19 Октомври, 2021 15:42 86 330 122

TUV: Тези 5 "джипки" не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км

  • tuv-
  • автомобили-
  • надеждност
TUV: Тези 5 "джипки" не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км - 1

Германската организация за технически контрол TÜV публикува нов интересен рейтинг на автомобили с повишена проходимост, които според немците, не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км.

Водач в списъка е BMW X3. Най-успешните модификации от този модел са версиите с шестцилиндрови агрегати от серията M4. Именно тези мотори са в състояние да изминат 500 хиляди километра, без да изискват основен ремонт.

TUV: Тези 5 "джипки" не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км

Японският кросоувър Mitsubishi Outlander с двигатели 4G69 и 4G63 е колата, която специалистите класират на второ място. Това, което обаче се отбелязва в анализа е, че наред с отличните двигатели, Outlander има не особено надеждно окачване.

TUV: Тези 5 "джипки" не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км

Третото място заема Toyota RAV4. Автомобилите от тази марка винаги се отличават със своята надеждност, но що се касае до най-надеждните двигатели, то си струва да изберете кола с мотори с моделно обозначение 1AZ-FE и 2AZ-FE.

TUV: Тези 5 "джипки" не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км

Четвъртото и петото място са разделени от Toyota Highlander и Lexus RX300. Най-успешният двигател за тези автомобили е бензиновият мотор 1MZ-FE. При добро обслужване той изминава дори повече от 500 хиляди километра без ремонт.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 124 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хдфх

    564 52 Отговор
    това за бмв някъв майтап ли е

    Коментиран от #6, #7, #20, #40, #77

  • 2 Х7V7

    359 23 Отговор
    Има много дефекти по моята Х3 с 3.0 дизел, не бих я взел отново!

    Коментиран от #14, #42

  • 3 Нерез Джуланов

    257 47 Отговор
    Митсубиши е торба с проблеми, а частите и сервиза са безумно скъпи.
  • 4 Komapak

    191 2 Отговор
    Според мен двигателя е най-малкия проблем. Други неща се чупят. Всяка кола естествено си иска поддръжка. Ако се грижиш за нея можеш да разчиташ във всеки един момент. Изключвам недоразуменията с електрониката защото там просто седиш и чакаш или репатрак или голобрадо момченце с лаптоп.
  • 5 факт

    150 16 Отговор
    Нито един от гореизброените модели не е с дизелов двигател. Пък вие избирайте.

    Коментиран от #13

  • 6 сила

    130 16 Отговор

    До коментар #1 от "хдфх":

    черен хумор си е...направо
  • 7 хъхъ

    214 27 Отговор

    До коментар #1 от "хдфх":

    BMW-то е за ремонт след 50 хил. км.

    Коментиран от #23

  • 8 Тъжно

    155 16 Отговор
    За мен продукцията БМВ,е промишлен
    майтап.Започвам,така да поглеждам и
    към техните собственици.Другото е
    електрониката.Да върнат тракащите
    зъбни колелета.Няма срамно.

    Коментиран от #114

  • 9 См8

    169 26 Отговор
    Тойота и тя вече отдавна не това за което я представят. Евтин пластмасов интериор, тънка ламарина, боята бързо помътнява, гумени уплътнения се напукват, скорости вият, и списъка може да бъде безкраен...
  • 10 Alex

    50 28 Отговор
    За тези бензинови двигатели, за които става въпрос, за пазара на САЩ, тези модели не стигат до Европа, освен през вторичният пазар, но тогава вече може да са минали и през тотална щета. Та това нас не ни касае, защото Оутлендъра основно се предлага с по-малък бензинов или с дизелов мотор. А там си има проблеми. РАВ-4 е основно хибриден, а това носи своите плюсове и минуси. Единствено БМВ Х3 е релевантно.

