Хечбеците с три врати вече почти не се произвеждат, но за мнозина този тип автомобили привличат с динамично излъчване и дизайн. Сега ще ви покажем най-добрите триврати коли тип хечбек, които могат да бъдат намерени на вторичния пазар.
Под "добри" имаме предвид такива, които получават най-добри оценки за категорията надеждност, като данните, които използваме са от германската организация за технически надзор TUV. Тяк сме съчетали с цена и предлагане на нашия пазар, използвайки данните от най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg
Volkswagen Golf
Петото поколение на модела се оказа не много стилно и динамично. С времето обаче нещата се промениха и сега, дори в сравнение със съвременните автомобили, колата изглежда свежа и актуална. Моделът е доста практичен, надежден и с добро качество на изработка. Автомобилът се задвижва от бензинови двигатели с обем от 1,6 до 2,0 литра с мощност 102-150 к.с. Има и два турбодизела 1.9 и 2.0 литра, които произвеждат 105 и 140 к.с. съответно.
Peugeot 307
Това е елегантен френски хечбек със стилен и удобен интериор. Под капака са монтирани 1.4, 1.6 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 90-180 к.с. Предлагат се също 1,6 и 2,0 литрови турбо дизели със 110 и 135 к.с. съответно. Версията с три врати е значително по-елегантна, особено погледната в профил.
Ford Focus
На вторичния пазар има много тривратки. И докато дизайнът на версията с пет врати изглежда остарял, тази с три врати изглежда прилично. Автомобилът е оборудван с 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 80-145 к.с. Има и 1,8-литров дизел със 115 к.с. Предложения за продажба на такива автомобили можете да откриете ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
11:46 03.06.2021
2 Счупи тъпомера
Коментиран от #3, #32
11:46 03.06.2021
3 ГОЛФ
До коментар #2 от "Счупи тъпомера":
тойота - скука - нисан - рено = кенеф, хонда - като си покажеш ръката през прозореца от магистралата колата започва да завива наляво заради евтините пластмасиКоментиран от #7
11:49 03.06.2021
4 Рено
11:50 03.06.2021
5 1234
11:51 03.06.2021
6 яко ни лъжат
11:51 03.06.2021
7 Егати
До коментар #3 от "ГОЛФ":
големия разбирач, иди ,батко, да им дадеш съвети на Нисан-Рено=кенефите как да направят хубава кола и на Ондата какви скъпи пластмаси да ползват. Уникална нация сме, от всичко разбираме, всичко можем и знаем, накрая няма едно нещо да се прави тук, само в интернет пространството сме ТОП-а.Коментиран от #16
11:53 03.06.2021
8 Бг Батка
11:57 03.06.2021
9 мислещ
12:01 03.06.2021
10 Анонимен
12:10 03.06.2021
11 Кореец
Коментиран от #15, #28, #36
12:18 03.06.2021
12 Гост
Коментиран от #13
12:36 03.06.2021
13 Шопландец
До коментар #12 от "Гост":
Не е ли точно това идеята? Взимаш евтина триврата и отиваш да се вреш в София с останалите говеда.За другите моменти си имаш 2ра, каквато ти е на сърце, и си я гледкаш прилежно.
12:42 03.06.2021
14 Jsfk
12:48 03.06.2021
15 ДЕДО ВИ КРАЧУН
До коментар #11 от "Кореец":
ЕХА АМА ВЕРНО. И АЗИ ИМАМ КОРЕЕЦ КИА РИО И ТОЙ ИМА ПРОБЛЕМИ СЪС СИНХРОНИЗАЦИЯТА НА ВТОРА СКОРОСТ. И ТЕЗИ КАТО ТВОИТЕ ИЗЛОЖЕНИ. В РУСКИТЕ САЙТОВЕ КАЗВАТ ,ЧЕ КИЯТА ВЕКЕ НЕ Е ТОВА КОЕТО БЕШЕ. АМА ТО ВЕКЕ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ ПРАВЕНИ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИ И СА НЕНАДЕЖДНИ.12:49 03.06.2021
16 ГОЛФ
До коментар #7 от "Егати":
ми.... кенефи са... плюят на клиентите си в лицата за тия маса пари които дават за тези коли13:14 03.06.2021
17 Мунчо Радев
Доказано по неудобни са двувратките а при катастрофа ваденето на пострадалите от задните места е по трудно.
За това и са по ефтини колите с 2 врати. Но те стават все по малко.
2 врати само супер спорт кар.
Коментиран от #18
13:27 03.06.2021
18 Гост
До коментар #17 от "Мунчо Радев":
Това са хечбеци с три врати, нищо общо с купе. Грозни точно колкото петвратата версия, с екстрите "стани да седна" и с багажник за две чанти.13:42 03.06.2021
19 антрашпиц
Коментиран от #20, #21, #25
14:31 03.06.2021
20 Random
До коментар #19 от "антрашпиц":
Битурбо 1.4 нямаКоментиран от #22, #23
15:04 03.06.2021
21 Random
До коментар #19 от "антрашпиц":
А веригата се сменя, разбира се кога като почне да трака15:05 03.06.2021
22 антрашпиц
До коментар #20 от "Random":
Битурбо има,и е със 170 коня.Коментиран от #27
15:18 03.06.2021
23 антрашпиц
До коментар #20 от "Random":
Води се ГТ версия,от мисля беше към 2007-8 година ,ако не се лъжа.15:24 03.06.2021
24 Гост
Нещо като Делта С4 от 80-те...
15:30 03.06.2021
25 Пламен
До коментар #19 от "антрашпиц":
Сеат?17:05 03.06.2021
26 Корола
Коментиран от #31
18:49 03.06.2021
27 Random
До коментар #22 от "антрашпиц":
170 коня е с компресор и турбина, не с две турбини.18:58 03.06.2021
28 Курбанколи Пардимагомедов
До коментар #11 от "Кореец":
Тези коне са на книга.Въртящия момент тика колата.Колкото по -висок и при ниски обороти ,толкова по комфортно каране.Карах служебна,някъде далеч от тук,голям6,на 100км с около 1200об/мин,а иначе като настъпиш беше катапулт.19:06 03.06.2021
29 Коко
08:00 04.06.2021
30 Съдията Дред
11:47 04.06.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ALF
Коментиран от #35
15:50 04.06.2021
34 Ицо
16:38 04.06.2021
35 Ицо
До коментар #33 от "ALF":
Притежавам един японски "кенеф", набор 1999. Мой е, откакто беше 9 годишен. Сам можеш да сметнеш, че сега е на преклонна възраст, но до преди една година беше девствен. Единственото, което бях сменял са обичайните консумативи - масла, филтри, ремъци, накладки, чистачки. Беше вече пълнолетен по американските стандарти (21г.), когато се наложи да сменя някои части от окачването - шарнири, тампони, маншони, биалетки и толкова. Нека всеки сам си направи изводите с какво японските "кенефи" превъзхождат останалите!17:13 04.06.2021
36 един
До коментар #11 от "Кореец":
точно казано колега. на същото мнение съм. никога повече корейче.18:31 04.06.2021
37 Мазда 3
20:55 04.06.2021
38 Само Корея
14:54 15.06.2022