Още от самото си представяне, новата Toyota Yaris GR трупа главно суперлативи, а мнението е споделяно от различни пилоти, журналисти и най-обикновени шофьори, имали възможността да се докоснат до хомологираната за пътя състезателна кола.

Изглежда, че както всяко нещо, така и Yaris GR има някои проблеми, които с времето започват да се появяват при все повече собственици. Потребители във форум на модела споделят за проблем свързан с AWD системата на колата, който оставя малкия хечбек само с предно задвижване.

Според запознати, проблемът се изразява в прегряване на централния диференциал при по-интензивно шофиране на писта, което от своя страна води до изключването му и оставането на колата само на предно задвижване. Когато това се случи, колата показва съобщение на централния дисплей, за да ви информира за промяната.

От Toyota не изказват мнение по въпроса, но в инструкциите за ползване на колата се препоръчва смяна на маслото на диференциалите на половината от пробега при по-интензивно шофиране или дори след всяко каране на писта. Същото се отнася и за другите флуиди по-колата. Друго възможно решение е поставянето на допълнителен интеркулер за охлаждане или по-голям капак на диференциала.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
Коментиран от #4
11:07 06.08.2021
2 Киро японеца
Тойота са най-надеждните.
Коментиран от #7, #9
11:09 06.08.2021
3 Яяяяя
11:10 06.08.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 хххххх
Коментиран от #8
11:13 06.08.2021
6 gost
11:21 06.08.2021
7 ттт
До коментар #2 от "Киро японеца":
До първата градушка с размери на лешник. След нея хвърляш тойотата.11:25 06.08.2021
8 Hellish
До коментар #5 от "хххххх":
Гений, тая кола не е 4х4 за да драпаш в снега а да има сцепление на асфалт защото е 270 коня а няма 1 тон тегло. А и само на предно в завои не става със силна кола набиеш ли газта продължаваш напред. Ама ти там да си кажеш за суифта от който не си доволен пък квото ще да става.Коментиран от #10, #14
11:32 06.08.2021
9 Ала Бала
До коментар #2 от "Киро японеца":
Надежността на Тойота е вече само химера. Евтина пластмаса, слаба ламарина, двигатели не по-здрави от някоя Дачия, окачването също.Опит с марката повече от 15 години, 4 автомобила купени нови, грешката няма да се повтори.
Коментиран от #15
11:36 06.08.2021
10 gost
До коментар #8 от "Hellish":
1280кг по каталог е. Което не е много, ма не е под 1 тон.12:20 06.08.2021
11 Павел пенев
13:01 06.08.2021
12 fon4o
13:06 06.08.2021
13 Пабло
14:05 06.08.2021
14 Д фен
До коментар #8 от "Hellish":
То и меган е само с предно15:05 06.08.2021
15 хаха
До коментар #9 от "Ала Бала":
Тоя пък, 4 коли НОВИ си купил уж, ма били грешка и вече нямало да се повтори... пхахаха. поВТОРИ се казва на 2, ако не знаеш. Не вярвам да си виждал GR Yaris дори, ама зеешКоментиран от #17
20:02 06.08.2021
16 Макси
19:43 07.08.2021
17 Ала Бала
До коментар #15 от "хаха":
Уви, явно акъла в главата не достига да мислиш. 4 автомобила купени нови за фирмата ми. Едната (Авенсис) на 230 000 с блокирал мотор, останалите нон стоп в сервиза.16:13 08.08.2021