    Коментиран от #15, #91

  • 11 ФЕН

    81 26 Отговор
    БМВ тези си шегуват 500 К !!! Мицубишито е супер здрав мотор но на 15г. !!Мицубишито е на 1 место според мен.
  • 12 Варненец

    155 19 Отговор
    За японките съм съгласен, ама тоя баварски курник, на няколко месеца е в бокса и излиза всеки пък с по над 10 бона сметка.
  • 13 Komapak

    121 10 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    Притежавам Лексус. Ако не ви притеснява 16.5 на сто градско бензин това е колата😄

    Коментиран от #35, #36, #55

  • 14 Ганьо

    31 1 Отговор

    До коментар #2 от "Х7V7":

    Е купи си я нова де!
  • 15 Явор

    62 6 Отговор

    До коментар #10 от "Alex":

    Става дума за немския пазар, не за САЩ.
    TUV не означава нищо в Америка.
  • 16 Алабала

    61 14 Отговор
    Карам 2017 Лексус RX450h с бензинов мотор и хибрид . Според мен като цена, надеждност и качество Лекса е ненадминат.Трета година е номер едно по-продажби в САЩ за класа си.В момента е на 60000км и го купих , защото всички в мрежата казват че 500К км са нищо за този мотор

    Коментиран от #18, #27

  • 17 Аз пък

    44 13 Отговор
    имам Гоуф 4х4 ,та за какво говореха там за МВФ пардон БМВ!?!

    Коментиран от #82

  • 18 Скоро

    57 13 Отговор

    До коментар #16 от "Алабала":

    четох статия в която пишеше за Лексус(не помня модела) в който на почти милион километра дори съединителя бил оригиналния така,че здравината и надеждността на тази марка са на много нива пред която и да е друга.

    Коментиран от #22, #60, #117

  • 19 Николай

    94 10 Отговор
    Преди няколко статии писахте, кои са най-големите дръгляци, BMW-то беше първо.Сега пишете, че щяло да мине 500000 км. Радкооо 50 или 500 хиляди?

    Коментиран от #118

  • 20 Стефан фарашев

    71 9 Отговор

    До коментар #1 от "хдфх":

    Добри комедианти са Германската организация за технически контрол TÜV особено за Bmw
  • 21 Папаринго

    24 39 Отговор
    Suzuki grand vitara ги бие всичките
  • 22 хо ха

    18 2 Отговор

    До коментар #18 от "Скоро":

    товада не е било във някой виц
  • 23 hahhaha

    6 11 Отговор

    До коментар #7 от "хъхъ":

    хахахах тъпак многознайков
  • 24 Златко Кънев

    31 9 Отговор
    Здравейте,имам инфинити кю хикс 70,3.7бензин 2017.Колата е Испанска купих я от нисан Лерида,на 80к,сега е на 120к нямал съм никакви проблеми досега и върви на гръм.цялостното обслужване ми излезе в сервиз Нисан Валенсия,1500евро,деференцияли,кутии масла,филтри всичко.

    Коментиран от #26, #29

  • 25 хахах

    33 3 Отговор
    Тия мотори на тойота ,мицубиши и лексус са стари 1AZ-FE и 2AZ-FE са до 2008г лексуса 1MZ-FE до 2006г ясно че са много здрави имам 1AZ-FE на 390 х.км от 2001г масло на 10хил.харчи 300 гр . след добро обслужване с хубаво масло карат много ....новите са докъм 200-250 хил.км.

    Коментиран от #65

  • 26 хахах

    14 6 Отговор

    До коментар #24 от "Златко Кънев":

    един от малкото хубави и съвременни мотори ! жалко че го слагат само на това купе със 7ст.автомат също безпроблемен .....ако беше на по голямо купе (на мен ми е тясно във фх37) и беше с автоамт а не вариатор щеше да е идеално !!!

    Коментиран от #30

  • 27 Браво

    61 6 Отговор

    До коментар #16 от "Алабала":

    Братле, ти буташ ли я тази кола? Казваш, че си я купил, защото пишели, че двигателят изкарва над 500К. За четири години си изминал 60000 км. Следователно 500К ще изминеш за 33,3(3) години. Е, тогава защо си си дал парите? След толкова години ще имаш здрав двигател без ходова част и ламарини. Дори за ретро не става. Тези коли са за каране, а ретрото са за гледане.

