16 Декември, 2021 10:50 187 293 87

Най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • skoda-
  • octavia
Най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв. - 1

Въпреки популярността на бюджетните Volkswagen Polo, Golf, различни френски и японски предложения, статистиката на най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg показва, че най-предпочитаният употребяван автомобил с цена под 10 000 лв е второто поколение Skoda Octavia. По-конкретно потенциалните купувачи трябва да разгледат по-отблизо фейслифта на тази втора генерация, който се появява през 2009 година.

Най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв.

За под 10 000 лв на нашия пазар се предлага второто поколение Skoda Octavia с пробег от около 200 000 - 250 000 километра. Освен това този пробег свидетелства за надеждността на чешкия лифтбек. Препоръчва се закупуването на модел със стандартна автоматична скоростна кутия, тъй като роботизираните скоростни кутии DSG в повечето случаи вече не са в най-доброто си състояние.

Най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв.

Освен това специалистите съветват да се избягват лифтбековете, оборудвани с 1.4-литрови TSI бензинови двигатели, чиято мощност е 122 конски сили. Според експертите такива двигатели са податливи на въглеродни отлагания по клапаните и често дефектират. Най-надеждният вариант е Fctavia с 1.6-литров агрегат със мощност 102 конски сили с ръчна скоростна кутия. Дизеловите варианти също са много добри, но предвид задаващата се "нова обстановка", такива модели ще се препродават все по-трудно. Какви екземпляри от модела се предлагат на нашия пазар, можете да видите ТУК.

Най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 136 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 изпатил с този мотор

    139 32 Отговор
    а колко масло гори на 1000 км този толкова прехвален 1.6 бензинов мотор с 102 к.с.???
    не мерси
    пълен маслояд, ако това е надежден мотор
    против дизелите съм, но мисля че дизелов вариант е по-добрия

    Коментиран от #10, #55, #80

  • 2 Шкода

    83 47 Отговор
    Остави я
  • 3 Кози

    108 34 Отговор
    Пхаха 10 хилки и пробег над 200к, не мерси!
  • 4 Миро

    78 33 Отговор
    Чета и се опитвам да си представя що за кола е това и не мога понеже съм тъп. Не мога да разбера нищо. Ни се връзва цена ни кубатура ни конски сили ни пробег ни нищо. Вероятно много са напреднали технологиите.
  • 5 Nikola

    107 35 Отговор
    Имам поне 4-ма познати, които са си тровили нервите със скоростните кутии на 1.6 мотора и други, които постоянно чоплят нещо по техните Октавии- все дертове с вагаджийско ДНК...

    Коментиран от #7

  • 6 под 10 хиляди

    38 6 Отговор
    само кола на мад 200 хил. км и то внос отнякъде си!
  • 7 Марио

    56 51 Отговор

    До коментар #5 от "Nikola":

    Хората са ти написали коя скоростна кутия да избягваш - а иначе шкода са най-конвертируеми на пазара "втора ръка", така е. А що се отнася до мотора - малко коне без много електроника - здрав и надежден.

    Коментиран от #53

  • 8 Имам

    125 23 Отговор
    Имам такава с мотор 1,9 TDI 105 к.с. и не знае какво е гаечен ключ и от 4 години, както я имам не я спирам. Изключителен автомобил!

    Коментиран от #77, #78

  • 9 ТТТ

    57 8 Отговор
    Рашко много си зле брат. С тези измислени статии за "най- ...еди какво си" само спамиш мрежата.
  • 10 Stoich

    29 22 Отговор

    До коментар #1 от "изпатил с този мотор":

    И освен маслото, ако е с ръчни скорости колко кутии ще хвърли...

    Коментиран от #14

  • 11 Край

    96 31 Отговор
    Перфектния автомобил за скроме човек, който си вади парите с труд.. Непретенциозен - всичко си има, малко гори много върви. Можеш да товариш доста. Достатъчно комфортен. Имах такава 2.0 л. дизел помпа-дюза. 180 хил. км. и навъртях без проблеми. Това е колата от която съм бил най-доволен. Имал съм ауди Б4, Октавия 1. Октавия 2. Сега карам японска джипка. Няма японец дето да може да ти обясни защо не е осветил копчетата за прозорците в купето, или пък какво точно ти показва борд компютъра. Чеха е с потенциал да задмине немеца.

