9 Юли, 2021 11:52 12 996 25

Тази Toyota е с пробег... 2.5 милиона километра

  • toyota-
  • tacoma-
  • пробег-
  • рекорд

Много упорита Toyota Tacoma от 2007 г. беше открита в САЩ. За 14 години пикапът е изминал рекордните 1.52 милиона мили (2.45 милиона км)

Тази Toyota е с пробег... 2.5 милиона километра - 1

За собственика Майкъл Нийл Toyota Tacoma е работен кон. Той поддържа апарати за ЯМР в болниците във Вирджиния и Северна Каролина и изминава 800 км на ден. Оттук и впечатляващият пробег на колата. Разбира се, външният вид на автомобила не е идеален и се забелязват следи от активна употреба - по каросерията се виждат драскотини, но интериорът е в добро състояние.

Тази Toyota е с пробег... 2.5 милиона километра

Вярно е, че в уникалната Toyota Tacoma не всичко е оригинално. Двигателят се налага да бъде сменен след 1.4 милиона километра. А автоматичната скоростна кутия издържа дори 2 милиона км. Между другото, средният разход на гориво на пикапа е много умерен - 10-10.5 л/100 км.

Тази Toyota е с пробег... 2.5 милиона километра

Майкъл Нийл вече мисли за подмяна на колата. Напълно възможно е местен дилър на Toyota да предложи да замени Tacoma-та за нов модел на японската марка без допълнително доплащане, защото пикапът Toyota с рекорден пробег може да се превърне в музеен експонат.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мислещ

    54 8 Отговор
    Е то ако тръгнем да сменяме всичко по колата и да я поддържаме да не се разпадне от ръжда, всяка ще изкара толкова. Но и 1.4 е много впечатляващо, разбира се. Ако беше някое VW/Audi, щеше да е сменило 10-ина двигателя за 2.5 милиона.
  • 2 toyota

    6 40 Отговор
    М дааа платения репортаж няма цена...
    Сега да попитаме г-н Нийл на колко км. всъщност е колата?
    На 3,5 милиона...
    Отлично и ние за толкова ги проектираме...
  • 3 Тикви и каскети

    22 3 Отговор
    Тойота Корола
  • 4 ссср

    6 34 Отговор
    Пълен fake
  • 5 дада

    15 21 Отговор
    Както винаги подвеждаща статия, искате да кажете боя и ламарина на 2,45 мил. км.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Капитана

    19 0 Отговор
    нормално, аз имам познат в БГ с Мерседес на 2 млн, ретро, за атмоферен двигател не е кой знае какво. Корабните двигатели са на работни часове, имал съм два случая с 160 000 часа и с 200 000 часа, МАН, немското от едно време.....сега вече ги правят в Корея и Китай, появиха е едни Wartsila....не е за разправяне...
  • 8 Селика

    27 0 Отговор
    Нормално, щом е минавала по 800 км на ден значи е карана продължително време и на високи скорости. Това, което убива една кола е градското пътуване - тръгване - спиране, палене - гасене, стоене на едно място без двигателя и ск. кутия да се охлаждат от насрещния въздушен поток, недостатъчно време за достигане на оптимални температури и т.н. Но все пак сигурно е поддържана изрядно - за тези години, най-малкото половината тръби и пластмаси под капака ще са се изпекли от топлината и времето, Хидравликата - ще е протекла и т.н.
  • 9 гост

    17 3 Отговор
    реално е останало шасито, каросерията и салона без смяна, частите по окачването са консуматив, щом е сменил двигател и скорости за какво издържане говорите? реално е била за хвалене до 1.4млн. километър, защото ФВ сменят тси двигатели преди 50х.км, тди също.
    А за разхода: аз карам джип с 4х4 и 2.5л атмосферен двигател, баща ми кара голф 1.6 пак атмосферен и излиза, че моята е с литър по-икономична при средния разход. Върви го обяснявай това за даунсайзинга, защото никой с нов турбиниран двигател не може дори да си стигне заводските данни, които са магия направо, а старите коли дори падат под заводските.

    Коментиран от #12, #21

  • 10 123

    39 6 Отговор
    Тойота е по-здрава от мерцедес.
  • 11 Петко

    5 6 Отговор
    Имам Mitsubishi ASX с дизелов двигател 4N13. В момента съм с трети подред сменен двигател. Може би проблема е в мен,защото този дизелов двигател не обича да работи постоянно в режим на претоварване, а аз така го натискам постоянно. При 1099 оборота и газ, да да ускорява и то с натоварена кола. Иначе и двата предишни изкараха по 350 хил и лагерите се разтропват, а и коляновият вал се износва, турбината с променлива геометрия започва да хвърля масло. Маслото също не сменям по- рано от 25-30 хил км, който пробег правя за около 6 месеца. При автомобили с дпф евро 5 регенерацията води до попадане на известно количество нафта в маслото, което също спомага при режимите на претоварване, да стърже метал в метал по-осезаемо и до преждевременно износване на чарковете.