    Коментиран от #47

  • 28 Късметлия

    57 5 Отговор
    Пежото ми почти е стигнало 500 к км. и нищо в работата му не подсказва скоро да се налага ремонт по двигатели (бензинов) или скоростната кутия (ръчна).
    Както и по съединителя, сменен преди 140 к км, но там от първите признаци до необходимостта от смяна интервала е малък и не може да се каже колко ще изкара.
    По окачването си отиват едни 200-250 лева на всеки 3 години за разни тампони и биалетки, но сега като прехвърли 20 години, половината карани по хубавите ни пътища очаквам сумата да се увеличи и за други компоненти от окачването, които засега не се е налагало да сменя.
    Плашеха ме с електрониката, че била проблемна, още чакам някакъв проблем, та да повярвам.
    Та като гледам познатите ми с разни немски коли или те са каръци, че все нещо скъпо ремонтират или аз съм голям късметлия.
    Но май за френските това е нормално.
  • 29 Някой

    28 1 Отговор

    До коментар #24 от "Златко Кънев":

    Инфинити са много приятни коли, казвам го като човек който само ги е виждал, без да съм се возил и вероятно наистина са издръжливи, много ги хвалят.
    Но е много рано да си вадиш изводи при пробег от 120000 км. Поне 300-400000 трябва да изкара, без съществен ремонт, да кажеш че е здрава. Това са километрите които се минават за 5-8 години средно в Европа и на които първия собственик се отървава от колата.
  • 30 Златко Кянев

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "хахах":

    Прав си,малко е скосено купето отзад,но съм доволен от нея,като я карам нормално дава разход:12л/100км и 17л/100км като я понатисна.Другата година се прибирам в бг,има ли някъде сервиз където правят външен тунинг на тия коли,предварително благодаря.
  • 31 Случаен

    49 2 Отговор
    "Водач в списъка е BMW X3. Най-успешните модификации от този модел са версиите с шестцилиндрови агрегати от серията M4." Ко каза, ко?
  • 32 Случеан

    39 2 Отговор
    "Mitsubishi Outlander с двигатели 4G69 и 4G63", ало, тия аутлендери не се произвеждат от 10-15 годин, каква е тая снимка която сте сложили?
  • 33 Случаен

    42 2 Отговор
    А разбрах ви, за Х3 сте искали да напишете М54, ама сте били гладни. И долу до 1MZ, сте написали моНор. И като говорите за коли на по 15 години, защо сте нацвъкали снимки на най-новите модели?
  • 34 те така

    31 42 Отговор
    Някакви прокъсани потурковци ,които слагат гориво за 10 лева тръгнали да коментират БМВ.Ами купете си го ново от магазина или поне на 150 -175к истински километра и тогава коментирайте.

    Коментиран от #69, #83

  • 35 Тираджия

    29 3 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    Така е ,купих нов Outlander v6 харчи 15-16 л. двигатела е добър ама само той всичко друго се скапа......!
  • 36 Шансу имамов

    46 13 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    Аз пък карам москвич 12 досега 673 000 км без проблем да не говорим за ремонт и пари,всичко друго е гъзария и изхвърлане

    Коментиран от #81

  • 37 МММ

    30 27 Отговор
    Доста комплекси в този форум. Имал съм 4 BMW-та. 3 от тях бяха от Италия и пишеше 200 Хил. Км. Не знам на колко са били. Карал съм ги по 100 Хил. Км. 2.0 дизел, два шестака дизел и шестак бензин. Аз двигател не съм отварял, пък вие си говорете...
  • 38 Ttt

    29 3 Отговор
    Имал съм две БМВ та, както винаги легендарни коли 325и и 645 Бмв е култова кола. Обаче за съжаление бензиновите мотори горят масло и не са били само моите, няма пушеци и други проблеми обаче папкат, отзат ауспуха е като нов.
    Не съм имал чест да притежавам ново бмв и незнам как са сега, обаче от онези години между 2000 и 2010 си папкат бая бензинките
  • 39 ела

    30 4 Отговор
    За японските- Да! вяно но не и за Германските ( имах не една немска кола след 2006 произведени) скъпо подържане вечни проблеми в електрониката.
  • 40 xaxxa

    22 3 Отговор

    До коментар #1 от "хдфх":

    Цял живот почти карам само БМВ .... Да майтап е!!!!:))
  • 41 Иван

    22 3 Отговор
    L400 и Лансер 4х4 на Мицубиши от 90-те - лично навъртяни по над 1 000 000км. Продадох ги и не съм чувал да са отваряли двигатели.