    Коментиран от #62, #75, #79

  • 12 голяма хвалене падна

    59 31 Отговор
    Някой май има такава шкодичка дето не може да я продаде и е решил да и направи малко рекламка хаха
  • 13 Перничанина

    47 31 Отговор
    Таз статия е писана от човек който е мнооого далеч от автомобилите.
  • 14 ьяьья

    24 12 Отговор

    До коментар #10 от "Stoich":

    Кутиите при този модел не са проблемни, проблема е при Октавия 1 1.4 и 1.6 и Голф 4 и подобните с тези двигатели.

    Коментиран от #34

  • 15 Съдията Дред

    43 35 Отговор
    "Шкода" в превод означава "жалко"

    Коментиран от #17, #33

  • 16 МНЕНИЕ

    38 7 Отговор
    Абе хвали старо- карай ново,.. Но е скъпичко за този клас, друг е въпросът защо 1ви собственик го продава,.. а от стар автомобил какво да се очаква,.. освен всичко. Така, че всичко е до късмет с колата и жената, а ако щеш и карпуза от Петък пазара
  • 17 Да де

    27 6 Отговор

    До коментар #15 от "Съдията Дред":

    То това означава, но името марката идва от фамилия, а не от думата!
  • 18 1.9тди 90к.с 2004г

    18 40 Отговор
    Купена 2010г първи собственик,на 225000км.Сега е на 498000км. Досега сам сменил: Ремак и ролки 2пъти,динамо,амортисьори и консумативи.Маслото го сменям на 2025000 км,защото забравям.

    Коментиран от #22

  • 19 647372

    30 13 Отговор
    На колко оборота е със 140 км в час???????????????
    И колко литра 5/40 гори на час с тези ибороти????
  • 20 мани мани

    19 40 Отговор
    най-добрият употребяван автомобил на българския пазар под 10 000 лв. е този, който само гледаш из сайтовете и реално из пазарите, и из автокъщите, но не го купуваш, а просто се разхождаш виртуално и реално :) парите в банката и си свиркаш :) имаш си кешовицата, голям праз, че нямаш трoшка, пф! ... спестяваш си парите и главоболията ... вкарваш хилядарките в кpиптo, чакаш поне 25% спад ... чакаш нов световен рекорд на валутката и кешираш :) с 10 бондара дето е трябвало да се набуташ за трoшка, са си 2 бона печалбичка :) таксите високи мно и затва поприспаднах в сметката :) ама таксите по колата и данъците с двойното облагане (данък и винетка си е двойно облагане - да не се чудиш!) ще са много повече :) а ако и ремонти включа? :) щом ще е под 10 бона, то колата трябва да е за 1 бондак, та да не го е яд човек :) другите 9 бона в криптo! :)

    Коментиран от #25

  • 21 Да би

    56 18 Отговор
    Само психично болен би дал около 10 000лв. за тоя скраб и то на 200000км.!
  • 22 мани мани

    40 16 Отговор

    До коментар #18 от "1.9тди 90к.с 2004г":

    че то на такава кола масло не се сменя, а само леко се долива отгоре :) не се майтапя :)
    забравяй за тапушката отдолу :) срамота е да се сменя изцяло маслото! само зян ...
    аз тъй правя на мойта :) масълце само отгоре, тя си знае колко да изхвърли отзаде :)

    Коментиран от #45

  • 23 хаха

    24 29 Отговор
    Тези коли са щета още селд 80к км, даже и за служебни не ги взимат вече. Просто не носят на здраво каране и са нонстоп в сервиза :), а оборотни никой не осигурява вече.
  • 24 Ал Тъпоне

    21 13 Отговор
    И ко толко и аресвате на Очтавията?

    Коментиран от #27

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 YAMAHA

    12 10 Отговор
    1.6тди 105 и 110кс вярно ли е че е боклук и не държи и на половината на 1.9рди 105кс
  • 27 Ние не

    24 4 Отговор

    До коментар #24 от "Ал Тъпоне":

    Ние не. Автора си я харесва явно

    Коментиран от #85

  • 28 ВАГ

    47 7 Отговор
    Точно бензиновите двигатели на ВАГ са най-големите боклуци.

