19 Май, 2021 10:37 15 791 28

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

  • opel-
  • manta-
  • gse-

ElektroMod комбинира бъдещето и миналото на модела

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия - 1
Снимки: Opel

След като през изминалите месеци от Opel няколко пъти разкриха интересни подробности за обновената Manta, ето че днес вече виждаме и официалния ѝ дебют пред широката публика. Очаквано колата запазва цялостния дизайн на първия модел, като го комбинира с някои новости.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Както по-рано ви информирахме предната решетка на практика представлява дисплей, който може да показва различни съобщения, а около него можем да видим и типичните Opel светлини.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Страничната линия е идентична с тази при първия модел, като единствената промяна, която се набива на очи са джантите с размер от 17-цола. Задницата също запазва класическия дизайн, като задните светлини са заменени с LED такива с кръгъл дизайн.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Интериорът е мястото където можем да открием голяма част от промените, като на пръв поглед можем да видим дисплея върху сравнително изчистения дизайн на таблото. Този пред водача е с размер от 12 инча, а този в средната част е по-малък и диагоналът му достига 10 инча.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Можем да видим и нов волан с маркер на 12 часа, както и спортни седалки, които заедно с таблото и корите на вратите комбинират кожа и алкантара с жълти акценти, кореспондиращи с екстериора.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Моделът е направен, за да отпразнува 50-годишнината от създаването на Manta и ще бъде изработен в една единствена бройка, но пък ще даде начало на GSe бранд, който тепърва ще показва нови електрически спортни модели.

Opel представи новата Manta с ел. мотор и механична трансмисия

Под капака на Manta GSe можем да открием електромотор със 147 конски сили и 225 нютон метра, а 31кВч батерия може да осигури 200 километра пробег с едно зареждане. По-интересното е че от Opel запазват механичната трансмисия с 4 предавки, като въпреки това тя може да бъде използвана като автоматична трансмисия, превключвайки на 4-та скорост.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    65 21 Отговор
    Този дизайн е несъвместим със звук от електромотор. Трябват си цилиндри, но за да го вденеш се иска да не си ментално ощетен.

    Коментиран от #3, #25, #26

  • 2 Гост

    36 12 Отговор
    Много яко се е получило! Ако го пуснат в производство ще избият рибата! Явно проучват пазара с тази бройка.

    Коментиран от #8

  • 3 пешо

    14 7 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    може да не е. просто да има различна "душевност". много ценяща се напоследък на запад от виена.

    Коментиран от #4

  • 4 😂😂😂😂

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "пешо":

    Ако се съдише по това, у нас щеше да има най-много електрички! Тази "душевност" е станала много у нас! Даже и културистите не са това което изглеждат! 😂😂😂
  • 5 jap

    22 0 Отговор
    Колата изглежда страхотно но 200км пробег едва ли ще мотивират голям брой клиенти.
  • 6 сектант

    30 0 Отговор
    на мен пък много ми харесва. красив автомобил, не е като грозните ид3-та и другите електрички а за онова и3 бмв да не говорим изобщо. повечето са скучни безформени и джендърски, докато това е интересно
  • 7 АЛфонс

    13 26 Отговор
    Красавица
    Сега петролните хейтъри ще обясняват как едно време със цивик си ер екс как в маалата му правели евала и как издухвал на старта всичко
    А то кво било като отидеш и видиш характеристиките на ци ер екса как набира до 100 за 8-9 секунди и прави 400м за 25 секунди
    И разбираш че и с колело можеш да го биеш.
    Да 90-те и началоо на 00 беше рай за глпците но така е при двг звукът на таралясника заблуждава.
    Това че колите ви много бучат не означава че много вървят.

    Коментиран от #10, #19, #22

  • 8 Нъц

    19 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Няма да ги пуснат, ще е провал с продажбите, защото джендърите с мн. малки изключения не харесват ретро стил! Справка пирамидата на Мъск - сайбърфък!
  • 9 рено ентусиаст

    8 18 Отговор
    Е мога да се сетя за нито едно предимство на двг пред електрическият мотор
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Рюселхайм

    12 4 Отговор
    Мда....не съм учуден. Родения да лети-не може да пълзи. Така е и с Опел. Като за първи опит-бива, но.....някой ден не с електичка под предния капак, а с V-осмак. Тогава плюещите сега ще замълчат.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Идиоти,сър!!!

    19 5 Отговор
    Хубава работа,ама с джендърският ел.мотор няма да се получат нещата!!!
  • 14 DrivingPleasure

    10 5 Отговор
    Предпочитам да си дам парите за стара манта, може би с лек рестомод отколкото за това жалко копие.
    Щяха да направят по-добре ако бяха пуснали концепта Монца, там някак си по-приемливо да го обезобразяяват с електропростотиите
  • 15 Готин

    7 2 Отговор
    Не знам!? Тъпи ли сте, или слепи. Това е рестайлинг направен от тъмнокожият ,,манекен,, с анЦунГ, седнал юнашки на предната седалка.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ZigZag

    6 3 Отговор
    Китайски еднодневки имат по 300-400км пробег, и са по 3000-5000$, с 200км пробег .. смех
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "АЛфонс":

    Теслареф ти да видя ХОНДА тук?????? ОПЕЛ МАНТА,ОПЕЛ МАНТА А НЕ Т'СЛА аде марш навлек досадникоф

    Коментиран от #23

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Пак гониш вещици

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "АЛфонс":

    Кой каквото и да приказва на тебе все Тесла ти привижда. Къде в целия пост прочетете Тесла?
  • 23 Пак гониш вещици

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "Хайл":

    Кой каквото и да приказва на тебе все Тесла ти привижда. Къде в целия пост прочетете Тесла?

    Постът беше до тебе.
  • 24 123

    3 1 Отговор
    Тая Манта си иска V8.
  • 25 Автосервиз

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Ах Опел - москвича на германците )))) Golfa им е нещо като Лаа въпреки че вози като каруца. Но така е в немско , ако искаш кола си купувап Меседес или ако имаш повече пари и ( за скъпи ремонти) си купуваш БМВ , за гъзарията почивен ден няма.... Важно е да си гъзар ;)
  • 26 селяко

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Аз, като пешеходец, съм твърдо против да ми бръмчат стотици автомобили покрай главата всеки ден, по няколко пъти на ден, преди и след работа, по време на почивка, уикенд, разходка и тн. !!!!! Типично за болшевишкото племе е да не проявявате никаква съобразителност.
  • 27 срам

    2 0 Отговор
    С тази батерийка е само за градска кола
  • 28 НАЙ НА КРАЯ

    5 2 Отговор
    НАЙ НА КРАЯ ОПЕЛ ЩЕ СПРЕ ДА ГОРИ МАСЛО И ДА ДИМИ.САМО,ЧЕ ХУБАВИТЕ ВИ БАТЕРИЙКИ КЪДЕ ЩЕ ГИ УТИЛИЗИРАТЕ ЩЕ ЗАМЪРСЯВАТ В ПЪТИ ..........ЦЕЛИЯ ЦИРК Е ДА СЕ ИЗТРЕПЯТ ИНЖЕКТИРАНИТЕ И МАЛЦИНСТВОТО БОГАТАШЕЧТА ДА КАРА ЕЛЕКТРО А БЕДНЯЦИТЕ ИЗОЛИРАНИ.