    Коментиран от #102

  • 42 шссш

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "Х7V7":

    А вие на колко стотин хиляди я купихте?
  • 43 wgw

    31 9 Отговор
    Ще кажа , че имам БМВ за да изхвърлям пари по него - явно предишните собственици са били пълни мърлячи, и една сигурна кола на която да разчитам- Пежо! Говорете каквото искате , но е факт!!!!

    Коментиран от #51

  • 44 ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ

    12 9 Отговор
    ....КАКВО СТАНА С ЛАДА НИВА,БЯХА ЖЕЛЕЗНИ ДЖИПОВЕ.АМИ ГАЗ-КАТА С ПУЛЕРИТАНОВИЯ ПОКРИВ И ДВАТА РЕЗЕРВОАРА....???

    Коментиран от #84

  • 45 А стига

    21 3 Отговор
    бе, големи сте професори всичките, големи разбирачи, шматки!
  • 46 Qwerty

    9 1 Отговор
    Поредната статия, напълнена със ‘майсторски’ коментари! На хора, дено искат да сарат колата зо живот! Странно…

    Коментиран от #52

  • 47 Потурко

    26 7 Отговор

    До коментар #27 от "Браво":

    До село и обратно и до там! Купил си колата защото му казали!?! Повечето примати точно така си купуват коли, а и не само! Те и за жена му са му казали и за това и нея така я взел!

    Коментиран от #50

  • 48 Porek

    8 0 Отговор
    бензиновият монор :)
  • 49 Наско

    24 2 Отговор
    Скоро се возих на една Дачия такси в Рус,беше на 936000 км.Човека каза че е правил ремонт на мотора на 600000 км.
  • 50 Komapak

    9 1 Отговор

    До коментар #47 от "Потурко":

    Аз съм дори още по-зле. Изпадна ми много изгодно и никога не съм си и представял, че ще карам хибрид. Икономията в цената я плащам като разход в гориво. Няма пълно щастие!!! 😜
  • 51 Komapak

    18 2 Отговор

    До коментар #43 от "wgw":

    Има едно единствено железно бмв и това е 645.Всичко друго е компромис. Колкото до това кой колко пари е хвърлил на вятъра достатъчно е да спомена, че 2001г се набутах с едно Мезарати... 😀😀😀Грешки на растежа, колега.. Това турбините ми бяха консуматив, ама пък как вървеше... Новото ми увлечение е един Ягуар, карбуратор. Е те там колко пари са😁😁😁 Кеф цена няма. Отдавна съм се примирил, че за мен нищо евтино няма. Когато осъзнаеш този факт ти се отварят пръстите. Късмет и успех.
  • 52 Komapak

    12 1 Отговор

    До коментар #46 от "Qwerty":

    За кола не знам, но буса ми скоро ще стане милионник. 😜 Все някой в къщата трябва фа вади пари а не само да взима!
  • 53 адолф

    24 5 Отговор
    БМВ-то като стигне до тези километри вече ще е с втори сменен двигател и с нова скоростно кутия така че наистина няма да се налага да се праве ремонт

    Коментиран от #56

  • 54 Хаха

    5 4 Отговор
    Пълни глупости
  • 55 Astra g 1.6 бензиновия маслояд

    9 4 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    14 на сто градско :)))

    Коментиран от #58

  • 56 Софиянец в повече

    35 6 Отговор

    До коментар #53 от "адолф":

    Поддържам! Имахме служебен Баварец Х3, дизеляк - на 12000 километра издумка скоростната кутия (ръчна), на 18000 и 25000 - смяна на компютъра, на 36000 - пак скоростна кутия. Гълташе нафта като змей, и по 6 литра масло на 10000. Добре, че някой го открадна, та рахатясахме.

