12 Август, 2021 15:03 16 317 25

Volkswagen започна да продава автомобили без мултимедия

  • volkswagen-
  • fox-
  • чипове-
  • дисплей

Причината за това "поевтиняване" на интериора е недостигът на електронни компоненти

Volkswagen започна да продава автомобили без мултимедия - 1

Volkswagen продава хечбека Fox в Бразилия без информационно -развлекателна система. В кабината липсва дори малък черно-бял дисплей, с какъвто би трябвало да са оборудвани най-евтините версии. На мястото на „мултимедията“ е поставен пластмасов капак. Причината за това "поевтиняване" на интериора е недостигът на електронни компоненти, който удари както Volkswagen, така и други производители по света.

Според Motor1, без информационно-развлекателната система Composition Touch с 6.5-инчов екран, моделът няма да се продава дълго, защото предстои неговото "пенсиониране"(миниатюрният хечбек не е претърпял значителни промени от 2003 г. насам). Но по-големият проблем е, че това не е краят на дефицита, който според прогнозите на експертите ще продължи и през следващата година.

От пресслужбата на Volkswagen Brazil потвърдиха, че Fox е лишена от мултимедийна система и затова се продава с намалена цена. При желание обаче клиентите могат да закупят допълнителна „мултимедия“ от дилърите (такава за допълнително вграждане), а въпреки липсата ѝ по подразбиране, всички проводници, както и високоговорителите, остават на мястото си.

Volkswagen започна да продава автомобили без мултимедия

Fox е базиран на наследената платформа PQ24, която също е в основата на Volkswagen Polo Mk4, първото поколение Skoda Fabia и Audi A2. Преди това хечбекът се продаваше в САЩ и Западна Европа, където не беше много популярен, а сега се предлага само в Южна Америка, при това в много различни модификации.

В същото време друг модел на VW, кросоувърът Tiguan, се сдоби с по-голям „плаващ“ 12-инчов екран. Новият екран обаче е разработен от китайското подразделение на германската марка, а такъв дисплей ще е наличен само за китайските версии на популярния кросоувър - дългото междуосие Tiguan L и купето като Tiguan X, които се предлагат само в Поднебесната държава.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МуфтВаген

    47 13 Отговор
    Ам чи то може и без колелета да го продават...ко толкоз!

    Коментиран от #9

  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    42 7 Отговор
    Няма чип- няма кола ! Извод новите МПС са чипове/лаптопи на колела !

    Коментиран от #8

  • 3 Никата

    19 2 Отговор
    Ц ц ц хиуядуетнио гоуф остана без радиуфци ли ве :/ деееаааа..

    Коментиран от #4

  • 4 БАЙ Х@Й ‼️

    28 1 Отговор

    До коментар #3 от "Никата":

    Баце у Лидъл са по два'асе кинта! И един як суббуфер и дига с поне два'асе коня Гоуфо! А ти с 200 на магистралата кино ли ще гледаш или ония в дясната лента .
  • 5 Винкелкар

    16 12 Отговор
    Tова е кола само за просзтаци.И 80инча да му сложат,същия ой!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Прав си ама наполовина

    8 8 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Всъщност колите вече не са просто чипове на колела, те са софтуер на колела. Софтуера вече определя качествата на автомобила в голяма степен и може да променя и подобрява автомобила дори години след като си го купил и да му добавя нови функции, които при покупката не са съществували.

    Коментиран от #13

  • 9 Ако знаеш колко си прав

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "МуфтВаген":

    Какво толкова се учудваш, като от фоксваген се чудят откъде да спестят разходи. Дори на най-високотехнологичните си автомобили Volkswagen id3 и Volkswagen id4 са сложили най-скапаното възможно окачване и барабанни спирачки, и само за да спестят разходи и да предложат ниска покупна цена за да клъвнат клиентите, а после да печелят от обслужването, защото спирачки и окачване не влизат в гаранцията. Измислил го е немеца!

