Уляновският автомобилен завод публикува в Instagram снимка на новата модификация на т.нар. "Буханка" или модел, познат ни с индекса УАЗ 452. Руските инженери са разработили специална версия на модела, която е само за износ.
Първите доставки ще са за чилийския пазар. Основната характеристика на експортната версия на автомобила е наличието на климатик, който може да се управлява с помощта на специален контролер, разположен в кабината.
Разработването на експортната версия на "Буханка" се извършва от специалистите на компанията Eling. По време на модификациите колата е оборудвана с климатик, чийто блок е поставен на покрива.
Контролът на климатичната система става с помощта на допълнително дистанционно управление, вградено вдясно от волана. Другите промени включват черни брони, експедиционен багажник на покрива и лебедка. Техническите характеристики на експортната версия не се разкриват.
Обикновеният микробус, който се продава в Русия е без климатик и се задвижва от 2.7-литров бензинов двигател, произвеждащ 112 конски сили. Агрегатът е комбиниран с петстепенна механична трансмисия и задвижване на всички колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Купувам
Коментиран от #60
15:25 19.10.2021
2 х о
15:25 19.10.2021
3 ЕЙ ТОВА НЕЩО ДА НЕ ТЕ СРЕЩА
Коментиран от #37
15:31 19.10.2021
4 Сър
Коментиран от #10
15:31 19.10.2021
5 т 64
15:32 19.10.2021
6 Сър
Коментиран от #45
15:33 19.10.2021
7 антрашпиц
15:34 19.10.2021
8 СССР
Коментиран от #27, #38
15:40 19.10.2021
9 Ирена
Коментиран от #21, #24
15:43 19.10.2021
10 Горски
До коментар #4 от "Сър":
Причината да не слагат климатик, е че там обикновено не ти трябва климатик, а парно.Коментиран от #14
15:43 19.10.2021
11 Язовец
15:48 19.10.2021
12 Ввв
15:48 19.10.2021
13 Запасняк
Коментиран от #15
15:49 19.10.2021
14 666
До коментар #10 от "Горски":
Какво парно в тая кочина,бе? Зимата ще ти замръзнат цацурките.Коментиран от #64
15:51 19.10.2021
15 Сър
До коментар #13 от "Запасняк":
Да .. затова пък по офроуд състезанията е пълно с УАЗ-ки , а не с Нисани, Витари и Мерцедеси ..Коментиран от #16
15:53 19.10.2021
16 стоян
До коментар #15 от "Сър":
До 15 ком -Къде па ги видя в офроуд състезания Уазките освен в Русия -Аз не съм виждал другадеКоментиран от #30
15:58 19.10.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 като стане
Коментиран от #22, #44
16:01 19.10.2021
19 Газ69
Коментиран от #25, #72
16:05 19.10.2021
20 Аламинут
можеш да си я донаправиш насред път.
Казвам го от лични наблюдения.Друго,
където могат да стъпят две гуми,мина-
цялата дружина.Няма горе,няма долу.
Инак,търпение и топли дрехи.