    Коментиран от #19, #22

  • 12 Само така си мислиш!

    14 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Разменете си автомобилите за една седмица и пак засечете средния разход! На баща ти отново ще е повече въпреки че сте разменили автомобилите. Аз като се кача на колата на жената, разхода автоматично пада с два литра, а тя като се качи на моята разхода и се вдига с два литра. За протокола - аз карам по-бързо.
  • 13 Бат сис

    12 0 Отговор
    до Петко Мицубиши 18 дизел е страшно трошлив мотор, всеки гледа да се отърве от него там Мицу не е силен. За бензиновите е нещо сърсем
    друго, проектирани са за 500000 +спокойно изкарват милион. Така че,, Мицу,, само бенз.
  • 14 Manaf

    20 0 Отговор
    800км на ден, че то не му остава време за работа на чиляка
  • 15 Пламен

    17 1 Отговор
    Това е нищо, на Бойко Тойотата е на на 4 мл. км. Голямо обикаляне беше.

    Коментиран от #16

  • 16 На Бойко

    14 1 Отговор

    До коментар #15 от "Пламен":

    Секвоята е на половин милиард, щото предизборно всичките магистрали ги обиколи.

    Коментиран от #23

  • 17 шопендар

    7 0 Отговор
    с бензина който се продава у нас няма начин да изкара толкова
  • 18 шопендар

    6 3 Отговор
    некоректна статия........мотор сменен,скоростна кутия също,дрън дрън,те и трабантите караха по триста хиляди с 5-6 основни ремонта,/мерцедес 300 д беше наречена кола за бедни,500 000 до 1 000 000 км само консумативи,всички таксита в германия бяха мерцедес/
  • 19 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Петко":

    Аз пък карах паджеро 4м41 и усетих тягата му след като завъртя 300К км. сякаш се опуши и вървеше на пушка. С хубава европейска нафта ми е падал до около 8.5/100 по магистралите.
  • 20 Имам същата

    3 0 Отговор
    но с единична кабина. 2.7 литра ръчна кутия. Още по лека е и това щади всички агрегати и окачването. Разхода на гориво при натискане е около 11литра градско. На 220.000км. за сега разходите за ремонти с труда са две хиляди и седемстотин лева. Съединител предни амортисьори с пружини каре на заден кардан. Предните дискове ги смених на 160.000км. Пикапа се кара и товари зверски. Никога не съм го пазил или жалил.Често се кара и извън пътя. Много съм доволен от този модел на Тойота. Много пикапи и джипове съм сменил но този е най безпроблемния който съм имал.
  • 21 Инжинер

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Сега ще ви дам пример с работното конче на VW,а именно Caddy Maxi,двигател 1.6tdi CR,ръчни скорости,2015г,карано 90% от пробега,само магистрали в Европа. До 500 000 никакви проблеми и да предотвратим бъдещи такива,извършихме следните процедури:
    -500 000км-Смяна на генератор,Егр клапан,Турбо,DPF филтър
    -600 000км-Смяна на топлообменника,тъй като протече пластмасовия корпус (консуматив при моторите EA189,тъй като на около 5 години,всички протичат)
    -700 000км-1 бр. Външно каре
    -800 000км-Вентилатор на парното и машинката за заключване на задната плъзгаща врата.
    -950 000км-Колата все още върви,но я пенсионирахме,тъй като вече започна да умаля и след 750 000 км започна да харчи по около 1.5л масло на 10 000км.
    Нещо много важно и съществено,ОБСЛУЖВАНЕ между 12 000 и 15 000км без компромис,масло Мотул,филтри Ман.Колата е потдържана само от един механик.Единствения дефект на тази кола беше,че разбива 5 та скорост,при продължителни високи натоварвания на кутията,но това е инжинерна грешка на VW,тъй като колелото на 5- скорост е изнесено извън “кужуха” и има опорен лагер само от едната страна.
  • 22 Да да

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Петко":

    Аз мисля,че още нямаш книжка,а ако все пак имаш годините,то нямаш необходимата зрялост за нея.
  • 23 Кюлчу Златев

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "На Бойко":

    Тя и шкафче си има в багажника,не я мислете.
  • 24 ар146тс

    2 0 Отговор
    800 км на ден?При средна скорост 100км/ч -8 часа пътуване. Кога работи този човек?????

    Коментиран от #25

  • 25 Офф-чар

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "ар146тс":

    През цялото това време. Професията му е Шофьор.