беше сетила за това-онова. появи се сноудън и я върна в първи клас.
  • 13 незнайко

    5 8 Отговор

    До коментар #1 от "Батерия Гейт":

    Просто на тези коли се слага по малка батерия. Ако не ти трябва по голям пробег при наличие на втора кола това е идеално . Ако реши човек може да си купи после по голяма батерия !!!

    Коментиран от #15, #18

  • 14 омъскаряване

    6 5 Отговор
    Сектата изисква жертви!
  • 15 Не не е

    6 4 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Батерията е същата като на SR+! Ограничена е софтуерно!
  • 16 DrivingPleasure

    9 4 Отговор

    До коментар #11 от "markov":

    кажи го по-просто: Т'слъта лъже системата, нищо че не било важно системата да дава за т'слъ ;)

    Коментиран от #33

  • 17 гост

    10 11 Отговор

    До коментар #9 от "DrivingPleasure":

    В случая говорим за 5000 КАНАДСКИ долара или около 4000 щатски !! При средна заплата 6-7 000 в Канада , не минимална , ама те тия с минимална не купуват Тесла !! А субсидията за пушилниците е двойна и тройна , ама не от държавата , а от дилърите и производителите , под форма на отстъпки и бонуси , ама това значи и спестяване на данъци !! И можеш да си сигурен , че субсидията за електричките държавата ще си я избие десеторно само от спестените пари за петрол , който примерно може да изнесе и от спестените пари за болни и нетрудоспособни хора , както и преждевременно умрели от любимите ти кюмбета !!

    Коментиран от #19, #20

  • 18 гост

    5 4 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Тесла изрично е написала , че ограничението е софтуерно и може да се премахне на по-късен етап !! А те и да искат нямат по-малки батерии , щото на Модел 3 е най-малката , 82 квт !! Даже моделите със стандартен и удължен пробег са с една и съща батерия , ограничението е софтуерно !! Така че ако искат могат да ти направят и 50 км пробег или да ти го вдигнат на 560 колкото максималния , въпрос е на секунди онлайн !!

    Коментиран от #23

  • 19 DrivingPleasure

    9 5 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ти мъ уби! Държавата винаги е печела от петрол - данъци и акцизи върху горивата винаги са били солидно перо в бюджета на всяка държава.
    Независимо какви са им заплатите - показателно е, че т'слъта пуска модел с който да получи субсидии - значи пазара го търси това

    Коментиран от #21

  • 20 Абееее виий осякохохте джунглите

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    В амазония и по света. Осякохте горите тука и пи света сте са загрижили....
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Случаен

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Батерия Гейт":

    Пълноценен катo за ел боклук, 500км пробег, половината на повечето съвременни автомобили.
  • 23 Бъркаш се

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    На SR+ батерията е 55 кВч! 82 е на LR и Перформънс!

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "Бъркаш се":

    СОФТУЕРНО !!!! Физически е една и съща !! Предлага се екстра с доплащане за отключване !

    Коментиран от #27

  • 25 Отказват са БОГАТИТЕ

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Нашто ниво е на Ангола Буркино фасо.... Га чуеш че бедните страни са отказват ПЬЬЬРВУ НА МЕНЕ СА ОБАДИ.....
  • 26 Гост

    6 1 Отговор
    Ще почакаме а Дачията. По-евтина е и с по-голя пробег .
  • 27 Бъркаш

    7 0 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Не е! SR+ не е със същата батерия, като LR и Перформънс! При SR+ е 55кВч, не е ограничена софтуерно! Тук е ограничена софтуерно, да изминава само 150 километра, тази същата 55кВч!
  • 28 Язе

    7 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ще се откажат от единия акциз и ще наложат друг.Нали не мислиш,че нещо някой ще ти подари?След като една държава купва петрол нали не мислиш,че след това го продава на загуба.Това с акцизите,може да си го позволи Норвегия защото е много богата(благодарение на мразения ти петрол).Безплатно е сиренцето в капана.

    Коментиран от #29

  • 29 Ха-ха-ха

    4 4 Отговор

    До коментар #28 от "Язе":

    То пък Канада не е производител на петрол като Норвегия, нали? Ако не знаеш Канада произвежда повече Петрол отколкото Норвегия.

    Коментиран от #36

  • 30 Дизела

    3 0 Отговор
    Този кошник е само за градски автомобил и да те закара до работа.
  • 31 TSLA

    2 2 Отговор
    В райони с бедствия и пожари на собствениците им отключваха дистанционно допълнителен пробег т.е. колите имат резерв и над максимално обявения.

    Коментиран от #32

  • 32 Бъркаш

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "TSLA":

    Ако помните имаха Tesla Model S 60D, там батерията беше 75 кВч заключена до 60 кВч! Там им отключваха тези 15 кВч екстра, за да могат да се предвижат! На другите модели, батериите са си толкова кВч и те няма какво да отключват!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Гост

    5 1 Отговор
    Схеми, схеми, схеми и пак схеми. Само на схеми се крепи тази схемаджийска фирма.
  • 35 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "markov":

    А защо Тесла орязва батерията, за да я купиш на ниска цена? Защо не ти я продаде на ниска цена, без да орязва батерията? Така или иначе ти я получаваш тази батерия. Дали ползваш пълният капацитет или не, Тесла не я бърка.
  • 36 Някой си

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ха-ха-ха":

    Повече въобще, да, ама на глава от населението Норвегия бие

    Коментиран от #38

  • 37 Само казвам

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "Баварец":

    Ако спрете да режете, и почнете да засаждате дървета има шанс да дишат въздух...
  • 38 Никой си

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Някой си":

    Така е, но ако Канада престани да ползва този нефт за собствени нужди, и буквално да гори долари да ги превръща в пушек, тези същите долари могат да потекат от чужди държави към канадските банки и да увеличат реалното богатство на страната, вместо от наличните пари да събират данъци и акцизи от горивата.

    Това е все едно жена ти в семейството ти ти вземе акциз от заплатата за да си увеличи доходите, докато си стои вкъщи и ги харчи в единия случай, а в другия да се хване и тя на работа и да се лиши от "акциза" от заплатата ти. Коя мислеш е по печелившата стратегия за семейството/държавата?
  • 39 Бай Марин

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "DrivingPleasure":

    Теб май много те е яд. :)