17 Юни, 2021 17:46 15 335 28

Consumer Reports: Най-проблемните употребявани автомобили

  • автомобилът на старо-
  • проблемни автомобили
Consumer Reports: Най-проблемните употребявани автомобили - 1
Снимка: Shutterstock

Изследването е извършено въз основа на данни от САЩ, но доста от моделите присъстват и на нашия пазар. В края на краищата именно коли с такъв, а и с по-голям пробег са основните превозни средства в България, така че смятаме, че информацията ще е полезна. Ето и проблемните автомобили според специалистите от Consumer Reports, годината на тяхното производство и ориентировъчен пробег при който се проявява дадения проблем.

Автомобили със най-много сериозни повреди по двигателя:

• Kia Optima 2014 - 155-205 хил. Км
• Kia Sorento 2012-2013 - 111-174 хил. Км
• Hyundai Santa Fe 2012-2013 - 156-190 хил. Км
• Hyundai Sonata 2011-2014 - 116-229 хил. Км
• Subaru Forester 2012 г. - 130-208 хил. Км
• Hyundai Santa Fe Sport 2013-2014 - 119-163 хил. Км
• Audi A4 2011 - 100-132 хил. Км.
• Chevrolet Equinox / GMC Terrain 2011-2012 - 139-200 хил. Км.
• Ford Mustang 2015 г. - 122-137 хил. Км
• BMW X3 2013 г. - 134-150 хил. Км
• Volvo XC60 2015 г. - 97-138 хил. Км


Автомобили с най-много проблеми с гарнитура на цилиндровата глава:

• Chevrolet Cruze 2011 - 172-203 хил. Км
• BMW 3 Series 2011 –116-197 хил. Км
• BMW X1 2014 г. - 122-132 хил. Км
• Buick Lucerne 2011 - 163-261 хил. Км
• Subaru Impreza 2011 г. - 137-175 хил. Км
• BMW 5-Series 2012 - 148-158 хил. Км
• BMW X3 2012 г. - 122-124 хил. Км
• Mini Cooper / Mini Clubman 2013 - 122-143 хил. Км
• Buick Encore 2015 - около 120 хил. Км

Автомобили с най-много проблеми с автоматичната трансмисия:

• Nissan Sentra 2012-2013, 2015 - 124-198 хил. Км
• Nissan Pathfinder 2013-2014 - 93-174 хил. Км
• Ford Focus 2012-2017 - 50-97 хил. Км
• Kia Forte 2019 - 19-37 хил. Км
• Nissan Murano 2011 г., 2013 г. –135-192 хил. Км
• Ford Fiesta 2011, 2014 г. - 185-233 хил. Км
• Infiniti QX60 2014 - 148-153 хил. Км
• Nissan X-Trail 2011-2012 - 151-242 хил. Км
• Nissan Altima 2016 - 68-124 хил. Км
• Chevrolet Traverse 2013 - 177-217 хил. Км


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Йосип Броз Тито

    72 14 Отговор
    Всичко след 2007-2008-ма година е с изключително лошо качество, в сравнение с колите преди това...

    Коментиран от #8, #19, #28

  • 2 сектант

    21 31 Отговор
    киа идва от нокиа а дачия са най-проблемните коли изобщо - гътат мотор на 25 000 км

    Коментиран от #5, #13

  • 3 Без коментар

    25 10 Отговор
    Защо ни дават коментари от САЩ За автомобили които не се ползват в ЕС. Тук стандарта е друг, а и октаново то число на бензина различно.

    Коментиран от #6, #21, #23

  • 4 Прпрпрпр

    8 19 Отговор
    Нисан Х-Трел 2006 г. 2.0 140 кс -автомат....бензин.....На 310000 км..-никакви сериозни проблеми.Вярно е,че го обслужвам редовно и с добри консумативи-но за някакви сериози ремонти и дума да не става.
  • 5 abc

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    пак се изказвай неподготвен, но поне спри дрогата, че да не пишеш глупости.
  • 6 ТАБСО

    10 7 Отговор

    До коментар #3 от "Без коментар":

    Тук вагините са на мода-ама отидоо у сащ,,и се суринаа..а тойота било в Европа,и всички други континенти започващи със,,А,,си остава ТОЙОТА..
  • 7 ВАГ фен

    14 5 Отговор
    Нещо не виждам Фолксваген и Бенц-ове

    Коментиран от #11

  • 8 DBS

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":

    Защо така ... твоята кола от тогава ли е. Защото някой с кила 2000 -2004 ще ти каже че след това са леш.

    Коментиран от #14, #15

  • 9 Фак...ми...