    Коментиран от #96

  • 57 Нане

    6 1 Отговор
    Някакво недоразумение.
  • 58 Komapak

    7 4 Отговор

    До коментар #55 от "Astra g 1.6 бензиновия маслояд":

    Да бе?! Верно ли? 😄 Моята поне има оправдание че е голяма. За масло не чак толкова, но за бензин... А ти направо ме впечатли. Колега нещо не е в ред. Имал съм 8 опела и никой не е бил ламя.
  • 59 kyky

    28 4 Отговор
    така е... БМВ на 500 хил.км НЕ се нуждае от ремонт. понеже то отдавна е в автоморгата
    ремонгите по БМВ са само първите 100-150 000км докато оше се движи
  • 60 Селяк

    15 9 Отговор

    До коментар #18 от "Скоро":

    Лексус са си Тойота - една компания, един производител, едни части, различна външност. Като Acura които са Хонда - пак същата работа. И като VW които произвеждат Ауди, Порше, Шкода, Сеат (Сааб преди да фалират) и Бентли, на аудито ми вътре под купето пише VW, какво да говорим. Имфинити пък е към Нисан, Рено и Мицубиши… както и да е, исках са кажа, че морорите на Тойота са много здрави, без значение екстериора на колата.

    Коментиран от #62, #64, #103

  • 61 Турбо Дизел

    16 4 Отговор
    Първото място си е точно за Х3 ,само че не това на снимката а на 1ва генерация произвеждана в Щаер.Х3 ката е много по-надежна,по-евтина за подръжка и мноооого по-пъргава от една РАВ 4ка примерно.Единствената причина поради която все още не съм си го купил е ,че ми е тесничък.

    Коментиран от #85

  • 62 Турбо Дизел

    9 3 Отговор

    До коментар #60 от "Селяк":

    ...и не само това ,в Европа има Тойоти които всъщност са Пежо.
  • 63 Лудница

    12 11 Отговор
    Силно се забавлявам като чета какви суми за ремонт пилеете по тия чайници. Имам hyundai ix55 v6 3.0 дизел автоматик, купих го 2012 върнат на 68 000км. сега е малко преди 400 000. За тия километри смених 2 подгревни свещи за 70лв. и една биалетки за 35лв. :) която сам счупих на спящите полицай на г.м. Димитров с над 140. Лятото съм за риба, зимата съм на ски. Редовно карам гардероба на жената и децата в багажника. Дърпам й каравана, уж било проблем за автоматика. Да се смея ли да плача ли, жал ми е за някои хора...

    Коментиран от #66, #78

  • 64 Komapak

    9 0 Отговор

    До коментар #60 от "Селяк":

    Не съм съвсем съгласен. Имат обши части, но за разликата в цената получаваш допълнителни екстри. И като цяло се държат повече и по-добре на пътя. Визирам Лексус, Акура и Инфинити. За последната не съм съвсем сигурен, че съществува още, но я замени с Генезис. 😜
  • 65 Хей

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "хахах":

    Да не говорим за 4g63-ката
  • 66 Ттт

    16 0 Отговор

    До коментар #63 от "Лудница":

    Малка забележка: в нашия език нямаме думи в мн.ч. да завършват на й. ПолицаИ, съдиИ,...

    Коментиран от #105

  • 67 Алоо

    17 6 Отговор
    Тука не става въпрос за БМВ на 15 години или скапан дизелак, дето само в България се кара...голямо спестяване с тоя дизел, 500 лева на година и после като тресне един ремонт за 3-4 бондака, Ганьо Ганьо, няма оправия

    Коментиран от #93, #111

  • 68 Брабинеца

    14 3 Отговор
    Карам само японски коли, доскоро бях на Авенсис, двигателя добре, обаче всичко друго зле, особенно интериора.
    Сега си взех ЦРВ- бензин, навъртях и 2200 км. Докато я докарам от Белгия, добре се държи на пътя, но много електроника, просто дразни, като в таблет съм
  • 69 Така де

    15 3 Отговор

    До коментар #34 от "те така":

    Статията е за коли издържащи без ремонт 500 000 км, не за нови от магазина или на 150 000 км. За кола от магазина е ясно, че и БМВ да е, все ще изкара първите няколко километра без ремонт.

