6 Февруари, 2022 10:30 133 891 82

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

  • тест-
  • kia-
  • sportage-
  • цени
Тест и БГ цени на новата Kia Sportage - 1

Някои премиери на нови автомобили се очакват с особено нетърпение, а що се отнася до родния пазар на нови автомобили, то Kia Sportage несъмнено спада към тази група. Новото поколение вече предизвиква голям интерес по време на статичната си премиера, а сега автомобилът е на родна земя. Екипът ни бе първият, който изпита качествата на новия Sportage. По-добър ли е от предшественика си и избавил ли се е от грешките на корейския си брат Tucson, ви разказваме сега.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Всъдеходите от сегмента "C" са сред най-популярните автомобили и на европейския и на родния пазар. Освен 2020 г., която прекъсна непрекъснатия ръст на продажбите, такива автомобили се радват на все по-голяма популярност. През 2021 г. SUV-тата постигнаха няколко процента по-добър резултат, отколкото през 2019 г. А както вече споменахме и както е добре известно, Kia Sportage е един от най-популярните автомобили в този сегмент.

Екстериор

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage


И съдейки по новото поколение този факт едва ли ще се промени. Новият Sportage е изцяло преработен. Петото поколение получава съвсем различна визия - странни контури, огромна радиаторна решетка, интересни дневни светлини с форма на бумеранг и силно изнесени встрани основни фарове, са само част от отличителните черти на този модел. Kia-та определено изглежда по-голяма и по-интересна от "брат" си Hyundai Tucson. Има по-малко оребрения, особено отстрани, и е с далеч по-европейска визия в сравнение с корейския си конкурент. Несъмнено линията на този модел показва почти 30-годишния опит на корейците в този сегмент. Най-интересно изглежда задната част на новия представител на "C" сегмента сред SUV-тата. Виждате, че дизайнерите са отделили много време, за да не се позовават на добре познати модели.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Несъмнено това е нова дизайнерска посока, в която елементи като комбинираните задни светлини, черната вложка на задната врата, които се сливат стилистично с бронята и сребърните аксесоари в изпълнението GT Line (каквато беше тестовата кола), ще бъдат честа гледка при бъдещите модели на Kia. В резултат на всичко това Kia Sportage е пропорционална и е обмислена комбинация от модерност и традиция, като запазва почти непроменени размери, тъй като дължината му е само с 30 мм по-голяма (4515 мм), широчината се е увеличила с 10 мм (1865 мм), а височината е 1645 мм. Междуосието също е само една идея по-дълго (+10 мм и достига 2680 мм).

Интериор

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage


В салона също виждаме интересни стилистични промени. Просторен е и добре завършен. Материалите са с отлично качество, било то на таблото или на вратите, които не отстъпват на това на европейските конкуренти в сегмента. Най-голямото предимство е сензорният панел под вентилационните отвори в централната част на арматурното табло. Снабден е само с два физически бутона, а повърхността му е покрита с матов материал.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Това е добре обмислено решение, тъй като не се виждат пръстови отпечатъци, което обаче не може да се каже за централната конзола с традиционната "Piano Black" окраска. Освен това този панел ви позволява не само да управлявате климатика, но и други функции на мултимедийната система. С един бутон можете да промените неговите функции и да трансформирате копчетата за температура в управление на, например силата на звука или навигацията. Това, което е ни направи впечатление и което определяме, като един от малкото минуси на модела е, че централният дисплей, който също е сензорен е далеч от водача и навигирането му не е дублирано с контролер в хоризонталната част на средната конзола.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Що се отнася до свързването на електронни джаджи към автомобила - нещо, което е особено важно за младото поколение, то за щастие тук всичко е наред. В централната конзола има класически USB-A конектор, както и индуктивно зарядно устройство. Оставайки на темата, заслужава да се отбележи, че пътниците на задната седалка също имат възможност да зареждат телефоните си. Конекторите обаче не са разположени в централния тунел близо до третата зона за управление на климатика, а в седалките. По този начин е по-лесно да включите и да се насладите на безкрайна мощност на вашия смартфон. Полезно решение в интериора са и подглавниците, които имат подготвен изрез за окачване на яке или палто. Разбира се, за клиентите, които харесват класическите решения, има и закачалки при дръжките над вратите.