    19 3 Отговор
    Потвърдих си мнението за нисана най- не става от любимите ми япончета!! Е GTR прави изключение разбира се, субаро сигорно заради дизеловия боксер...Бенве и алди ясно бездънни ями..
  • 10 рено ентусиаст

    19 4 Отговор
    Това на снимката е Рено Меган. Много точно онагледяване за най-трошливите коли в историята!
  • 11 рено ентусиаст

    13 3 Отговор

    До коментар #7 от "ВАГ фен":

    За това пък е пълно в БМВ=та трошки.
  • 12 papi hansa

    16 2 Отговор
    Ще видим и какви клекала и препъни камъни ще излязат и електричките.Пазете си бензиновите коли,ще бъдат златни след време.Само си представям един блок с 60 апартамента и на паркинга 80 електрички включени да се зареждат от висящи разклонители от терасите.

    Коментиран от #26

  • 13 къци вапца

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    НОКИЯ и НЕУДАЧИАЯ.Били им сменили логото.Абе господа марк стратези,лай.но и в златен целуфан да обвиеш се мирише.
  • 14 Йосип Броз Тито

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "DBS":

    Това е на база наблюденията ми, върху служебни автомобили, които шофирам. При по-новите, повредите са значително повече и през по-кратки периоди... Има повече датчици и електрониката е много по-некачествена, което от своя страна, създава сериозни проблеми.
  • 15 Йосип Броз Тито

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "DBS":

    Другото, което забравих да допълня е, за да не се чуди някой, защо казвам точно тези години на производство...
    Защото точно в периода около 2007-2008-ма година, се появяват пърите даунсайзинг двигатели и ресурсът на двигателите намалява значително. А поддръжката си остава скъпа, дори и след 15г, въпреки, че вече са остарели автомобили.

    Коментиран от #20

  • 16 като гледам

    5 2 Отговор
    Класацията е основно с БМВ, хюндай и Нисан
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 лайноентусиаст

    3 0 Отговор
    къде е л@йното от снимката на статията !?
  • 19 123

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":

    Ха, ха, ха. Преди години карах автомобил произведен 1994г., след това такъв 1999-та, 2002, 2005-та, после от 2009, от 2012-та, от 2015-та, от 2016-та и такъв от 2019-та. Искам да кажа, че никога не бих се качил на автомобил от по-старата генерация. Освен по финансови причини. Или ако не говорим за някой джип, с който да ходя в гората, за да не ми е жал. Това, че на новите има какво повече да им се развали е вярно, ама дали бих се разделил заради това с ESP, навигацията, централното, ел. стъклата, климатика, ксенона, парктроника и много други, които ги нямаше в колата ми от миналия век.
  • 20 123

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "Йосип Броз Тито":

    И аз да те допълня. Нали разбираш, че няма в стандартния европейски пазар иде*оти, които да поддържат 15-20 годишни коли. По тази причина, никой от производителите не иска да прави вечна кола. Автомобилите са стоки, които също остаряват морално. Не колкото компютрите, но масовият европееец кара 4-5 години и сменя автомобила. Неразрушими 6-ци и 8-ци не му трябват. И най-смешното двигателче, може да издържи при правилна поддържка 200-300 хил. км., е освен ако не са по горублянски стандарт - умножавай поне по 3. И това, че даунсайзингът бил от 2007 е пълна глупост - а френските Волва от 1996-та. Винаги автомобилната промишленост се е стремяла да изработи по-малки и по-ефективни двигатели. По твоята логика най- подходящ за автомобилите и здрав е парен двигател от по-миналия век. Спрямо него 6 литров звяр от 1980 година изглежка като макетно двигателче. И да знаеш много е лесен и евнти за поддържка. Най-много някой паропровод да му изпусне, ама лесно се поправя с чука.
  • 21 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Без коментар":

    За да свикваш с наложеното мнение на задокеанският ти господар. Скоро краварчетата ще ти казват, кой хляб ти харесва и кой не.

    Коментиран от #22, #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Миро

    0 3 Отговор
    Класацията е малко подвеждаща. Проблем с гарнитура на цилиндровата глава? За да се стигне до там то винаги има други проблеми. Това са термостат, водна помпа, перка радиатор, радиатор, течове,запушвания, перка климатик. Дори колата да е тропическо изпълнение с по добро охлаждане няма спасение ако има някой от горните проблеми.
  • 26 Го Го

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "papi hansa":

    Това няма как да се случи, ако се включат 10 коли едновременно да се зареждат Ел таблото на блока ще изключи
  • 27 Режия

    0 0 Отговор
    Само не се сещам защо сте сложили Мегана за илюстрация, щом като го няма в никой раздел на антикласацията. Знаем, че е здрав, ама бъдете коректни.
  • 28 Кракра

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Йосип Броз Тито":

    През 2000 слушах, че качествени били колите, произведени до 1990-а, след това всичко било боклук.
    През 2010 слушах, че качествени били колите, произведени до 2000-а, след това всичко било боклук.
    През 2020 слушах, че качествени били колите, произведени до 2010-а, след това всичко било боклук.
    Та така...