22 Ноември, 2021 10:33 36 147 33

Най-нечупливите автомобили за 2021-а: Няма изненада - моделите са основно японски

  • автомобили-
  • надеждност
Най-нечупливите автомобили за 2021-а: Няма изненада - моделите са основно японски - 1

След като ви показахме, автомобилите с най-много проблеми според Consumer Reports, сега американците определиха и ТОП 10 на най-надеждните модели според данните за 2021 г.

Американското издание изхожда от анкета сред собствениците на автомобили и измерва надеждността на автомобила по скала от 0 до 100 точки (колкото повече са точките, толкова по-надеждни са автомобилите).

Става дума за конкретни модели, които се отличават с най-добра надеждност. Въпреки че в анти-рейтинга, който показва десетте най-ненадеждни коли, има известни изненади, то тук такива няма - най-надеждните коли отново са основно японски.

Най-надеждните автомобили за 2021 г

Lexus GX460 - 100 точки;
Kia Niro EV - 95 точки;
Toyota Prius Prime - 93 точки;
Toyota Prius - 91 точки;
Cadillac XT5 - 89 точки;
Mazda MX-5 Miata - 88 точки;
Honda Insight - 87 точки;
Toyota Highlander - 86 точки;
Subaru Crosstrek - 85 точки;
Mazda CX-9 - 85 точки.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 79 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нафто

    162 15 Отговор
    Японските автомобили отдавна са се доказали като най надеждни.
  • 2 хдфх

    83 13 Отговор
    немците ги е хванал ковиц,затова не са в класацията...
  • 3 Иво

    26 7 Отговор
    Хора, я дайте малко реални отзиви за последния модел на Мазда 6. Какво ви е впечатлението?

    Коментиран от #9, #13, #17, #22

  • 4 еущшщеуше

    40 44 Отговор
    Това е класация от Америка, в европейските класации японски рядко се срещат. Още повече класацията е на Consumer Reports, тия дават най-фалшивите класации. Те не са като европейските където класацията се прави на база 3-4-5 милиона коли и техните проблеми и ремонти и на база сигнали подадени от пътна помощ а чрез допитва не "собственици" на автомобили и то няколко хиляди а не както в Европа на база на повреди на милиони коли. Освен това, тези собственици, които са питали са анонимни, тоест може изобщо да няма такива хора. Така, че като прочетете Consumer Reports, може да подминете статията.
  • 5 Язе

    49 7 Отговор
    Не виздам много немски коли

    Коментиран от #16

  • 6 шпръц

    16 80 Отговор
    нечупливи у Японско .. я да ги видят тука, най-разтропаните бангии с облаци пушляци след тях са возилата с азиатско потекло

    Коментиран от #14

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Mister Cro

    9 1 Отговор
    А къде е Сузуки витара?
  • 9 Лудогорец 9

    27 4 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    аз имам пред последната мазда 3 с 2.0 G165 бензинов двигател модел 2018 сега съм навъртял 140 000 км купих я нова ди сега само консумативи съм сменял иначе минуса за мен е че не е добре обезшумена,но това си го направих сам
  • 10 Алабала

    41 9 Отговор
    Карам 2017г Лексус RX450h.Признат в САЩ за най-продавания СУВ през последните три години.Защо ли е така?Защо не е немска марка?Защото това в най-надеждната марка и модела с най много вкстри, с най-добрата цена и най-евтината подръжка за консумативи.Перфектен автомобил.Заради тези му качества и кризата с чиповете, цената на модела като моя се вдигна с 10000лв за два месеца. Имам 63000км навъртяни и цената е около 80 000лв.Коя друга марка и модел може да се похвали с това?
  • 11 Алабала

    10 5 Отговор
    Корекция на правописа:Карам 2017г Лексус RX450h.Признат в САЩ за най-продавания СУВ през последните три години.Защо ли е така?Защо не е немска марка?Защото това е най-надеждната марка и модела с най много екстри, с най-добрата цена и най-евтината подръжка за консумативи.Перфектен автомобил.Заради тези му качества и кризата с чиповете, цената на модела като моя се вдигна с 10000лв за два месеца. Имам 63000км навъртяни и цената е около 80 000лв.Коя друга марка и модел може да се похвали с това?

    Коментиран от #12

  • 12 Komapak

    13 2 Отговор

    До коментар #11 от "Алабала":

    Карам абсолютно същия. Освен че си харчи подобаващо, други оплаквания, нямам.

    Коментиран от #19

  • 13 фффф

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    За модела от 2015 мога да кажа че грам не е мислен за нашите прекрасни пътища - вероятно най-твърдо возещия седан в класа си. Камри 2020 например се представя определено по-добре.
  • 14 Мустафа

    16 5 Отговор

    До коментар #6 от "шпръц":

    Еее не слагай всички азиатци в един кюп де - едно е китайско, друго е корейско и трето е японско !
  • 15 мхмхм

    22 1 Отговор
    За пренебрежителното отношение към Consumer Reports - те имат изключително добра система. Първо, те купуват различни автомобили от дилъри и ги тестват продължително време в различни условия. Не получават пари от производители или спонсори. Второ - анкетират собствените си абонати, които имат сметка да дават вярна информация, защото те плащат да получават вярна информация.
  • 16 Щото не

    24 3 Отговор

    До коментар #5 от "Язе":

    е направена от TUV. В немските класации от десет коли девет са немски и слагат по една Тойота или Лексус за кумова срама.
  • 17 Беден

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    Скъпа ми е за съжаление
  • 18 ABC

    10 27 Отговор
    Много са здрави,гният като Опел Вектра за това нямат време да се строшат.Мазда 6,Субару
    Легаси,Митсубиши Галант и др.
  • 19 Нази