    Коментиран от #95

  • 70 дърт шофьор

    13 1 Отговор
    Къде е колегата с дъстъра, да се изкаже и той по въпроса?
  • 71 Ганди

    16 2 Отговор
    А лада нива защо са пропуснали?
  • 72 нещстници

    17 2 Отговор
    карам един такъв двигател на митсубиши 2.0 бензин, това е модел 1989!. СЕГА Е НА 390 ХИЛ. масло харчи 1 л на 10000 хил 5в40, при 10в40 не харчи... какво да искаш повече! освен да ме надживее. Значи като искат може! ама не искат вече да правят коли а консумативи на колела, щото е по екологично..

    Коментиран от #86

  • 73 Бъз

    8 1 Отговор
    От хубави по хубави.
    Кой знае защо немските горски работници ги спират след 6м.експлоатация.
    Да са ни честити в български автокъщи.
  • 74 Бмв

    16 6 Отговор
    Аз се кефя на новото си БМВ на 30 000км и въобще не ме интересува, дали ще изкара до 500 000км,защото далеч преди това няма да е моя грижа.

    Коментиран от #87

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Евро

    15 1 Отговор
    Автомобилът е просто един консуматив". Ползваш и сменяш. Стига с това мислене, че като си вземеш нова мислиш колко км ще изкара:). Това не е преди 30 г. да чакаш ред за нова. Дано имате стандарт да си позволявате смените, а не мислете здравината.
    ПС: Скоро ще стане трудно за всички да имат собствен автомобил, тогава мислете:)

    Коментиран от #88, #92

  • 77 гост

    16 0 Отговор

    До коментар #1 от "хдфх":

    И да вметнем, че почти никой не се занимава да прави основен ремонт на тези автомобили. Ужасно скъпо е и с неясен резултат.
  • 78 Потурко

    9 4 Отговор

    До коментар #63 от "Лудница":

    Имаш си изтърбушен Дамски СУВ на преклонна възраст и се хвалиш!?! Наистина си е Лудница! Представям си ако си купиш нов Дъстър каква гордост и хвалба ще бъде!
  • 79 гост

    5 2 Отговор
    Ако обърнете реда на класиране, може и е достоверно - до 3 то място
  • 80 Димо

    24 2 Отговор
    Толкова са здрави БМВ Х3,че никъде в арабския свят не можеш да видиш такова да се движи в пустинята,а арабите търсят наистина здрави автомобили.
  • 81 Българин

    6 5 Отговор

    До коментар #36 от "Шансу имамов":

    Мохера не може да мине 100 000км без основен ремонт.Не се филмирай.

    Коментиран от #89

  • 82 Жгмъц

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Аз пък":

    То па тоа леген зер по-убав....
  • 83 Стига ва

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "те така":

    И на 20-30 я двигател, я кутия да хвърлим, смехурко
  • 84 Сникерс

    6 0 Отговор

    До коментар #44 от "ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ":

    Не си ти когато съп, ама много тъп
  • 85 Стига ва

    14 2 Отговор

    До коментар #61 от "Турбо Дизел":

    Кипуваш Х3 поддържаш Х5, голяма далавера
  • 86 Стига ва

    11 5 Отговор

    До коментар #72 от "нещстници":

    Викаш с 10w не арчи, пък с 5w арчи, ми те еднакво "дебели" ха ха ха...
  • 87 Жгмъц

    8 1 Отговор

    До коментар #74 от "Бмв":

    Е, като смениш още една кутия и верига до 50 к смело продавай ха ха ха

    Коментиран от #90

  • 88 Чук

    5 0 Отговор

    До коментар #76 от "Евро":

    А то тогава стари нямаше))))
  • 89 Ганьо

    9 0 Отговор

    До коментар #81 от "Българин":

