Изследването е извършено въз основа на данни от САЩ, но доста от моделите присъстват и на нашия пазар. В края на краищата именно коли с такъв, а и с по-голям пробег са основните превозни средства в България, така че смятаме, че информацията ще е полезна. Ето и проблемните автомобили според специалистите от Consumer Reports, годината на тяхното производство и ориентировъчен пробег при който се проявява дадения проблем.
Автомобили със най-много сериозни повреди по двигателя:
• Kia Optima 2014 - 155-205 хил. Км
• Kia Sorento 2012-2013 - 111-174 хил. Км
• Hyundai Santa Fe 2012-2013 - 156-190 хил. Км
• Hyundai Sonata 2011-2014 - 116-229 хил. Км
• Subaru Forester 2012 г. - 130-208 хил. Км
• Hyundai Santa Fe Sport 2013-2014 - 119-163 хил. Км
• Audi A4 2011 - 100-132 хил. Км.
• Chevrolet Equinox / GMC Terrain 2011-2012 - 139-200 хил. Км.
• Ford Mustang 2015 г. - 122-137 хил. Км
• BMW X3 2013 г. - 134-150 хил. Км
• Volvo XC60 2015 г. - 97-138 хил. Км
Автомобили с най-много проблеми с гарнитура на цилиндровата глава:
• Chevrolet Cruze 2011 - 172-203 хил. Км
• BMW 3 Series 2011 –116-197 хил. Км
• BMW X1 2014 г. - 122-132 хил. Км
• Buick Lucerne 2011 - 163-261 хил. Км
• Subaru Impreza 2011 г. - 137-175 хил. Км
• BMW 5-Series 2012 - 148-158 хил. Км
• BMW X3 2012 г. - 122-124 хил. Км
• Mini Cooper / Mini Clubman 2013 - 122-143 хил. Км
• Buick Encore 2015 - около 120 хил. Км
Автомобили с най-много проблеми с автоматичната трансмисия:
• Nissan Sentra 2012-2013, 2015 - 124-198 хил. Км
• Nissan Pathfinder 2013-2014 - 93-174 хил. Км
• Ford Focus 2012-2017 - 50-97 хил. Км
• Kia Forte 2019 - 19-37 хил. Км
• Nissan Murano 2011 г., 2013 г. –135-192 хил. Км
• Ford Fiesta 2011, 2014 г. - 185-233 хил. Км
• Infiniti QX60 2014 - 148-153 хил. Км
• Nissan X-Trail 2011-2012 - 151-242 хил. Км
• Nissan Altima 2016 - 68-124 хил. Км
• Chevrolet Traverse 2013 - 177-217 хил. Км
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Йосип Броз Тито
Коментиран от #8, #19, #28
17:51 17.06.2021
2 сектант
Коментиран от #5, #13
18:06 17.06.2021
3 Без коментар
Коментиран от #6, #21, #23
18:27 17.06.2021
4 Прпрпрпр
18:41 17.06.2021
5 abc
До коментар #2 от "сектант":
пак се изказвай неподготвен, но поне спри дрогата, че да не пишеш глупости.19:50 17.06.2021
6 ТАБСО
До коментар #3 от "Без коментар":
Тук вагините са на мода-ама отидоо у сащ,,и се суринаа..а тойота било в Европа,и всички други континенти започващи със,,А,,си остава ТОЙОТА..20:04 17.06.2021
7 ВАГ фен
Коментиран от #11
20:05 17.06.2021
8 DBS
До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":
Защо така ... твоята кола от тогава ли е. Защото някой с кила 2000 -2004 ще ти каже че след това са леш.Коментиран от #14, #15
20:12 17.06.2021
9 Фак...ми...