    Коментиран от #44

  • 29 Георги

    13 3 Отговор
    Ужассс
  • 30 Боклук

    36 7 Отговор
    Бягайте далече от тази генерация на Октавия. Най-лошите бензинови двигатели са в тези години. Само дизела става
  • 31 Не благодаря

    33 9 Отговор
    Ако искате проблеми купете си точно бензинова Октавия
  • 32 Христов

    42 8 Отговор
    Бензиновия 1.6 е най-големия боклук. Малък за това купе, не върви, харчи много. Голям разход на масло и скъпи ремонти
  • 33 Нико

    15 6 Отговор

    До коментар #15 от "Съдията Дред":

    Емблема е ръка с липсваш пръст и дупка

    Коментиран от #76

  • 34 Октавия

    29 1 Отговор

    До коментар #14 от "ьяьья":

    Точно на този модел от статията и кутиите и двигатели са проблемни. За това собствениците ги продават и искат да се отърват от колата
  • 35 Бай Х@й

    9 16 Отговор
    Това не може да.е автомобил а една тотална шведска кочина с Вагинови карантий.

    Коментиран от #68

  • 36 Фффф

    28 13 Отговор
    Пълен кенеф по-добре opel astra h до 2010 година 1, 8 140 коня и на половин цена отколкото тая SНKODA
  • 37 Тая щайга. ..

    13 2 Отговор
    Е за автоморгата бе....250000 км? Това е шега...
  • 38 Банален

    3 3 Отговор
    Банално
  • 39 Иван

    10 14 Отговор
    супер автомобил и аз много го харесвам, но за съжаление бюджета ми е доста по малък
  • 40 Мани я

    38 9 Отговор
    Карам нова такава, точно с 1.6 мпи. Няма такъв маслояд. На 50 х. км. Сменях лагер главини. Скоростната кутия е къса. При 140 си с 4000 оборота. Ламарината е като фолио, не дай боже да я докачиш някъде и се вдлъбва. Двигателят е слаб за купето. А пък возията е като на каруца...
  • 41 Васил

    22 5 Отговор
    Много евтино ще ви излезе харчи масло и бензин 1:1 все едно сте си купили Вартбург.
  • 42 YAMAHA

    11 2 Отговор
    Хайде кажете за 1.6тди 105 коньовиа разбирачите защо мълчите

    Коментиран от #59

  • 43 GTR

    30 7 Отговор
    Цялата ВАГ група е пълен боклук,не излизат от сервизите и горят масло,тези коли трябва да се подаряват,а не да се продават!!!!!

    Коментиран от #52

  • 44 Не е така

    7 13 Отговор

    До коментар #28 от "ВАГ":

    Не е така. VW Polo 1.4 бензин, 2002 г. - железен двигател, проектиран за градско каране. Маслото му е 5W30.
  • 45 Skoda oktavia

    8 2 Отговор

    До коментар #22 от "мани мани":

    Променя се звука на мотора,светка жълта лампа за маслото и тогава се сещам да го сменям
  • 46 оня с магарето

    10 5 Отговор
    Оставия са казали тая шкода.
  • 47 Факт

    11 1 Отговор
    В бг-то километражите масово се пренавиват. Никога не можеш да си сигурен.
  • 48 Някъв Никъв

    13 1 Отговор
    Артик, тоя Раду яко продължава да се излага с подобни статийки за автомобили. Мъка Радко мъъъка си голяма...
  • 49 Iwo

    7 0 Отговор
    Да питам нещо за Шкода 1.9 TDI Поммпа дюза.
  • 50 Такива работи

    19 2 Отговор
    Преди години тествах такъв автомобил нов 1.6 мотор.Сравнявах го с Авенсис 1 1.6.
    Разликата в полза на Тойота беше огромна.
    Шкодата е най-шумната и друсаща кола която познавам.Много муден мотор 1.6.Само един голям багажник не е достатъчно.
  • 51 James 🇺🇸

    9 14 Отговор
    Ако си мислите че този кашон е най добрият автомобил на старо се лъжете. 1.4 мотор е вече издухан на 100%. Volkswagen също нямат добро качество, може би само Golf 2 и Golf 3 и старата Jetta. Вземете един Ford с голям мотор V8, има голям ресурс и не се натоварва, карат по милион километра, особено Ford Crown Vic и Mercury Marauder които са на същата база - Panther platform
  • 52 James 🇺🇸