16:14 19.10.2021
21 Жоро
До коментар #9 от "Ирена":
Еми ние българите в това число и ти има ли какво да покажемКоментиран от #77, #78
16:18 19.10.2021
22 Шоп
До коментар #18 от "като стане":
Щот са на цената на старо желязо.Преди години ходих да питам при дълъра за Лада Нива.Казаха че оригиналната скоростна кутия изкарвала 20000 километра и за това направо я поръчвали с резервна.16:23 19.10.2021
23 В казармата,
Коментиран от #51
16:23 19.10.2021
24 оооооооо
До коментар #9 от "Ирена":
Щп ма,Ф16 като са от 60те много модерни ли са ,че ей такива като тебе решиха да ги купят??? Да те е..а в разбирачката. Мисли и гледай от каква гледна точка и за какво се експонира и произвежда тази машина....п...ка проста.Коментиран от #54
16:25 19.10.2021
25 Гост
До коментар #19 от "Газ69":
Като гледам не си се докосвал до учебник по български език. Иначе нова УАЗ-ка не видях17:00 19.10.2021
26 незнайко
Коментиран от #34
17:06 19.10.2021
27 А ние
До коментар #8 от "СССР":
довършихме ли разработката за чушкопек с три чушки?!Коментиран от #32, #33
17:29 19.10.2021
28 странные дела
17:33 19.10.2021
29 Посетител
Коментиран от #31
17:41 19.10.2021
30 Баро
До коментар #16 от "стоян":
А ти къде искаш да ги види той гледа Само руска телевизия и руски клипчета в ютуб18:06 19.10.2021
31 Баро
До коментар #29 от "Посетител":
Много е важно обаче кой прави електрониката18:07 19.10.2021
32 Баро
До коментар #27 от "А ние":
Много ясно сега разработвам за шест чушки щото ако сложим една по средата до нея няма да стигне жега иначе щяха да са седем18:09 19.10.2021
33 Баро
До коментар #27 от "А ние":
Проектирал съм даже чушко запалител18:11 19.10.2021
34 т 64
До коментар #26 от "незнайко":
Ламарините не са здрави.В руските сайтове и след критичен материал от руснак.Почна със сваляне на салона и подсилване с шини на панелите защото заварките са лоши и целия фургон се усуква при което се късат заварки.Качеството на изработката е лошо .Показват пъпки от заварките по скоростния лост.Имаше ехидни коментари че са убили дизайнерите на Ламборгини които звъняли да искат ноу-хау.Като цяло нищо че е 60 годишна колата си има почитатели.А двигателят е лиценз на Пакард от 1927 г.(плоскоглавият).Този се слага и на другите модели Сега има електронно запалване и е малко обезшумен мотора. Климатик и трябва стоял съм лятото затворен във фургона където е само ламарина беше над 50 градуса.Все пак е нещо различноКоментиран от #36
18:45 19.10.2021
35 Деда ви Кольо
Коментиран от #55
19:29 19.10.2021
36 Случаен
До коментар #34 от "т 64":
За другото може да си прав, макар че видеото за което говориш е май от 2016, и няма много общо. Обаче за двигателя няма такова нещо. Двигателя на уазката не е flathead(sidevalve), а е с два разпред. вала и 16 клапана, ЗМЗ-40920:23 19.10.2021
37 devil
До коментар #3 от "ЕЙ ТОВА НЕЩО ДА НЕ ТЕ СРЕЩА":
То отпред моцуна няма една тенекия е само ако си мислиш че има някаква здравина при сблъсък но да не забравяме че нее проектирана за блъскане20:53 19.10.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Майстора
21:09 19.10.2021
40 Арто
Коментиран от #43, #47
21:35 19.10.2021
41 Размисли и страсти
Коментиран от #42
21:59 19.10.2021
42 Рушляк
До коментар #41 от "Размисли и страсти":
Ама да вземеш буханката ,че да ги забухаш по празните глави23:50 19.10.2021
43 ИНЖ МОСКОВ
До коментар #40 от "Арто":
И печка на дърва и вълища ,че зимата студеноооКоментиран от #48
23:53 19.10.2021
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 кратко
До коментар #6 от "Сър":
Не не гасне. Щото няма електроника , която отчита грешки на датчик № 546754. Не не гасне щото някъде си заредил лошо некачествено гориво, филтъра се е запушил , и фината електроника се спи1ча. Гасне само когато и свърши бензина , макар основно да ги карат на газ.05:28 20.10.2021
46 факт
05:31 20.10.2021
47 въпрос
До коментар #40 от "Арто":
Да вдигнеш с нея 200 по магистралата ли ?Коментиран от #66
05:31 20.10.2021
48 да знаеш
До коментар #43 от "ИНЖ МОСКОВ":
Има си оригинална бензинова печка под седалката , която можеш да включиш когато двигателя не работи , и можеш да спиш в балкана без да работи двигателя цяла нощ . А когато двигателя работи няма как да е студено . Има силно парно , и целият двигател е в купето под един капак , по желание можеш да вкараш цялата му топлина вътре. Послепис- Ти гледай да не закъсаш някъде с някой модерен автомобил , че тогава да разбереш , как се бедства с истински мъртвец.05:42 20.10.2021
49 Бъз
За жълтите павета има лъскави компютри на колела. То май и шофьори не им трябват.
