21 Февруари, 2022 12:28 34 235 32

Японската кола на старо с най-евтина поддръжка

  • японски авто-
  • употребявани коли-
  • поддръжка
Японската кола на старо с най-евтина поддръжка - 1

Вероятно всеки шофьор поне веднъж в живота си е мечтал да стане собственик на BMW, Mercedes или Audi. Красиви автомобили, за които комфортът и мощта са призвание. Но когато говорим за "употребявани" такива коли, нещата са различни.

Проблемите, с които се сблъскват собствениците им, често променят общата представа за автомобила в напълно противоположна посока, тъй като всяко посещение в автосервиз с такива автомобили извлича стотици или дори хиляди левове от джобовете им.

Японската кола на старо с най-евтина поддръжка

Има обаче и друга категория автомобили, които на практика не се нуждаят от много ремонти, а ако възникнат такива, тяхното отстраняване струва само десетки левове. Запознайте се с първия претендент за титлата "Най-евтината японска кола за поддръжка", според JapaneseCarTrade.

Това е Mazda2. Според статистиката най-голямата инвестиция, която собствениците на тези коли правят за седем години експлоатация е смяната на лагери на главините. Да, специалистите твърдят, че това е поредният "японец", който при никакви обстоятелства няма да подведе господаря си.

Японската кола на старо с най-евтина поддръжка

През 2014 г. Mazda 2 получи титлата най-надежден автомобил в света и това вдъхва увереност за успешна покупка и до днес. Цените на такива коли, произведени през периода 2008 - 2011, пи това в добро състояние, са атрактивни, но по-важна е последващото обслужване. Вижте какви екземпляри от модела се продават у нас ТУК.

Според експертите пари се харчат единствено за отстраняване на дребни дефекти по каросерията, да полират фаровете и евентуално да закупят нови гуми. По правило тук приключват инвестициите в колата, както посещенията в автосервизи, освен естествено за за смяна на масло. Въпреки че всъщност колата не е "милионер", но без проблеми ще изкара до 500 хиляди км и без да дразни собственика си с неприятни изненади.

Японската кола на старо с най-евтина поддръжка


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 58 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Stoich

    40 43 Отговор
    Че това е Форд Фиеста бре. Какво да му е скъпото?
  • 2 гошо

    45 6 Отговор
    съгласен. с предложение вместо 2-ра, да е 3-та серия. имам една, десетина годишна вече. карам я шеста или седма година (20-25 хиляди километра годишно) - нищо, само консумативи.
  • 3 Ха ха

    78 27 Отговор
    Само глупаците могат да мечтаят за немски нужник!Запомнете го и не го забравяйте!

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ГОШО2

    46 13 Отговор
    HONDA JAZZ ПО-ДОБРЕ!
  • 6 АБВ

    25 49 Отговор
    Бегайте от тука стези лагерници това не е автомобил.Нормално да им е такава подржката.
  • 7 АБВ

    10 6 Отговор

    До коментар #3 от "Ха ха":

    То си пълен невежа .

    Коментиран от #26

  • 8 надеждни

    70 10 Отговор
    Така е с почти всички японски коли. Хонди, нисани и тойоти не се развалят! Да сте видели японска кола да не пали през зимата? Дори американците разбраха това и купуват предимно японски коли.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 На дядо ти баща му

    11 23 Отговор
    Пред немските ВАГ-ини дори и френските такива си трайкат...
  • 11 ХаХа

    14 12 Отговор
    дизела е 1,6 Hdi от пежо
  • 12 коста

    44 16 Отговор
    те маздите ръждясват още в завода...
  • 13 не благодаря

    27 9 Отговор
    Това е пълен боклук. И гние като круша
  • 14 123

    33 4 Отговор
    Тойота Ярис е същата история, че и по-добре от Мазда 2. Жената кара Ярис 12 г навъртя и 175 000 км и нито лагери на главините, нито нищо не е сменяно освен консумативи, на 7-мата година акумулатор и през някоя друга година изгаря по някоя лампа. А да щях да забравя едното амортисьорче на задната врата изпусна, но беше заменено гаранционно. Просто е било дефектно. Железен автомобил, удобен, здрав и икономичен.
  • 15 Някой

    15 19 Отговор
    А какво става при удар с това малко коле? Бучи, друса, ръждясва и да се радвам че ще мина 500 000км без никакъв комфорт, удоволствие от шофирането и несигурост. Не мерси.

