Появата на прототипа на електрическото Audi A6 - концепцията A6 e-tron - беше разкрита преди премиерата. Седанът на Audi, задвижван от електроенергия, трябва да дебютира на автомобилното изложение в Шанхай, но изтичане на информация малко преди премиерата обезсмисли церемонията.
Пресслужбата на Audi не разкри подробности за бъдещия електрически автомобил - предния ден беше публикуван единственият тийзър, лишен от допълнителна информация. Вероятно с A6 e-tron, германската компания демонстрира екстериора на бъдещото Audi A6 и намеква, че наследникът на седана ще загуби двигателите с вътрешно горене.
Може да се очаква, че новият A6 ще се отличава със стеснена „пикселна” LED оптика и осветление на логото, а визията на каросерията ще се промени: седанът ще има наклонен покрив в духа на лифтбека A7. Вероятно производствената версия ще се промени леко: ще се появят дръжки на вратите и формата на страничните панели ще стане по-опростена.
Технически е малко вероятно Audi A6 e-tron да бъде същият като седана e-tron GT - трудно е да си представим създаването на две съизмерими електрически превозни средства със същия форм-фактор на платформата J1. Изглежда, че A6 e-tron ще се основава на архитектурата MEB, което означава, че седанът ще е близо до кросоувърите Q4 e-tron.
Ранното разкриване на концепцията A6 e-tron може да намеква и за съкратен жизнен цикъл на настоящия A6 (C8), което дебютира през 2018 г., въпреки че на теория Audi може паралелно да произвежда и двата модела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алекс
12:32 19.04.2021
2 гост
Коментиран от #3
12:34 19.04.2021
3 Селянче
До коментар #2 от "гост":
Идеално е за ,,баровските “ квартали на София, там където нямат асфалт и канализация12:36 19.04.2021
4 Мимч
Коментиран от #5, #6, #14
12:38 19.04.2021
5 123
До коментар #4 от "Мимч":
Къде видя, че е с 2 врати ?Коментиран от #7
12:40 19.04.2021
6 Мимч
До коментар #4 от "Мимч":
Грешката е моя с 4 вратие,ама пък е много ниска,пак не я харесвам....12:41 19.04.2021
7 Мимч
До коментар #5 от "123":
Поправих си грешката...12:41 19.04.2021
8 лада
12:43 19.04.2021
9 Мерцедес
12:47 19.04.2021
10 jap
12:52 19.04.2021
11 Хо хо хо
12:57 19.04.2021
12 тарикату
Коментиран от #19
12:57 19.04.2021
13 за гъби съм
Коментиран от #15
12:58 19.04.2021
14 Хихи
До коментар #4 от "Мимч":
С 2 врати е, едната е отпред, другата отзад! От другата страна не се виждат, може да няма! Така че е с 2 врати! 😂😂13:13 19.04.2021
15 Не знам за Теслите
До коментар #13 от "за гъби съм":
Но това е реален конкурент на ДВГ, дори от същата марка. Като гледам колко нови модели на ток излизат, май преминаването към електромобили ще е по-бързо, отколкото си го представяхме.Вече един електрически кон и много по-евтин отколкото бензинов или дизелов кон. Който иска много коне ще избере тока.
Коментиран от #16
13:25 19.04.2021
16 Хихи
До коментар #15 от "Не знам за Теслите":
Кон бе, кон! 😂😂14:07 19.04.2021
17 по точна новина
14:50 19.04.2021
18 Вуте Стойчко
14:52 19.04.2021
19 VsichkoTok
До коментар #12 от "тарикату":
Препоръпваме да прокарате кабел RV-K 5x6 mm2, което Ви дава възможност да зареждате на максимална AC мощност от 22 кВт. Като за целта Ви е необходима партида за трифазен ток с мощност 11 или 22 кВт, както и автомобил с трифазно бордови зарядно като Renault Zoe (22 kW), Audi e-Tron (11/22kW), Tesla (16.5 kW), Mercedes EQC (11 kW), Jaguar i-Pace (11 kW), BMW iX3 (11 kW) и др.00:04 20.04.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Симо
15:09 20.04.2021
22 dfер
23:48 20.04.2021