Volkswagen продава хечбека Fox в Бразилия без информационно -развлекателна система. В кабината липсва дори малък черно-бял дисплей, с какъвто би трябвало да са оборудвани най-евтините версии. На мястото на „мултимедията“ е поставен пластмасов капак. Причината за това "поевтиняване" на интериора е недостигът на електронни компоненти, който удари както Volkswagen, така и други производители по света.
Според Motor1, без информационно-развлекателната система Composition Touch с 6.5-инчов екран, моделът няма да се продава дълго, защото предстои неговото "пенсиониране"(миниатюрният хечбек не е претърпял значителни промени от 2003 г. насам). Но по-големият проблем е, че това не е краят на дефицита, който според прогнозите на експертите ще продължи и през следващата година.
От пресслужбата на Volkswagen Brazil потвърдиха, че Fox е лишена от мултимедийна система и затова се продава с намалена цена. При желание обаче клиентите могат да закупят допълнителна „мултимедия“ от дилърите (такава за допълнително вграждане), а въпреки липсата ѝ по подразбиране, всички проводници, както и високоговорителите, остават на мястото си.
Fox е базиран на наследената платформа PQ24, която също е в основата на Volkswagen Polo Mk4, първото поколение Skoda Fabia и Audi A2. Преди това хечбекът се продаваше в САЩ и Западна Европа, където не беше много популярен, а сега се предлага само в Южна Америка, при това в много различни модификации.
В същото време друг модел на VW, кросоувърът Tiguan, се сдоби с по-голям „плаващ“ 12-инчов екран. Новият екран обаче е разработен от китайското подразделение на германската марка, а такъв дисплей ще е наличен само за китайските версии на популярния кросоувър - дългото междуосие Tiguan L и купето като Tiguan X, които се предлагат само в Поднебесната държава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МуфтВаген
Коментиран от #9
15:14 12.08.2021
2 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #8
15:22 12.08.2021
3 Никата
Коментиран от #4
15:24 12.08.2021
4 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #3 от "Никата":
Баце у Лидъл са по два'асе кинта! И един як суббуфер и дига с поне два'асе коня Гоуфо! А ти с 200 на магистралата кино ли ще гледаш или ония в дясната лента .15:38 12.08.2021
5 Винкелкар
15:39 12.08.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Прав си ама наполовина
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Всъщност колите вече не са просто чипове на колела, те са софтуер на колела. Софтуера вече определя качествата на автомобила в голяма степен и може да променя и подобрява автомобила дори години след като си го купил и да му добавя нови функции, които при покупката не са съществували.Коментиран от #13
16:18 12.08.2021
9 Ако знаеш колко си прав
До коментар #1 от "МуфтВаген":
Какво толкова се учудваш, като от фоксваген се чудят откъде да спестят разходи. Дори на най-високотехнологичните си автомобили Volkswagen id3 и Volkswagen id4 са сложили най-скапаното възможно окачване и барабанни спирачки, и само за да спестят разходи и да предложат ниска покупна цена за да клъвнат клиентите, а после да печелят от обслужването, защото спирачки и окачване не влизат в гаранцията. Измислил го е немеца!Коментиран от #14
16:22 12.08.2021
10 Аууу
17:09 12.08.2021
11 Петко Аниели
18:11 12.08.2021
12 Гост
Коментиран от #19
18:11 12.08.2021
13 Гост
До коментар #8 от "Прав си ама наполовина":
Кой софтуеър ще подобри сцеплението с пътя? А стойката на колата? А разпределението на масата? Не всичко е софтуеър?Коментиран от #22
18:13 12.08.2021
14 Гост
До коментар #9 от "Ако знаеш колко си прав":
ID3 & ID4 високо технологични?18:14 12.08.2021
15 Учуден
18:20 12.08.2021
16 Едмонд Дантес
18:25 12.08.2021
17 Куку
22:58 12.08.2021
18 Онзи
07:04 13.08.2021
19 Разбирам те
До коментар #12 от "Гост":
У Москвича няма такова нещо (кАмпУтер), щом там няма никъде не трабва да има. ЖеУезен си брат, прогреса при теб е спрял 71 миналия век, респект ....:))))))08:26 13.08.2021
20 Джендъромобил
08:36 13.08.2021
21 Така де
"За ID.3 бяха дадени редица определения, затова и очакванията към него са огромни. Преди десетилетия Volkswagen направи революция с лансирането на Beetle през 1938 г. Грандиозният успех след това бе повторен от Golf, а сега компанията възнамерява да потрети тези два исторически успеха с ID.3 – първият масов електрически модел на марката. Той е идеологически наследник на Beetle, с който стартира нова ера на „екологично чиста мобилност” за Volkswagen."
Само са се объркали как точно се прави революция в новите технологии с барабанни спирачки и максимална скорост 160 км в час! Хората не могат да се впечатлят от скучен автомобил, за да очакват той да направи революция.
12:41 13.08.2021
22 Дрън-дрън
До коментар #13 от "Гост":
Точно софтуера се грижи както за сцеплението, така и за стойката на автомобила, а спрямо стойката се разпределят и променят и масите върху осите при ускорение. Неведнъж ускорението при Тесла е подобрявано със софтуерни ъпдейти които правят точно това, което твърдиш че е невъзможно.12:44 13.08.2021
23 Емил
19:34 13.08.2021
24 мечо
09:52 14.08.2021
25 Jacques Yves Moineau
10:50 14.08.2021