Двигател и ходови характеристики

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage


Говорейки за избор, тези, които все още не знаят какъв двигател ще отговори на очакванията им, несъмнено ще имат повод за размисъл. От Kia предлагат интересна и разнообразна гама от агрегати. Тя включва класически бензин (150 к.с.) и дизел (115 к.с.), бензинов вариант със системата Mild Hybrid (150 или 180 к.с.), класически хибрид (230 к.с.), plug-in хибридна версия (265 к.с.) и дизел със системата Mild Hybrid (136 к.с.). Изборът не свършва дотук, тъй като купувачът трябва да избере и между предно предаване и 4x4 .

Базовите двигатели - бензинови и дизелови - имат ръчни скоростни кутии и предно предаване. Така че можете да кажете: класика. Забавлението започва, когато изборът ни е фокусиран върху варианти с микрохибридно задвижване. Тук има три варианта. Два бензинови са с мощност 150 или 180 к.с. И двете са оборудвани с автоматична скоростна кутия 7DCT. Въпреки това, само при по-мощната версия можете да изберете предно предаване или 4x4. Дизеловият MHEV, от друга страна, има 136 конски сили и, подобно на варианта със 180 конски сили, два вида задвижване. Според нас най-оптимален към момента е бензиновият "мек" хибрид с мощност 180 конски сили. Именно с такъв агрегат беше оборудвана тестовата кола.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Този мотор предлага прилична динамика и поносим разход на гориво. Комбинираният такъв, който отчете борд компютърът след теста беше 7.3 литра на 100 км пробег. В комбинация с автоматичната трансмисия, която няма скоростен лост, а интересна, но лесна за управление шайба, агрегатът задвижва отлично сравнително голямото купе. Що се отнася до окачването, то е по-скоро твърдо, но дискомфорт не се усеща. За сметка на това кренът в завоите е минимален. Колата има няколко режима на работа - "еко", "нормал" и "спорт", като при последният стабилизиращата система се задейства малко по-късно, което позволява леки контролирани поднасяния в завоите. В никакъв случай обаче автомобилът не може да се нарече спортен.

Изборът на задвижване винаги е важен, но в случая 4х4 системата просто ще ви помогне да се чувствате по-комфортно на сняг. Това не е кола за офроуд и възможностите на 4х4 задвижването съвсем не са големи. Изборът на задвижване влияе на още един фактор - размера на багажника. Kia може да се похвали, че освен Tucson (650 литра), има най-много товарно пространство в сегмента, предлагайки 591 литра обем. Това несъмнено е вярно, но в случая с класическия бензин. Избирайки хибридния вариант (HEV), губим 4 литра (587 л), а при дизела товарното пространство е с 20 литра по-малко (571 л).

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Още по-малко място има в багажника на мекия бензинов хибрид (562 л) и на плъгин хибрида (540 л). Най-лош резултат по отношение на товарен отсек има при мекия дизелов хибрид (526 л). Всичко това е резултат от поставянето на допълнителна батерия в багажното отделение, а не като при класически хибрид - под седалката на втория ред. Но да се върнем към динамичните характеристики на модела.

Както вече споменахме, по време на първите тест драйвове имахме възможността да изпитаме мекия хибрид с мощност 180 коня. Това, че не е необходимо да се намесвате в системата за управление на енергията е най-голямото предимство тук. Без съмнение Kia се справили много добре и използването на класическа автоматична трансмисия спасява ушите от дразнещият звук при по-високи обороти.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage

Активният круиз контрол и асистентът за шофиране също работят добре. Той плавно държи колата в средата на лентата, а ускорението (независимо от избрания еко или спортен режим на шофиране) е осезаемо. В този автомобил комфортът при шофиране очевидно е приоритет. Възможността за включване на отоплението (и на четирите седалки) или охлаждане на предните, отопление на волана и други такива глезотии, несъмнено допринасят още повече за комфортно шофиране. Хубава е и опцията, която ви позволява да напуснете мястото за паркиране, без да се налага да влизате в колата. С все повече и повече претъпкани улици и паркинги, това е една страхотна идея.

Положителна изненада, както вече споменахме, е и настройката на окачването. Инженерите са успели да постигнат пословичната златна среда между удоволствието от шофирането и избора на неравни пътища. Това, което обаче може да е дразнещо, са малко по-високите нива на шум в купето при по-висока скорост. Става дума за аеродинамични шумове. Иначе, двигателният отсек е шумоизолиран перфектно.

