16 Юли, 2021 10:28 14 959 8

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

  • renault-
  • express van-
  • тест
Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van) - 1

Букурещ, Румъния. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Французите от Renault избраха румънската столица за да направят първите динамични тестове на новите си лекотоварни автомобили - Renault Express Van и Renault Kangoo. Тези автомобили са част от лекотоварната гама на марката, наречена Renault PRO+, като и двете превозни средства са доста интересни. Наш екип бе на мястото на събитието, а първоначалните ни впечатления от новите "баничарки" на Режията са по-скоро положителни. Започваме с нискобюджетното Renault Express Van.

Екстериор

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

По запознатите с този вид превозни средства няма как да не оприличат новото Renault с един от бестселърите на румънците - Dacia Docker. И тази прилика съвсем не е случайна. Dacia, които както знаем са под шапката на Renault се отказа от т.нар. комерсиални автомобили и респективно спря най-продаваната у нас Dacia Docker от производство. Сега обаче този ван, с емблема на Renault и претърпял модернизация се завръща. Размерът е същият, оборудването малко по-добро, а функционалността - на познатото ни от Docker ниво.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Интериор

Салонът на Renault Express Van може да се определи, като спартански - твърда пластмаса и само най-необходимото. Зад волана на Express е подобен на лек автомобил. Регулирането на седалките в предно-задна посока е ограничено от преградата за товарното отделение, а заради страничната врата на товарния отсек, мястото за пасажера не е достатъчно голямо.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Това за водача обаче е оптимално. Сред екстрите трябва да отбележим наличието на екран на мястото на централното огледало за обратно виждане, който предава образ от камера, разположена в задната част на автомобила. Аудиото и другите настройки се управляват от 8-инчов сензорен екран. Товарното отделение не се различава от това на Docker - функционално и с оптимални размери за автомобил от този клас. новото Renault Express Van има товарна дължина от 1.91 м със солидна преграда и обем от 3,3 м3, което е едно от най-добрите съотношения полезна дължина/обща дължина в своя клас.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Двигатели и ходови характеристики

Двигателната гама на Renault Express Van се състои от 1.3-литров бензинов двигател TCe 100 FAP (75 kW - 200 Нм) и 1,5-литрови дизелови двигатели Blue dCi 75 (55 kW - 220 Нм) и dCi 95 (70 kW - 240 Нм). Всички мотори работят с шестстепенна механична скоростна кутия, през която въртящият момент се предава на предните колела.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Ние изпробвахме 1.3-литроия бензинов двигател TCe 100 FAP. Динамиката му е прилична, при това, както се вижда от снимките, с доста тежък товар. Колата е стабилна в завоите, а високият въртящ момент я прави идеална за целта, за която е създадена. С други думи това ще е новата евтина "баничарка" на родния пазар, само че този път с емблемата на Renault.

А какво представлява новото Kangoo, вижте ТУК

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Иван

    16 26 Отговор
    Колко да е тежък товара - 270кг. Качете едно пале с тухли от 780кг да видим :)
  • 3 МаКаТа

    29 3 Отговор
    Евтиният докер с емблемата на рено - цените са съвсем леко по-нагоре. Ми добре, пък който иска повече - канго. Добра е политиката на рено. Евтина и луксозна баничарка, кой каквото иска.

    Коментиран от #6

  • 4 мечо

    10 2 Отговор
    кулата е хубъфа
  • 5 Французин

    5 4 Отговор
    Колата дори е много добра,но не е баничарка баничари!
  • 6 Пич

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "МаКаТа":

    Рено се сетиха,че продават МНОГО ЕВТИНО ДАЧИЯ ДОКЕР и я спряха и сложиха на съшата кола емблема Рено и увеличиха цените с 3,4000 лева отгоре, обаче без газова уредба за бензиновия мотор, ако сметнем и монтаж газова уредба това Рено излиза с около 7000 лева по-скъпо от Дачия Докер ,а е един и същ автомобил и то много добра кола.

    Коментиран от #7

  • 7 Иван

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Пич":

    Опел Комбо, 7 места, автоматик е на същата цена .... и бензин и дизел. Даже дизела е 130 кс.
  • 8 Даньо Докера Достафчика от Долна Джумая

    0 0 Отговор
    Аууу тва къ мириши на лукс. Те тава е следващия ми суперавтомобил в колекцията ми. Какво изящество и мощ излъчва тоз звяр. Ще го притежавам, някой ден