    7 8 Отговор

    До коментар #43 от "GTR":

    Особено скоростните им кутии тип DSG са космически за ремонт и чупят често, имам приятел с Golf DSG и в момента ремонтира пълна ревизия $3000 USD
  • 53 Ba7_Rambo

    13 6 Отговор

    До коментар #7 от "Марио":

    Хората са написали, че ръчната кутия с 1.6 бенц е най-надеждна. На работата имаме 5-6 такива и всички чупиха скорости на под 60 хиляди пробег. Пълна щайга са тия Шкоди - вози като лагерница, няма врата, която да не тече при дъжд, седалките с плат са ужас и ме заболява гръб за 200 км. пробег, а мощността няма и да я коментирам... Разходът също е като на v6...
  • 54 a8д2

    6 13 Отговор
    Някой трябва да е луд да си взима такива каруци.

    Взех ауди А8 д2 quattro за 3000 лв.
    Повтарям 3000 лв.
    И има повече екстри от този Ваг.
    А за комфорт то просто няма сравнения...Все едно си седнал на канапето си в хола.

    Коментиран от #63, #66

  • 55 Азъ

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "изпатил с този мотор":

    Напълно съгласен. След 1.6 безнзин на VW, минах на дизел!
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Гуфи Гуфърсон

    11 5 Отговор
    Хубаво е да говориш за нещо, което познаваш.1.6 бензиновия мотор на Фолксваген, гори масло.Кога обаче го гори? Когато поддържа високи скорости на магистралата.Ако искате да го карате с 140 и повече, ще горите и масло и бензин.Ако скоростта ви не превишава 110 км/ч, моторчето въобще не гори масло.Може да го карате и година, без да ви светне лампичката.Моторът гори и бензин - 11 лятото и до 14 л. зимата.За сметка на това е много пъргав и бързо затопля купето.
  • 59 Ходьооо

    6 9 Отговор

    До коментар #42 от "YAMAHA":

    Я кажи ти нещо за 2.0 TDI CR мотора с 6-степенна механична кутия???
    До преди месец я иамх и за 190 000 км само поддръжка: по веднъж дискове и накладки, на 150 000 "голямото" обслужване с роли/ремъци/водна помпа и смяна на тампоните на носачите и предни биалетки...на 100 000 км като и "падна" гаранцията - качествен ремап и колата започна да се мести прилично! На 6-та 2000 об/ин си над 120 км/ч, на 3 000 об/мин на 6-та си 180 км/ч...след ремапа разхода стана брутален - при каране на магистрала 140-160 е под 5...при междуградско до 100-110 не повече от 3.5-3.7.... Продаде се за 13 000 за 2-3 дни без дори да се налага да я качвам на обява тук...

    Коментиран от #61, #65, #81

  • 60 гост

    5 5 Отговор
    стига с тая ширтпотреба на фолксваген
  • 61 йъфгикйфйжг

    7 5 Отговор

    До коментар #59 от "Ходьооо":

    При 200 връща ли нафта в резервоара?
    Няма кола дето да харчи под 6 със 150 средна, не моментна пусната от баира надолу

    Коментиран от #67, #71

  • 62 Брааат

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Край":

    Ти каккво каза...
  • 63 Е тва само е по- зле от шкода

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "a8д2":

    Гахайахахаха, а и бмв е 60.

    Коментиран от #70

  • 64 Некой е вкарал 2, 3 шкоди

    2 1 Отговор
    И е дал на радко 5лв да напише пребитата си от живота статийка.
  • 65 Тони келеша

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Ходьооо":

    Ли ти я мапна, бро? Хахаха

    Коментиран от #69

  • 66 А за 3 боня

    4 0 Отговор

    До коментар #54 от "a8д2":

    Чия гинска пот и скържа бършеш от съдрания си салон, ххахаха
  • 67 Колегата

    12 3 Отговор

    До коментар #61 от "йъфгикйфйжг":

    Колегата малко се е превъзбудил.. Със 140 гори около 6. Ако се кара със 90-100 дава между 4,7 и 5. В статията не се споменава обаче, че супер много гние точно втората генерация. Че има много паразитни шумове в купето и че е същата друсалка като Голф 5, все пак са на една платформа. Демек за 10 бона взимаме нещо, слязло 2004-та от поточната линия, с малко моднати фарове. Тотално демоде, 18 годишно. Ааа, цените бяха около 26-30 за чисто нова, 12 години по-късно им искат 10-12. Егати офертата :) да са живи и здрави баламите.