    Коментиран от #23, #27

  • 16 Николай

    34 6 Отговор
    Здравейте колеги на Жена ми купих преди 5 години втора употреба Нисан Ноте 1.6 бензин автоматик за тези пет години съм сменил по нея само предни пружини нищо друго освен консумативите по нея дори акумулатора не съм сменял много здрав и надежден автомобил се оказа. Аз карам Мерцедес w211 320cdi по тази кола само флагам пари по нея така че скоро време ще го разкарвам и аз ще минавам на японски автомобил по добро от японските автомобили няма това е моето мнение. Бъдете здрави

    Коментиран от #24

  • 17 мазда става

    13 1 Отговор
    Двойка не бих си взел, ама тройка или шестица - защо не.

    Коментиран от #18

  • 18 Психo от Курило

    9 0 Отговор

    До коментар #17 от "мазда става":

    Странна работа, но Мазда 2 е най-надеждната Мазда от тия години (за последното поколение не говорим). Ако ти е малка двойката, пропусни 3 и 6, тройката е с пробремна електроника, а 6 е зле от всякъде. По възможност избягвай дизел.
  • 19 Например

    8 1 Отговор
    Тойота Карина Е, 1993 произведена, 1994 първа регистрация. Няма ръжда още по важни места. Върви прилично, 1,6 бензин, на газ. 12 години е в България. Гори 300 мл. масло на 1000 км. Поддръжката е евтина.
  • 20 Перо

    9 4 Отговор
    Щом до 7 г. трябва да сменявам лагери,каква кола е това,каква ниска подръжка? Платена реклама!
  • 21 Бум

    2 6 Отговор
    Отново се уверявам че лицето Славчев е некомпетентен плагиат и преписвач. Нищо вярно .
  • 22 Alex

    6 1 Отговор
    В Кипир Мазда 2 ( демио ) Нисан Ноут и Нисан Марч ( Микра ) Тойота Ярис са най-масовите, не само частни автомобили, но и при рент-а-Кар компаниите. А там знаем как се карат - без никаква милост. И да поясня, че това поколение Мазда 2 няма нищо общо с Форд и с Фиеста. Разделението с Форд настъпи през 2004 г
  • 23 каращ японска

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Някой":

    ти случайно да тестваш колите,като ги удряш?
  • 24 Повярвах ти

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Николай":

    Да знаеш!!!
  • 25 W124

    5 2 Отговор
    Опитвам се да си представя какво трябва да ми е причинил живота за да се кача на японска PVC талига. И колко трябва да мразя жена си , че да и купя такъв кенеф. Както и децата си, защото и тях ще вози вътре. На всички които обичат да обясняват за "здравината" на японските коли ще предложа следното. Излезте от панелката за малко и се разходете до западна Европа. Там ще видите как стотици 40 че дори и 50 годишни автомобили все още се движат по пътищата. Мерцедеси 126 , 123 , 124 и т.н. Най различни модели Форд , БМВ , Фолксваген. Във Франция особено лятото по ривиерата е пълно със стари модели Ситроен и Пежо. Абе как пък веднъж не видях една Японска 50 годишна кола. И преди да почнат минусите, искам да се знае че 1993г купих чисто нова Мазда 323F за 10600 долара от фирма Варко. 2006 година след изминати 340 хиляди км беше вече дроб и я продадох на един лилав за 3000лв. А баща ми който 91 година си купи 11 годишна 123ка 240D , я кара до 2009та година , след което я продаде просто защото прецени че е на възраст и няма да кара повече

    Коментиран от #28

  • 26 Ха ха

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "АБВ":

    А ти си кон с капаци щом се връзваш на пластмасовите немски премиум коли които са пълни кашони с ненужни екстри
  • 27 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Някой":

    То пък Мерцедес А класа БМВ1 или Ауди 3 пък са самия комфорт толква дървени коли са че ще ме е срам да ме видят с такава немска талига
  • 28 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "W124":

    Аз пък имах 3 ф-ки 323 и стария и новия модел и трите си навъртяха по 800 000 само масло гуми и веднъж съединител на едната смених и един блокирал амортисьор после ги продадох така че незнам ти какво си купувал или къде си карал за да я разбиеш

    Коментиран от #29

  • 29 MIB Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Ха ха":

    На моята жена баща и даде 750лв за полуоска на 323F автоматик .Сами преценете колко са евтини
  • 30 Весо

    1 1 Отговор
    Много са ръждиви старите мазди,това е сериозен проблем, избягвайте ги ;)
  • 31 Пръцки

    0 0 Отговор
    Така ли, едно умряло субару ми разказа играта. За 2 г както я карах, нямаше месец в който да няма нещо счупено и то да струва маса пари. За 2г 5000лв за ремонти, евтино казваш, ама ако е някоя скапана хонда
  • 32 Дааа

    1 0 Отговор
    Ама не маздата има страшно скъпа поддръжка ,по старата Мазда 2 - 80 лв за казанче за антифриз ,имал съм 626 за воден радиатор ми искат 500 лв