07:53 20.10.2021
50 Komapak
08:37 20.10.2021
51 Мексо
До коментар #23 от "В казармата,":
Аз пък помня че и след най сериозното обслужване в парка на първото учение изкарваше не повече от 30км. преди да получи повреда. Имахме две Мимоза в тези недоразумения. Преден кардан гарнитура на главата и кормилна колона бяха най честите. Когато е натоварена волана не се върти по коловозите. Дори и без много електроника алтернатора често не зарежда. Мъкнехме резервен и акумолатори също. Веднъж между Хасково и Димитровград чакахме пет часа ремонтната. Тя беше в Джуган който в най големия студ беше прегрял. Няма такъв втори боклук на планетата.Коментиран от #61
08:40 20.10.2021
52 Божко
09:38 20.10.2021
53 Етро
09:49 20.10.2021
54 гостгост
До коментар #24 от "оооооооо":
Как сравняваш някаква тенджера дето минава за автомобил с изтребител бе идиот ?10:46 20.10.2021
55 2273
До коментар #35 от "Деда ви Кольо":
Машина за неандарталци ,която е произведена от неандарталци.Света се развива напред ,а тея руски аборигени си стоят в каменната ера.Няма толкова закърняла нация като руснаците.10:48 20.10.2021
56 Олга
10:58 20.10.2021
57 Ха ха
11:27 20.10.2021
58 Некой си
Драги джипкаджии, в Латинска Америка, Африка и Азия Тойота продава все още Ленд Крузъри С КАРБУРАТОР!!! 2021 година!
В същото време Тойота не продава Ленд Крузър в ЕС. Не говорим за полуджипката Прадо.
Нисан продава Патрол с карбуратор в Латинска Америка и някои държави от Африка.
11:48 20.10.2021
59 az #Контрапропаганда
14:26 20.10.2021
60 Настрадамус
До коментар #1 от "Купувам":
Аа нямада ти стигне животът да ползваш резервите ,ще останат за внуците и правнуците ти .Коментиран от #76
14:37 20.10.2021
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Bulava
15:02 20.10.2021
63 МИХАЙЛОВ
КОИТО ЖИВЕЯТ
В ПЛАНИНСКИТЕ РАЙОНИ
НА ГЕРМАНИЯ - В БАВАРИЯ,
БАДЕН ВЮРТЕМБЕРГ, СААР,
ХЕСЕН... КАК СИ ПОРЪЧВАТ
И ЛАДА НИВА И УАЗ - БУХАНКА
И ТЪРПЕЛИВО ЧАКАТ
ПО НЯКОЛКО МЕСЕЦА
ДА ИМ Я ДОСТАВЯТ...
...И СИ ГИ ПОЛЗВАТ С КЕФ
И СА МНОГО ДОВОЛНИ....
...АМА ТО СИГУРНО ЩОТО
НЕМЦИТЕ СА МНОГО ГЛУПАВИ
И ХИЧ НЕ РАЗБИРАТ
ОТ АВТОМОБИЛИ
С ВИСОКА ПРОХОДИМОСТ...