20:32 17.06.2021
10 рено ентусиаст
21:14 17.06.2021
11 рено ентусиаст
До коментар #7 от "ВАГ фен":
За това пък е пълно в БМВ=та трошки.21:15 17.06.2021
12 papi hansa
Коментиран от #26
21:37 17.06.2021
13 къци вапца
До коментар #2 от "сектант":
НОКИЯ и НЕУДАЧИАЯ.Били им сменили логото.Абе господа марк стратези,лай.но и в златен целуфан да обвиеш се мирише.21:42 17.06.2021
14 Йосип Броз Тито
До коментар #8 от "DBS":
Това е на база наблюденията ми, върху служебни автомобили, които шофирам. При по-новите, повредите са значително повече и през по-кратки периоди... Има повече датчици и електрониката е много по-некачествена, което от своя страна, създава сериозни проблеми.23:01 17.06.2021
15 Йосип Броз Тито
До коментар #8 от "DBS":
Другото, което забравих да допълня е, за да не се чуди някой, защо казвам точно тези години на производство...Защото точно в периода около 2007-2008-ма година, се появяват пърите даунсайзинг двигатели и ресурсът на двигателите намалява значително. А поддръжката си остава скъпа, дори и след 15г, въпреки, че вече са остарели автомобили.
Коментиран от #20
23:18 17.06.2021
16 като гледам
23:58 17.06.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 лайноентусиаст
10:43 18.06.2021
19 123
До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":
Ха, ха, ха. Преди години карах автомобил произведен 1994г., след това такъв 1999-та, 2002, 2005-та, после от 2009, от 2012-та, от 2015-та, от 2016-та и такъв от 2019-та. Искам да кажа, че никога не бих се качил на автомобил от по-старата генерация. Освен по финансови причини. Или ако не говорим за някой джип, с който да ходя в гората, за да не ми е жал. Това, че на новите има какво повече да им се развали е вярно, ама дали бих се разделил заради това с ESP, навигацията, централното, ел. стъклата, климатика, ксенона, парктроника и много други, които ги нямаше в колата ми от миналия век.15:00 18.06.2021
20 123
До коментар #15 от "Йосип Броз Тито":
И аз да те допълня. Нали разбираш, че няма в стандартния европейски пазар иде*оти, които да поддържат 15-20 годишни коли. По тази причина, никой от производителите не иска да прави вечна кола. Автомобилите са стоки, които също остаряват морално. Не колкото компютрите, но масовият европееец кара 4-5 години и сменя автомобила. Неразрушими 6-ци и 8-ци не му трябват. И най-смешното двигателче, може да издържи при правилна поддържка 200-300 хил. км., е освен ако не са по горублянски стандарт - умножавай поне по 3. И това, че даунсайзингът бил от 2007 е пълна глупост - а френските Волва от 1996-та. Винаги автомобилната промишленост се е стремяла да изработи по-малки и по-ефективни двигатели. По твоята логика най- подходящ за автомобилите и здрав е парен двигател от по-миналия век. Спрямо него 6 литров звяр от 1980 година изглежка като макетно двигателче. И да знаеш много е лесен и евнти за поддържка. Най-много някой паропровод да му изпусне, ама лесно се поправя с чука.15:09 18.06.2021
21 Гост
До коментар #3 от "Без коментар":
За да свикваш с наложеното мнение на задокеанският ти господар. Скоро краварчетата ще ти казват, кой хляб ти харесва и кой не.Коментиран от #22, #24
12:13 19.06.2021
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Миро
13:55 20.06.2021
26 Го Го
До коментар #12 от "papi hansa":
Това няма как да се случи, ако се включат 10 коли едновременно да се зареждат Ел таблото на блока ще изключи08:46 21.06.2021
27 Режия
16:15 21.06.2021
28 Кракра
До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":
През 2000 слушах, че качествени били колите, произведени до 1990-а, след това всичко било боклук.През 2010 слушах, че качествени били колите, произведени до 2000-а, след това всичко било боклук.
През 2020 слушах, че качествени били колите, произведени до 2010-а, след това всичко било боклук.
Та така...
16:53 23.06.2021