    Коментиран от #72

  • 68 Ники

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Х@й":

    Даже не можеш да напишеш думата "карантии" правилно.
  • 69 Ми я мапна

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Тони келеша":

    Пепи-Пепино Рейсинг, потърси малко и прочети в нета за това момче 😉
  • 70 Display

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Е тва само е по- зле от шкода":

    Знаем, че виждал е60, само през прозореца на магистралата, от твое ляво, не беше нужно.......
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Колега

    6 0 Отговор

    До коментар #67 от "Колегата":

    Ти си с ремапната 140 CR с 6–степенна механична кутия и ти дава този разход ли?
    И си с фейсова 2011-12, първи собственик без удари и имаш корозия ли?
    Да, возията е по-твърда, но не и дървена (дървена става ако е с пакет “ лоши пътища”…), на мен ми харесва да е с по-стегната возия, не кашкавалена… всички изобщо се изказвате все едно от минимум W222-ка слизате или цвл живот на сфери сте се возили….
    Пазара е достатъчен критерии какво се търси и колко реално струват качествата на даден продукт….
    Факт е, че Октавия-та с дизелов мотор е работен и непретенциозен кон с нормална поддръжка и добър разход…. понавървява ако се мапне и държи цена…. който е имал и карал нека да каже!!!
  • 73 Вг exit

    1 2 Отговор
    Да ви е...б...а у разбирачите
  • 74 Кой

    4 1 Отговор
    От лично наблюдение 1.6 моторапри 140 гори масло но при нормално каране маслото се сменя с 1доливане. А и с газово гори 8 смесено
  • 75 Непонятно

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Край":

    За какъв чех говориш след като Шкода е собственост на концерна Фолцваген Груп .Шкода е само една от марките притежание на Фолцваген чешка е била до 1991.….. от там нататък акциите и да изкупени и е модернизирана от новия немски собственик така стоят нещата и със Сеат Порше и Ауди
  • 76 SpAS

    3 4 Отговор

    До коментар #33 от "Нико":

    Емблемата е хй с крила, наеба те и отлита. Притежавам 1.8 тси скаут, двигателя съм му направил основен ремонт, бутала 0.25, вериги, помпа гарнитури оригинални. Масло не гори и се надявам да не пипам по двигателя 100 000км.Звукоизолацията е лоша. Като затварям капака звука ми напомня на капак на уазка 😁
  • 77 Братан

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Имам":

    Аз пък с Мечо (Мерцедес С 220-. 150 коня новия мотор-2005) съм предоволен като цяло...
  • 78 Имах такъв

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Имам":

    Същия двигател се оказа пълен с дефекти, постоянно проблеми създаваше, докато го продадох...
  • 79 Валирам шкоди

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Край":

    Още през 70 имахме следният израз - който не може да шофира, му разрешава ха да си купи само Шкода.....
  • 80 Няма разход

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "изпатил с този мотор":

    Сеат Леон 1.6 102 КС 300000 разход на масло 500гр на 10000 без ремонт на двигател . Репсол 5/30
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 GNC

    9 1 Отговор
    70% от вноса на над 10годишните коли в България е в състояние близко до скраб по Евро-стандартите!!! Какво очакваме от тези коли независимо марката не разбирам!!!
  • 83 Гайката

    2 0 Отговор
    А аз се чудя що под път и над път все в
    шкода се спъвамве???
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Ал Тъпоне

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ние не":

    Да не би да има за продаване та хвали?
  • 86 Hellish

    2 2 Отговор
    За тези пари W204 комби 220cdiс 646 evo мотора и 5g tronic. Просто омачква Щкодата на всичко, същият разход за 2 пъти повече вървене, много по-качествена изработка. Или даваш 5-6 хиляди взимаш си ФейслифтовW203 и си свиркаш. Загубени хора, няма да карам Мерцедес ами Щкода.
  • 87 Мазохист

    1 1 Отговор
    Да! Да! Да! Да! Да! Обичам го! Сипвам му по литър масло на всеки 25 литра бензин! Уникална е тази кола! Направо е като двутактова! Само дето си има картер, незнайно защо.