15:11 20.10.2021
64 Фен на БМВ
До коментар #14 от "666":
Парното и е идеално, проходимостта е добра. Висока е и минава на лош терен, обаче се накланя лошо. Чупи се естествено, чисто нова на година и малко влиза 2 пъти в сервиза. Вратите вече имат луфт, волана си дойде с луфта, бавните изключват като се натовари на баир. Нормално било. Общо взето, това е.Коментиран от #73
20:04 20.10.2021
65 Ловеца
20:33 20.10.2021
66 арто
До коментар #47 от "въпрос":
Не 200 ,но да си държа по асфалта 120 с по-малко обороти на двигателя.Коментиран от #67
20:55 20.10.2021
67 Горе долу
До коментар #66 от "арто":
Тези машини рядко имат шанса да излизат на асфалт . А за асфалт си има други автомобили . Утре можеш да си пожелаеш и тракторите да правят ускорение на светофара от 0- 100 4.5 секунди , а Порше Кайен да оре, и дърпа ремарке с 20 тона дини .01:32 21.10.2021
68 Рангел
13:16 21.10.2021
69 Иво
Коментиран от #74
16:27 24.10.2021
70 Kuzmich
Первые компьютерные вирусы пришли в СССР вместе с болгарскими жёсткими дисками.
И где теперь всё это?
Это к вопросу о том, кто дикари, а то цивилизованный...
18:47 24.10.2021
71 Xorg
11:43 31.10.2021
72 Газ69
До коментар #19 от "Газ69":
Много си на Ти с букварите по БГ13:03 12.11.2021
73 гост
До коментар #64 от "Фен на БМВ":
Вярвам ти, но това е валидно и за доста по-скъпи автомобили... Просто качеството е многооо занижено и не само при автомобилите, за всичко е така, а и от бройка до бройка има разлика.21:38 13.11.2021
74 сашко
До коментар #69 от "Иво":
аз гледам само отзиви от руснаци еми направо ревът и псуват03:29 29.12.2021
75 Врачанин
19:16 16.10.2023
76 Менко
До коментар #60 от "Настрадамус":
хахахха. Ти явно не си се докослвал до този трошляк17:26 20.08.2024
77 Нико
До коментар #21 от "Жоро":
Когато българите не са под руския ботуш надигат глави и започват да правят революционни открития:1. Компютърът: Джон Атанасов
Джон Атанасов, учен с български корени, е създателят на първия електронен цифров компютър. Заедно със своя студент Клифърд Бери, той разработва прототипа на компютър, известен като Atanasoff-Berry Computer (ABC), в края на 30-те и началото на 40-те години на XX век. Този компютър е първият, който използва бинарна система за изчисления и електронни компоненти за изпълнение на логически операции.
2. Цифровия часовник: Петър Петров
Петър Петров е български инженер и изобретател, който е разработил първия цифров часовник, известен като "Пулсар". Той работи за компанията "Hamilton Watch Company" в САЩ, и през 1971 г. създава първия цифров часовник, който използва LED дисплей.
3. Компактдискът: Георги Наджаков
Георги Наджаков е български физик, който открива фотоелектричния ефект в диелектрици. Неговите изследвания върху фотопроводимостта в сулфидите играят ключова роля за разработването на фотокопирната техника и в частност на лазерната технология, която стои в основата на компактдисковете (CD).
4. Автоматичната скоростна кутия: Румен Антонов
Румен Антонов е български инженер и изобретател, който е известен с разработването на автоматична скоростна кутия за автомобили, наречена "Antanov Transmission". Това иновативно устройство позволява плавно и ефективно превключване на предавките и е приложимо в различни
17:32 20.08.2024
78 Нико
До коментар #21 от "Жоро":
в различни автомобили.5. Електронната поща: Атанас Мишев
Атанас Мишев е български учен, който е един от пионерите в разработването на електронната поща. Той работи в САЩ и допринася значително за развитието на системи за съобщения, които по-късно ще станат основа на съвременната електронна поща.
6. Киселото мляко и лактобацилус булгарикус: Стамен Григоров
Стамен Григоров е български микробиолог, който през 1905 г. открива бактерията Lactobacillus bulgaricus – основният микроорганизъм, който предизвиква ферментацията на киселото мляко. Това откритие е от огромно значение за световната хранителна индустрия.
7. Аерофолиото за самолети: Асен Йорданов
Асен Йорданов е български инженер и изобретател, който работи в САЩ в авиационната индустрия. Той прави значителни подобрения в дизайна на аерофолиото и други компоненти на самолетите, което спомага за повишаване на безопасността и ефективността на авиацията.
17:34 20.08.2024