    И Ладата, навремето на една навъртяхме като такси 550 к ...ама карахме, не дремехме по "майстори" тънкач, че вДарукср ставаш набожен и се кръстиш повече от папата кат получиш фактурата....ей това да филмите хи хи
  • 90 БМВ

    4 1 Отговор

    До коментар #87 от "Жгмъц":

    ха-ха.Явно тази мисъл дълго ще те крепи.
  • 91 Кози

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Alex":

    Ти TÜV знаеш ли какво е?
  • 92 Евро 7

    7 0 Отговор

    До коментар #76 от "Евро":

    Всичко материално е консуматив. Това не значи, че не трябва да се прави сметка на парите и дали си струва да се дават за съответния консуматив, освен ако човек не ги рине с лопата.
  • 93 Бай Цървул

    9 4 Отговор

    До коментар #67 от "Алоо":

    Абе палячо,бензиновите мотори са с дюзи,вериги и какво ли още не,тоест същият боклук като дизелът,че и по-голям,да не говорим за разхода като Зил на баир

    Коментиран от #100

  • 94 Пич

    10 2 Отговор
    Е то е ясно,че Лексус и Тойота правят 1 млн. километра без ремонт, тия откриха топлата вода. Всички знаят,че Мицубиши е марка, име за здрави мотори също.
  • 95 Азззззззз

    10 1 Отговор

    До коментар #69 от "Така де":

    За БМВ далеч не е ясно, че ще издържи дори и 5км след като излезе от шоурума. Собственик на М4 закъсва още на втората седмица след закупуването на колата... Който не вярва потърсете в Тубата "fezza BMW M4 broke", трябва да поразбирате малко английски разбира се...
  • 96 Който

    6 1 Отговор

    До коментар #56 от "Софиянец в повече":

    ви го е откраднал не е бил много умен, щеше иначе да ви го върне.
  • 97 жълтите

    5 2 Отговор
    хюндай ix 55 3.L дизел - два бавареца "съдра" -железен
  • 98 Ичиргу боила

    5 2 Отговор
    Каквото и да е японско доказано е една идея по добро от Германистанското. Тези статии се допуска да се четат и от хора които разбират от автомобилостроене. Когато си купувате чисто нова кола никой дилър на даден бранд няма да ви каже че този мотор до 500000км няма нужда от ремонт. Нито един производител на автомобили не прокламира че този агрегат е милионник. Защо се връзвате на всички глупости. Ако се обслужва както трябва може и да не създава проблеми до около 300000.Акойто има бмв означава символ на проблеми. Който го хвали или много пари е дал и ще продължи да дава за да е в движение или не може да се отърве от него.

    Коментиран от #110

  • 99 Borislav Borisov

    1 3 Отговор
    Нищо не пишете за кашкай, защото са най добрите.

    Коментиран от #109

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Ондата е нъмбър уан

    6 3 Отговор
    Карам си ЦРВ 1 генерация и си свиркам! Проблеми - Никсън! ;) Вие си се дракайте - не ми пречи!
  • 102 Дзверо

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Иван":

    А посмали малко, рибарю!
  • 103 Търпин

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Селяк":

    Приятелю информирай се поне малко.СЕАТ е испански а не шведски, двете марки имат едно общо,то е че са автомобили.

    Коментиран от #107

  • 104 Хе хе

    2 1 Отговор
    Карам форд , купих го болен. Минал съм 60 000лм за 2 години , само газ и бензин за да може да запали. Болен е от сериозна болест ,ремонта почти цената на колата. Държи се кучето. Мисля си какво е да взема такава кола нова от магазина. Преди това беше W два бензинови сравнително добре се представиха .
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Borislav Popov

    4 9 Отговор
    ало авторчето,повечето дигатели на БМВ са милионници,кви 500хил.,определено има и такива които не стигат милион,но те са яздени зверски,с такова звверско каране кЪт се кара Мка,един японски таралясник му давам не повече от 3000 км и е за моргата.......абе да се смееш ли да плачеш ли .....сравняват БМВ с куптори......
  • 107 кочччч

    2 0 Отговор

    До коментар #103 от "Търпин":

