Stellantis продължава електрическата си офанзива в Европа, но този път под прицела на еколозите са попаднали моделите на Jeep. Според информация на Autocar, американската компания ще предлага „чисти“ бензинови и дизелови автомобили още едва няколко месеца в Европа, а след края на 2022 година, клиентите ще могат да се възползват единствено от хибридни и електрически модели. Това, обаче няма да важи за Италия, където Jeep ще продължава да се продава с конвенционално задвижване.
През вчерашния ден от Jeep представиха европейската версия на Grand Cherokee, която за разлика от американския си двойник ще се предлага единствено с хибридно задвижване, комбиниращо електромотор и 2.0-литров бензинов двигател. За сравнение в САЩ, същият модел се предлага с бензинов шестак и осмак.
Към момента в портфолиото на Jeep в Европа можем да открием още хибридите Renegade, Compass и Wrangler, последният от които се предлага и като plug-in хибрид. Очаква се именно тези версии да заменят дизеловите и бензиновите модели, а на по-късен етап към тях да се присъединят и изцяло електрически версии. Според обещанията на Stellantis, първият сериен Jeep на ток ще бъде представен през 2023 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дон
Коментиран от #5, #7
12:55 18.02.2022
2 Дон
Коментиран от #3
12:56 18.02.2022
3 Jeep
До коментар #2 от "Дон":
Aз cъм c 20 годишен WJ, 4.7L V8. Докaто могa нямa дa го оcтaвя. Нямa толковa нaдежднa мaшинa c отноcително евтинa поддръжкa и тaкивa възможноcти. Е, чacтите ги чaкaм от щaтите, но поддръжкaтa е под ценaтa нa мaлък европейcки cедaн.13:07 18.02.2022
4 Пич
13:20 18.02.2022
5 kkk
До коментар #1 от "Дон":
Освен това с цената на тока от която вече ревът в Европа-та и цената за батерията идва и друг проблем, и не един:- отде толкова много ток
- забравете за "нощна тарифа"
- "разходът" е колкото толкова- не може да купиш малък бензин и да му забучиш газ за да спестиш
- забравете и за "евтини зарядни" тип бензиностанциите на Магарешки- туй не е дизел дето да разредиш с мазут (който е с нисък акциз) и да настроиш брояча на колонката "по-оптимистично"
Кефи мъ как никой не схваща, че производителите и държавата в момента играят ролята на дилър който зарибява с безплатна стока децата. Почна се с безплатно зареждане, субсидии, освободени от данък, освободени от такси тип "синя зона" и какво ли още не което въпреки високата цена на електричките ги правеше и икономически горе-долу разумен избор + си модерен... Сега им го зачукват с бесните цени на зарядното и токът се оказва, че ще излиза колкото разход от 9-10л./100км. бензин. Утре и субсидиите ще махнат, и другите бонуси ще махнат- дилърът не е благотворително дружество и гарантирано ще си върне "безплатната" стока с минимум 500% лихва
Коментиран от #8
13:46 18.02.2022
6 Войникът 🇧🇬
Коментиран от #9
13:47 18.02.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 3-фазния
До коментар #5 от "kkk":
Който му е скъпо - перона. Новите коли не са за стотинкаджии и цървулaнковци. Пушиш-плащаш.Коментиран от #10
23:16 18.02.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Баща ти
До коментар #8 от "3-фазния":
Единственото,което е за теб ще е май пак същото като досега-вибраторчето,нали?10:14 19.02.2022