Първа среща с новия Citroën Ami

29 Април, 2025 13:03 2 814 17

  • citroen-
  • ami-
  • франция-
  • цена-
  • българия

Цените на обновения модел започват от 19 900 лева в България

Първа среща с новия Citroën Ami - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието

Citroën Ami бе обновен през изминалата година, а сега имахме възможност да се запознаем с освежения модел на живо във Франция. Обновеният Ami се отличава с по-смел външен вид с нови предни и задни престилки и отличителни фарове.

Първа среща с новия Citroën Ami

Интериорът на Ami предлага комфортно и практично изживяване с функции като климатик, електрически прозорци и информационно-развлекателна система със сензорен екран. Въпреки че интериорът може да не е толкова луксозен, колкото този на новия флагман C5 Aircross, той осигурява всичко необходимо за ежедневното пътуване.

Първа среща с новия Citroën Ami

Ami продължава да се задвижва от малък електромотор, който произвежда 6,1 конски сили. Това осигурява на Ami максимална скорост от 45 километра в час и пробег от 80 километра с едно зареждане. Батерията на Ami може да се зареди напълно за по-малко от 4 часа с помощта на зарядно устройство с мощност 3,6 kW. Цените на обновения модел започват от 19 900 лева в България.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 6 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    12 3 Отговор
    Никак не лесно на съвременните дизайнери. Поради масовото затъпяване на стадото им се налага да измислят все по-грозни возила. А това никак не е лесно. Питайте някой дето пее хубаво и вярно дали може да пее фалшиво и ще видите какво ще ви отговори човека,

    Коментиран от #3

  • 2 българина

    20 2 Отговор
    никой не може да ми обясни защо да дам 20000 лв за 4 часа зареждане и 45 км в час, без климатик..... стелантис приключва ситроен, както фиат приключи алфа ромео и ланча..... същия боклук може да се купи от индия за 6000 лв

    Коментиран от #7, #9

  • 3 876тф5ред

    5 9 Отговор

    До коментар #1 от "Механик":

    Я обясни сега с какво РЕАЛНО ти помага един "красив" автомобил... И не ми пука кое за теб е "красиво"- каква ти е РЕАЛНАТА ПОЛЗА от тази красота? Ще ти кажа- НИКАКВА ПОЛЗА НЯМАШ...

    Наясно ли си, че дизайнерските решения "за красота" водят до купища инженерни сложности което оскъпява накрая колата с едни 13-14%? И това е от реални изказвания на топ мениджъри работещи за немските марки коли...


    Туй недоразумение горе че е грозно до безобразие не спорим, но то е правено с една цел- да се класира в ниска категория и да могат да го карат 14-годишните у Франция... Тоест дизайна е бил последното нещо за което да харчат пари

    Коментиран от #15

  • 4 Ъъъъ

    9 1 Отговор
    Прилича на атанас атанасов и сякаш е правен за него!
  • 5 провинциалист

    11 2 Отговор
    19 900, за да се качи на такова нещо човек, му ги искат или му ги дават?

    Коментиран от #10

  • 6 Олеле

    8 2 Отговор
    C3N...Ужаст. Къв е тоя грозилчо бееее...Децата от детската градина ше ви нарисуват по убаво автомобилче!
  • 7 Демократ

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "българина":

    Аз мога в градовете юакс скорпст е 50 км в ч 45 са ри напълно достатъчни ьа какво ти е голяма кола която никъде не можеш да паркираш.
    Визирам Западна Европа не Мусагеница и Обеля но там така или иначе нови коли освен служебни няма.
  • 8 истина ти казвам

    8 2 Отговор
    Ква е тая лиготия бе? Джендърляка е във възторг!
  • 9 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "българина":

    Ами тя във Франция се продава горе-долу за толкова -6000 лв.С някаква субсидия от държавата.Демек една тяхна месечна заплата.Тук цената е брадва

    Коментиран от #11

  • 10 истина ти казвам

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "провинциалист":

    Или са го заплашили със нещо???!!!🤣
  • 11 истина ти казвам

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    6лв.нема да дам за тоа грозник! То бива джендърия то може ама па чак толкова!
  • 12 Сравнявам

    5 1 Отговор
    Старото беше грозно и евтино. Предният и задният панел бяха еднакви. Лявата врата се монтираше на мястото на дясната и се отваряше наобратно. Купето беше двойно симетрично.
    Новото е грозно и скъпо. Не толкова грозно както първия модел, но поне двойно по-съпо. За 20 000 лева ще си викам такси 4 години подред. Ами-то след 4 години ще е свършило и пак ще ми трябва такси.
  • 13 Емили

    5 1 Отговор
    Това е тротинетка на стероиди и хормони.
  • 14 Хи хи

    1 2 Отговор
    Дано са му сложили аер бег че старото нямаше и водача е в опасност от комоцио при най малък досег
    Чувството за безопасност е като че караш мотор с по малка видимост но без каска и големият риск някой да те не забележи
  • 15 Селянина с колелото

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "876тф5ред":

    Така е, прав си. Както казват цвета не прави колата. Но това недоразумение Ami което само ще блокира движението с максималната си скорост 45 км/ч е абсолютно безсмислено. За сравнение максималната скорост на един багер/трактор е 43км/ч и смятам че ти се е случвало да караш зад някой такъв. Вместо Ami за 20К една баничарка за 45К е в пъти по полезна и практична - пробег 1000 км с едно зареждане (55л.), товароносимост 600 кг. И тя няма върхов дизайн но поне няма да спре по средата на някое кръстовище както си караш зимата с пуснато парно.
  • 16 истина ти казвам

    5 0 Отговор
    Крайно време е производителите да маркират колите за кого са предназначени.Примерно мекият хибрид е за меки ......,дизелака е за истинските шофьори, и като се замисла самоо дизелака ни остана!
  • 17 гост

    1 0 Отговор
    ето такива недоразумения развалят имиджа на електромобилите