    бърка се с сеаб сигурно
  • 108 чехун

    3 1 Отговор
    аз карам фабия 1 служебен кон,е нема таково издръжливо животно,мачкам го и пита за още
  • 109 гагарин

    3 1 Отговор

    До коментар #99 от "Borislav Borisov":

    кашкавала е скрита лимонка,изведнъж ще почнеш да шариш
  • 110 шишиба

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Ичиргу боила":

    правилно
  • 111 Дизелак

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "Алоо":

    Човече, предишната ми кола беше "скапан дизелак". Пеодадох я на 250000км без никакви ремонти по ДВГ. Както и без никакви индикации за наложащи такива. Харчеше по 200гр масло м/у смените на 12000км. Не пушеше. Сега пак карам дизел. Хоратс, които карат дизел го карат не да пестят, а защото им харесва работатс на мотора. Онея дет пестят карат на едни други горива, по-течни
  • 112 Номер #@*&

    5 2 Отговор
    За пореден път се обеждавам ,че подобни публикации са за да предизвикат провокации и разногласия... Радославе ,ако си "експерт" по Авто новините и поне мислиш малко от кмри ще е ясно че няма такъв мотор и то от съвременните автомобили да издържат 500К без ремонт. Това е някакъв мит и не е реално. Няма такива лагери ,които да издържат половин млн кмра ...Стига се излагайте. Вие ги изкарахте по здрави от ладите и волгите тия пластмасовите...Докато блоковете са алуминиеви с пластмасови елементи да се мислим изкарат 200 000 ,а тук за в България 100 000 и то при мн порядъчни шофьори с перфектно каране и всеотдайност към автомобила...Само някои невръстен и неук би започнал спор и тълкувания дали аджаба ще ги изкара .Ще изкара без ремонти ,ако е на килимче в някой шоурум и се изкарва 2 пъти в годината за снимки на списания и изложения . Аре мн поздрави и не бъдете наивни
  • 113 Дедовия

    5 0 Отговор
    Ха, че къде са Холцваген Груп? Кютук 5, Кютук7? Или тоя път не са си платили?
  • 114 Aaa

    0 5 Отговор

    До коментар #8 от "Тъжно":

    Нещото тиси промишлен майтап маи целия свят кара БМВ доказана марка ти съдиш по това че в бг влизат коли на по 400 000 и се чупят но твое мнение щом си по умен от милиони хора които карат БМВ ама нови
  • 115 Иво

    6 2 Отговор
    Ауди А4 Б5, 1995 г. Никаква електроника, вярно отработени 178000 километра. Добро конче, което няма да сменя с нов автомобил, докато ми служи вярно. Верно гори 13,5 градско, но и разходите за поддръжка са минимални. Колата трябва да е от полза на собственика, а не последния да налива хилядарки и да трепери за нея.
  • 116 Николай

    1 0 Отговор
    Имах една баничарка Пежо и я продадох на 546000 километра.Сменявал съм много неща защото се ползваше в строителството и се товареше до един тон.Двигателя е пипан са за да се смени агренажния ремък,масления и горифилтър.Така че мога да кажа че редовното сменяваме на на маслата и филтрите скачествени удължава живота на мотора.
  • 117 Рококо

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Скоро":

    Смених оригиналният съединител (и маховик) на Е класата ми(2005г)на 485хил км.Щеше да кара може и още 100хил,защото основно проблемът беше счупен механизъм на педал-съединител, а идиотите ми свалиха скоростите първо.
  • 118 Точно така

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Николай":

    И аз помня!
  • 119 Пламен

    3 1 Отговор
    Имам Опел Астра 94г над 400 000 километра никакъв проблем..
    Да разбирам ли че мотора е по добър от тези във статията..
  • 120 Любител

    1 1 Отговор
    Карайки старата Хонда ЦРВ дизел, се радвам, че не я слагат в класациите. Така успях да я купя изгодно в Германия. На 250000 върви като нова.
  • 121 Пешо

    1 0 Отговор
    има си хас в немска класация първото място да не е за немска кола
  • 122 БЕЗбмв

    0 1 Отговор
    Хондата ЦРВ /2-3.../ значи ще достигне 1млн. км.