Цена

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage


И тук идваме до един от най-важните компоненти, касаещи особено българския пазар на автомобили. У нас Sportage се предлага в 11 различни варианта на оборудване и двигатели, като цените стартират от 50 000 лв., което си е една доста атрактивна цена предвид конкурентите и растящите цени на новите автомобили. В зависимост от екстри, двигатели и задвижване обаче сумата може да скочи почти двойно. Ето и пълната ценова листа на новия Sportage, който, ако сте се ориентирали към модел от този клас, е задължително да погледнете отблизо.

Тест и БГ цени на новата Kia Sportage


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 138 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нямаме пари

    107 19 Отговор
    за тоалетна хартия, а те нови коли ни рекламират.

    Коментиран от #34

  • 2 Антон

    91 84 Отговор
    50 хил.лв за базова киа с предно и двигателче 1.6 или пък 100 хил.лв. за отново за киа. Това е някаква шега нали? Между другото да сте виждали по-стари кии от на няколко години? Няма да и да видите, вероятни са брак вече

    Коментиран от #15, #37

  • 3 тарикату

    55 52 Отговор
    В този курник кокошките ще снасят по две яйца на ден.

    Коментиран от #53

  • 4 Хонда

    51 44 Отговор
    На 15 години е по убава и здрава от тоя миксер
  • 5 Blackthorn

    56 25 Отговор
    Хубава кола, но като гледам споменават само мощността на двигателите, но не и обема има. Явно ги е срам да споменат какви миксери слагат под капака :S

    Коментиран от #43, #51

  • 6 Новите технологии

    53 20 Отговор
    Си ги боднете озат
  • 7 Гост

    47 33 Отговор
    Вижте фаровете. Дизайнерът за очен лекар ли е или е бил пиян? Кубатурата няма да я коментирам

    Коментиран от #72

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Мхм

    59 40 Отговор
    Скоро ще кажем чао на немците
  • 10 Киа спотриж

    22 36 Отговор
    От първите модели не съм виждал с години ...

    Коментиран от #11

  • 11 Мхм

    38 17 Отговор

    До коментар #10 от "Киа спотриж":

    Притежателите на Киа ненса скъсаци като гоУфаджиите
  • 12 Име

    87 31 Отговор
    Много добра кола, и обективно ревю. Гроздето е кисело за много от коментиращите, но автомобилчето си е ТОП, да скъпичко е, но то вече евтини нови коли няма, може би с изключение на Dacia.

    Коментиран от #13

  • 13 МИНУВАЧ

    16 41 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    Ами купи си такава щом искаш,... кой те спира,парите ли
    Колкото и да е хубава,... корейска ще,..и на това отгоре сглобявана из селските мазета... а не вярвам и цената да е дъмпингова

    Коментиран от #16

  • 14 Qwerty

    30 27 Отговор
    Нов Тугиан, 200 коня дизел, фоур моушън, автомат, 7 скорости, R лайн е 85 по ценова листа!
    Сравнено с това? Мерси, ама старата версия със 184 коня дизел си беше супер!

    Коментиран от #17, #36, #38

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Сглобка

    62 9 Отговор

    До коментар #13 от "МИНУВАЧ":

    Хаха сглобката на Корейците не е по лоша от тази на опел, форд или франсетата. Вие на кой свят живеете?
  • 17 Голф

    54 12 Отговор

    До коментар #14 от "Qwerty":

    Тигуана кола ли е? Явно си от Перник и си мечтаеш за Гоуфу.

    Коментиран от #21, #27

  • 18 Jamеs

    35 3 Отговор
    E, браво, първият Sportage преди 10 години стартираше от 30 000 лв за най-базовия вариант.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 123

    22 18 Отговор

    До коментар #17 от "Голф":

    Тигуана е още по-голям кош от този пластмасов леген на КИА.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Коментарите

    42 5 Отговор
    Тук са на друго ниво май.Повечето тук само премиум марки на макс 3год. карат.Вдигани се стандарта.Бравос.