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    И аз карам RX450 h от края на 16г преди това имах предния модел 2012 фейслифтов ! И с двата не съм имал грижи а разхода ми е 32-40 m/pg ! Ако давам газ дава 32 ако го къткам 40! Така 40 мили х 1.62 =около 65 км за галон ! 1 галон = 3.8 литра! Т.е. С 4 литра изминаваш 65 км и имаш 300+ Коня под капака 3.5 шестак! Някой с обикновен нехибриден шестак и 2.2 тона ако сваля под 20 градско си сменям името!
  • 20 Владимиро

    22 3 Отговор
    Карам тойота рънър 30 годишна ,няма такава машина
    😀😀😀

    Коментиран от #33

  • 21 Ай стига ве

    7 25 Отговор
    Е как няма да са Японски щом статистиката е правена в САЩ, те ги сравняват с тяхните таралясници и разбираемо е, че японските са по здрави
  • 22 Голяма тояга

    3 9 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    Голяма тояга не си давай парите
  • 23 баварец

    9 22 Отговор
    Скучни коли.
    За какво ми е надеждна ако умра от скука докато я карам.
  • 24 Дрън

    20 3 Отговор
    Карал съм мазди и тойоти,който и модел да вземете дори и яриса са в пъти по здрави и надеждни от всички останали.Бил съм свидетел на жестока катастрофа с ярис и хората останаха живи.Повечето други марки нямат такава устойчивост и сигурност.В Кипър карат само японски внос от Япония нямат чупене

    Коментиран от #26

  • 25 11111

    5 2 Отговор
    ИМАМЕ МОЖЕ БИ ЕДИНСТВЕНИЯ ОСТАНАЛ В БЪЛГАРИЯ. ХЮНДАЙ ЕКСЕЛ 1986 г. всекидневно се кара, първия двигател изкара 780000км, естествено с добра подръжка, втория в момента е на 210000 км.
    Вярно, че няма екстрите на новите автомобили, но до момента не ни оставяла на пътя.
    Колата е купена в САЩ..
    Двигателя е Митсубиши 1.5.
  • 26 mit

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дрън":

    Защото там нямата проблем с корозията.
  • 27 Дидо Милев

    1 1 Отговор
    Българинът е хитруляк. Ще накара някой от децата да духне на дрегера. 🤣
  • 28 Лексус фен

    11 3 Отговор
    Нямало от какво да раждясват колите в Северна Америка прочетох някаде по надоло,и се замечтах направо!!Е вярно има 2/3щата дето е така,но другаде?? А Канада? Някой имс ли идея колко сол зимата и влага лятото има? И все пак японските коли ги издържат тези условия,а европейските-за жалост не. И прехвалените германци са все по сервизите,по репатраците и в най лошите редове на всякакви видове класации,освен една...Много пари за нищо и най лошо остатъчна стойност след 10 год....(ако е все още в движение) Пък разбирачите да си говорят каквото им се иска,на много от тях няма как да си го помислят че японеца ги пуха кат маче у довар
  • 29 Лексус фен

    8 0 Отговор
    Само за добавка,че карам gs450h от 2011 и след 10 год си все същия по возия,по вид,и има сменени два сензора(по 25$) за положението на фаровете,солта не им прости на тях...и при 8 /100 с 340 к.с. няма как да съм недоволен

    Коментиран от #30

  • 30 BalaAla

    4 11 Отговор

    До коментар #29 от "Лексус фен":

    Сигурен съм,че и след още 10г ще си бъде същият.Lexus e добър автомобил,но си e Toyota-сравнително стари,но за сметка на това надеждни технологии.При германските премиуми се плащат топ технологиите и инженеринга.Обикновено те попадат на вторичния пазар след 150к км,или 5г което е лимита на безпроблемна експлоатация.Дори след 5г,вече на вторичния пазар,Германските премиуми са конкурентни на другите производители по актуалност и в технологично отношение,затова са предпочитини.В същото време новите им модели са години напред технологично от конкурентите си.Така че, за всекиго по нещо-автомобил на приемлива цена,е с малко остарелички технологии,но надежден и с ниски експл.разходи или премиум авт.последен писък на технологиите,скъп,надежден до около 150к км.аз лично,съм почитател на германските,винаги съм ги купувал нови и никога не съм ги задържал по-вече от 150к км,което обикновено е 5-7 години.

    Коментиран от #32

  • 31 647484

    8 3 Отговор
    Де са швабите? 🥸 пият бира и уринират на тротоара. Вадят пфанд шишета от кофите за боклук.
  • 32 Йоко - понко

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "BalaAla":

    Немците, са толкова технологични че досега трябваше да имат летящи коли, според вас. Дойчовците обичат да експериментират, със автомобилните технологии доста често, недотам удачно и особено разоряващо за втора ръка собственика.
  • 33 JDMfan

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Владимиро":

    Имам лендкруизер j100 и бих казал, че съм имал всякакви джипове и този направо ме изумява... Използвам го за дърпане на платформа с бегачка и вече 5г НИЩО не му се е чупило. И като казвам нищо наистина нищо. Единственото което смених е поплавъка на резервоара и даже ми излезе някакви 50лв. за 5 години... С v8 много го натискам, без гас и нямам никакви оплаквания. Единствените джипове който са ми харесали толкова са 4runner и j200 (4runner имах преди лендкруизерър за пак около 5г. И нямаше сериозни ремонти само дето течеше леко от рейката. Следващият джип ще ми е лендкруизер j200 и задължително пак да е v8 пък може и нафтичка ;) да я навирам в метър вода