    Коментиран от #14

  • 10 Аууу

    15 4 Отговор
    Леле колко дълго писание за това че колата нямала радио. Голямо чудо
  • 11 Петко Аниели

    15 1 Отговор
    Намалиха я с 10 лв, но ако искаш да си закупиш афтърмаркет ти искат 2000 лв.
  • 12 Гост

    18 7 Отговор
    Подкрепям. Таблета няма място в колата.

    Коментиран от #19

  • 13 Гост

    15 2 Отговор

    До коментар #8 от "Прав си ама наполовина":

    Кой софтуеър ще подобри сцеплението с пътя? А стойката на колата? А разпределението на масата? Не всичко е софтуеър?

    Коментиран от #22

  • 14 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #9 от "Ако знаеш колко си прав":

    ID3 & ID4 високо технологични?
  • 15 Учуден

    7 3 Отговор
    Ми тя тая кола, как ще върви без дисплей?
  • 16 Едмонд Дантес

    13 3 Отговор
    Колата без екстри нямали да върши работа . Какво толкова . До работа и в къщи .
  • 17 Куку

    10 1 Отговор
    За какво да давам като екстра над 1500лв. за мултимедия, след като имам смартфон с интернет и навигация?
  • 18 Онзи

    5 0 Отговор
    По-малко облъчване ,по- добре.
  • 19 Разбирам те

    2 7 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    У Москвича няма такова нещо (кАмпУтер), щом там няма никъде не трабва да има. ЖеУезен си брат, прогреса при теб е спрял 71 миналия век, респект ....:))))))
  • 20 Джендъромобил

    12 0 Отговор
    Информационно - развлекателна систем.Какви са тез коли, какво е това чудо питам аз и не вярвам на косите си.Колата е за шофиране а не играчка, целта и е да те закара от точка А до точка Б жив и здрав. За развлечения има платена любов, кино, театър, плейстейшън, кръчми, барове, море, балкан, лоши комшии и т.н.Шофирането е отговорна работа колкото по-малко тъпни има да те разсейват в колата толкова повече ще си концентриран и ще изпитваш удоволствие от самото шофиране.Ето пример с автомобил Хонда S2000 вътре е супер постна и е направена нарочно така има 3 копчета на кръст и едно дигитално табло супер семпло най-голямото изображение на таблото е оборотомера 10 000 об.м. които дори и не забелязваш докато не изпържиш хубаво в обороти тази машина.Направена е за карачи да се заиграват със самата колата, а не с таблета.
  • 21 Така де

    6 0 Отговор
    Според Volkswagen, id3 трябваше да е цитирам:

    "За ID.3 бяха дадени редица определения, затова и очакванията към него са огромни. Преди десетилетия Volkswagen направи революция с лансирането на Beetle през 1938 г. Грандиозният успех след това бе повторен от Golf, а сега компанията възнамерява да потрети тези два исторически успеха с ID.3 – първият масов електрически модел на марката. Той е идеологически наследник на Beetle, с който стартира нова ера на „екологично чиста мобилност” за Volkswagen."


    Само са се объркали как точно се прави революция в новите технологии с барабанни спирачки и максимална скорост 160 км в час! Хората не могат да се впечатлят от скучен автомобил, за да очакват той да направи революция.
  • 22 Дрън-дрън

    0 5 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Точно софтуера се грижи както за сцеплението, така и за стойката на автомобила, а спрямо стойката се разпределят и променят и масите върху осите при ускорение. Неведнъж ускорението при Тесла е подобрявано със софтуерни ъпдейти които правят точно това, което твърдиш че е невъзможно.
  • 23 Емил

    1 0 Отговор
    Това на снимката е май само мултимедия, щото автомобил няма!
  • 24 мечо

    1 0 Отговор
    карайте сти старити дръгили и саму сти разсаждавали
  • 25 Jacques Yves Moineau

    1 0 Отговор
    Значи имат проблеми с доставките на електронни компоненти в заводите, но нямат проблеми с доставките към дилърите....интересно, мнооого интересно.