    Коментиран от #24

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 един там

    16 23 Отговор
    Ако обясниш каква е връзката между това, кой, какво кара и негативното мнение на повечето за тази КИА, то цена няма да имаш! А да правиш подобен паралел издава доста сериозни ментални проблеми. Така, че концентрирай се да коментираш продукта, а не да се обясняваш коментирайки мненията! Та в тази връзка не ми харесва тази кола. Нито дизайна е на ниво, нито задвижването, нито икономията, нито цената, нито нищо. Трябва ли да имам премиум до 3 г., за да си изкажа мнението според теб?
  • 27 Qwerty

    6 9 Отговор

    До коментар #17 от "Голф":

    Тоя па, каза ли нещо или лъцна?

    Коментиран от #49

  • 28 123

    24 23 Отговор
    Стоповете отзад пак ли са ниско долу? Така, като гледам пак са там и пак няма да могат нормално да се виждат от по-високи МПС-та с по-дълги предници. Нямам идея откъде им е дошло това смахнато хрумване да го правят, но мога най-отговорно да заявя, че това е опасно. Да не говорим, че от естетическа гл.т. е супер, мега грозно да имаш 2 секции на задните светлини. До сега само задницата беше зле, но от КИА надграждат и вече предницата е пълен потрес и разочарование. Абсолютна отврат и безидейност! Вътре нещата не са по-добре. Отказа от физически бутони е крачка назад. Поне на климатика и температурата трябва да има, както и на подгрева на седалки и волан. Не е нормално за едни такива елементарни неща да се забиваш в менютата. Разхода на гориво за хибрид миксер и табуретка, като тази е някаква смешка. Абсолютно неадекватен и не на място разход.

    Коментиран от #41

  • 29 Dimirest

    7 1 Отговор
    Предполагам си сменил няколко?
    Доста необктивно и неаргументирано се изказваш.
  • 30 Антон

    20 29 Отговор
    Отворете сайтовете на дилърите и вижте цените на нови/ ц класи, ауди а4, тигуан, т-рок, дс сериите на ситроен, за 100 хил лв. ще вземеш уникален пасат, шкоди също. Пежа и рено уникални за такива пари.ЛЕКСУС НХ, вероятно и много други модели които пропускам неумишлено. Автомобили които ще експлоатираш 5-6 год и ще продадеш лесно , особено тези на ВАГ, докато това азиатско недоразуменке след 5-6 год. отива на автогробището, ако пък не ще е вечно твое. По тази причина се виждат все повече автомобили от цитираните марки, отколкото това от статията.

    Коментиран от #31, #33, #58, #60, #65

  • 31 Наблюдател

    33 11 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Така говориш защото си виждал КИА само на снимка.

    Коментиран от #32

  • 32 Антон

    13 14 Отговор

    До коментар #31 от "Наблюдател":

    Така е, основно на снимка и по някоя друга на улицата. Виж как знаеш

    Коментиран от #59

  • 33 Мхю

    21 16 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Квото и да си говорим специално Кия и Хюндай напредват яко в продажбите а скоро Рено че и някой немско може и да не съществуват па и за Пежо не се знае да не говорим за Алфи и тн.
  • 34 Бъди оптимист

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Нямаме пари":

    Не ни пречи да мечтаем
  • 35 Какво е туй

    10 12 Отговор
    Нящу, и защо за него се коментира като за кола
  • 36 Язе

    32 5 Отговор

    До коментар #14 от "Qwerty":

    По-лесно ще видиш ферари отколкото тигуан.Хората видяха какви строшеняци са и спряха да ги взимат.

    Коментиран от #47

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Разберете и запомнете:

    22 5 Отговор
    Новият Киа Спортидж е по-добър ит новия Хюндай Тусон.

    Коментиран от #46

  • 41 До 28

    10 5 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Светлините на мигачите са горе за разлика от тези в новия Тусон,което определено е по-добро решение.

    Коментиран от #45

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Дфен

    12 8 Отговор

    До коментар #5 от "Blackthorn":

    Като искаш кубинци си купи ЗИЛ 130
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 123

    10 6 Отговор

    До коментар #41 от "До 28":

    Между стоп и мигач правиш ли разлика? Говоря за стоп светлините, които са долу. Не разбирам изобщо каква е идеята да ги разделят? Грозно, нефункционално, оскъпяващо и опасно.

