Isuzu навлиза на пазара на електрически пикапи с D-Max EV

29 Април, 2025 15:09 532 4

  • isuzu-
  • d-max-
  • d-max ev-
  • пикап-
  • електрически пикап

Серийният модел следва концепта, който видяхме през изминалата година

Isuzu навлиза на пазара на електрически пикапи с D-Max EV - 1

Електрификацията в сектора на пикапите - сегмент, който се колебаеше дали да използва батериите - най-накрая набира скорост с появата на готовия за производство Isuzu D-Max EV. Представен на изложението за търговски превозни средства в Бирмингам, този нов модел бележи навлизането на Isuzu на пазара на работните коне с нулеви емисии, като смело твърди, че може да се сравнява с дизеловия си аналог в ключови области като проходимост, теглителна сила и полезен товар.

Isuzu навлиза на пазара на електрически пикапи с D-Max EV

Визуално D-Max EV поразително прилича на пикапа с дизелов двигател, на който е базиран. Интересно е, че затворената предна част, която се виждаше при концептуалната версия, представена миналата година, е заменена с по-конвенционална радиаторна решетка, макар и с фини сини акценти, подсказващи за електрическото му задвижване. Традиционната капачка на резервоара за гориво е заменена с порт за зареждане CCS, а дискретни емблеми „EV“ украсяват предните калници и задната врата.

Задвижването на Isuzu D-Max EV се осъществява от литиево-йонна батерия с капацитет 66,9 kWh, която захранва двоен електромотор с обща мощност 190 к.с. и въртящ момент 325 нютон метра. Този задвижващ агрегат позволява на автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 10,1 секунди и да достигне максимална скорост от 130 км/ч (80 мили в час). Isuzu твърди, че пробегът по WLTP е 263 км.

Isuzu навлиза на пазара на електрически пикапи с D-Max EV

Батерията е стратегически разположена под шасито, което води до леко намаляване на пътния просвет до 210 мм, в сравнение с максималните 235 мм на дизеловия модел. Зареждането със скорост от 50 kW DC може да зареди батерията от 20 до 80 процента капацитет за приблизително един час. D-Max EV разполага със задвижване 4х4, допълнено от многостепенно рекуперативно спиране и режим Eco, предназначен да увеличи максимално пробега.

От решаващо значение е, че D-Max EV запазва присъщата на дизеловия си събрат здравина. Той предлага капацитет на полезен товар над 1000 кг и капацитет на теглене до 3,5 тона. Освен това може да се похвали с дълбочина на газене във вода от 600 мм и ъгли на заход и спускане съответно 30,5° и 24,2°. Друга значителна актуализация за електрическия модел е въвеждането на нова настройка на задното окачване De Dion, разработена с цел подобряване на финеса на возене, без да се компрометира способността му да превозва товари или да тегли тежки товари.


Поставете оценка:
Оценка 1.8 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбо

    5 1 Отговор
    Как ли се чувстват собствениците на електрички в Испания? Сигурно се чувстват много екологично.
  • 2 Торо

    3 0 Отговор
    Идеален и супер практичен,с огромен пробег от 200 КМ а натоварен около 80 КМ,чакаме с нетърпение да си го закупим.
  • 3 Охотник

    0 0 Отговор
    Факти пак сте неподготвени. Водещите китайски марки вече показаха свойте електрически пили. В Хановер, още миналата година. Тази година JACEN пуска в продажба своят JAC T9. С версия дизел хибрид. Миналата показаха електрически пикап. Както и 2.0 дизел с 8 А.Т. И случайно след тях Toyta, Mitsubishi и Isuzu, показаха модели с 8 А.Т. Който не са техни разработки. Та цялата ви публикация е една скалъпена лъжа.
  • 4 браво на исузу

    0 0 Отговор
    майстори на дизела но с поглед в бъдещето