Марката Lancia, която в структурата на Stellantis, заедно с Alfa Romeo и DS Automobiles, е отделена в „премиум сегмента“, ще използва стратегията на Mercedes-Benz, за да „осигури дългосрочно бъдеще в рамките на групата“. На първо място, говорим за увеличаване на рентабилността, а не за обемите на производство, но може би италианската марка ще заимства нещо друго от германците. Lancia ще пусне три нови модела през следващото десетилетие.
Първият ще бъде петото поколение Ypsilon, последвано от компактен кросоувър и хечбек - и двата електрически. Може би последният модел трябва да се разбира като наследник на легендарната Delta. Според главния изпълнителен директор на Lancia Лука Наполитано, Mercedes-Benz ще се превърне в еталон за компанията, по-точно ще се копира стратегията, следвана от немския производител.
Всъщност планът за развитие на Mercedes, представен през 2020 г., се състои от шест точки, но Наполитано засега изтъква само една - ръст на рентабилността чрез оптимизиране на каналите за продажба, преразглеждане на производствените обеми и ценообразуване. Това, според ръководството на Lancia, "ще гарантира на марката дългосрочно бъдеще в Stellantis" и също така ще помогне на марката да се разшири на международните пазари.
Другите пет точки от стратегията на Mercedes-Benz са „луксът като част от продукта“; развиване на дългосрочни взаимоотношения с клиенти и увеличаване на броя на повторните покупки (чрез абонаменти и актуализации на функционалността по въздуха); агресивна стратегия за електрификация и софтуер (Stellatis вече прилага част от това); намаляване на постоянните и променливите разходи; и развитието на подмарките AMG, Maybach, G и EQ.
Според плана Lancia ще пусне три нови модела през следващите десет години. Първият, през 2024 г., ще бъде следващото, пето поколение Ypsilon. Сега това е единственият модел на марката и се продава само в Италия. Новият хечбек получи версии с хибридна и изцяло електрически силов тракт. След това към гамата ще бъдат добавени кросоувър и още един хечбек, като и двата ще бъдат електрически. Последната най-вероятно е възродената Delta, за която самият Наполитано говори през октомври.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 среднощен
10:19 14.12.2021
2 хъхъ
10:20 14.12.2021
3 куку руку ку
Коментиран от #7
10:20 14.12.2021
4 Мунчо юмручето
10:27 14.12.2021
5 Азз
10:38 14.12.2021
6 Миро
11:19 14.12.2021
7 Само да кажа
До коментар #3 от "куку руку ку":
Че Италия и Германия са богати държави, няма спор, че са партньори в много отношения, също. Допринесли са много в автомобилната история, имат и доста скъпи модели, даже бих казал най-скъпите в света са или немски или италиански. Обаче, като някой каже НАДЕЖДНИ, и умирам от смях. Особено италианските. Като решат да направят нещо както трябва, им се получава. Ама по-достъпните им коли са пълни боклуци.Коментиран от #10, #11
12:09 14.12.2021
8 гост
13:43 14.12.2021
9 Forza Italia
Всички други не разбират нищо.
Италианците и Германците са автомобилни инжинери от най висока класа.
19:55 15.12.2021
10 Dancho
До коментар #7 от "Само да кажа":
Ти колко такива боклуци има през живота си, та твърдиш такива неща ? Ако си имал, със сигурност са били хвърлени за скрап, там откъдето са дошли.09:30 19.12.2021
11 непознат
До коментар #7 от "Само да кажа":
Боклуци кой не са.Особено дето купуваме коли трета ръка за по 5000 лв.Всичките марки са боклуци защото ги взимаме на по 300 000 км.Вземи нов Фиат и тогава ще говорим,боклуци ли са.Алфите струват по 100 000 лв.кой ще я купи.Когато пишеш за италианските боклуци уточнявай че става въпрос за трета употреба.20:26 24.05.2022