    Коментиран от #61

  • 46 глкг

    13 3 Отговор

    До коментар #40 от "Разберете и запомнете:":

    Само пластмасата е различна, пълнежът е еднакъв и със Соренто и Санта фе
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Таблото

    5 9 Отговор
    е като на стар камион
  • 51 1.6

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Blackthorn":

    няма други.
  • 52 В е л и к и я

    21 5 Отговор
    Новия Спортидж е много далеч по качество от боклуците на ВАГ в сегмента специално за новите 2021- 2022 модели ... , Цената ... ако пускат промоции с по 8-10% надолу от време на време ще е топ по продажби в сегмента ...
  • 53 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "тарикату":

    Все пак ще снасят , ами в твоя и гнездо няма да си направят!
  • 54 Дани

    29 2 Отговор
    Пари за нова кола нямаме, обаче пишем колко не ни харесва най-новата KIA....
  • 55 Йо Несбьо

    24 4 Отговор
    Шофирам четвърта година Хюндай и30 комби. Евтин кореец (някъде около 25 хил лева струваше). Произвежда се в Чехия като типичната шкодовка. Резултатът е, че от къщи до магазина, т.е. 2 километра разстояние, от 200 коли 20-23 са такъв Хюндай и отговарящият му събрат от КиА. Дали са безлични? Не бих казал. По-скоро сравнително изгодни на фона на повсеместно повишаващите се цени. Още повече, че отдавна колата не е мерило колко си успешен, велик и разбирач. Част от колегите във фирмата са с БМВ и Мерцедес или Ауди. Сравнявах цените и се оказа, че точно тези модели са минимално като цена над Хюндая. Даже колежка с Ауди ме гледаше изотгоре, докато не й казах, че тъпият и грозен Хюндай е 3-4 пъти по-скъп от нейната "премиова" каруца от 2000-та. Та, говорете си, нямам и намерение да ви слушам... Взели си Мерцедес за 30 000 лева от 2016-та и голямо фукане, големи претенции... Смях в залата!

    Коментиран от #73, #81

  • 56 Тео

    10 1 Отговор
    Да си призная честно на мен ми харесва.Единствено от критиките на колегите споделили мнение съм съгласен че по бързо се обезценява.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Селяк

    4 3 Отговор

    До коментар #32 от "Антон":

    Ама на улицата в родното ти село Долно уино :)). Хайде вземи си каруцата и се поразходи до града да видиш колко Тигуана има и колко Спортиджа и после пак говори :)
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Трети стоп

    8 0 Отговор

    До коментар #45 от "123":

    Ти явно не си чувал за трети стоп :))). Та този 3ти стоп е задължиелен в ЕС.
  • 62 Антон

    6 13 Отговор

    До коментар #58 от "Гоуфу":

    Нещо не си разбрал, за 100 хил.лв може да вземеш нова ц клас от магазина, както и другите, които съм изброил. Вероятно считаш че тази Кия е по-добра от Лексус НХ, който е на цена като кията??!!. леле мъка. тези корейците много са си повярвали нещо. Но след като има такива като вас даващи такива суми за кия, нека

    Коментиран от #63

  • 63 Гоуфу

    9 3 Отговор

    До коментар #62 от "Антон":

    Карай си каруцата и не се обаждай. Дай да го видим този Нексус НХ на конкурентна цена, това да не ти е голф?

    Коментиран от #64

  • 64 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #63 от "Гоуфу":

    Наистина не те разбирам за какъв голф говориш постоянно? Какви цени да ти давам за лексус, отвори сайта на представителството в България и ги виж цените.
    После ела и се върни. Тъкмо ще говорим за коли вероятно един клас: лексус нх вс киа от статията. Давай ти си……

    Коментиран от #66

  • 65 Илия

    19 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Не съм съгласен, че нямат вторичен пазар.И аз мислех така, но се случи следното.Купих нова КИА СИЙД за 25 бона.Карах я 5г. и я продадох за точно два дни 15 бона в брой.Останах учуден обаче се търсят , имат си пазар и почитатели.Голям плюс е здравината им.

    Коментиран от #67

  • 66 Гоуфу

    15 2 Отговор

    До коментар #64 от "Антон":

    Ти на село нет нямаш ли? Спортиджа започва от 50 000 и най-наточената топ перформънс и обурудвсне е 96 000. Лексус НХ запопва от тази цена😊. Ти кола купувал ли си през живота си, лапе😊. Не знаел за какъв Голф говоря, Тигуана какво е?

    Коментиран от #69, #70

  • 67 Не ги слушай

    17 2 Отговор

    До коментар #65 от "Илия":

    Илия не ги слушай всяка кола има вторичен пазар и обезценката процентно е еднаква. Излез нс улицата и виж колко КИА има даже вече може и да са повече от ФВ.
  • 68 Коко

    19 4 Отговор
    Господа селяндури,що не потърсите например Санта фе на 15г за да видите че под 12-14000 лв НЯМА
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Антон

    5 3 Отговор

    До коментар #66 от "Гоуфу":

    Виждам много злоба и ирония в начина ти на писане.
    Все пак ти пожелавам някой ден да си купиш така мечтаната теб кия. Заслужаваш я!
  • 71 Dani90

    18 2 Отговор
    Чета ви коментарите и не знам какви кили карате но като ви гледам не сте карали корейска кола , аз от опит и вече две кии зад гърба ми мога да кажа че по здрав автомобил не съм карал говоря за класа в който се нарежда кия разбира се и не случайно имат много продажби а и кия си е Хюндай а ако не знае някой Хюндай произвежда голяма част от електрониката на колите така че попрочетете малко преди да плюете а и кой я е виждал на живо та да казва на какво прилича. То и БМВ ги оплюваха за големите решетки и накрая ги карат така че за всеки влак има пътници а като гледам за кия не са малко хайде живи и здрави

    Коментиран от #80

  • 72 мхм

    3 8 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    дизайна е като недораьвита хлебарка
  • 73 Госта

    7 0 Отговор

    До коментар #55 от "Йо Несбьо":

    Блажени са плебовете,смеххх
  • 74 Вл. Костадинов

    7 5 Отговор
    Здравейте,
    Само на пръв поглед изглежда добре! Лично аз съм разочарован от тази Киа. Цената и е почти 85 000 лв. В противен случай за 50/60 хил. Само емблема ти предлагат. Реклама и дизайн, едно и също .... Някои ще кажат ... гроздето на високо , може би е кисело. По-добре да закупя жилище, отколкото Киа за 85/90 хил. лева
  • 75 Янко Ваташки

    8 3 Отговор
    От тука коментиращите виждам само разбирачи каращи пасат 4-КИ възхвалявайки колко хубав е бил новия пасат или новата Шкода .Ограничени типове погледнете пазара в БГ и в Европа вижте тази марка колко много се е наложила
  • 76 Владимир

    4 1 Отговор
    Има директен въпрос: от всички безброй модификации има ли поне една с бензинов мотор (не хибрид), която да е с AWD и АТ? Имам си аргументите да не искам хибрид. Концепцията ми е или чист бензин или чист EV. Сега имам нужда от чист бензин с AWD и АТ и Спортидж ми беше фаворит. Има ли от новият модел такава модификация?
  • 77 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    6 0 Отговор
    Новият Киа Спортидж е по-добър от новия Хюндай Тусон.
  • 78 Фен на Хюндай

    6 2 Отговор
    Вече 3 ти месец карам ново Санта фе премиум.Чудесно е.Търся си повод да го карам постоянно
  • 79 някой

    6 0 Отговор
    Цените на тюсон и тази Киа в централна Америка е около 30хил.$ за дизел 4х4.Но на българите защо са им такива те си искат резедав москвич или небесно син Заз.
  • 80 Хитлер

    9 2 Отговор

    До коментар #71 от "Dani90":

    Като си купувах първата кола търговеца в автокъщата ми каза така "гледай какво карат бакшишите това е най-доброто на пазара" в момента най-масово май се кара точно КИА.И да спорите за тези пари каква S класа или какъв хеликоптер можете да си купите полза няма.Това е ревю на КИА. За тези пари не е зле ,ние като по беден народ естествено ,че ще ни е скъпо.Ако вземахме като западноевропейците по 4-5 хиляди евро щяхме да караме като тях нови автомобил, но уви не е така.Количката си е добра и както всеки един автомобил винаги може да се намерят недостатъци ,перфектна кола няма.
  • 81 Ввв

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Йо Несбьо":

    Важното е да ти харесва,всеки да кара това което му харесва!
  • 82 Драган

    1 0 Отговор
    Ееееей забравихте москвичите и га дрискахте на двора в дупката там в барачката!Големи европейци бряяя...🤦‍♂️